Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Uiteraard, Heracles speelde zeker niet op volle sterkte.quote:Op zondag 1 april 2012 16:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Laten we het maar op een combinatie houden.
Als ajax had verloren dan had je je kunnen bergen voor mijn geklierquote:Op zondag 1 april 2012 16:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Uiteraard, Heracles speelde zeker niet op volle sterkte.Toch deed ook Ajax het erg goed!
Perfectly fine hier..quote:Op zondag 1 april 2012 16:38 schreef Tobi-wan het volgende:
Doet de webapp het nog? Ik kan nergens op klikken...
hmmm vaag. Xdoos trouwens.quote:Op zondag 1 april 2012 16:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Perfectly fine hier..
Jij speelt trouwens toch ook op de PS3?
Ah oké.quote:
Heb nog maar 50k ofzo... Dus kan ik ook niet zoveel mee betekenen...quote:Op zondag 1 april 2012 16:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah oké.
Jammer dat je niet op de PS3 speelt, had je ons kunnen helpen met Taiwo fixen
Dacht dat jij miljoenen hadquote:Op zondag 1 april 2012 16:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb nog maar 50k ofzo... Dus kan ik ook niet zoveel mee betekenen...
Heb je zijn team gezien?quote:
Pff, dat is een ziek duur teamquote:
Best een aardig keepertje hoor!quote:Op zondag 1 april 2012 16:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pff, dat is een ziek duur team
Alleen valt Abiatti niet tegen? Steeds als ik tegen hem moet spelen gaan alle ballen er gewoon in
Heb nog niet met hem gespeeld. Maar ik heb een Milan keeper nodig om Silva op 9 chem te krijgen...quote:Op zondag 1 april 2012 16:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen valt Abiatti niet tegen? Steeds als ik tegen hem moet spelen gaan alle ballen er gewoon in
Schiet altijd de meest onmogelijke kansen erinquote:
Ik vond hem beter dan Buffon en Cesar maar Cesar is gewoon pauper. Ik vond Abiati ook vrij goed hoorquote:Op zondag 1 april 2012 16:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Komt omdat jij gewoon te goed bentquote:Op zondag 1 april 2012 16:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Schiet altijd de meest onmogelijke kansen erin
SIF Militoquote:Op zondag 1 april 2012 16:51 schreef Thorb het volgende:
Inter 5-4 gewonnen, wedstrijd met 4 penals en 2 rode kaarten
Zolang ik het niet merk zal het mij niets uitmaken. Dikke care wat voor TT het is. Ik post ook in het ajax topic hoorquote:Op zondag 1 april 2012 16:51 schreef poker4lifee het volgende:
lach maar VDM, volgende 5 TTs worden Ajax
quote:Op zondag 1 april 2012 16:51 schreef poker4lifee het volgende:
lach maar VDM, volgende 5 TTs worden Ajax
Ooh, daarom wilde je een tijdje terug niet in het FUT topic posten vanwege een Ajax TT.quote:Op zondag 1 april 2012 16:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zolang ik het niet merk zal het mij niets uitmaken. Dikke care wat voor TT het is. Ik post ook in het ajax topic hoor
haha idd.quote:Op zondag 1 april 2012 16:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ooh, daarom wilde je een tijdje terug niet in het FUT topic posten vanwege een Ajax TT.
twitter:Ryan_Donk18 twitterde op zondag 01-04-2012 om 16:52:186x Ajax #Top http://t.co/UF28FrV3 reageer retweet
Meer Anti-Ajax dan Pro-Feyenoordquote:Op zondag 1 april 2012 16:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha idd.
ik ben niet eens voor Ajax ofzo, maar Vdm wel zwaar Anti ajax
En toch heb ik er gewoon in gepostquote:Op zondag 1 april 2012 16:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ooh, daarom wilde je een tijdje terug niet in het FUT topic posten vanwege een Ajax TT.
You wishquote:
Als je meer over Ajax praat dan over Feyenoord..tjaquote:Op zondag 1 april 2012 16:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
You wishDus als je loopt te klieren ben je ineens meer anti dan pro
Dan ben je gelijk meer anti dan pro? Lekker kortzichtig.quote:Op zondag 1 april 2012 16:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je meer over Ajax praat dan over Feyenoord..tja
Ik denk dat jij de laatste persoon bent hier die iets over kortzichtigheid kan/mag zeggenquote:Op zondag 1 april 2012 16:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan ben je gelijk meer anti dan pro? Lekker kortzichtig.
Poulsen ook welquote:Op zondag 1 april 2012 17:06 schreef Toefjes het volgende:
Lekker verdedigd Moisander. De meest overschatte AZ speler.
Waarom stel je 'm dan elke week weer op Toefjes a.k.a GJV?quote:Op zondag 1 april 2012 17:06 schreef Toefjes het volgende:
Je maakt hem anders wel aanvoerder.quote:Op zondag 1 april 2012 17:06 schreef Toefjes het volgende:
In FUT wel jaquote:Op zondag 1 april 2012 17:06 schreef Toefjes het volgende:
Jawel, dat pakje is één grote grap. Je kunt dan beter een premium of een jumbo pack kopen.quote:Op zondag 1 april 2012 17:08 schreef Coenehv het volgende:
Iemand al zoon pakje gekocht van 25k? Dat heeft niks met een grap te maken toch? (dat pakje)
Nog nooit in mijn FUT gehadquote:Op zondag 1 april 2012 17:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom stel je 'm dan elke week weer op Toefjes a.k.a GJV?
Heb ook ooit na een wedstrijd in zo'n box mogen komen. Ongelimiteerd bierquote:Op zondag 1 april 2012 17:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat een wedstrijd, prachtig.ik zat in de Aegon box koenie
Dat is ook het enige dat mij altijd bij blijft als ik in zo'n box bij Heerenveen zitquote:Op zondag 1 april 2012 17:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ook ooit na een wedstrijd in zo'n box mogen komen. Ongelimiteerd bierEn hapjes
Was zeker een mooie wedstrijd!quote:Op zondag 1 april 2012 17:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ben jaloersquote:Op zondag 1 april 2012 17:08 schreef Dudeweiser het volgende:
lucky bastardquote:Op zondag 1 april 2012 17:19 schreef Ajacied7 het volgende:
Open ik net een 25,000 pakje en weer zit daar mijn grote vriend daniel alves in!!
Ook een IF Gibbs trouwens![]()
[ afbeelding ]
omdat hij MOTM was in de eerste leg tegen Chelseaquote:Op zondag 1 april 2012 17:24 schreef DutchSL het volgende:
Echt waar kut EA wat zitten jullie me te naaien met die Lavezzi uit het niets, waar slaat dat op.
Dat ze hem dan gewoon CF of ST maken ipv LW, Zuniga speelde LM.quote:Op zondag 1 april 2012 17:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
omdat hij MOTM was in de eerste leg tegen Chelsea![]()
![]()
Hij speelde gewoon LW hoor. Napoli speelt 3-4-2-1quote:Op zondag 1 april 2012 17:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat ze hem dan gewoon CF of ST maken ipv LW, Zuniga speelde LM.
quote:Op zondag 1 april 2012 17:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
omdat hij MOTM was in de eerste leg tegen Chelsea![]()
![]()
Sup?quote:Op zondag 1 april 2012 17:26 schreef Fuszy het volgende:
@#%@#%@#%@#@%#$@#!#$@$#!$!@#$@!@$!$@!$!@$@!$!$!@@!$@!$@!$!$@@!$
godver godver godver godver tyfus hoeren
VdV IF zou echt een bizar goede worden. De NIF is echt erg fijn maar als hij 70 pace wordt en 90 shooting ofzo 90 passingquote:Op zondag 1 april 2012 17:28 schreef diedjuh het volgende:
VDV heeft trouwens 1-0 gemaakt tegen swansea.
Ja, maar niet 3-4-2-1 zoals EA het bedenkt. Ze spelen met Hamsik (dat is toch ook geen RW) en Lavezzi achter Cavani, niet ernaast op de flank.quote:Op zondag 1 april 2012 17:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij speelde gewoon LW hoor. Napoli speelt 3-4-2-1
Nee, dat is niet waar. In 3-4-2-1 spelen de wingers er ook iets achter. Lavezzi komt gewoon duidelijk van links en Hamsik van rechts. EA heeft ook niet toegegeven dat hij een andere positie had moeten hebben. Hamsik zou alleen RW moeten zijn. De LM en RM komen er wel vaak overheen in balbezit, maar dat is in FIFA ook bij een 3-4-2-1..die staan dan ook meer naar buiten dan de LW en RW.quote:Op zondag 1 april 2012 17:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, maar niet 3-4-2-1 zoals EA het bedenkt. Ze spelen met Hamsik (dat is toch ook geen RW) en Lavezzi achter Cavani, niet ernaast op de flank.
Zelfde met die eerste IF, dat hebben ze toen ook toegegeven maar het was al te laat om het te veranderen.
Finale gold cup tegen een pace team en dan met 6-0 eraf gaan. Vooraf nog bedenken dat je dat team wel kan pakken en tenslotte lukt niks meer. Heb gvd nog nooit een cup gewonnenquote:
Liever dat Ajax de titel heeft, dan dat wij vijfde eindigen en alsnog geen europees spelen.quote:Op zondag 1 april 2012 17:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bereid je nu maar voor op een titel voor Ajax.
2x 15kquote:Op zondag 1 april 2012 17:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm, zal ik ook zo'n 25k pakje halen of 2x een 15k...
quote:Op zondag 1 april 2012 17:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Liever dat Ajax de titel heeft, dan dat wij vijfde eindigen en alsnog geen europees spelen.
Dit, het zal mij een rotzorg zijn wie de titel pakt als wij die niet pakken. Feyenoord moet gewoon zo hoog mogelijk eindigen en alles wat concurrenten laten liggen is mooiquote:Op zondag 1 april 2012 17:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Liever dat Ajax de titel heeft, dan dat wij vijfde eindigen en alsnog geen europees spelen.
Ja had m'n 1e al gekocht. Maar gvd wat zat er een troep in...quote:
Doe maar AZ-Twente.quote:Op zondag 1 april 2012 17:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit, het zal mij een rotzorg zijn wie de titel pakt als wij die niet pakken. Feyenoord moet gewoon zo hoog mogelijk eindigen en alles wat concurrenten laten liggen is mooiVolgende competitie ronde is H'veen - ajax en Twente - AZ
Gastquote:Op zondag 1 april 2012 17:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. In 3-4-2-1 spelen de wingers er ook iets achter. Lavezzi komt gewoon duidelijk van links en Hamsik van rechts. EA heeft ook niet toegegeven dat hij een andere positie had moeten hebben. Hamsik zou alleen RW moeten zijn. De LM en RM komen er wel vaak overheen in balbezit, maar dat is in FIFA ook bij een 3-4-2-1..die staan dan ook meer naar buiten dan de LW en RW.
Haten op Verbeekquote:
Heb hem nog nooit zien ragen, wat kan ik verwachten?quote:
Ramen en deuren gesloten houden en de radio aan doen.quote:Op zondag 1 april 2012 17:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb hem nog nooit zien ragen, wat kan ik verwachten?
Krachttermen, vingertje naar de 4de man, een 3d filmpje hoe het echt ging na afloop.quote:Op zondag 1 april 2012 17:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb hem nog nooit zien ragen, wat kan ik verwachten?
Vond het ook een goedkope gele kaart. Maar ja, nu maar het beste er van maken.quote:Op zondag 1 april 2012 17:51 schreef vandermar het volgende:
Holman krijgt geel voor bijna niets en Bony trapt gewoon vies op de achillespees en krijgt maar geelDomme clown is die makkelie ook.
quote:Op zondag 1 april 2012 18:21 schreef Fuszy het volgende:
Door zulke dingen haat ik ajacieden over het algemeen. Arrogantie straalt er vanaf. Je staat bovenaan, dus het zal wel verdient zijn.
Ga nu maar lekker buitenspelen
quote:Op zondag 1 april 2012 18:21 schreef Fuszy het volgende:
Door zulke dingen haat ik ajacieden over het algemeen. Arrogantie straalt er vanaf. Je staat bovenaan, dus het zal wel verdient zijn.
Feyenoord!quote:Op zondag 1 april 2012 18:21 schreef Fuszy het volgende:
Hij doelde meer op dat Ajax bovenaan stond dacht ik hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 18:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Daarom zegt Pascal ook: speciaal voor vdm.
stel je voor dat je blij bent dat je eerste staatquote:Op zondag 1 april 2012 18:21 schreef Fuszy het volgende:
Feyenoord speelt nu nog geen europees als ze vijfde eindigen.quote:Op zondag 1 april 2012 18:23 schreef pascal08 het volgende:
PSV en Feyenoord Europees voetbal, da's toch ook een mooi resultaat?
Je mag best blij zijn, maar hier straalt de arrogantie vanaf. Zoals ik al zei, ze staan bovenaan dus het zal wel verdient zijn. Ze winnen van de kleintjes, wat de anderen nalaten.quote:Op zondag 1 april 2012 18:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
stel je voor dat je blij bent dat je eerste staat
wat een onzin, je staat bovenaan, dan ben je blij. En als de rest minder punten haalt dan sta je eerste dus dan heb je het toch gewoon verdiend? je hebt immers meer punten verdiend dan de rest.quote:Op zondag 1 april 2012 18:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Feyenoord speelt nu nog geen europees als ze vijfde eindigen.
[..]
Je mag best blij zijn, maar hier straalt de arrogantie vanaf. Zoals ik al zei, ze staan bovenaan dus het zal wel verdient zijn. Ze winnen van de kleintjes, wat de anderen nalaten.
Je moet het even nog een keer lezen, je herhaalt precies wat hij zegt.quote:Op zondag 1 april 2012 18:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat een onzin, je staat bovenaan, dan ben je blij. En als de rest minder punten haalt dan sta je eerste dus dan heb je het toch gewoon verdiend? je hebt immers meer punten verdiend dan de rest.
Play-offs.quote:Op zondag 1 april 2012 18:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
Je mag best blij zijn, maar hier straalt de arrogantie vanaf. Zoals ik al zei, ze staan bovenaan dus het zal wel verdient zijn. Ze winnen van de kleintjes, wat de anderen nalaten.
o lol ik dacht dat ie sarcastisch wasquote:Op zondag 1 april 2012 18:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je moet het even nog een keer lezen, je herhaalt precies wat hij zegt.
Play offs is geen garantie. Feyenoord heeft een goede kans om 2de of 3de te eindigen, want ze hebben het bijna zelf in de hand. Ze moeten nog tegen AZ en Heerenveen nog tegen Ajax, PSV nog tegen AZ. Twente nog tegen AZ. We zullen dus zien. Iig wel een heel tof en spannend slot van de competitiequote:
waz met jou jij hoort te trollen op de zondagmiddagquote:Op zondag 1 april 2012 18:31 schreef vandermar het volgende:
Ach, ik reageer er niet opdes te mooier is het als ze wel weer op mij reageren
Als je keer op keer wint en de grootste club in Nederland bent, dan heb je recht om een beetje arrogant te zijn.quote:Op zondag 1 april 2012 18:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
Spierpijn overal, is teveel moeitequote:Op zondag 1 april 2012 18:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waz met jou jij hoort te trollen op de zondagmiddag
Is echt een hel, ik kan mijn armen niet strekken, als ik nies doen de spieren in mijn buik pijn en als ik op sta doen mijn benen pijn.quote:
Is je enkel wel al genezen?quote:Op zondag 1 april 2012 18:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is echt een hel, ik kan mijn armen niet strekken, als ik nies doen de spieren in mijn buik pijn en als ik op sta doen mijn benen pijn.
Iedereen moet nog tegen AZ. AZ is de lul denk ik.quote:Op zondag 1 april 2012 18:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Play offs is geen garantie. Feyenoord heeft een goede kans om 2de of 3de te eindigen, want ze hebben het bijna zelf in de hand. Ze moeten nog tegen AZ en Heerenveen nog tegen Ajax, PSV nog tegen AZ. Twente nog tegen AZ. We zullen dus zien. Iig wel een heel tof en spannend slot van de competitie
Vandaag weer een tik op gekregenquote:
quote:Op zondag 1 april 2012 18:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vandaag weer een tik op gekregenik had echt briljante aanname door een hoge bal vrijwel dood op de voet/grasmat te leggen en toen gaf ik aardig passje maar tikte iemand mijn enkel weer aan.
ik heb last van mijn handen van het klappenquote:Op zondag 1 april 2012 18:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb ook spierpijn hoor!
...van het juichen
Ja man, ik kap er na dit seizoen met voetbal en ga clubscheidsrechter wordenquote:Op zondag 1 april 2012 18:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon niet meer voetballen totdat je weer helemaal genezen bent van al je spierpijn/enkel en vast nog een waslijst meer
Scheidsrechteren lijkt me nou pas echt doodsaai.quote:Op zondag 1 april 2012 18:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja man, ik kap er na dit seizoen met voetbal en ga clubscheidsrechter wordenGratis trainingspak etc
heb er ook geen plezier meer in en ga na volgend seizoen denk ik weer te voetballen als ik afgetraind ben
wil 1e selectie halen.
misschien moet je dan een goede warming up en cooling down doen. En spieren masseren na inspanning werkt ook wel goed heb ik gemerkt.quote:Op zondag 1 april 2012 18:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is echt een hel, ik kan mijn armen niet strekken, als ik nies doen de spieren in mijn buik pijn en als ik op sta doen mijn benen pijn.
Ik weet het wel maar dit was eerste keer fitness sinds anderhalf jaar en dus even inkomenquote:Op zondag 1 april 2012 18:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
misschien moet je dan een goede warming up en cooling down doen. En spieren masseren na inspanning werkt ook wel goed heb ik gemerkt.
Precies. De neutrale toeschouwer, zoals mij, kan er wel van genieten.quote:Op zondag 1 april 2012 18:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Het is in ieder geval fijn om te zien dat het erg spannend is in de Eredivisie. Als je het vergelijkt met andere competities...
Verschil tussen nr1 en 6:
Serie A - 17
BPL - 20
Bundesliga - 23 (nr 6 t/m 9 staan wel allemaal op 40 punten
BBVA - 34
Eredivsie 4
Een spaansequote:Op zondag 1 april 2012 18:50 schreef Coenehv het volgende:
Ik heb een Liga BBVA team, welke manager kan ik er het best bijdoen?
Een Kroatischequote:Op zondag 1 april 2012 18:50 schreef Coenehv het volgende:
Ik heb een Liga BBVA team, welke manager kan ik er het best bijdoen?
Calvin Harrisquote:Op zondag 1 april 2012 18:51 schreef Fuszy het volgende:
Digitalism - Circles
en
The Ting Tings - Hands ( Calvin Harris remix)
zijn toch wel de tofste nummers in fifa
Denk dat ik maar eens al die FIFA 11 nummertjes erbij ga zetten in FIFA 12, pure kippevelquote:Op zondag 1 april 2012 18:57 schreef Fuszy het volgende:
De beste tot nu toe is toch echt wel Song 2 van Blur.
Nostalgie
Was je al geboren in de tijd dat Fifa 98 uitkwam?quote:Op zondag 1 april 2012 19:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk dat ik maar eens al die FIFA 11 nummertjes erbij ga zetten in FIFA 12, pure kippevel
Zaalvoetbalquote:Op zondag 1 april 2012 19:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Was je al geboren in de tijd dat Fifa 98 uitkwam?
1 jaarquote:Op zondag 1 april 2012 19:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Was je al geboren in de tijd dat Fifa 98 uitkwam?
homoquote:Op zondag 1 april 2012 19:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Bij die oude nummers moet ik toch wel echt een mannelijk traantje van vreugde wegpinken![]()
Als je nadenkt over hoeveel plezier je wel niet had van dat spel
Staat AZ achter of hebben ze verloren ofzo?quote:
Een mannelijk traantjequote:Op zondag 1 april 2012 19:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Staat AZ achter of hebben ze verloren ofzo?
Jaquote:Op zondag 1 april 2012 19:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Staat AZ achter of hebben ze verloren ofzo?
Jongetjes van 14 mogen ook mannelijke traantjes wegpinkenquote:Op zondag 1 april 2012 19:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een mannelijk traantjeJe bent 14
![]()
En ja, even afreageren dat Ajax nummer 2 staat
herstel: nummer 1
Dacht ik al, normaal doet ie altijd wel aardig tegen mequote:
Ik huil alleen als er veel pollen in de lucht zittenquote:Op zondag 1 april 2012 19:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jongetjes van 14 mogen ook mannelijke traantjes wegpinken
[..]
Dacht ik al, normaal doet ie altijd wel aardig tegen me
Gezien het verloop van de wedstrijd, 2-1 achter komen, met 10 man eindigen, is het nog een goede prestatie eigenlijk ook. Alleen Moisander stond te kutten bij de 1-1.quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 19:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Bij die oude nummers moet ik toch wel echt een mannelijk traantje van vreugde wegpinken![]()
Als je nadenkt over hoeveel plezier je wel niet had van dat spel
Ik keek nog voor je, maar dat was op de PS3 en daar stond hij niet meer op. Je zit op de xbox of ps3?quote:Op zondag 1 april 2012 19:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zet per ongeluk een Fernandez 4-4-2 voor 150 BIN erop
Xbox. Maar hij werd natuurlijk heel snel verkocht, want een shiny silver discard je al voor meer dan 200 en hij heeft 88 pace.quote:Op zondag 1 april 2012 19:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik keek nog voor je, maar dat was op de PS3 en daar stond hij niet meer op. Je zit op de xbox of ps3?
Nostalgie? Toen was je toch drie ofzo?quote:Op zondag 1 april 2012 19:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Deze is ook van FIFA 99
Pure nostalgie
Heb nu die hele FIFA 11 soundtrackpack gedownload, morgen maar eens in FIFA 12 zettenquote:Op zondag 1 april 2012 19:15 schreef laucas het volgende:
[..]
Moet nog een keer een compilatie maken van de beste FIFA tracks en dan in de nieuwste FIFA gooien
Ja, mijn oom speelde altijd FIFA 99, dat nummer is me zodanig bijgebleven dat het nostalgie voor mij isquote:Op zondag 1 april 2012 19:17 schreef Neraice het volgende:
[..]
Nostalgie? Toen was je toch drie ofzo?
Die clip is wel baasquote:
Black Keys, goeie bandquote:Op zondag 1 april 2012 19:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die clip is wel baas.
Heb zelf fifa 11 nooit gespeeld. Enige fifa die ik heb overgeslagen sinds ik speel.
Ah, ik ben juist ingestapt bij FIFA 11quote:Op zondag 1 april 2012 19:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die clip is wel baas.
Heb zelf fifa 11 nooit gespeeld. Enige fifa die ik heb overgeslagen sinds ik speel.
Serieus no homo?quote:Op zondag 1 april 2012 19:19 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben zelf nogal fan van justin bieber!
no homo
Ben alle tracks van alle FIFA's aan het verzamelen dus dat duurt nog wel iets langer voordat ik een compilatie hebquote:Op zondag 1 april 2012 19:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb nu die hele FIFA 11 soundtrackpack gedownload, morgen maar eens in FIFA 12 zetten
Post hem hier dan als 'ie klaar isquote:Op zondag 1 april 2012 19:21 schreef laucas het volgende:
[..]
Ben alle tracks van alle FIFA's aan het verzamelen dus dat duurt nog wel iets langer voordat ik een compilatie heb
Helaas post je hier ook meerquote:Op zondag 1 april 2012 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dankzij die klote-Taiwo hou ik me wel veel meer bezig met school omdat ik niet kan spelen, toch nog ergens nuttig voor
Ja, heb de ps3 ook nog niet aangehad. Ben ook nog brak van gisterenavond, dat speelt ook een rol. Maar die Taiwo begint me nu ook aardig te irriteren al.quote:Op zondag 1 april 2012 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dankzij die klote-Taiwo hou ik me wel veel meer bezig met school omdat ik niet kan spelen, toch nog ergens nuttig voor
True dat.quote:
Sure. Drukke periode voor de boeg dus.quote:Op zondag 1 april 2012 19:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Post hem hier dan als 'ie klaar is
Haha, nee ik heb een nieuwequote:Op zondag 1 april 2012 19:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
True dat.
Moest ik nog een laptoppie voor je opzoeken?
Tja, ik vermaak me hier goed.quote:Op zondag 1 april 2012 19:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is niet echt veranderd. Sinds dag 1 al aan het spammen
Wij houden ook wel van jou hoor, bromance.quote:Op zondag 1 april 2012 19:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tja, ik vermaak me hier goed.
Heledag staat dit topic gewoon open
Sony Vaio is een soort Macbook onder de Windows-laptopsquote:Op zondag 1 april 2012 19:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha, nee ik heb een nieuwetoch bedankt!
Sony Vaio, heerlijk apparaat.
Wat wil je daarmee zeggen? Goed of overpriced?quote:Op zondag 1 april 2012 19:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sony Vaio is een soort Macbook onder de Windows-laptops
Klopt, daarom heb ik hem ook gehaald. Vooral die verlichting onder de toetsen ziet er echt goed uit. Ik fap nu niet meer wat me zich op mijn scherm bevind, maar op de laptop op zich.quote:Op zondag 1 april 2012 19:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen minder waardevast. Die Macbooks zijn zo vreselijk waardevast en daarom ga ik er denk ik een halen. Wordt wel wennen aangezien ik voor geen meter met apple om kan gaanquote:Op zondag 1 april 2012 19:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pleur gewoon Windows op je Macbookquote:Op zondag 1 april 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alleen minder waardevast. Die Macbooks zijn zo vreselijk waardevast en daarom ga ik er denk ik een halen. Wordt wel wennen aangezien ik voor geen meter met apple om kan gaanWindows vind ik heerlijk werken.
Waardevast? Daar denk ik niet echt over na als ik een laptop koop hoorquote:Op zondag 1 april 2012 19:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alleen minder waardevast. Die Macbooks zijn zo vreselijk waardevast en daarom ga ik er denk ik een halen. Wordt wel wennen aangezien ik voor geen meter met apple om kan gaanWindows vind ik heerlijk werken.
Zijn goede apparaatjesquote:Op zondag 1 april 2012 19:26 schreef Neraice het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Goed of overpriced?
Wordt hij daar niet trager van? Tevens vind ik het pauper dat het een ander toetsenbord is dus geen alt toets dacht ik en nog meer rare dingen.quote:Op zondag 1 april 2012 19:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pleur gewoon Windows op je Macbook
Als je er mee klaar bent is hij toch opquote:Op zondag 1 april 2012 19:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waardevast? Daar denk ik niet echt over na als ik een laptop koop hoor
Trager niet, de specs van zo een Macbook zijn gewoon goed genoeg voor Windows 7.quote:Op zondag 1 april 2012 19:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wordt hij daar niet trager van? Tevens vind ik het pauper dat het een ander toetsenbord is dus geen alt toets dacht ik en nog meer rare dingen.
Ik in eerste instantie ook niet maar ik heb nu een van 500,- die ik al 3 jaar heb en was prima ding van packard bell maar die is niets meer waardquote:Op zondag 1 april 2012 19:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waardevast? Daar denk ik niet echt over na als ik een laptop koop hoor
En waar heb je dan achteraf het meeste geld mee verloren...?quote:Op zondag 1 april 2012 19:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik in eerste instantie ook niet maar ik heb nu een van 500,- die ik al 3 jaar heb en was prima ding van packard bell maar die is niets meer waardHaal ik zo'n Macbook pro van 1600 dan is die 3 jaar later nog minimaal 1K waard wel.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 1 april 2012 19:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En waar heb je dan achteraf het meeste geld mee verloren...?
Nou ik vind het wel mee vallenquote:Op zondag 1 april 2012 19:30 schreef Neraice het volgende:
Windows op een Macbook, dan ben je echt stom bezig.
Kost een Macbook je 100 euro meerquote:Op zondag 1 april 2012 19:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik in eerste instantie ook niet maar ik heb nu een van 500,- die ik al 3 jaar heb en was prima ding van packard bell maar die is niets meer waardHaal ik zo'n Macbook pro van 1600 dan is die 3 jaar later nog minimaal 1K waard wel.
Wat is er zo fijn aan een Macbook zonder OSX?quote:Op zondag 1 april 2012 19:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel mee vallenapple zijn echt fijne computers alleen dat besturingssysteem vind ik matig, simpelweg omdat ik er niet zo goed mee kan. WIndows vind ik erg fijn werken.
Je snapt wel wat ik bedoelquote:Op zondag 1 april 2012 19:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En waar heb je dan achteraf het meeste geld mee verloren...?
Hardware of software-matig kapot?quote:Op zondag 1 april 2012 19:31 schreef Kamikazie het volgende:
Apple service vind ik gewoon heel slecht, 3 kapotte ipods gehad en niks geen garantie of iets. Was laatst ook iets over op TV.
Ja dat weet ik niet maar ik vind windows gewoon fijn.quote:Op zondag 1 april 2012 19:31 schreef Neraice het volgende:
[..]
Wat is er zo fijn aan een Macbook zonder OSX?
Raak je wel snel aan gewend.quote:Op zondag 1 april 2012 19:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wordt hij daar niet trager van? Tevens vind ik het pauper dat het een ander toetsenbord is dus geen alt toets dacht ik en nog meer rare dingen.
Koop dan een Windows-laptop, scheelt je de helft.quote:Op zondag 1 april 2012 19:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet maar ik vind windows gewoon fijn.
Nouja, de prijzen stijgen omdat we eerst de goedkopen weg laten kopen, dan zijn er minder Taiwo's op de markt. Op dat moment slaan wij toe door hem er weer voor een hoge prijs op te zettenquote:Op zondag 1 april 2012 19:33 schreef DutchSL het volgende:
Wat gaan we nu doen met Taiwo, vanaf 00:00 niet meer op de markt zetten of vanaf morgen ochtend ?
En wanneer zetten we ze weer terug op de markt?
Ik zie persoonlijk niet hoe dat de prijzen hierdoor stijgen, maar goed we zien wel.
Doet die ook nietquote:Op zondag 1 april 2012 19:33 schreef DutchSL het volgende:
Wat gaan we nu doen met Taiwo, vanaf 00:00 niet meer op de markt zetten of vanaf morgen ochtend ?
En wanneer zetten we ze weer terug op de markt?
Ik zie persoonlijk niet hoe dat de prijzen hierdoor stijgen, maar goed we zien wel.
Ja ik twijfel dus ook hé en ik wil niet als een trieste apple fanboy overkomen. Dat soort mensen zijn echt vreselijk. Alles wat niet apple is lopen verketteren. Ik had een android telefoon (gejat), dat systeem werkte zo lekker. Lekker vloeiend, lekker snel en minder duur dan apple.quote:Op zondag 1 april 2012 19:33 schreef Neraice het volgende:
Dus je wilt een 3x zo dure laptop maar toch wel met Windows
[..]
Koop dan een Windows-laptop, scheelt je de helft.
quote:Op zondag 1 april 2012 19:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja ik twijfel dus ook hé en ik wil niet als een trieste apple fanboy overkomen. Dat soort mensen zijn echt vreselijk. Alles wat niet apple is lopen verketteren. Ik had een android telefoon (gejat), dat systeem werkte zo lekker. Lekker vloeiend, lekker snel en minder duur dan apple.
Vrij kansloze onderneming lijkt me, maar goed als deze aanstaande mislukking genoeg is om jullie te overtuigen dat we de prijzen moeten verlagen dan moet het maarquote:Op zondag 1 april 2012 19:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nouja, de prijzen stijgen omdat we eerst de goedkopen weg laten kopen, dan zijn er minder Taiwo's op de markt. Op dat moment slaan wij toe door hem er weer voor een hoge prijs op te zetten
Als jij een Apple laptop wilt neem je die toch, wat maakt de mening van een ander uitquote:Op zondag 1 april 2012 19:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja ik twijfel dus ook hé en ik wil niet als een trieste apple fanboy overkomen. Dat soort mensen zijn echt vreselijk. Alles wat niet apple is lopen verketteren. Ik had een android telefoon (gejat), dat systeem werkte zo lekker. Lekker vloeiend, lekker snel en minder duur dan apple.
Ach, ik vind een prijsverlaging ook wel best eigenlijk. Kunnen we weer allemaal verder.quote:Op zondag 1 april 2012 19:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vrij kansloze onderneming lijkt me, maar goed als deze aanstaande mislukking genoeg is om jullie te overtuigen dat we de prijzen moeten verlagen dan moet het maar
We verkopen toch amper Taiwo's is het proberen waard..quote:Op zondag 1 april 2012 19:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vrij kansloze onderneming lijkt me, maar goed als deze aanstaande mislukking genoeg is om jullie te overtuigen dat we de prijzen moeten verlagen dan moet het maar
Maar vanaf 00:00 beginnen we hiermee?
Ik trek mij niets van meningen aan maar advies wil ik wel hebbenquote:Op zondag 1 april 2012 19:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als jij een Apple laptop wilt neem je die toch, wat maakt de mening van een ander uit
Android fanboys die het zelfde doen met Apple zijn precies het zelfde.quote:Op zondag 1 april 2012 19:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik trek mij niets van meningen aan maar advies wil ik wel hebbenAls iemand zegt je moet iphone kopen en ik zeg waarom dan beginnen ze met het verketteren van android
Ik vind apple fanboys echt kankertriest, ik ken een aantal maar daar kan je gewoon niet mee praten over welke je moet kopen omdat alles apple is
domme mongolen.
Ik heb ook een iPhone en vind persoonlijk Android een klotesysteem..quote:Op zondag 1 april 2012 19:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik trek mij niets van meningen aan maar advies wil ik wel hebbenAls iemand zegt je moet iphone kopen en ik zeg waarom dan beginnen ze met het verketteren van android
Ik vind apple fanboys echt kankertriest, ik ken een aantal maar daar kan je gewoon niet mee praten over welke je moet kopen omdat alles apple is
domme mongolen.
Maar Apple is gewoon een schijtbedrijf. En nee ik ben totaal geen android fanboy want vind dat daar ook genoeg mee mis is.quote:Op zondag 1 april 2012 19:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Android fanboys die het zelfde doen met Apple zijn precies het zelfde.
Waarom?quote:Op zondag 1 april 2012 19:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar Apple is gewoon een schijtbedrijf. En nee ik ben totaal geen android fanboy want vind dat daar ook genoeg mee mis is.
Innovatief en origineel, wat is er mis met Apple?quote:Op zondag 1 april 2012 19:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar Apple is gewoon een schijtbedrijf. En nee ik ben totaal geen android fanboy want vind dat daar ook genoeg mee mis is.
Ze verketteren het omdat het downies zijn die puur op design kicken. Ik kan niks zeggen over apple systeem alleen vond ik android zeker zijn prijs waard. De meeste fanboys weten alleen dat het android is maar verder niets. Beginnen ze over Icloud of facetime. Lol, je hebt toch skype en dat Icloud dikke carequote:Op zondag 1 april 2012 19:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb ook een iPhone en vind persoonlijk Android een klotesysteem..
Waarom denk je dat de Applefanboys Android afkraken?
Omdat als ze het wél een fijn OS vonden een Android hadden gehad.
Te hoge prijzen, slechte kwaliteit producten voor die prijs. Laatst gaf de Apple CEO aan dat ze niet meer wisten wat ze met hun eigen vermogen moesten doen, dan is het toch duidelijk dat ze gewoon te hoge prijzen vragen.quote:
Is waar, je kan het meer zien als mode-item dan als echte kwaliteit. Het is heus wel goed spul maar voor een minder prijs heb je evengoede producten van een ander merk.quote:Op zondag 1 april 2012 19:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Te hoge prijzen, slechte kwaliteit producten voor die prijs. Laatst gaf de Apple CEO aan dat ze niet meer wisten wat ze met hun eigen vermogen moesten doen, dan is het toch duidelijk dat ze gewoon te hoge prijzen vragen.
Als mensen mijn producten zouden willen voor te hoge prijzen zou ik ze ook absoluut voor die prijzen verkopen. Slechte kwaliteit, waarop gebaseerd?quote:Op zondag 1 april 2012 19:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Te hoge prijzen, slechte kwaliteit producten voor die prijs. Laatst gaf de Apple CEO aan dat ze niet meer wisten wat ze met hun eigen vermogen moesten doen, dan is het toch duidelijk dat ze gewoon te hoge prijzen vragen.
Bill Gates weet natuurlijk wel wat 'ie moet doen met z'n geld, die spendeert miljoenen aan goede doelenquote:Op zondag 1 april 2012 19:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven over de 3 ipod's.quote:Op zondag 1 april 2012 19:42 schreef Neraice het volgende:
[..]
Als mensen mijn producten zouden willen voor te hoge prijzen zou ik ze ook absoluut voor die prijzen verkopen. Slechte kwaliteit, waarop gebaseerd?
Het is als mode-item. Puur door het uiterlijk betalen mensen er meer voor.quote:Op zondag 1 april 2012 19:42 schreef Toefjes het volgende:
Het verkoopt, dus de prijzen zijn niet te hoog.
Wat was er dan kapot aan je iPods?quote:Op zondag 1 april 2012 19:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven over de 3 ipod's.
Beter aan goede doelen geven dan uitkeren aan de aandeelhouders die waarschijnlijk al wel financieel onafhankelijk zijn door hun apple aandelen.quote:Op zondag 1 april 2012 19:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bill Gates weet natuurlijk wel wat 'ie moet doen met z'n geld, die spendeert miljoenen aan goede doelen
Zolang afrika maar niet een goed doel is. Afrika is een bodemloze put.quote:Op zondag 1 april 2012 19:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beter aan goede doelen geven dan uitkeren aan de aandeelhouders die waarschijnlijk al wel financieel onafhankelijk zijn door hun apple aandelen.
Lang verhaal en aangezien ik nu even ga fappen leg ik dat later wel uit. Kwam neer op slechte service van apple. Tot zo!quote:Op zondag 1 april 2012 19:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat was er dan kapot aan je iPods?
Geld aan goede doelen geven schiet niet op, bodemloze putquote:Op zondag 1 april 2012 19:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beter aan goede doelen geven dan uitkeren aan de aandeelhouders die waarschijnlijk al wel financieel onafhankelijk zijn door hun apple aandelen.
quote:Op zondag 1 april 2012 19:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zolang afrika maar niet een goed doel is. Afrika is een bodemloze put.
quote:Op zondag 1 april 2012 19:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lang verhaal en aangezien ik nu even ga fappen leg ik dat later wel uit. Kwam neer op slechte service van apple. Tot zo!
Kankerstichting en voor dieren etc dat soort fondsen vind ik wel goed maar afrika is gewoon een bodemloze put.quote:Op zondag 1 april 2012 19:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geld aan goede doelen geven schiet niet op, bodemloze put
Ahja dat bedoelde ik ook, vergeten erbij te zetten.quote:Op zondag 1 april 2012 19:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kankerstichting en voor dieren etc dat soort fondsen vind ik wel goed maar afrika is gewoon een bodemloze put.
Er wonen mensen daar. Bodemloze put of niet, ze hebben het niet gemakkelijkquote:Op zondag 1 april 2012 19:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kankerstichting en voor dieren etc dat soort fondsen vind ik wel goed maar afrika is gewoon een bodemloze put.
Nou ik vind van niet, mensen die keer op keer 20km heen en terug lopen om water kunnen wat mij betreft opdonderen, ze kunnen verhuizen lijkt mij. Die mensen kiezen ervoor om zo te leven en bijna niemand wil zich daar ontwikkelen. Die mensen weten niet beter.quote:Op zondag 1 april 2012 19:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er wonen mensen daar. Bodemloze put of niet, ze hebben het niet gemakkelijkIk vind het een lompe uitspraak.
Of het zonde is van het geld om in ontwikkelingslanden te investerenquote:
Niemand kiest die competitiequote:Op zondag 1 april 2012 19:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Of het zonde is van het geld om in ontwikkelingslanden te investeren
Hoe de fuck komen jullie hierbij opeens..... WAT IS ER GEBEURD????!??!quote:Op zondag 1 april 2012 19:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Of het zonde is van het geld om in ontwikkelingslanden te investeren
Je zit er ongetwijfeld heeeeel ver naast, maar ik ga niet meer met jou in discussie want je luistert toch nooitquote:Op zondag 1 april 2012 19:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou ik vind van niet, mensen die keer op keer 20km heen en terug lopen om water kunnen wat mij betreft opdonderen, ze kunnen verhuizen lijkt mij. Die mensen kiezen ervoor om zo te leven en bijna niemand wil zich daar ontwikkelen. Die mensen weten niet beter.
Vertel maar, ik zal kijken of ik het leesquote:Op zondag 1 april 2012 19:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je zit er ongetwijfeld heeeeel ver naast, maar ik ga niet meer met jou in discussie want je luistert toch nooit
Apple of Windows laptop > Apple of Microsoft > Allebei geld teveel > Apple doet aandelen en Bill Gates doet ontwikkelingslanden steunenquote:Op zondag 1 april 2012 19:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoe de fuck komen jullie hierbij opeens..... WAT IS ER GEBEURD????!??!
Neuh, moeite niet waard.quote:Op zondag 1 april 2012 19:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vertel maar, ik zal kijken of ik het lees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |