abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 april 2012 @ 16:44:55 #1
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109768929
6 april: Marrije (meisje)

*** 31 maart: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

07 april: Asyniur (jongen)
12 april: Marrije (meisje)
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa) (meisje)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu (jongen)
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups
17 september: Kwisted
26 september: NiGeLaToR

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje of nichtje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
30 oktober: Twinkle20

6 november: Cocotrimonium
26 november: Regenboogjes
27 november: OooLizaooO

2 december: bellelena

Diaan73 & Peaceman
Nijnepijn
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door flugeltje op 02-04-2012 11:23:49 ]
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 1 april 2012 @ 16:45:37 #2
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109768956
Waar ik net vertelde vandaag wel te kunnen blijven slapen... :O
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 1 april 2012 @ 16:47:02 #3
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109769020
Zijn we weer:)
Be dance |Be real| Be You
pi_109770576
Mag mijn uitgerekende datum naar 11 September
pi_109770592
Oeh ik keek net in de spiegel van de wallen onder mijn ogen. Heb ik eigenlijk nooit last van gehad.En voel me ook nietmega moe dat k moet gaan slapen ofzo. Heb ook twee dagen flink uitgeslapen en niks uitgevoerd.

Komende week gelukkig een redelijk rustig weekje. s Avonds sowieso niks op de agenda staan... ma/woe/do even bikkelen... dinsdag vrij vanwege echooohoohhoo. Vrijdag is altijd mijn vrije dag. Heerlijk.. kijk ernaar uit!
  zondag 1 april 2012 @ 17:30:21 #6
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_109770627
Mag ik jullie -voor ik op de unfollow knop van deze reeks klik- allemaal van harte bedanken voor de steun en toeverlaat die jullie de afgelopen maanden voor Kuuks zijn geweest?
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  zondag 1 april 2012 @ 17:31:38 #7
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109770682
quote:
17s.gif Op zondag 1 april 2012 17:30 schreef JDude het volgende:
Mag ik jullie -voor ik op de unfollow knop van deze reeks klik- allemaal van harte bedanken voor de steun en toeverlaat die jullie de afgelopen maanden voor Kuuks zijn geweest?
O+

zorg goed voor d'r!
  zondag 1 april 2012 @ 17:34:54 #8
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109770824
Idd zorg goed voor d'r :)
pi_109771019
positiemeuk in V&A
  zondag 1 april 2012 @ 17:45:08 #10
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_109771195
Leuk:)
pi_109771698
Er gaat niets boven de echte satesaus van de chinees.. :-). Smaakt mijn nasi 100 keer beter door.
pi_109772597
Och Fluug hier ook. Mijn enige bezigheid is ogen open en af en toe dicht houden vandaag :D
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_109773206
Dus dan hoef kk me ook niet ye schamen dat ik vandaag een mega luilak ben begrijp ik
pi_109773339
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Dus dan hoef kk me ook niet ye schamen dat ik vandaag een mega luilak ben begrijp ik
Ik doe met je mee. Vanuit bed op de bank en verder nog niks gedaan...
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_109773371
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 16:45 schreef flugeltje het volgende:
Waar ik net vertelde vandaag wel te kunnen blijven slapen... :O
x 2, maar dan opgerekt tot de hele week -O- :Z
  zondag 1 april 2012 @ 19:42:48 #16
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109775468
Zelfs ik heb vanmiddag even 1,5 uur geslapen :Y
pi_109775727
Zaterdag in de middag 2 uur geslapen. Moet zeggen dat ik ook weinig doe.
  † In Memoriam † zondag 1 april 2012 @ 19:49:56 #18
309370 Nanadu
pi_109775767
Flugel lekker aan toegeven joh, het slapen. Daar is de zondag toch voor ;)
Ik wilde vanmiddag ook even lekker op bed gaan liggen, maar onze dame besloot vandaag haar middagslaapje over te slaan en te zingen in bed :)

Twinkle spannend dinsdag de echo!

Ik moet zeggen dat ik mij het hele weekend al relatief goed voel en daar wel erg blij van wordt *) . Ik hoop dat dit de rest van de week doorzet. Ik moet morgen tot laat werken, want heb 's avonds nog een ouderavond op mijn werk. Dat wordt vroeg naar bed vanavond.
pi_109775842
Even een :* voor Fluugs, Asy en Marrije
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_109776312
Ik ben zowaar een kilo aangekomen! Das wat beter dan zoveel afvallen. Ook al een paar dagen niet meer hoeven braken gelukkig. Wel misselijk maar als ik van tijd tot tijd eet is dat prima vol te houden. Hopen dat de moeheid ook binnen de perken blijft deze week.. anders komt mijn vakantie eind juni in gevaar omdat mijn vakantieuren er zo doorheen vliegen..
pi_109776550
Twinkle, je hebt recht op een uur extra pauze per dag he! Eventueel is ziekmelden voor een bepaald percentage ook nog een optie.
Fijn dat je niet meer zoveel hoeft te spugen!

*O* voor de betere dagen van Kersjes.

Ik ben ook zo ongeloofelijk intens moe. Van vrijdag op zaterdag nauwelijks geslapen door een keihard snurkende bedgenoot. Heb het gistermiddag en vanmiddag ingehaald, ik heb op beide dagen heerlijk even geslapen!
Ben nu alweer doodmoe; ben benieuwd of ik het nog 9 uur zie worden straks. :D
Deze week een spannende week; donderdag de 1e echo!
Ik vind dit zo'n niemandsland. Je ziet nog niks, je voelt nog niks. Ben wel moe en met vlagen misselijk maar ja, dat zegt ook zo weinig. Ik hoop zo een knippertje te zien donderdag. O+
Als het hartje klopt donderdag gaan we 't dit weekend vertellen aan mijn ouders. Daar heb ik ook al zo'n zin in! O+

Diaan, hoe gaat het nu?
  zondag 1 april 2012 @ 20:08:51 #22
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109776701
Gaaf Regenboogjes! Nog eventjes spannend dus O+

Twinkle, goed op jezelf passen hè?

Ja, Diaan, hoe is het bij jou?

Nanadu, dat probleem had ik dus ook vandaag. Vanavond maar op tijd naar bed dus ;)
Maar fijn dat jij je wat beter voelt.
pi_109777100
Volgens mij heb ik oefenweeen ofzoiets. Regelmatig harde buiken sinds ik op de bank ben gaan zitten met een enorm trekkend gevoel naar de zijkant van mijn buik (samentrekkingen-krampen) Zal wel teveel gedaan hebben. nu lekker op de bank en hopen dat ik vannacht weer mag slapen t kleintje houd me al een week flink wakker.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_109777583
Volgens mij heb ik ook de eerste 1,5 kilo eraan zitten :D en dat is dan zelfs nét (dus 's avonds, dan ben ik altijd wat zwaarder, ik hou altijd het ochtend gewicht aan :P) gewogen! Dus waarschijnlijk is het 1 kilo echt ofzo.

Hoe ik het doe geen idee, maar ik vind het prima! Op 24 weken. Wat een verschil met de vorige keer!
pi_109777600
* Gerberaatje pakt nog een Liuk ijsje dus :9 :')
pi_109779558
Dat doe je goed Gerberaatje!!

Spannend Regenboogjes en Twinkle, de eerste echo's!!

Misschien weten wij het geslacht wel morgen!
pi_109779576
Dat doe je goed Gerb :D
pi_109779617
Whehe tegelijk Labellootje :D
En spannend, heb je een idee?
pi_109779675
Haha precies hetzelfde!!

Nee, helemaal geen idee eigenlijk!
pi_109780485
Spannend Labelloo O+ ik gok een dametje erbij bij jullie (en ik gok altijd verkeerd dus ik ben benieuwd :P)
pi_109780539
Oh en mijn mondhoeken zijn stuk door de ijsjes ;( /ijsjesleed
pi_109780717
Ja dat denk ik ook maar ik ben daar ook heel slecht in. Dus vast een jongen dan :')
pi_109781424
Baas is van mening dat je je in het eetste trimester van je zwangerschap je niet ziek mag melden want je bent in hun ogen niet ziek maar zwanger. Wanneer je denkt dat je je uren niet kan maken dan gaat dat in het eerste trimester ten koste van je vakantiesaldo. Ik denk dat ze op deze manier een soort van misbruik van de situatie willen voorkomen ofzo. Of misschien denken ze: die heeft over een paar maanden heeeel lang vakantie.

Ik ben op zoek geweest naar wetsartikelen maar heb niets waar ik ze mee om de oren kan slaan.

Hoef jullie natuurlijk niet te vertellen dat ik hier boos en teleurgesteld over ben.. dat snappen jullie vast zelf ook wel.

Hun beweegreden weet ik niet... en wil de situatie niet op de spits drijven omdat ik nog langer met deze werkgever door een deur moet.

Maar ik kan wel janken eigenlijk nu ik dit typ.

Twee weken terug een dag thuis gebleven vanwege braken. Afgelopen maandag ook. Netjes ziek gemeld. Kreeg ik afgelopen donderdag te horen dat ze deze ziekmelding niet accepteerden en dat er twee vakantiedagen zouden worden afgeschreven. Ik was flabbergasted...

Weet ook niet meer wat ik moet doen.
pi_109781913
Vervelend Twinkle, heb je dit al gelezen?: http://www.uwv.nl/Werkgev(...)ap_of_bevalling.aspx

Edit: laat maar, daar staat niets over gedeeltijk ziekmelden -O-
pi_109781946
Nah twinkle :{
Echt raar dat ze t zo regelen :{
wat zegt je CAO hiervan? Of je Arbo arts? (was dat bij jou dat ze zo moeilijk doen over telf nr van de Arbo arts?)
pi_109781985
Ook hier geld: Arbo arts.. een ziekmelding mogen ze je uberhaupt niet weigeren.. dus niet eigenwijs doen, morgen direct bellen met een arbo en dit geval voorleggen!
pi_109782021
Twinkle, mijn werkgever accepteerde ook geen ziekmelding door zwangerschap. Arbo arts heeft mij hier enorm in geholpen!!!
The way you rock'n'roll
pi_109782034
Ik ben benieuwd! Jullie zullen alleen nog wel wat geduld moeten hebben! ;)

Twinkle, wat vervelend zeg! Dat mag echt niet hoor, wat ze doen! Als je gewoon echt ziek bent, ben je ziek! Dan maakt de zwangerschapsduur niet uit!
pi_109782047
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Vervelend Twinkle, heb je dit al gelezen?: http://www.uwv.nl/Werkgev(...)ap_of_bevalling.aspx

Edit: laat maar, daar staat niets over gedeeltijk ziekmelden -O-
Werkgever krijgt idd alles vergoed, vind t echt onlogisch dat haar werkgever zo doet.. Je kunt toch niet al je vakantiedagen inleveren zo?

:( echt zwaar irritant dat mensen zo behandelt worden
pi_109782115
twinkle, ben je lid van de bond? Die anders bellen?
*poef* nu is het weg
pi_109782293
Even niet bijgelezen. Vandaag de hele dag op pad geweest, en ben nu zo moe. Ik gok dat ik er op tijd in lig vanavond.
Ik kan trouwens aan mijn ogen al merken dat ik zwanger ben. Bij nummer 1 kreeg ik halverwege de zwangerschap enorm lichtgevoelige ogen in het donker.Nu komt het weer terug. Ik heb het gevoel dat iedere tegenligger groot licht op heeft. Ook de stoplichten doen pijn aan mijn ogen. Ik heb al zo'n speciale bril voor in de auto, die hielp altijd wel, maar nu dus echt niet meer.
pi_109782352
De bond kan in dit geval weinig... ze zal echt contact moeten leggen met Arbo en/of UWV. UWV is de uitkerende instantie bij ziekte door zwangerschap.

Bond kan wellicht wel info geven, maar zal ook verwijzen naar Arbo.
pi_109782397
Die heb ik inderdaad al meerdere keren gelezen. Maar het hele probleem is dat mijn werkgever mijn ziekmelding niet accepteert en vindt dat ik zwanger ben.. dus. niet ziek. Ik werk voor een wat grotere organisatie die al heel vaak met zwangere vrouwen. te maken heeft. gehad. Een flinke vertegenwoordiging van HRM dus mij maken ze niet wijs dat ze dat stuk van UWV niet kennen.

Maar wat kan ik ermee? Dit uitprinten en morgen aan mijn leidinggevende geven met het verzoek mijnvakantieuren terug te boeken en eventuele ziekmeldingen in de toekomst te accepteren?

Ik voel me echt zo veroordeeld. Ik ben nooit ziek enal heb ik koorts dan ga ik nog werken. Maar op het moment dat ik achter het stuur zit te knikkebollen vind ik dat een onacceptabele manier om mijn perse mijn 40 uur per week te maken. En even voor jullie beeldvormming.. ik zit iedere week ongeveer 1500km. op de weg.
pi_109782415
Bond kan toch advies geven mbt wetten etc, en welke weg het best te bewandelen?
*poef* nu is het weg
pi_109782489
Twinkle ik zou je werkgever er op wijzen dat er een vergoeding komt vanuit het UWV voor elke ziektedag van jou. Tevens zou ik vragen je door te verwijzen naar de arbo arts want ZIEK door zwangerschap.
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Voet bij stuk houden totdat je bij die arbo arts zit!
The way you rock'n'roll
pi_109782592
Zelf contact opnemen met de arbo morgen en een afsraak bij de arbo-arts vragen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_109782615
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:44 schreef Twinkle20 het volgende:
Die heb ik inderdaad al meerdere keren gelezen. Maar het hele probleem is dat mijn werkgever mijn ziekmelding niet accepteert en vindt dat ik zwanger ben.. dus. niet ziek. Ik werk voor een wat grotere organisatie die al heel vaak met zwangere vrouwen. te maken heeft. gehad. Een flinke vertegenwoordiging van HRM dus mij maken ze niet wijs dat ze dat stuk van UWV niet kennen.

Maar wat kan ik ermee? Dit uitprinten en morgen aan mijn leidinggevende geven met het verzoek mijnvakantieuren terug te boeken en eventuele ziekmeldingen in de toekomst te accepteren?

Ik voel me echt zo veroordeeld. Ik ben nooit ziek enal heb ik koorts dan ga ik nog werken. Maar op het moment dat ik achter het stuur zit te knikkebollen vind ik dat een onacceptabele manier om mijn perse mijn 40 uur per week te maken. En even voor jullie beeldvormming.. ik zit iedere week ongeveer 1500km. op de weg.
Juist zij zouden het dus moeten weten. Dus gewoon per direct contact met de Arbo opnemen. Daar ook het stuk over je vakantiedagen neerleggen.

Willen ze niet goedschiks, dan maar 'kwaadschiks'. Ze proberen je wellicht inderdaad een bepaalde hoek in te krijgen, maar ze zijn gewoon tegen de wet bezig.

Al zouden ze er geen geld voor terugkrijgen, een ziekmelding mogen ze gewoonweg niet weigeren.

Óf contact leggen bij de arbo en hier aktie op ondernemen, of het maar accepteren want een andere optie is er niet.. ik adviseer je het eerste te doen!
pi_109782663
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2012 21:48 schreef Vicky het volgende:
Zelf contact opnemen met de arbo morgen en een afsraak bij de arbo-arts vragen.
Het probleem is dat niet alle arbo diensten dat accepteren. Je werkgever betaalt namelijk voor zo'n afspraak dus dat is nog vrij logisch ook.
The way you rock'n'roll
  zondag 1 april 2012 @ 21:50:49 #49
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_109782720
Wat belachelijk! Wat als je je arm breekt terwijl zwanger, kost het je dan ook vakantiedagen?
pi_109782764
Geen lid van bond.. manlief wel maar volgens mij mag ik er dan geen beroep op doen toch?

Wat dat betreft heb ik altijd eventjes nodig totdat mijnemmertje is vol gelopen. maar na afgelopen donderdag heb ik dat punt wel bereikt.

Waar ze ook de arrogantie vandaan halen om mijn ziekmelding te weigeren. Zag me vorige week al kotsend over de afdeling rennen zeg...

Jullie sterken mij behoorlijk dloor jullie adviezen. Bedankt daarvoor!

Ik wil morgen gewoon het telefoonnummer va de arbo.. ze zorgen er maar voor.

Dit is echt voer om spontaan paniekaanvallen van te krijgen voor mij.. weet je dat? Probeer stress echt te vermijden omdat ik nu absoluut geen medicatie giervoor mag ivm zwangerscap. Het ging de afgelopen tijd zo goed en dat wilde ik graag zo houden. Anders is dadelijk echt het hek van de dam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')