Morph valt ook op dikke vrouwen.quote:Op zondag 1 april 2012 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij snapt het. Morpheus had liever dat AZ won dan dat Ajax op kop kwam
Dat bedoel ik. Vind ik bijzonder voor een Feyenoorder.quote:Op zondag 1 april 2012 20:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, nou ja. Degene die kampioen wordt is de terechte kampioen. Kan je heel hard janken en dergelijke, maar voor mij is er maar een ding belangrijk en dat is Feyenoord.
Overigens zou ik AZ nog het meest de titel gunnen, maar die worden gewoon 5e.
De kromme heeft zitten huilen vanmiddag. RKC in het linkerrijtjequote:Op zondag 1 april 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is gewoon de_kromme en zijn 2e ringsclubje die dat zingen
Huh, kan jij überhaupt wel begrijpend lezen?quote:Op zondag 1 april 2012 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dus wanneer het geen doelstelling is dan heb je een soort van kampioenschap bereikt omdat je van Ajax gewonnen hebt?
het is zondag, waarom zou ik dat doen?quote:Op zondag 1 april 2012 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Huh, kan jij überhaupt wel begrijpend lezen?
Het is eigenlijk niet om te lachen man.quote:
Kan Happel dat alsnog doen ?quote:Op zondag 1 april 2012 20:35 schreef Muto het volgende:
Ik had als TT:
Lurlings moeder op de Bangalijst. Hoer.
Hoer er ook nog bij?quote:Op zondag 1 april 2012 20:35 schreef Muto het volgende:
Ik had als TT:
Lurlings moeder op de Bangalijst. Hoer.
Elke dag zondag in huize steven.quote:Op zondag 1 april 2012 20:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het is zondag, waarom zou ik dat doen?
Na regen komt zonneschijn, ofzoquote:Op zondag 1 april 2012 20:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is eigenlijk niet om te lachen man.
Overigens TT
Topickaap
Ja.quote:
quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 20:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is eigenlijk niet om te lachen man.
Overigens TT
Topickaap
Ja...pfftquote:
Die is begonnen aan de bouw van de 2e ringquote:Op zondag 1 april 2012 20:36 schreef Caland het volgende:
Heb de_kromme ook niet meer gezien hier. Denk dat 'ie een nieuw account heeft waar hij gewoon openlijk voor Feijenoord is.
Goed mogelijk idd.quote:Op zondag 1 april 2012 20:36 schreef Caland het volgende:
Heb de_kromme ook niet meer gezien hier. Denk dat 'ie een nieuw account heeft waar hij gewoon openlijk voor Feijenoord is.
Dan hoop ik dat hij zichzelf dichtmetselt achter een muur.quote:Op zondag 1 april 2012 20:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die is begonnen aan de bouw van de 2e ring
Mooier dan dat Ajax op 1 staat?quote:Op zondag 1 april 2012 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Meest mooie natuurlijk dat RKC 9e staat
Hopelijk winnen ze over anderhalve week van de Hopeloze boertjes
Wat is daar nou mooi aan, schijtclubje, schijtdorp, schijtburgemeester.quote:Op zondag 1 april 2012 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Meest mooie natuurlijk dat RKC 9e staat
Hopelijk winnen ze over anderhalve week van de Hopeloze boertjes
ajacied422 is niet voor ajax, dat is toch allang al duidelijkquote:
Ja ok.quote:Op zondag 1 april 2012 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ajacied422 is niet voor ajax, dat is toch allang al duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |