quote:Op zondag 1 april 2012 17:30 schreef JDude het volgende:
Mag ik jullie -voor ik op de unfollow knop van deze reeks klik- allemaal van harte bedanken voor de steun en toeverlaat die jullie de afgelopen maanden voor Kuuks zijn geweest?
Ik doe met je mee. Vanuit bed op de bank en verder nog niks gedaan...quote:Op zondag 1 april 2012 18:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Dus dan hoef kk me ook niet ye schamen dat ik vandaag een mega luilak ben begrijp ik
x 2, maar dan opgerekt tot de hele weekquote:Op zondag 1 april 2012 16:45 schreef flugeltje het volgende:
Waar ik net vertelde vandaag wel te kunnen blijven slapen...
Werkgever krijgt idd alles vergoed, vind t echt onlogisch dat haar werkgever zo doet.. Je kunt toch niet al je vakantiedagen inleveren zo?quote:Op zondag 1 april 2012 21:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Vervelend Twinkle, heb je dit al gelezen?: http://www.uwv.nl/Werkgev(...)ap_of_bevalling.aspx
Edit: laat maar, daar staat niets over gedeeltijk ziekmelden![]()
Juist zij zouden het dus moeten weten. Dus gewoon per direct contact met de Arbo opnemen. Daar ook het stuk over je vakantiedagen neerleggen.quote:Op zondag 1 april 2012 21:44 schreef Twinkle20 het volgende:
Die heb ik inderdaad al meerdere keren gelezen. Maar het hele probleem is dat mijn werkgever mijn ziekmelding niet accepteert en vindt dat ik zwanger ben.. dus. niet ziek. Ik werk voor een wat grotere organisatie die al heel vaak met zwangere vrouwen. te maken heeft. gehad. Een flinke vertegenwoordiging van HRM dus mij maken ze niet wijs dat ze dat stuk van UWV niet kennen.
Maar wat kan ik ermee? Dit uitprinten en morgen aan mijn leidinggevende geven met het verzoek mijnvakantieuren terug te boeken en eventuele ziekmeldingen in de toekomst te accepteren?
Ik voel me echt zo veroordeeld. Ik ben nooit ziek enal heb ik koorts dan ga ik nog werken. Maar op het moment dat ik achter het stuur zit te knikkebollen vind ik dat een onacceptabele manier om mijn perse mijn 40 uur per week te maken. En even voor jullie beeldvormming.. ik zit iedere week ongeveer 1500km. op de weg.
Het probleem is dat niet alle arbo diensten dat accepteren. Je werkgever betaalt namelijk voor zo'n afspraak dus dat is nog vrij logisch ook.quote:Op zondag 1 april 2012 21:48 schreef Vicky het volgende:
Zelf contact opnemen met de arbo morgen en een afsraak bij de arbo-arts vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |