abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 april 2012 @ 16:44:55 #1
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109768929
6 april: Marrije (meisje)

*** 31 maart: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

07 april: Asyniur (jongen)
12 april: Marrije (meisje)
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa) (meisje)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu (jongen)
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups
17 september: Kwisted
26 september: NiGeLaToR

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje of nichtje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
30 oktober: Twinkle20

6 november: Cocotrimonium
26 november: Regenboogjes
27 november: OooLizaooO

2 december: bellelena

Diaan73 & Peaceman
Nijnepijn
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door flugeltje op 02-04-2012 11:23:49 ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 1 april 2012 @ 16:45:37 #2
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109768956
Waar ik net vertelde vandaag wel te kunnen blijven slapen... :O
  zondag 1 april 2012 @ 16:47:02 #3
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109769020
Zijn we weer:)
Be dance |Be real| Be You
pi_109770576
Mag mijn uitgerekende datum naar 11 September
pi_109770592
Oeh ik keek net in de spiegel van de wallen onder mijn ogen. Heb ik eigenlijk nooit last van gehad.En voel me ook nietmega moe dat k moet gaan slapen ofzo. Heb ook twee dagen flink uitgeslapen en niks uitgevoerd.

Komende week gelukkig een redelijk rustig weekje. s Avonds sowieso niks op de agenda staan... ma/woe/do even bikkelen... dinsdag vrij vanwege echooohoohhoo. Vrijdag is altijd mijn vrije dag. Heerlijk.. kijk ernaar uit!
  zondag 1 april 2012 @ 17:30:21 #6
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_109770627
Mag ik jullie -voor ik op de unfollow knop van deze reeks klik- allemaal van harte bedanken voor de steun en toeverlaat die jullie de afgelopen maanden voor Kuuks zijn geweest?
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  zondag 1 april 2012 @ 17:31:38 #7
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109770682
quote:
17s.gif Op zondag 1 april 2012 17:30 schreef JDude het volgende:
Mag ik jullie -voor ik op de unfollow knop van deze reeks klik- allemaal van harte bedanken voor de steun en toeverlaat die jullie de afgelopen maanden voor Kuuks zijn geweest?
O+

zorg goed voor d'r!
  zondag 1 april 2012 @ 17:34:54 #8
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109770824
Idd zorg goed voor d'r :)
pi_109771019
positiemeuk in V&A
  zondag 1 april 2012 @ 17:45:08 #10
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109771195
Leuk:)
pi_109771698
Er gaat niets boven de echte satesaus van de chinees.. :-). Smaakt mijn nasi 100 keer beter door.
pi_109772597
Och Fluug hier ook. Mijn enige bezigheid is ogen open en af en toe dicht houden vandaag :D
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_109773206
Dus dan hoef kk me ook niet ye schamen dat ik vandaag een mega luilak ben begrijp ik
pi_109773339
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Dus dan hoef kk me ook niet ye schamen dat ik vandaag een mega luilak ben begrijp ik
Ik doe met je mee. Vanuit bed op de bank en verder nog niks gedaan...
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_109773371
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 16:45 schreef flugeltje het volgende:
Waar ik net vertelde vandaag wel te kunnen blijven slapen... :O
x 2, maar dan opgerekt tot de hele week -O- :Z
  zondag 1 april 2012 @ 19:42:48 #16
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109775468
Zelfs ik heb vanmiddag even 1,5 uur geslapen :Y
pi_109775727
Zaterdag in de middag 2 uur geslapen. Moet zeggen dat ik ook weinig doe.
  † In Memoriam † zondag 1 april 2012 @ 19:49:56 #18
309370 Nanadu
pi_109775767
Flugel lekker aan toegeven joh, het slapen. Daar is de zondag toch voor ;)
Ik wilde vanmiddag ook even lekker op bed gaan liggen, maar onze dame besloot vandaag haar middagslaapje over te slaan en te zingen in bed :)

Twinkle spannend dinsdag de echo!

Ik moet zeggen dat ik mij het hele weekend al relatief goed voel en daar wel erg blij van wordt *) . Ik hoop dat dit de rest van de week doorzet. Ik moet morgen tot laat werken, want heb 's avonds nog een ouderavond op mijn werk. Dat wordt vroeg naar bed vanavond.
pi_109775842
Even een :* voor Fluugs, Asy en Marrije
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_109776312
Ik ben zowaar een kilo aangekomen! Das wat beter dan zoveel afvallen. Ook al een paar dagen niet meer hoeven braken gelukkig. Wel misselijk maar als ik van tijd tot tijd eet is dat prima vol te houden. Hopen dat de moeheid ook binnen de perken blijft deze week.. anders komt mijn vakantie eind juni in gevaar omdat mijn vakantieuren er zo doorheen vliegen..
pi_109776550
Twinkle, je hebt recht op een uur extra pauze per dag he! Eventueel is ziekmelden voor een bepaald percentage ook nog een optie.
Fijn dat je niet meer zoveel hoeft te spugen!

*O* voor de betere dagen van Kersjes.

Ik ben ook zo ongeloofelijk intens moe. Van vrijdag op zaterdag nauwelijks geslapen door een keihard snurkende bedgenoot. Heb het gistermiddag en vanmiddag ingehaald, ik heb op beide dagen heerlijk even geslapen!
Ben nu alweer doodmoe; ben benieuwd of ik het nog 9 uur zie worden straks. :D
Deze week een spannende week; donderdag de 1e echo!
Ik vind dit zo'n niemandsland. Je ziet nog niks, je voelt nog niks. Ben wel moe en met vlagen misselijk maar ja, dat zegt ook zo weinig. Ik hoop zo een knippertje te zien donderdag. O+
Als het hartje klopt donderdag gaan we 't dit weekend vertellen aan mijn ouders. Daar heb ik ook al zo'n zin in! O+

Diaan, hoe gaat het nu?
  zondag 1 april 2012 @ 20:08:51 #22
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109776701
Gaaf Regenboogjes! Nog eventjes spannend dus O+

Twinkle, goed op jezelf passen hè?

Ja, Diaan, hoe is het bij jou?

Nanadu, dat probleem had ik dus ook vandaag. Vanavond maar op tijd naar bed dus ;)
Maar fijn dat jij je wat beter voelt.
pi_109777100
Volgens mij heb ik oefenweeen ofzoiets. Regelmatig harde buiken sinds ik op de bank ben gaan zitten met een enorm trekkend gevoel naar de zijkant van mijn buik (samentrekkingen-krampen) Zal wel teveel gedaan hebben. nu lekker op de bank en hopen dat ik vannacht weer mag slapen t kleintje houd me al een week flink wakker.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_109777583
Volgens mij heb ik ook de eerste 1,5 kilo eraan zitten :D en dat is dan zelfs nét (dus 's avonds, dan ben ik altijd wat zwaarder, ik hou altijd het ochtend gewicht aan :P) gewogen! Dus waarschijnlijk is het 1 kilo echt ofzo.

Hoe ik het doe geen idee, maar ik vind het prima! Op 24 weken. Wat een verschil met de vorige keer!
pi_109777600
* Gerberaatje pakt nog een Liuk ijsje dus :9 :')
pi_109779558
Dat doe je goed Gerberaatje!!

Spannend Regenboogjes en Twinkle, de eerste echo's!!

Misschien weten wij het geslacht wel morgen!
pi_109779576
Dat doe je goed Gerb :D
pi_109779617
Whehe tegelijk Labellootje :D
En spannend, heb je een idee?
pi_109779675
Haha precies hetzelfde!!

Nee, helemaal geen idee eigenlijk!
pi_109780485
Spannend Labelloo O+ ik gok een dametje erbij bij jullie (en ik gok altijd verkeerd dus ik ben benieuwd :P)
pi_109780539
Oh en mijn mondhoeken zijn stuk door de ijsjes ;( /ijsjesleed
pi_109780717
Ja dat denk ik ook maar ik ben daar ook heel slecht in. Dus vast een jongen dan :')
pi_109781424
Baas is van mening dat je je in het eetste trimester van je zwangerschap je niet ziek mag melden want je bent in hun ogen niet ziek maar zwanger. Wanneer je denkt dat je je uren niet kan maken dan gaat dat in het eerste trimester ten koste van je vakantiesaldo. Ik denk dat ze op deze manier een soort van misbruik van de situatie willen voorkomen ofzo. Of misschien denken ze: die heeft over een paar maanden heeeel lang vakantie.

Ik ben op zoek geweest naar wetsartikelen maar heb niets waar ik ze mee om de oren kan slaan.

Hoef jullie natuurlijk niet te vertellen dat ik hier boos en teleurgesteld over ben.. dat snappen jullie vast zelf ook wel.

Hun beweegreden weet ik niet... en wil de situatie niet op de spits drijven omdat ik nog langer met deze werkgever door een deur moet.

Maar ik kan wel janken eigenlijk nu ik dit typ.

Twee weken terug een dag thuis gebleven vanwege braken. Afgelopen maandag ook. Netjes ziek gemeld. Kreeg ik afgelopen donderdag te horen dat ze deze ziekmelding niet accepteerden en dat er twee vakantiedagen zouden worden afgeschreven. Ik was flabbergasted...

Weet ook niet meer wat ik moet doen.
pi_109781913
Vervelend Twinkle, heb je dit al gelezen?: http://www.uwv.nl/Werkgev(...)ap_of_bevalling.aspx

Edit: laat maar, daar staat niets over gedeeltijk ziekmelden -O-
pi_109781946
Nah twinkle :{
Echt raar dat ze t zo regelen :{
wat zegt je CAO hiervan? Of je Arbo arts? (was dat bij jou dat ze zo moeilijk doen over telf nr van de Arbo arts?)
pi_109781985
Ook hier geld: Arbo arts.. een ziekmelding mogen ze je uberhaupt niet weigeren.. dus niet eigenwijs doen, morgen direct bellen met een arbo en dit geval voorleggen!
pi_109782021
Twinkle, mijn werkgever accepteerde ook geen ziekmelding door zwangerschap. Arbo arts heeft mij hier enorm in geholpen!!!
The way you rock'n'roll
pi_109782034
Ik ben benieuwd! Jullie zullen alleen nog wel wat geduld moeten hebben! ;)

Twinkle, wat vervelend zeg! Dat mag echt niet hoor, wat ze doen! Als je gewoon echt ziek bent, ben je ziek! Dan maakt de zwangerschapsduur niet uit!
pi_109782047
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Vervelend Twinkle, heb je dit al gelezen?: http://www.uwv.nl/Werkgev(...)ap_of_bevalling.aspx

Edit: laat maar, daar staat niets over gedeeltijk ziekmelden -O-
Werkgever krijgt idd alles vergoed, vind t echt onlogisch dat haar werkgever zo doet.. Je kunt toch niet al je vakantiedagen inleveren zo?

:( echt zwaar irritant dat mensen zo behandelt worden
pi_109782115
twinkle, ben je lid van de bond? Die anders bellen?
*poef* nu is het weg
pi_109782293
Even niet bijgelezen. Vandaag de hele dag op pad geweest, en ben nu zo moe. Ik gok dat ik er op tijd in lig vanavond.
Ik kan trouwens aan mijn ogen al merken dat ik zwanger ben. Bij nummer 1 kreeg ik halverwege de zwangerschap enorm lichtgevoelige ogen in het donker.Nu komt het weer terug. Ik heb het gevoel dat iedere tegenligger groot licht op heeft. Ook de stoplichten doen pijn aan mijn ogen. Ik heb al zo'n speciale bril voor in de auto, die hielp altijd wel, maar nu dus echt niet meer.
pi_109782352
De bond kan in dit geval weinig... ze zal echt contact moeten leggen met Arbo en/of UWV. UWV is de uitkerende instantie bij ziekte door zwangerschap.

Bond kan wellicht wel info geven, maar zal ook verwijzen naar Arbo.
pi_109782397
Die heb ik inderdaad al meerdere keren gelezen. Maar het hele probleem is dat mijn werkgever mijn ziekmelding niet accepteert en vindt dat ik zwanger ben.. dus. niet ziek. Ik werk voor een wat grotere organisatie die al heel vaak met zwangere vrouwen. te maken heeft. gehad. Een flinke vertegenwoordiging van HRM dus mij maken ze niet wijs dat ze dat stuk van UWV niet kennen.

Maar wat kan ik ermee? Dit uitprinten en morgen aan mijn leidinggevende geven met het verzoek mijnvakantieuren terug te boeken en eventuele ziekmeldingen in de toekomst te accepteren?

Ik voel me echt zo veroordeeld. Ik ben nooit ziek enal heb ik koorts dan ga ik nog werken. Maar op het moment dat ik achter het stuur zit te knikkebollen vind ik dat een onacceptabele manier om mijn perse mijn 40 uur per week te maken. En even voor jullie beeldvormming.. ik zit iedere week ongeveer 1500km. op de weg.
pi_109782415
Bond kan toch advies geven mbt wetten etc, en welke weg het best te bewandelen?
*poef* nu is het weg
pi_109782489
Twinkle ik zou je werkgever er op wijzen dat er een vergoeding komt vanuit het UWV voor elke ziektedag van jou. Tevens zou ik vragen je door te verwijzen naar de arbo arts want ZIEK door zwangerschap.
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Voet bij stuk houden totdat je bij die arbo arts zit!
The way you rock'n'roll
pi_109782592
Zelf contact opnemen met de arbo morgen en een afsraak bij de arbo-arts vragen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_109782615
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:44 schreef Twinkle20 het volgende:
Die heb ik inderdaad al meerdere keren gelezen. Maar het hele probleem is dat mijn werkgever mijn ziekmelding niet accepteert en vindt dat ik zwanger ben.. dus. niet ziek. Ik werk voor een wat grotere organisatie die al heel vaak met zwangere vrouwen. te maken heeft. gehad. Een flinke vertegenwoordiging van HRM dus mij maken ze niet wijs dat ze dat stuk van UWV niet kennen.

Maar wat kan ik ermee? Dit uitprinten en morgen aan mijn leidinggevende geven met het verzoek mijnvakantieuren terug te boeken en eventuele ziekmeldingen in de toekomst te accepteren?

Ik voel me echt zo veroordeeld. Ik ben nooit ziek enal heb ik koorts dan ga ik nog werken. Maar op het moment dat ik achter het stuur zit te knikkebollen vind ik dat een onacceptabele manier om mijn perse mijn 40 uur per week te maken. En even voor jullie beeldvormming.. ik zit iedere week ongeveer 1500km. op de weg.
Juist zij zouden het dus moeten weten. Dus gewoon per direct contact met de Arbo opnemen. Daar ook het stuk over je vakantiedagen neerleggen.

Willen ze niet goedschiks, dan maar 'kwaadschiks'. Ze proberen je wellicht inderdaad een bepaalde hoek in te krijgen, maar ze zijn gewoon tegen de wet bezig.

Al zouden ze er geen geld voor terugkrijgen, een ziekmelding mogen ze gewoonweg niet weigeren.

Óf contact leggen bij de arbo en hier aktie op ondernemen, of het maar accepteren want een andere optie is er niet.. ik adviseer je het eerste te doen!
pi_109782663
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2012 21:48 schreef Vicky het volgende:
Zelf contact opnemen met de arbo morgen en een afsraak bij de arbo-arts vragen.
Het probleem is dat niet alle arbo diensten dat accepteren. Je werkgever betaalt namelijk voor zo'n afspraak dus dat is nog vrij logisch ook.
The way you rock'n'roll
  zondag 1 april 2012 @ 21:50:49 #49
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_109782720
Wat belachelijk! Wat als je je arm breekt terwijl zwanger, kost het je dan ook vakantiedagen?
pi_109782764
Geen lid van bond.. manlief wel maar volgens mij mag ik er dan geen beroep op doen toch?

Wat dat betreft heb ik altijd eventjes nodig totdat mijnemmertje is vol gelopen. maar na afgelopen donderdag heb ik dat punt wel bereikt.

Waar ze ook de arrogantie vandaan halen om mijn ziekmelding te weigeren. Zag me vorige week al kotsend over de afdeling rennen zeg...

Jullie sterken mij behoorlijk dloor jullie adviezen. Bedankt daarvoor!

Ik wil morgen gewoon het telefoonnummer va de arbo.. ze zorgen er maar voor.

Dit is echt voer om spontaan paniekaanvallen van te krijgen voor mij.. weet je dat? Probeer stress echt te vermijden omdat ik nu absoluut geen medicatie giervoor mag ivm zwangerscap. Het ging de afgelopen tijd zo goed en dat wilde ik graag zo houden. Anders is dadelijk echt het hek van de dam.
pi_109782779
De enige optie is anders, je langer dan elke keer een dagje ziek melden. Dan komen ze vanzelf wel met die arbodienst op de proppen....
The way you rock'n'roll
pi_109782783
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Het probleem is dat niet alle arbo diensten dat accepteren. Je werkgever betaalt namelijk voor zo'n afspraak dus dat is nog vrij logisch ook.
niet geschotrn is altjd mis.. :)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_109782973
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:28 schreef Twinkle20 het volgende:

Twee weken terug een dag thuis gebleven vanwege braken. Afgelopen maandag ook. Netjes ziek gemeld. Kreeg ik afgelopen donderdag te horen dat ze deze ziekmelding niet accepteerden en dat er twee vakantiedagen zouden worden afgeschreven. Ik was flabbergasted...

Weet ook niet meer wat ik moet doen.
Dit mag dus echt niet!
Hun hebben altijd je ziekmelding te accepteren, ook al belazer je de boel.
Als ze je niet geloven dan moeten ze dit gewoon via de arbo regelen.
Dus echt even bellen die arbo.

En schat, meld je gewoon ziek, niet een paar uurtjes,een dagje, maar om te beginnen met een hele week.
Dan is er vanzelf iemand die contact met je opneemt en uit ervaring weet ik dat mensen die zich langer ziekmelden veel serieuzer genomen worden.
Willen ze ziekte door zwangerschap niet accepteren, dan krijgen ze toch lekker geen vergoeding, maar dan ben je gewoon ziek.
pi_109783080
Oww Twinkle wat stom van ze meid! :*

Wat iedereen al zegt, en vooral Troeta's advies!

En dan ook nog eventueel even heel hard dit roepen, misschien schrikken ze dan:

quote:
Dit is echt voer om spontaan paniekaanvallen van te krijgen voor mij.. weet je dat? Probeer stress echt te vermijden omdat ik nu absoluut geen medicatie giervoor mag ivm zwangerscap. Het ging de afgelopen tijd zo goed en dat wilde ik graag zo houden. Anders is dadelijk echt het hek van de dam.
pi_109783252
Ik snap heel goed dat het lastig is hoor. Zowel toegeven dat het even niet gaat door de zwangerschap, als deze hele situatie. Iedereen hobbelt het liefst tot de 40 weken door zonder ergens last van te hebben en niemand 'tot last' te zijn.. Feit is nu eenmaal dat het grootste gedeelte van de zwangeren wél 'last' heeft van de zwangerschap en hierdoor soms (al dan niet tijdelijk) minder tot niet kan werken.

Daar hebben we in Nederland ook nog eens een heel mooi vangnet voor. Dus pák dat recht! En als je werkgever niet meewerkt, geef maar aan dat je dat niet accepteert en het graag via de officiele weg bewandeld, want dat je dit ook niet voor je lol doet.

Ik zou dus echt aangeven dat je niet akkoord gaat met de afschrijving van de 2 vakantiedagen, omdat je je ziek hebt gemeld (heb je dit toevallig ook nog op schrift? Mail oid?) en dat je graag ziet dat ze je met terugwerkende kracht nog ziekmelden voor die dagen (of dit kan is een 2e en niet jouw probleem).

Geven ze aan hier niet aan mee te willen werken, dan zou ik me inderdaad ziekmelden en aangeven dat je verwacht asap een afspraak bij de arbo te krijgen en blijf je even ziekgemeld tot deze afspraak staat.

Dan heb je ze de kans gegeven het zelf nog een keer op te lossen, en anders doe je het via de officiele weg.

Niet makkelijk, maar als jij niet voor jezelf opkomt doet niemand het. Het maar laten gebeuren lost in elk geval niks op...
pi_109783655
Ja en met het hek van de dam bedoel ik dus de hele dag thuis bibberend op de bank of in bed. Bang om flauw te vallen. Bang om dood te gaan.. door te draaien.. gek te worden. Nog niet in staat om buiten een luchtje te scheppen omdat je denkt dat je dan dood gaat. Ik heb in tien jaar tijd twee keer zon terugval gehad en dat wil ik echt nooit meer meemaken. Ik weet wat mijn triggers zijn en dat ik daar ver bij uit de buurt moet blijven. Dan gaat het prima!

Bij die terugvallen werd ik volgespoten met de meest onmogelijke rotzooi om mijn hele systeem maar lam te leggen. Maar nu ik zwanger ben mag dat dus echt niet gebeuren.

En dat hoeft ook niet als ik nu maar de grens trek.

Ik heb inderdaad het idee een beetje in een hoek gedreven te worden. En als ik daarin niet assertief genoeg op treed dan winnen ze nog ook.

Hoe meer ik erover nadenk hoe bozer het me maakt.
pi_109783956
Meld jij je morgen maar lekker ziek dan. En echt niet denken dat je een last bent voor iemand, maar als je zo doorgaat wie weet hoe lang je dan wel uit de running bent.
pi_109784061
Twinkle, niemand anders gaat voor je opkomen daar bij je werkgever. Dat zal je echt zelf moeten doen. Dus raap al je moed bij elkaar en sta voor waar je recht op hebt!
The way you rock'n'roll
pi_109785304
Twinkle, ga naar je huisarts en leg je situatie uit. De huisarts luistert echt wel naar je en schrijft een briefje. Je werkgever kan daar niks tegen in brengen! Behalve de arbo op je afsturen maar dat is alleen maar goed.

Zijn ze daar nou helemaal gek geworden. De huisarts of arbo dienst bepaalt of jij ziek bent, niet je werkgever!
pi_109785504
Uhm mijn huisarts heeft heel groot een poster hangen waarvoor hij niet is met o.a. ziekbriefjes schrijven ;)

Nu ik erover nadenk, mijn vk daarentegen heeft wel eens een briefje geschreven dus ik zou eerder daar aankloppen.
The way you rock'n'roll
pi_109785702
Hangt bij mijn huisarts ook.
De arbo mag je huisarts wel bellen.
pi_109785780
Klopt, maar in dit soort gevallen willen ze echt wel helpen en anders je vk wel.
pi_109789489
Wat gaat het er op sommige plaatsen toch schandalig aan toe! Ik krijg er spontaan buikpijn van, wat misselijk van je werkgever zeg!
Wat dat betreft heb ik wel geluk met de mijne. Werkgever en collega's zijn heel meelevend en eerder bezorgd dan beoordelend. Daar prijs ik mezelf wel gelukkig mee als ik soms de verhalen hier lees! Succes Twinkle, ik hoop dat het wat beter voor je uitpakt als je de arbo gesproken hebt.

Ik heb nu mijn laatste nachtdienst. Eigenlijk hoefde ik ze nu al niet meer te draaien, maar ik dacht dat ik het nog wel aan zou kunnen. En het kwam roostertechnisch ook net niet uit om ze te ruilen, dus ik dacht dat doe ik nog wel. Moet zeggen dat ik het er ook wel aardig vanaf breng. Rond 5.00u begin ik wat in te kakken, en rond 6.00u komen de braakneigingen. Maar buiten dat, prima :P En nu ben ik er tot 2013 vanaf. :)

Woensdag mijn echo!! *O* *O* Kan haast niet wachten!! ik ben dan 16w2d en ik wil het geslacht weten. :D
  maandag 2 april 2012 @ 04:05:27 #64
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109792385
Bwuh, zuuraanval... :r Misschien toch beter iets minder zwaar kunnen tafelen.
pi_109792428
Mens ik schiet helemaal in de spanning als je zo laat post! :D O+
Hopelijk trekt die aanval snel weg en kun je nog wat slapen. ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_109792465
wat een vroege vogels!

Ik zit hier in te kakken op mijn werk. Tegen de tijd dat jullie wakker worden mag ik eindelijk naar mijn bedje :O
pi_109792612
Twinkle wat een gedoe. Ziekmelden die hap en wachten op de arbo.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 2 april 2012 @ 07:16:02 #68
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109792710
sterkte twinkle, en idd, ziekmelden. Dit kan zo niet langer. :*
pi_109792763
:* Twinkle, ook al zo'n idiote werkgever :(
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_109792824
Twinkle, ik kan me alleen maar aansluiten bij wat hierboven al gezegd is. Zoek hulp van de arbo, huisarts, of verloskundige. Samen sta je altijd sterker! Verder heel veel sterkte, ik hoop dat je eruit komt. Belachelijk zeg, alsof je als je zwanger bent nooit eens 'gewoon' ziek zou kunnen zijn :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109792848
Wat een kutnacht. Ben spontaan weer begonnen met braken terwijl het de hele week goed is gegaan. De spanning voor morgen voor de echo zal daar misschien ook wel deel van uit maken. Maar heb vooral liggen malen over het telefoongesprek wat ik zo met leidinggevende ga voeren. Heb alleen gisteravond eventjes geslapen totdat mannie naar bed kwam en vanaf die tijd dus wakker.

Wat fijn dat ik zo op jullie kan steunen. Dat is net de schop onder mijn kont die ik nodig heb om dadelijk voor mezelf op te komen.
pi_109792970
Leidinggevende neemt niet op. Heb zijn voicemail ingesproken dat ik me ziek meld. En met ziek bedoel ik okk echt ziek. En het verzoek om me terug te bellen.
pi_109792979
Ik heb het idee dat ik een klein Kangaroetje in mijn buik heb zitten :o :D

Gisterenavond was ze drúk!! O+ echt net alsof ze zo keihard aan het trappelen was..en vanmorgen rekte ik me uit en volgens mij volgde ze mijn voorbeeld O+ *;

Wat is/blijft dat toch bijzonder! Zwanger zijn is echt mijn hobby niet (understatement :')) maar gewoon, dat mini-beebje in je buik, wat zich alle kanten oprekt (en je tegen het einde weer blauwe plekken bezorgd :D) ik kan daar zó van genieten...
  maandag 2 april 2012 @ 08:01:38 #74
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_109793005
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 07:59 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb het idee dat ik een klein Kangaroetje in mijn buik heb zitten :o :D

Gisterenavond was ze drúk!! O+ echt net alsof ze zo keihard aan het trappelen was..en vanmorgen rekte ik me uit en volgens mij volgde ze mijn voorbeeld O+ *;

Wat is/blijft dat toch bijzonder! Zwanger zijn is echt mijn hobby niet (understatement :')) maar gewoon, dat mini-beebje in je buik, wat zich alle kanten oprekt (en je tegen het einde weer blauwe plekken bezorgd :D) ik kan daar zó van genieten...
:Y O+
Hier had er volgens mij een de hik O+, heerlijk wakker worden zo! Vandaag 24 weken!

En ik las van onder naar boven. Jeetje, Twinkle, wat een gedoe zeg. Dat er nog zulke werkgevers bestaan! Ik kan weinig toevoegen aan wat er al gezegd is. Jij moet nu voor jezelf en je kleine beeb opkomen, niemand anders doet dat. Ik heb zelf ook moeite met aangeven als iets niet meer gaat maar nu met die kleine in mijn buik gaat het een stuk makkelijker. Je hebt niet alleen meer voor jezelf te zorgen. Meid, sterkte :*

[ Bericht 11% gewijzigd door Tante_Soesa op 02-04-2012 08:07:05 ]
pi_109793021
Meis ik heb zo met je te doen, wat een nare werkgevers zijn er toch! ik kan niet heel veel anders doen dan me aansluiten bij de eerder gegeven reacties.
Heel veel succes met het gesprek met je leidinggevende en sta je mannetje he!
pi_109793068
Gerb same here! Heb me vannacht serieus afgevraagd of ze de afgelopen twee dagen wel geslapen heeft, voel dr echt constant :D.

Twinkle wat naar allemaal. Goed dat je je ziek hebt gemeld. Nu doorpakken hoor!

Ik heb straks weer controle. En bloedprikken.
  maandag 2 april 2012 @ 08:11:19 #77
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109793089
Fijn dat het nog zo goed is gegaan Kwisted!

Hier wel een redelijke nacht gehad, heb nu alleen al 2 nachten achter elkaar dat mn handen tintelen. Ook de hand waar ik niet op lig, beetje vaag? Verder geen last van hoofdpijn, duizeligheid oid hoor.
pi_109793213
Volgens mij had asy dat ook maar kwam dat bij haar omdat ze vocht vast hield. En wat leuk die beschrijving hoe het voelt als je je beeb voelt bewegen. Nog even geduld haha
pi_109793248
Diaan, hoe is t met jou?
  maandag 2 april 2012 @ 08:50:51 #80
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_109793483
Lief dat jullie naar me vragen... ik heb een rotweekend gehad. Gelukkig wel wat afleiding door bezoek en een verjaardag, maar vrijdag en zaterdag ging het redelijk goed. Gisterenmiddag elke keer bloed bij afvegen en heb ik vk gebeld. Zij probeert voor vandaag een spoedecho te regelen, maar dat kan pas vanaf 9 uur. Ik hoop dus zo dat ik vandaag een echo krijg, ik word een beetje gek van die onzekerheid. Als heb ik zelf niet zo'n goed gevoel. Maar als het zo is, wil ik graag bevestiging.
Heb me vandaag ook ziek gemeld.

Twinkle, wat een stomme situatie bij jou op het werk zeg. Eigenlijk mogen ze niet eens vragen waarom je je ziek meldt!
Make love, not war ☮
  maandag 2 april 2012 @ 08:53:01 #81
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109793507
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 04:23 schreef oeke het volgende:
Mens ik schiet helemaal in de spanning als je zo laat post! :D O+
Hopelijk trekt die aanval snel weg en kun je nog wat slapen. ;)
Dat effect had ik wel verwacht ja :P Vandaar dat ik het ook postte, beetje overbodige info normaliter... whehehe 8-)

Gerberaatje een kangaroo in je buik :o Bij mij zit er gelukkig gewoon een kindje in hoor...

Ach Diaan toch, meiske.... Ik hoop dat je heel snel kunt kijken en alles nog gewoon in orde blijkt te zijn :*
pi_109793537
Twinkle wat een naar gedoe met je werk zeg. Ik vind het ook echt niet kunnen. Wat nou ziekmelding niet accepteren, hoe verzinnen ze het! En dat voor een grotere organisatie... echt zeer slecht :N

Clauwhee nou dat vraag ik me hier ook wel eens af ja! Als ik snachts wakker wordt is er altijd wel 1 aan het draaien/wiebelen/schoppen O+

Blegh, ik begin verkouden te worden. Kreeg vanochtend al het commentaar van (8> dat ik lag te snurken hihi. Tja dichte neus dan krijg je dat. Hopelijk is het snel weer over, vind het maar niks met hoofdpijn en een zere neus. Neem liever geen medicijnen, tot nu toe zonder gekund de hele zwangerschap. Wil eigenlijk niet nu ineens paracetamol en neusspray moeten gaan gebruiken eigenlijk!
pi_109793559
Sterkte Diaan, hopelijk kun je vandaag terecht voor een spoedecho. En dat beebje is blijven plakken!
pi_109793569
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 07:58 schreef Twinkle20 het volgende:
Leidinggevende neemt niet op. Heb zijn voicemail ingesproken dat ik me ziek meld. En met ziek bedoel ik okk echt ziek. En het verzoek om me terug te bellen.
Goed zo!!!

En Diaan, succes!!!! :*
pi_109793620
Wat goed van je Twinkle!
  maandag 2 april 2012 @ 09:01:08 #86
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_109793623
Sterkte Diaan, ik hoop ook dat je dat je vandaag een echo krijgt! Die onzekerheid lijkt mij ook echt gekmakend.
pi_109793629
Oww diaan hoop echt heel erg voor je dat dat bloedverlies iets met de innesteling te maken heeft en geen miskraam oid. Hoop echt dat ze je bij vk gerust kunnen stellen en dat alles goed is met jou en het kindje.

Uur geleden leidinggevende gebeld maar hij belt niet terug. Ben ik in gebreke als ik het nu van leidinggevende af laat hangen dat ie terug belt? Zatcdtraks te rillen als een rietje. Normaliter belt ie altijd terug als ik zijn voicemail in spreek.
pi_109793633
Diaan, hopelijk kun je snel terecht, dit is zo niet leuk :*
*poef* nu is het weg
  maandag 2 april 2012 @ 09:02:28 #89
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109793644
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 09:01 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww diaan hoop echt heel erg voor je dat dat bloedverlies iets met de innesteling te maken heeft en geen miskraam oid. Hoop echt dat ze je bij vk gerust kunnen stellen en dat alles goed is met jou en het kindje.

Uur geleden leidinggevende gebeld maar hij belt niet terug. Ben ik in gebreke als ik het nu van leidinggevende af laat hangen dat ie terug belt? Zatcdtraks te rillen als een rietje. Normaliter belt ie altijd terug als ik zijn voicemail in spreek.
Anders ook even rechtstreeks naar HRM bellen en jezelf daar ook ziekmelden omdat je je leidinggevende niet kunt bereiken....
pi_109793713
Pffieuw das een heule moeilijke stap. Zij zijn degene die tegen mijn leidinggevende hebben gezegd dat ik maar dagen in moet leveren.

Kom op grote meid.. what doesnt kill you makes you stronger.
pi_109793731
Diaan, sterkte :*. Onzekerheid is killing. Ik hoop dat je straks terecht kan.

Twinkle, wat flugel zegt :Y. Dan is het misschien even uit je hoofd. Nu blijf je toch malen of het nu wel goed over komt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109793741
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 08:55 schreef bijtje84 het volgende:Hopelijk is het snel weer over, vind het maar niks met hoofdpijn en een zere neus. Neem liever geen medicijnen, tot nu toe zonder gekund de hele zwangerschap. Wil eigenlijk niet nu ineens paracetamol en neusspray moeten gaan gebruiken eigenlijk!
Een paracetamolletje kan toch zeker geen kwaad? Of een keer een neusspray gebruiken.

Voor mij is zoiets echt heel raar om te lezen, ik krijg iedere zes weken een infuus met vrij zware medicatie waar geen bewijs van is dat het slecht is voor de zwangerschap (maar dus ook geen bewijs dat het geen enkele invloed heeft). Van paracetamol is bekend en bewezen dat het harmless is, mits met mate. Als je dan moet kiezen tussen je echt slecht voelen of een onschuldig pilletje, waarom dan kiezen voor slecht voelen? Dat heeft uiteindelijk misschien nog 'meer' invloed dan het pilletje zelf.
  maandag 2 april 2012 @ 09:08:47 #93
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_109793761
Ik ben net al gebeld, ik mag om 12 uur voor een spoedecho komen. Fijn dat het vandaag kan en we meer duidelijkheid krijgen.

Twinkle, vreemd allemaal hoor. Rare HRM-afdeling. Ik werk zelf op een HRM-afdeling bij een overheidsinstantie en ik heb daar nog nooit van gehoord.
Make love, not war ☮
pi_109793777
Twinkle, succes en sterkte meid!

Diaan, hopelijk kun je snel terecht! Ik ben heel hard aan het hopen op goed nieuws :) :* Edit: ah, je mag om twaalf. Fijn! Nog maar een paar uurtjes en je hebt wat zekerheid!
pi_109793792
quote:
2s.gif Op maandag 2 april 2012 09:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben net al gebeld, ik mag om 12 uur voor een spoedecho komen. Fijn dat het vandaag kan en we meer duidelijkheid krijgen.
Heel fijn, ik ga voor je duimen :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109793831
Wat fijn Diaan. Dikke :*
pi_109793896
Okay twaalf uur fingerd crossed voor diaan!
pi_109793966
Succes Diaan, ik hoop dat alles goed is en dat je straks opgelucht adem kan halen!

En Twinkle.. wat een situatie zeg, en wat een bedrijf. Krijg er de kriebels van als ik het allemaal zo lees. Als jij je ziek meldt, dan moeten ze het maar accepteren! Jij ook veel succes dat het goed mag komen :*
pi_109793973
Fijn Diaan dat je vanmiddag al kunt komen. Ik duim voor een goede afloop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')