Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Uiteraard, Heracles speelde zeker niet op volle sterkte.quote:Op zondag 1 april 2012 16:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Laten we het maar op een combinatie houden.
Als ajax had verloren dan had je je kunnen bergen voor mijn geklierquote:Op zondag 1 april 2012 16:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Uiteraard, Heracles speelde zeker niet op volle sterkte.Toch deed ook Ajax het erg goed!
Perfectly fine hier..quote:Op zondag 1 april 2012 16:38 schreef Tobi-wan het volgende:
Doet de webapp het nog? Ik kan nergens op klikken...
hmmm vaag. Xdoos trouwens.quote:Op zondag 1 april 2012 16:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Perfectly fine hier..
Jij speelt trouwens toch ook op de PS3?
Ah oké.quote:
Heb nog maar 50k ofzo... Dus kan ik ook niet zoveel mee betekenen...quote:Op zondag 1 april 2012 16:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah oké.
Jammer dat je niet op de PS3 speelt, had je ons kunnen helpen met Taiwo fixen
Dacht dat jij miljoenen hadquote:Op zondag 1 april 2012 16:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb nog maar 50k ofzo... Dus kan ik ook niet zoveel mee betekenen...
Heb je zijn team gezien?quote:
Pff, dat is een ziek duur teamquote:
Best een aardig keepertje hoor!quote:Op zondag 1 april 2012 16:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pff, dat is een ziek duur team
Alleen valt Abiatti niet tegen? Steeds als ik tegen hem moet spelen gaan alle ballen er gewoon in
Heb nog niet met hem gespeeld. Maar ik heb een Milan keeper nodig om Silva op 9 chem te krijgen...quote:Op zondag 1 april 2012 16:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen valt Abiatti niet tegen? Steeds als ik tegen hem moet spelen gaan alle ballen er gewoon in
Schiet altijd de meest onmogelijke kansen erinquote:
Ik vond hem beter dan Buffon en Cesar maar Cesar is gewoon pauper. Ik vond Abiati ook vrij goed hoorquote:Op zondag 1 april 2012 16:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Komt omdat jij gewoon te goed bentquote:Op zondag 1 april 2012 16:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Schiet altijd de meest onmogelijke kansen erin
SIF Militoquote:Op zondag 1 april 2012 16:51 schreef Thorb het volgende:
Inter 5-4 gewonnen, wedstrijd met 4 penals en 2 rode kaarten
Zolang ik het niet merk zal het mij niets uitmaken. Dikke care wat voor TT het is. Ik post ook in het ajax topic hoorquote:Op zondag 1 april 2012 16:51 schreef poker4lifee het volgende:
lach maar VDM, volgende 5 TTs worden Ajax
quote:Op zondag 1 april 2012 16:51 schreef poker4lifee het volgende:
lach maar VDM, volgende 5 TTs worden Ajax
Ooh, daarom wilde je een tijdje terug niet in het FUT topic posten vanwege een Ajax TT.quote:Op zondag 1 april 2012 16:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zolang ik het niet merk zal het mij niets uitmaken. Dikke care wat voor TT het is. Ik post ook in het ajax topic hoor
haha idd.quote:Op zondag 1 april 2012 16:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ooh, daarom wilde je een tijdje terug niet in het FUT topic posten vanwege een Ajax TT.
twitter:Ryan_Donk18 twitterde op zondag 01-04-2012 om 16:52:186x Ajax #Top http://t.co/UF28FrV3 reageer retweet
Meer Anti-Ajax dan Pro-Feyenoordquote:Op zondag 1 april 2012 16:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha idd.
ik ben niet eens voor Ajax ofzo, maar Vdm wel zwaar Anti ajax
En toch heb ik er gewoon in gepostquote:Op zondag 1 april 2012 16:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ooh, daarom wilde je een tijdje terug niet in het FUT topic posten vanwege een Ajax TT.
You wishquote:
Als je meer over Ajax praat dan over Feyenoord..tjaquote:Op zondag 1 april 2012 16:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
You wishDus als je loopt te klieren ben je ineens meer anti dan pro
Dan ben je gelijk meer anti dan pro? Lekker kortzichtig.quote:Op zondag 1 april 2012 16:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je meer over Ajax praat dan over Feyenoord..tja
Ik denk dat jij de laatste persoon bent hier die iets over kortzichtigheid kan/mag zeggenquote:Op zondag 1 april 2012 16:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan ben je gelijk meer anti dan pro? Lekker kortzichtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |