Ik vind Guis ook tof, komt hier ook af en toe aanwaaien!quote:Op zondag 1 april 2012 18:01 schreef wolfrolf het volgende:
Kan Bartje niet ff invallen voor de Guismaster?
twitter:bart3fm twitterde op zondag 01-04-2012 om 18:58:38Zo dan! Dat was best ff spannend op de A44. Gevalletje slechte planning.
Nét het tankstation gehaald! #optrandje http://t.co/yngnWq3y reageer retweet
quote:Op zondag 1 april 2012 19:02 schreef Evertjan het volgende:
wat een held die Barttwitter:bart3fm twitterde op zondag 01-04-2012 om 18:58:38Zo dan! Dat was best ff spannend op de A44. Gevalletje slechte planning.
Nét het tankstation gehaald! #optrandje http://t.co/yngnWq3y reageer retweet
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 19:02 schreef Evertjan het volgende:
wat een held die Bart
[quote]Op zondag 1 april 2012 19:34 schreef Cee het volgende:
Bart
Ik vind hem prima, voor mij alleen een verkeerde tijdquote:Op zondag 1 april 2012 19:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
.
Bart is echt geen slechte DJ hoor.
Wat liefdevol!quote:Op zondag 1 april 2012 19:41 schreef Paul-89 het volgende:
There's only one Bartje Arends,
One Bartje Arends
Walking along, singing this song
Walking in a Arends Wonderland.
If there's something strangequote:Op zondag 1 april 2012 19:41 schreef Paul-89 het volgende:
There's only one Bartje Arends,
One Bartje Arends
Walking along, singing this song
Walking in a Arends Wonderland.
Ik hou van 1 april, al zorg ik er wel voor dat ik niet hoef te werkenquote:Op zondag 1 april 2012 19:58 schreef Pino112 het volgende:
Kaartjes voor John Mayer zijn een 1 april-grap![]()
Was nog mooier geweest als ze als 1 april-grap kaartjes voor One Direction, Demi Lovato of Justin Bieber zogenaamd hadden weggegeven. Had je al die obsessed fans over je heen gehad.quote:Op zondag 1 april 2012 19:58 schreef Pino112 het volgende:
Kaartjes voor John Mayer zijn een 1 april-grap![]()
er schijn wat Bart Arensfans opgestaan...quote:Op zondag 1 april 2012 20:21 schreef CindieY het volgende:
Wow, best veel gepost sinds 3 uur vanmiddag
Bart Arens staat hier ook meestal wel aan, maar ach, radio staat gewoon de hele dag door aanquote:Op zondag 1 april 2012 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er schijn wat Bart Arensfans opgestaan...
hoe is TJradio?
ik ga niet luisteren, want Peking Express! na jaren 1 van mijn favoriete programma's terug op de buisquote:Op zondag 1 april 2012 20:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bart Arens staat hier ook meestal wel aan, maar ach, radio staat gewoon de hele dag door aan
Ik ga nu actief luisteren, kan er nog niet veel over zeggen.
Ik ken het programma echt alleen maar van naam, zegt genoeg.quote:Op zondag 1 april 2012 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga niet luisteren, want Peking Express! na jaren 1 van mijn favoriete programma's terug op de buis![]()
Dit.quote:Op zondag 1 april 2012 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga niet luisteren, want Peking Express! na jaren 1 van mijn favoriete programma's terug op de buis![]()
PEKING EXPRESS is niet 1 of ander programma, maar een echte bazen en bazinnenshow!quote:Op zondag 1 april 2012 20:56 schreef minthy het volgende:
Ah, ik zie op Twitter dat er weer een of ander programma is gestart, vandaar de rust hier
Das jouw mening, mij boeit het nietquote:Op zondag 1 april 2012 20:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
PEKING EXPRESS is niet 1 of ander programma, maar een echte bazen en bazinnenshow!
nee, dat is een fietquote:
zou het?quote:
Issie aan het stofzuigen met een roze jurkje aan?quote:
Het zal me aan mijn feits roesten of jij het een fiet vindt!quote:
bijdehandje!quote:Op zondag 1 april 2012 20:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Het zal me aan mijn feits roesten of jij het een fiet vindt!
dat is alles??? pardon? 8 koppels die racen door azie voor boel geld. en minimaal de helft van de kandidaten zit in mijn irritatiezone. prachtig!quote:Op zondag 1 april 2012 20:59 schreef CindieY het volgende:
Ik heb net gelezen waar het over gaat, maar dat is alles?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |