Ik vind Guis ook tof, komt hier ook af en toe aanwaaien!quote:Op zondag 1 april 2012 18:01 schreef wolfrolf het volgende:
Kan Bartje niet ff invallen voor de Guismaster?
twitter:bart3fm twitterde op zondag 01-04-2012 om 18:58:38Zo dan! Dat was best ff spannend op de A44. Gevalletje slechte planning.
Nét het tankstation gehaald! #optrandje http://t.co/yngnWq3y reageer retweet
quote:Op zondag 1 april 2012 19:02 schreef Evertjan het volgende:
wat een held die Barttwitter:bart3fm twitterde op zondag 01-04-2012 om 18:58:38Zo dan! Dat was best ff spannend op de A44. Gevalletje slechte planning.
Nét het tankstation gehaald! #optrandje http://t.co/yngnWq3y reageer retweet
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 19:02 schreef Evertjan het volgende:
wat een held die Bart
[quote]Op zondag 1 april 2012 19:34 schreef Cee het volgende:
Bart
Ik vind hem prima, voor mij alleen een verkeerde tijdquote:Op zondag 1 april 2012 19:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
.
Bart is echt geen slechte DJ hoor.
Wat liefdevol!quote:Op zondag 1 april 2012 19:41 schreef Paul-89 het volgende:
There's only one Bartje Arends,
One Bartje Arends
Walking along, singing this song
Walking in a Arends Wonderland.
If there's something strangequote:Op zondag 1 april 2012 19:41 schreef Paul-89 het volgende:
There's only one Bartje Arends,
One Bartje Arends
Walking along, singing this song
Walking in a Arends Wonderland.
Ik hou van 1 april, al zorg ik er wel voor dat ik niet hoef te werkenquote:Op zondag 1 april 2012 19:58 schreef Pino112 het volgende:
Kaartjes voor John Mayer zijn een 1 april-grap![]()
Was nog mooier geweest als ze als 1 april-grap kaartjes voor One Direction, Demi Lovato of Justin Bieber zogenaamd hadden weggegeven. Had je al die obsessed fans over je heen gehad.quote:Op zondag 1 april 2012 19:58 schreef Pino112 het volgende:
Kaartjes voor John Mayer zijn een 1 april-grap![]()
er schijn wat Bart Arensfans opgestaan...quote:Op zondag 1 april 2012 20:21 schreef CindieY het volgende:
Wow, best veel gepost sinds 3 uur vanmiddag
Bart Arens staat hier ook meestal wel aan, maar ach, radio staat gewoon de hele dag door aanquote:Op zondag 1 april 2012 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er schijn wat Bart Arensfans opgestaan...
hoe is TJradio?
ik ga niet luisteren, want Peking Express! na jaren 1 van mijn favoriete programma's terug op de buisquote:Op zondag 1 april 2012 20:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bart Arens staat hier ook meestal wel aan, maar ach, radio staat gewoon de hele dag door aan
Ik ga nu actief luisteren, kan er nog niet veel over zeggen.
Ik ken het programma echt alleen maar van naam, zegt genoeg.quote:Op zondag 1 april 2012 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga niet luisteren, want Peking Express! na jaren 1 van mijn favoriete programma's terug op de buis![]()
Dit.quote:Op zondag 1 april 2012 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga niet luisteren, want Peking Express! na jaren 1 van mijn favoriete programma's terug op de buis![]()
PEKING EXPRESS is niet 1 of ander programma, maar een echte bazen en bazinnenshow!quote:Op zondag 1 april 2012 20:56 schreef minthy het volgende:
Ah, ik zie op Twitter dat er weer een of ander programma is gestart, vandaar de rust hier
Das jouw mening, mij boeit het nietquote:Op zondag 1 april 2012 20:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
PEKING EXPRESS is niet 1 of ander programma, maar een echte bazen en bazinnenshow!
nee, dat is een fietquote:
zou het?quote:
Issie aan het stofzuigen met een roze jurkje aan?quote:
Het zal me aan mijn feits roesten of jij het een fiet vindt!quote:
bijdehandje!quote:Op zondag 1 april 2012 20:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Het zal me aan mijn feits roesten of jij het een fiet vindt!
dat is alles??? pardon? 8 koppels die racen door azie voor boel geld. en minimaal de helft van de kandidaten zit in mijn irritatiezone. prachtig!quote:Op zondag 1 april 2012 20:59 schreef CindieY het volgende:
Ik heb net gelezen waar het over gaat, maar dat is alles?
Ik heb een tijdje een soortgelijk programma gevolgd op Discovery Channel, van die veel te irritante Amerikanen die door heel Europa moesten en ondertussen opdrachten moesten uitvoeren. Ik vond 't maar mwoah.quote:Op zondag 1 april 2012 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is alles??? pardon? 8 koppels die racen door azie voor boel geld. en minimaal de helft van de kandidaten zit in mijn irritatiezone. prachtig!
ieder z'n smaakquote:Op zondag 1 april 2012 21:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een soortgelijk programma gevolgd op Discovery Channel, van die veel te irritante Amerikanen die door heel Europa moesten en ondertussen opdrachten moesten uitvoeren. Ik vond 't maar mwoah.
zo klopt het.quote:
Ja hoor, Nobody's Wife kan ik nog steeds goed waarderenquote:
Zo, het was een toffe he! Ik was alweer vergeten dat het zo lang niet op tv is geweest.quote:Op zondag 1 april 2012 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dat was The Amazing Race, ik dacht ook dat ik dat leuk zou vinden. Vond er geen donder aan. Hotels en vluchten werden betaald en alleen maar cliché-matige opdrachten die ze uit moesten voeren. Fierlejeppen in Nederland en zo. Geen diepte, geen afzien, alleen maar rennen rennen rennen en de luidruchtige cultuurbarbaar uithangen.quote:Op zondag 1 april 2012 21:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een soortgelijk programma gevolgd op Discovery Channel, van die veel te irritante Amerikanen die door heel Europa moesten en ondertussen opdrachten moesten uitvoeren. Ik vond 't maar mwoah.
Ohja, zo heette dat! Nouja, het is sowieso niet mijn type programma.quote:Op zondag 1 april 2012 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was The Amazing Race, ik dacht ook dat ik dat leuk zou vinden. Vond er geen donder aan. Hotels en vluchten werden betaald en alleen maar cliché-matige opdrachten die ze uit moesten voeren. Fierlejeppen in Nederland en zo. Geen diepte, geen afzien, alleen maar rennen rennen rennen en de luidruchtige cultuurbarbaar uithangen.
Peking Expres is 3891 keer beter!
Dus jij wordt niet bronstig van mijn aarsgewei?quote:Op zondag 1 april 2012 21:53 schreef TheZapster het volgende:
In dit topic moet ik gepost hebben. Bart
[..]
Tattoos
Neequote:Op zondag 1 april 2012 21:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus jij wordt niet bronstig van mijn aarsgewei?
Ik heb ze niet, maar ik stoor me er ook niet aan. Ja, of ik moet zo'n biker tegenover me hebben staan, die compleet is ingekleurd.quote:Op zondag 1 april 2012 21:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee
Ik vind het echt zoiets vreselijks tattoos
Ik stoor me er ook niet aan zolang ik niets met diegene hebquote:Op zondag 1 april 2012 21:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb ze niet, maar ik stoor me er ook niet aan. Ja, of ik moet zo'n biker tegenover me hebben staan, die compleet is ingekleurd.
Maar hoe doe je dat als je er pas halverwege achterkomt dat ze een flinke tattoo heeft?quote:Op zondag 1 april 2012 22:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik stoor me er ook niet aan zolang ik niets met diegene heb
Die laatste! Ik vind het niet eens slecht... Ben ik nu ook zo'n enge belieber?quote:
Dat doe ik dus welquote:Op zondag 1 april 2012 22:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat als je er pas halverwege achterkomt dat ze een flinke tattoo heeft?
Kan me niet voorstellen dat je haar dan uit bed schopt, dat doen mannen niet gauw volgens mij
quote:Op zondag 1 april 2012 23:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat doe ik dus welEen klein roosje of wat dan ook zet ik me wel overheen, maar bij hele lappen tekst of hele schilderijen haak ik af.Hoe leuk de dame in kwestie ook is.
Potver, ik ben het nogmaals met je eens!quote:Op zondag 1 april 2012 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En die van Keane vind ik ook niet verkeerd.
Ik wist dat je hem tof vindt, daarom zei ik het ook.quote:Op zondag 1 april 2012 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Potver, ik ben het nogmaals met je eens!
Je lokt me uit!!quote:Op zondag 1 april 2012 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wist dat je hem tof vindt, daarom zei ik het ook.
Nu durf ik het te vertellen, overdag is men nog al hatelijk op Keane
ja, daar ben ik ook fan van! vanaf de 1e keer dat ik haar hoorde in EW vorige weekquote:Op zondag 1 april 2012 23:49 schreef Pino112 het volgende:
Ooh, ik dacht dat dit de nieuwe Britney Spears was![]()
Carly Rae Jepsen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ff de clip opzoeken.quote:Op zondag 1 april 2012 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, daar ben ik ook fan van! vanaf de 1e keer dat ik haar hoorde in EW vorige week![]()
Doen we niet aanquote:
Niet?quote:Op maandag 2 april 2012 00:11 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn Bartje Arens adoratie is geen 1 april grap hoor
Geinig toch?quote:Op maandag 2 april 2012 00:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doen we niet aanDa's net zoiets als iemand gelukkig nieuwjaar wensen in februari ofzo.
quote:
Alleen al vanwege het album Master Of Puppets zijn het helden tot in de eeuwigheid.quote:Op maandag 2 april 2012 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet hun beste plaat, wel hun meestgedraaide inderdaad...
Maar altijd: Metallica
Nooo gemistquote:Op maandag 2 april 2012 12:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht al, het zal 'm toch niet zijn...
"Oceans, van Johan".
Ja, het is 'm.
Ja.quote:Op maandag 2 april 2012 13:43 schreef alors het volgende:
[..]
vast wel ja, ze zijn dan ook bij Giel toch?
Moest wel een beetje lachen hoe Michiel werd gedegradeerd tot een gemiddelde beller, die geinterviewd wordt door Fritsquote:
In de nabijheid van meneer Spits zijn wij allen niet meer dan gemiddelde bellers.quote:Op maandag 2 april 2012 13:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Moest wel een beetje lachen hoe Michiel werd gedegradeerd tot een gemiddelde beller, die geinterviewd wordt door Frits
Joepie.quote:Op maandag 2 april 2012 14:29 schreef FZN05 het volgende:
Het *trommeltrommel* nieuwe album van GBTTZ staat al op Spotify: http://spoti.fi/HzXABI
Nobody gives a fuckquote:Op maandag 2 april 2012 14:29 schreef FZN05 het volgende:
Het *trommeltrommel* nieuwe album van GBTTZ staat al op Spotify: http://spoti.fi/HzXABI
Is opnieuw uitgebrachtquote:Op maandag 2 april 2012 16:48 schreef ConscienceNL het volgende:
Eh... waarom zit Morning Parade - Under the Stars in het blokje nieuwe muziek?
Geef 't aan 'm door zou ik zeggen.quote:Op maandag 2 april 2012 19:11 schreef wolfrolf het volgende:
Wat stom dat Veenstra in de cam kijkt. Hij gaat er meer van stotteren ook vind ik.
Afleiding zoeken tijdens het leren, dat mag heus wel!!quote:
Oke, nu vind ik je weer lievig enzoquote:
Whehe, had ik nog niet gezienquote:
twitter:gerardekdom twitterde op maandag 02-04-2012 om 20:09:48Waarschijnlijk hallucineer ik maar na 12 uur op Toulouse airport zit ik zowaar in een vliegtuig!! Weg hier!
reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op maandag 02-04-2012 om 20:37:07En dan nu, als haringen in een ton, nog anderhalf uur wachten voordat we 'omhoog' mogen van die cocksokking Fransen!
reageer retweet
Ik loop morgen wel even bij 'm de studio in met een 'bonjour!'-groet.quote:Op maandag 2 april 2012 20:46 schreef minthy het volgende:
Sjongejonge, wat zit het Gerard tegen![]()
Leedvermaak is ook vermaak![]()
Ik vraag me af welke wet het de AVRO niet toelaat om de streams over te nemen terwijl ze genoeg webradiostations hebben http://avro.nl/webkanalen/default.aspxquote:Na het redden van KX Radio moesten de substreams KX Red Hot, KX Classikx, KX Culture en KX World het zien te overleven als particulier initiatief. De AVRO wilde deze streams zeker meenemen maar de wet liet dat niet toe. KX Culture heeft onderdak gevonden bij een al bestaand kanaal van de AVRO, de Sandwich, en is daar in opgegaan. Angelique Stein blijft betrokken bij het station, niet zo raar, zij stelde ook het zeer succesvolle Radio 2 programma 'Sandwich' jaren samen. [/b]
Kan 'ie vast waarderenquote:Op maandag 2 april 2012 20:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik loop morgen wel even bij 'm de studio in met een 'bonjour!'-groet.
twitter:SelwynSenatori twitterde op maandag 02-04-2012 om 20:50:04Met @gerardekdom en @jaapbaan in Le plane somewhere in France http://t.co/pcEDJokY reageer retweet
Bezuinigingen, waardoor er geen extra kanalen bij mogen komen. KX is dan ook geen nieuw kanaal binnen de AVRO, maar een vervanging van het 3FM Serious Talent-kanaal... wat dus voorheen bij de NCRV lag en nu over is naar de AVRO qua beheer.quote:Op maandag 2 april 2012 20:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik vraag me af welke wet het de AVRO niet toelaat om de streams over te nemen terwijl ze genoeg webradiostations hebben http://avro.nl/webkanalen/default.aspx
quote:Op maandag 2 april 2012 20:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan 'ie vast waarderen![]()
En het lukt me helaas niet die retweet hier te plaatsen, ook tof!twitter:SelwynSenatori twitterde op maandag 02-04-2012 om 20:50:04Met @gerardekdom en @jaapbaan in Le plane somewhere in France http://t.co/pcEDJokY reageer retweet
twitter:SelwynSenatori twitterde op maandag 02-04-2012 om 20:50:04Met @gerardekdom en @jaapbaan in Le plane somewhere in France
reageer retweet
Whaha zn kopquote:Op maandag 2 april 2012 20:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan 'ie vast waarderen![]()
En het lukt me helaas niet die retweet hier te plaatsen, ook tof!twitter:SelwynSenatori twitterde op maandag 02-04-2012 om 20:50:04Met @gerardekdom en @jaapbaan in Le plane somewhere in France http://t.co/pcEDJokY reageer retweet
Nouja, wat doe ik nu weer fout?!quote:Op maandag 2 april 2012 20:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]twitter:SelwynSenatori twitterde op maandag 02-04-2012 om 20:50:04Met @gerardekdom en @jaapbaan in Le plane somewhere in France [ link | afbeelding ] reageer retweet
ik luisterde niet, maar ik zie dat je mijn nieuwe grote liefde Carly Rae Jepsen bedoeltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
twitter:
helemaal niks schat, maar het is altijd handig om de foto direct te zien.quote:
Ja mop, dat bedoelde ik ook met iets fout doen, ik kreeg het niet voor elkaarquote:Op maandag 2 april 2012 21:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
helemaal niks schat, maar het is altijd handig om de foto direct te zien.
Dat heeft weinig met de wet te maken, maar je zal gelijk hebben.quote:Op maandag 2 april 2012 20:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bezuinigingen, waardoor er geen extra kanalen bij mogen komen. KX is dan ook geen nieuw kanaal binnen de AVRO, maar een vervanging van het 3FM Serious Talent-kanaal... wat dus voorheen bij de NCRV lag en nu over is naar de AVRO qua beheer.
Verkorte link openen, link van de afbeelding pakken, img-tags en link plakken, lijkt me?quote:Op maandag 2 april 2012 21:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja mop, dat bedoelde ik ook met iets fout doen, ik kreeg het niet voor elkaar
Ik dacht dat het gewoon via de Twitterlink gingquote:Op maandag 2 april 2012 21:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Verkorte link openen, link van de afbeelding pakken, img-tags en link plakken, lijkt me?
Alsof het zoveel moeite kost om er even op te klikkenquote:Op maandag 2 april 2012 21:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
helemaal niks schat, maar het is altijd handig om de foto direct te zien.
Kan ook zijn dat ik het fout heb hoor, ik zie door al die omroepregeltjes en -richtlijnen het bos niet meer... en heb er zelf ook weinig mee te maken.quote:Op maandag 2 april 2012 21:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met de wet te maken, maar je zal gelijk hebben.
Nee, maar de website van lockerz is ook niet alles.quote:Op maandag 2 april 2012 21:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alsof het zoveel moeite kost om er even op te klikken.
Maar bij sommige websites (bijv. twitpic) zijn dat maar tijdelijk links die na een paar minuten niet meer doen.quote:Op maandag 2 april 2012 21:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Verkorte link openen, link van de afbeelding pakken, img-tags en link plakken, lijkt me?
Oh, is dat een vervelende? Ik gooi alles op Lockerz, vind het prima werkenquote:Op maandag 2 april 2012 21:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Nee, maar de website van lockerz is ook niet alles.
Ik zie jouw foto's nooit via Tweetdeck, als ik ze wil zien, moet ik naar de gewone twitterwebsite.quote:Op maandag 2 april 2012 21:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, is dat een vervelende? Ik gooi alles op Lockerz, vind het prima werken
Via Tweetcaster zie ik alles, wat raar dat daarin verschil zit, nooit op geletquote:Op maandag 2 april 2012 21:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zie jouw foto's nooit via Tweetdeck, als ik ze wil zien, moet ik naar de gewone twitterwebsite.
ze zijn in 3 jaar tijd 3 keer van naam veranderd. Geef mij moby maar kun je zowel foto's als audio en video op kwijt.quote:Op maandag 2 april 2012 21:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, is dat een vervelende? Ik gooi alles op Lockerz, vind het prima werken
Audio en video deel ik nooitquote:Op maandag 2 april 2012 21:18 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze zijn in 3 jaar tijd 3 keer van naam veranderd. Geef mij moby maar kun je zowel foto's als audio en video op kwijt.
twitter:ramon3fm twitterde op maandag 02-04-2012 om 22:00:36Wat ik me dus afvraag: Is er eigenlijk al een homo ambtenaar die weigert een hetero-stel te trouwen? reageer retweet
denk dat de AVRO er geen brood inzietquote:Op maandag 2 april 2012 20:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik vraag me af welke wet het de AVRO niet toelaat om de streams over te nemen terwijl ze genoeg webradiostations hebben http://avro.nl/webkanalen/default.aspx
waarom zeggen ze danquote:Op maandag 2 april 2012 22:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
denk dat de AVRO er geen brood inziet
quote:De AVRO wilde deze streams zeker meenemen maar de wet liet dat niet toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Net even opgezocht hoe het zat met de evenementenlijst en mediawet.quote:Op maandag 2 april 2012 21:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ik het fout heb hoor, ik zie door al die omroepregeltjes en -richtlijnen het bos niet meer... en heb er zelf ook weinig mee te maken.
Maar ik meen dat het in ieder geval wel zoiets was.
quote:Op maandag 2 april 2012 22:55 schreef alors het volgende:
Ik vind dat die arme Ekdom wel een dagje rust heeft verdiend.Ekdom gaat morgen 2 uur lang vloeken en tieren op zenderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien 1 plaatje draaien! Alle professionaliteit uit het raam
lekker faxen heel de dag echt genot
Ik zie dat ze Stories hebben gedraaid. Bazenplaat is dat, hoor je veel te weinig.quote:Op maandag 2 april 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
Dit is Therapy?
Ik dacht Metallica... Lijkt op elkaar
Ja, ik zat op de plee en hoorde Adamsquote:
Ik kende het nummer niet, idd tof!quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zie dat ze Stories hebben gedraaid. Bazenplaat is dat, hoor je veel te weinig.
quote:
Ze hebben weer een nieuw album uit, dat rockt de spreekwoordelijke ballen uit je broek.quote:[..]
Ik kende het nummer niet, idd tof!
Als ik zou biljarten, dan zou ik dat nog niet eens zo erg vinden. Bij het poolen daarentegen hoort wat hardere muziek. Lang niet meer gedaan, best weer eens zin in!quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]Da's beter dan waar ik zat, in een biljartcentrum met Sky Radio...
[..]
Ze hebben weer een nieuw album uit, dat rockt de spreekwoordelijke ballen uit je broek.
Poolen he'k met kerst voor het laatst gedaan, even m'n pa (met 35 jaar biljartervaring) van tafel geveegdquote:Op dinsdag 3 april 2012 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik zou biljarten, dan zou ik dat nog niet eens zo erg vinden. Bij het poolen daarentegen hoort wat hardere muziek. Lang niet meer gedaan, best weer eens zin in!![]()
En fijn dat je het hebt over spreekwoordelijke ballen
Voor mij is dat al vele jaren terug, helaas, ik kom hier ook niet veel pooltafels meer tegen in de buurt. En succes daarbij, die dingen zijn godskolere-zwaarquote:Op dinsdag 3 april 2012 00:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Poolen he'k met kerst voor het laatst gedaan, even m'n pa (met 35 jaar biljartervaring) van tafel geveegd![]()
Ontzettend leuk spelletje. Ik denk da'k met m'n schoonzus ga praten om te kijken of ze m'n broer kan omlullen om het biljart weg te doen en een pooltafel op zolder neer te zetten. Ik geef mezelf (en haar) weinig kans.
twitter:
Ik weet er alles van, heb geholpen bij het installeren van het biljart. Die leiplaten zijn niet te tillen...quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor mij is dat al vele jaren terug, helaas, ik kom hier ook niet veel pooltafels meer tegen in de buurt. En succes daarbij, die dingen zijn godskolere-zwaar
Ze staan wel stabiel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 01:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, heb geholpen bij het installeren van het biljart. Die leiplaten zijn niet te tillen...
Oh, jeetje... Zit net een hoofdstuk te lezen over anorexiaquote:Op dinsdag 3 april 2012 01:14 schreef hole1988 het volgende:
twitter:wijnand3fm twitterde op dinsdag 03-04-2012 om 01:13:2120 jaar en 20 kilo... #3FM [ link | afbeelding ] reageer retweet
Geloof ik graagquote:Op dinsdag 3 april 2012 01:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, heb geholpen bij het installeren van het biljart. Die leiplaten zijn niet te tillen...
Poolquote:Op dinsdag 3 april 2012 00:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Poolen he'k met kerst voor het laatst gedaan, even m'n pa (met 35 jaar biljartervaring) van tafel geveegd![]()
Ontzettend leuk spelletje. Ik denk da'k met m'n schoonzus ga praten om te kijken of ze m'n broer kan omlullen om het biljart weg te doen en een pooltafel op zolder neer te zetten. Ik geef mezelf (en haar) weinig kans.
Ja, laten we dat snel compenseren:quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:05 schreef wolfrolf het volgende:
Goooooedemorgens!
Wat staat er nou voor scharminkel een aantal posts naar boven
Dat buikjequote:Op dinsdag 3 april 2012 08:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, laten we dat snel compenseren:
[ afbeelding ]
fap fap fapquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, laten we dat snel compenseren:
[ afbeelding ]
Hij is vast weer geniaal, maar doet het niet op m'n mobielquote:
YES YOU CAN!! Succes minthy!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:32 schreef minthy het volgende:
Op naar school voor een toets, eens kijken of ik mijn steeds idioter wordende faalangst wat onder controle kan houden.![]()
Succes, je kan het!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:32 schreef minthy het volgende:
Op naar school voor een toets, eens kijken of ik mijn steeds idioter wordende faalangst wat onder controle kan houden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |