Dat zeg je al 8 weken lang en ze blijven maar winnenquote:Op zondag 1 april 2012 20:40 schreef Helpmefok het volgende:
Hebben de joodjes weer praatjes ja?Volgende week verliezen van Twente en Feijenoord == 1
Dat kan ik dan nog een heel, heel klein beetje begrijpen.quote:
Is toch heerlijk man. Eerste en laatste club in nederland die in Europa een prijs heeft gepakt.quote:
Nu snap ik hetquote:
LittleRabiit kletst gewoon kankerhard uit zijn nek.quote:Op zondag 1 april 2012 20:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dit is wel erg sneu ja
Bedoel het is beter voor het Nederlandse voetbal wanneer Az gewoon die el wint, kan feyenoord elk jaar misschien wel mee doen aan de EL
Werken, en een motorongeluk gehadquote:Op zondag 1 april 2012 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee fokkie. Waar was je vanmiddag? Je zei toch dat Ajax onderuit ging?
Wat zei ik precies anders dan?quote:Op zondag 1 april 2012 20:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
LittleRabiit kletst gewoon kankerhard uit zijn nek.
Ik zei dat AZ de EL niet hoeft te winnen odmat:
1) We NOOIT op plek 6 uit zullen komen en die extra CL tickets dus niet zullen krijgen
2) Verschil tussen plek 7 en 9 NIETS is (evenveel plaatsen / geen voordelen om op 7 te staan t.o.v. 9)
3) Feijenoord de EERSTE EN LAATSTE IS met een Europese prijs
4) Az gewoon een scheitkankerclub is![]()
FEIJENOORD KAMPIOEN
We worden wel 6e, waarom? Portugal failliet.quote:Op zondag 1 april 2012 20:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
LittleRabiit kletst gewoon kankerhard uit zijn nek.
Ik zei dat AZ de EL niet hoeft te winnen odmat:
1) We NOOIT op plek 6 uit zullen komen en die extra CL tickets dus niet zullen krijgen
2) Verschil tussen plek 7 en 9 NIETS is (evenveel plaatsen / geen voordelen om op 7 te staan t.o.v. 9)
3) Feijenoord de EERSTE EN LAATSTE IS met een Europese prijs
4) Az gewoon een scheitkankerclub is![]()
FEIJENOORD KAMPIOEN
"zodat Feyenoord de laatste winnaar van een Europese prijs zou zijn,"quote:
ja ik snap je wel hoorquote:Op zondag 1 april 2012 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man. Eerste en laatste club in nederland die in Europa een prijs heeft gepakt.
oke mooiboyquote:Op zondag 1 april 2012 20:44 schreef Helpmefok het volgende:
Ajax verliest niets meerZe hebben weer praatjes hoor
![]()
Ik ben weg hier voor ik me ga ergeren aan lelijke mannen met een verkeerde clubvoorkeur
Dat heb jezelf.quote:Op zondag 1 april 2012 20:44 schreef Helpmefok het volgende:
![]()
Ik ben weg hier voor ik me ga ergeren aan lelijke mannen met een verkeerde clubvoorkeur
Calandquote:Op zondag 1 april 2012 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man. Eerste en laatste club in nederland die in Europa een prijs heeft gepakt.
Sterk man.quote:Op zondag 1 april 2012 20:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nu snap ik het![]()
Daarom probeer je ook steeds #1 te worden in de top 100 lijst. Zodat je een beetje bekendheid krijgtslim hoor.
2-0 voor Ajacied422quote:Op zondag 1 april 2012 20:44 schreef Helpmefok het volgende:
![]()
jammer dat ie niet over je handen heen reed, had je niet meer van die onzin kunnen typenquote:Op zondag 1 april 2012 20:45 schreef Helpmefok het volgende:
Gebroken teen. Ik ben net Cissé nu
. Kutautomobilist die me over het hoofd zag
Had ik ook gedaan bij jou. maar dan expres.quote:Op zondag 1 april 2012 20:45 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2012 20:45 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2012 20:46 schreef Gramulanion het volgende:
Had 'ie een "Ik rem niet voor HMF" bumpersticker toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |