Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Uiteraard, Heracles speelde zeker niet op volle sterkte.quote:Op zondag 1 april 2012 16:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Laten we het maar op een combinatie houden.
Als ajax had verloren dan had je je kunnen bergen voor mijn geklierquote:Op zondag 1 april 2012 16:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Uiteraard, Heracles speelde zeker niet op volle sterkte.Toch deed ook Ajax het erg goed!
Perfectly fine hier..quote:Op zondag 1 april 2012 16:38 schreef Tobi-wan het volgende:
Doet de webapp het nog? Ik kan nergens op klikken...
hmmm vaag. Xdoos trouwens.quote:Op zondag 1 april 2012 16:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Perfectly fine hier..
Jij speelt trouwens toch ook op de PS3?
Ah oké.quote:
Heb nog maar 50k ofzo... Dus kan ik ook niet zoveel mee betekenen...quote:Op zondag 1 april 2012 16:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah oké.
Jammer dat je niet op de PS3 speelt, had je ons kunnen helpen met Taiwo fixen
Dacht dat jij miljoenen hadquote:Op zondag 1 april 2012 16:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb nog maar 50k ofzo... Dus kan ik ook niet zoveel mee betekenen...
Heb je zijn team gezien?quote:
Pff, dat is een ziek duur teamquote:
Best een aardig keepertje hoor!quote:Op zondag 1 april 2012 16:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pff, dat is een ziek duur team
Alleen valt Abiatti niet tegen? Steeds als ik tegen hem moet spelen gaan alle ballen er gewoon in
Heb nog niet met hem gespeeld. Maar ik heb een Milan keeper nodig om Silva op 9 chem te krijgen...quote:Op zondag 1 april 2012 16:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen valt Abiatti niet tegen? Steeds als ik tegen hem moet spelen gaan alle ballen er gewoon in
Schiet altijd de meest onmogelijke kansen erinquote:
Ik vond hem beter dan Buffon en Cesar maar Cesar is gewoon pauper. Ik vond Abiati ook vrij goed hoorquote:Op zondag 1 april 2012 16:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Komt omdat jij gewoon te goed bentquote:Op zondag 1 april 2012 16:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Schiet altijd de meest onmogelijke kansen erin
SIF Militoquote:Op zondag 1 april 2012 16:51 schreef Thorb het volgende:
Inter 5-4 gewonnen, wedstrijd met 4 penals en 2 rode kaarten
Zolang ik het niet merk zal het mij niets uitmaken. Dikke care wat voor TT het is. Ik post ook in het ajax topic hoorquote:Op zondag 1 april 2012 16:51 schreef poker4lifee het volgende:
lach maar VDM, volgende 5 TTs worden Ajax
quote:Op zondag 1 april 2012 16:51 schreef poker4lifee het volgende:
lach maar VDM, volgende 5 TTs worden Ajax
Ooh, daarom wilde je een tijdje terug niet in het FUT topic posten vanwege een Ajax TT.quote:Op zondag 1 april 2012 16:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zolang ik het niet merk zal het mij niets uitmaken. Dikke care wat voor TT het is. Ik post ook in het ajax topic hoor
haha idd.quote:Op zondag 1 april 2012 16:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ooh, daarom wilde je een tijdje terug niet in het FUT topic posten vanwege een Ajax TT.
twitter:Ryan_Donk18 twitterde op zondag 01-04-2012 om 16:52:186x Ajax #Top http://t.co/UF28FrV3 reageer retweet
Meer Anti-Ajax dan Pro-Feyenoordquote:Op zondag 1 april 2012 16:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha idd.
ik ben niet eens voor Ajax ofzo, maar Vdm wel zwaar Anti ajax
En toch heb ik er gewoon in gepostquote:Op zondag 1 april 2012 16:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ooh, daarom wilde je een tijdje terug niet in het FUT topic posten vanwege een Ajax TT.
You wishquote:
Als je meer over Ajax praat dan over Feyenoord..tjaquote:Op zondag 1 april 2012 16:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
You wishDus als je loopt te klieren ben je ineens meer anti dan pro
Dan ben je gelijk meer anti dan pro? Lekker kortzichtig.quote:Op zondag 1 april 2012 16:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je meer over Ajax praat dan over Feyenoord..tja
Ik denk dat jij de laatste persoon bent hier die iets over kortzichtigheid kan/mag zeggenquote:Op zondag 1 april 2012 16:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan ben je gelijk meer anti dan pro? Lekker kortzichtig.
Poulsen ook welquote:Op zondag 1 april 2012 17:06 schreef Toefjes het volgende:
Lekker verdedigd Moisander. De meest overschatte AZ speler.
Waarom stel je 'm dan elke week weer op Toefjes a.k.a GJV?quote:Op zondag 1 april 2012 17:06 schreef Toefjes het volgende:
Je maakt hem anders wel aanvoerder.quote:Op zondag 1 april 2012 17:06 schreef Toefjes het volgende:
In FUT wel jaquote:Op zondag 1 april 2012 17:06 schreef Toefjes het volgende:
Jawel, dat pakje is één grote grap. Je kunt dan beter een premium of een jumbo pack kopen.quote:Op zondag 1 april 2012 17:08 schreef Coenehv het volgende:
Iemand al zoon pakje gekocht van 25k? Dat heeft niks met een grap te maken toch? (dat pakje)
Nog nooit in mijn FUT gehadquote:Op zondag 1 april 2012 17:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom stel je 'm dan elke week weer op Toefjes a.k.a GJV?
Heb ook ooit na een wedstrijd in zo'n box mogen komen. Ongelimiteerd bierquote:Op zondag 1 april 2012 17:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Wat een wedstrijd, prachtig.ik zat in de Aegon box koenie
Dat is ook het enige dat mij altijd bij blijft als ik in zo'n box bij Heerenveen zitquote:Op zondag 1 april 2012 17:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ook ooit na een wedstrijd in zo'n box mogen komen. Ongelimiteerd bierEn hapjes
Was zeker een mooie wedstrijd!quote:Op zondag 1 april 2012 17:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ben jaloersquote:Op zondag 1 april 2012 17:08 schreef Dudeweiser het volgende:
lucky bastardquote:Op zondag 1 april 2012 17:19 schreef Ajacied7 het volgende:
Open ik net een 25,000 pakje en weer zit daar mijn grote vriend daniel alves in!!
Ook een IF Gibbs trouwens![]()
[ afbeelding ]
omdat hij MOTM was in de eerste leg tegen Chelseaquote:Op zondag 1 april 2012 17:24 schreef DutchSL het volgende:
Echt waar kut EA wat zitten jullie me te naaien met die Lavezzi uit het niets, waar slaat dat op.
Dat ze hem dan gewoon CF of ST maken ipv LW, Zuniga speelde LM.quote:Op zondag 1 april 2012 17:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
omdat hij MOTM was in de eerste leg tegen Chelsea![]()
![]()
Hij speelde gewoon LW hoor. Napoli speelt 3-4-2-1quote:Op zondag 1 april 2012 17:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat ze hem dan gewoon CF of ST maken ipv LW, Zuniga speelde LM.
quote:Op zondag 1 april 2012 17:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
omdat hij MOTM was in de eerste leg tegen Chelsea![]()
![]()
Sup?quote:Op zondag 1 april 2012 17:26 schreef Fuszy het volgende:
@#%@#%@#%@#@%#$@#!#$@$#!$!@#$@!@$!$@!$!@$@!$!$!@@!$@!$@!$!$@@!$
godver godver godver godver tyfus hoeren
VdV IF zou echt een bizar goede worden. De NIF is echt erg fijn maar als hij 70 pace wordt en 90 shooting ofzo 90 passingquote:Op zondag 1 april 2012 17:28 schreef diedjuh het volgende:
VDV heeft trouwens 1-0 gemaakt tegen swansea.
Ja, maar niet 3-4-2-1 zoals EA het bedenkt. Ze spelen met Hamsik (dat is toch ook geen RW) en Lavezzi achter Cavani, niet ernaast op de flank.quote:Op zondag 1 april 2012 17:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij speelde gewoon LW hoor. Napoli speelt 3-4-2-1
Nee, dat is niet waar. In 3-4-2-1 spelen de wingers er ook iets achter. Lavezzi komt gewoon duidelijk van links en Hamsik van rechts. EA heeft ook niet toegegeven dat hij een andere positie had moeten hebben. Hamsik zou alleen RW moeten zijn. De LM en RM komen er wel vaak overheen in balbezit, maar dat is in FIFA ook bij een 3-4-2-1..die staan dan ook meer naar buiten dan de LW en RW.quote:Op zondag 1 april 2012 17:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, maar niet 3-4-2-1 zoals EA het bedenkt. Ze spelen met Hamsik (dat is toch ook geen RW) en Lavezzi achter Cavani, niet ernaast op de flank.
Zelfde met die eerste IF, dat hebben ze toen ook toegegeven maar het was al te laat om het te veranderen.
Finale gold cup tegen een pace team en dan met 6-0 eraf gaan. Vooraf nog bedenken dat je dat team wel kan pakken en tenslotte lukt niks meer. Heb gvd nog nooit een cup gewonnenquote:
Liever dat Ajax de titel heeft, dan dat wij vijfde eindigen en alsnog geen europees spelen.quote:Op zondag 1 april 2012 17:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bereid je nu maar voor op een titel voor Ajax.
2x 15kquote:Op zondag 1 april 2012 17:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm, zal ik ook zo'n 25k pakje halen of 2x een 15k...
quote:Op zondag 1 april 2012 17:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Liever dat Ajax de titel heeft, dan dat wij vijfde eindigen en alsnog geen europees spelen.
Dit, het zal mij een rotzorg zijn wie de titel pakt als wij die niet pakken. Feyenoord moet gewoon zo hoog mogelijk eindigen en alles wat concurrenten laten liggen is mooiquote:Op zondag 1 april 2012 17:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Liever dat Ajax de titel heeft, dan dat wij vijfde eindigen en alsnog geen europees spelen.
Ja had m'n 1e al gekocht. Maar gvd wat zat er een troep in...quote:
Doe maar AZ-Twente.quote:Op zondag 1 april 2012 17:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit, het zal mij een rotzorg zijn wie de titel pakt als wij die niet pakken. Feyenoord moet gewoon zo hoog mogelijk eindigen en alles wat concurrenten laten liggen is mooiVolgende competitie ronde is H'veen - ajax en Twente - AZ
Gastquote:Op zondag 1 april 2012 17:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. In 3-4-2-1 spelen de wingers er ook iets achter. Lavezzi komt gewoon duidelijk van links en Hamsik van rechts. EA heeft ook niet toegegeven dat hij een andere positie had moeten hebben. Hamsik zou alleen RW moeten zijn. De LM en RM komen er wel vaak overheen in balbezit, maar dat is in FIFA ook bij een 3-4-2-1..die staan dan ook meer naar buiten dan de LW en RW.
Haten op Verbeekquote:
Heb hem nog nooit zien ragen, wat kan ik verwachten?quote:
Ramen en deuren gesloten houden en de radio aan doen.quote:Op zondag 1 april 2012 17:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb hem nog nooit zien ragen, wat kan ik verwachten?
Krachttermen, vingertje naar de 4de man, een 3d filmpje hoe het echt ging na afloop.quote:Op zondag 1 april 2012 17:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb hem nog nooit zien ragen, wat kan ik verwachten?
Vond het ook een goedkope gele kaart. Maar ja, nu maar het beste er van maken.quote:Op zondag 1 april 2012 17:51 schreef vandermar het volgende:
Holman krijgt geel voor bijna niets en Bony trapt gewoon vies op de achillespees en krijgt maar geelDomme clown is die makkelie ook.
quote:Op zondag 1 april 2012 18:21 schreef Fuszy het volgende:
Door zulke dingen haat ik ajacieden over het algemeen. Arrogantie straalt er vanaf. Je staat bovenaan, dus het zal wel verdient zijn.
Ga nu maar lekker buitenspelen
quote:Op zondag 1 april 2012 18:21 schreef Fuszy het volgende:
Door zulke dingen haat ik ajacieden over het algemeen. Arrogantie straalt er vanaf. Je staat bovenaan, dus het zal wel verdient zijn.
Feyenoord!quote:Op zondag 1 april 2012 18:21 schreef Fuszy het volgende:
Hij doelde meer op dat Ajax bovenaan stond dacht ik hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 18:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Daarom zegt Pascal ook: speciaal voor vdm.
stel je voor dat je blij bent dat je eerste staatquote:Op zondag 1 april 2012 18:21 schreef Fuszy het volgende:
Feyenoord speelt nu nog geen europees als ze vijfde eindigen.quote:Op zondag 1 april 2012 18:23 schreef pascal08 het volgende:
PSV en Feyenoord Europees voetbal, da's toch ook een mooi resultaat?
Je mag best blij zijn, maar hier straalt de arrogantie vanaf. Zoals ik al zei, ze staan bovenaan dus het zal wel verdient zijn. Ze winnen van de kleintjes, wat de anderen nalaten.quote:Op zondag 1 april 2012 18:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
stel je voor dat je blij bent dat je eerste staat
wat een onzin, je staat bovenaan, dan ben je blij. En als de rest minder punten haalt dan sta je eerste dus dan heb je het toch gewoon verdiend? je hebt immers meer punten verdiend dan de rest.quote:Op zondag 1 april 2012 18:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Feyenoord speelt nu nog geen europees als ze vijfde eindigen.
[..]
Je mag best blij zijn, maar hier straalt de arrogantie vanaf. Zoals ik al zei, ze staan bovenaan dus het zal wel verdient zijn. Ze winnen van de kleintjes, wat de anderen nalaten.
Je moet het even nog een keer lezen, je herhaalt precies wat hij zegt.quote:Op zondag 1 april 2012 18:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat een onzin, je staat bovenaan, dan ben je blij. En als de rest minder punten haalt dan sta je eerste dus dan heb je het toch gewoon verdiend? je hebt immers meer punten verdiend dan de rest.
Play-offs.quote:Op zondag 1 april 2012 18:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Feyenoord speelt nu nog geen europees als ze vijfde eindigen.
[..]
Je mag best blij zijn, maar hier straalt de arrogantie vanaf. Zoals ik al zei, ze staan bovenaan dus het zal wel verdient zijn. Ze winnen van de kleintjes, wat de anderen nalaten.
o lol ik dacht dat ie sarcastisch wasquote:Op zondag 1 april 2012 18:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je moet het even nog een keer lezen, je herhaalt precies wat hij zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |