EL?quote:Dan maak je wel kans om wat jaren in de EL te blijven..
True. Gun het ze stiekem wel, ondanks dat het voor het Nederlandse voetbal beter zou zijn als PSV wint.quote:Op zondag 1 april 2012 16:20 schreef Kremers het volgende:
[..]
Geef ze ongelijk, eindelijk kunnen ze een prijs op het hoogte niveau winnen
Maar dit is ook goed.quote:Op zondag 1 april 2012 15:02 schreef Jojoortje het volgende:
Als dit nou gewoon een keer 5-0 wordt ofzo
Europa League nog wel? Zou eerst Eredivisie volhoudenquote:Op zondag 1 april 2012 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Knap hoor dat RKC.
Normaal is het niet gunstig om te promoveren, maar als je gewoon 8e eindigt? Dan maak je wel kans om wat jaren in de EL te blijven..
Eerder een totale off-day van Heracles in mijn ogen dan een geweldige prestatie van Ajax. Ik weet niet waar die gasten mee bezig zijn hoor.quote:
Hoezo?quote:Op zondag 1 april 2012 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
True. Gun het ze stiekem wel, ondanks dat het voor het Nederlandse voetbal beter zou zijn als PSV wint.
Ik wilde "Zo hoort het" doen.. een top club hoort zo gewoon te winnen. Ook een sneer naar het zwakke PSV.quote:Op zondag 1 april 2012 16:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij ging stomme TT doen. Ik voelde het al aan
Redelijk jezelf gered.quote:
Heracles EL in kan wat kut zijn voor punten, helemaal als ze zo spelen als vandaagquote:
Net als vorige week een totale off-day van PSV en daar voor een totale off-day van ADO.quote:Op zondag 1 april 2012 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eerder een totale off-day van Heracles in mijn ogen dan een geweldige prestatie van Ajax. Ik weet niet waar die gasten mee bezig zijn hoor.
Nee elke andere club in de eredivisie zou dat wel doen natuurlijk..quote:Op zondag 1 april 2012 16:23 schreef Silver_Shark het volgende:
als ajax kampioen wordt, gaat het zeker lang vol houden volgend jaar in de CL
We zouden het deze keer ook langer vol kunnen houden, maar ja die fransosen he.quote:Op zondag 1 april 2012 16:23 schreef Silver_Shark het volgende:
Exact.quote:Op zondag 1 april 2012 16:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Net als vorige week een totale off-day van PSV en daar voor een totale off-day van ADO.
Hoezo is het beter voor het nederlands voetbalquote:Op zondag 1 april 2012 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo dat ik het ze gun of hoezo is het beter voor het Nederlandse voetbal als PSV wint?
Naja, CL denk ik niet want Vertonghen gaat weg.. maar Eredivisie wss wel want ze hebben dan bakken met geld omdat ze al in de zwarte cijfers staan + verkoop vertonghen.quote:Op zondag 1 april 2012 16:23 schreef Silver_Shark het volgende:
Rot eens op joh met je arrogantheidquote:Op zondag 1 april 2012 16:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gewonnen
AFC AJAX - LANDSKAMPIOEN 2011/ 2012
Coëfficiënt. Als we het nog twee jaar net zo goed doen in Europa als de afgelopen 2 jaar dan halen we Frankrijk in en mogen we 3 CL-ploegen (2 directe, één voorronde) leveren.quote:Op zondag 1 april 2012 16:24 schreef Quisho het volgende:
[..]
Hoezo is het beter voor het nederlands voetbal
Mede, maar Heracles speelt vandaag gewoon echt bedroevend x100.000 slecht.quote:Op zondag 1 april 2012 16:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zou het dan niet aan Ajax kunnen liggen?
arrogantheid?quote:Op zondag 1 april 2012 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot eens op joh met je arrogantheid
Tiki-Takaquote:Op zondag 1 april 2012 16:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tikkie takkie(hoe je dat ook schrijft.)
wtf is datquote:Op zondag 1 april 2012 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent zelf net zo arrogant manquote:Op zondag 1 april 2012 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aha op die manier. Dan heeft PSV inderdaad meer kans in Europa.quote:Op zondag 1 april 2012 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Coëfficiënt. Als we het nog twee jaar net zo goed doen in Europa als de afgelopen 2 jaar dan halen we Frankrijk in en mogen we 3 CL-ploegen (2 directe, één voorronde) leveren.
'Deze wedstrijd doorkomen zonder al te vermoeid te raken en zonder kaarten te pakken'. Denk ik.quote:Op zondag 1 april 2012 16:25 schreef Caland het volgende:
Benieuwd wat Bosz te zeggen heeft, en wat uberhaupt zijn strijdplan was
En koop er nog maar 1, en koop er nog maar 1 en koop er nog maar 1 en koop er nog maar 1.. en koop er nog maar 2.. etc.. Maar ja, nu mogen ze welquote:
Kansloos altijd, alsof dit zo'n goede mentale opsteker isquote:Op zondag 1 april 2012 16:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
'Deze wedstrijd doorkomen zonder al te vermoeid te raken en zonder kaarten te pakken'. Denk ik.
quote:Op zondag 1 april 2012 16:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij was blij met een overwinning. Dat kent men niet in Rotterdam.
Vlaar wel ..quote:Op zondag 1 april 2012 16:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
True, ben benieuwd hoe ze het volgende week gaan doen.quote:Op zondag 1 april 2012 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Kansloos altijd, alsof dit zo'n goede mentale opsteker is
Naja, denk dat dit mentaal toch beter werkt dan wat PSV gister doet.. dus zo kansloos lijkt het me niet.quote:Op zondag 1 april 2012 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Kansloos altijd, alsof dit zo'n goede mentale opsteker is
Zielig wel.quote:Op zondag 1 april 2012 16:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vitesse staat echt volledig geïsoleerd op de ranglijst
Tja, maar als de spelers niet willenquote:Op zondag 1 april 2012 16:25 schreef Caland het volgende:
Benieuwd wat Bosz te zeggen heeft, en wat uberhaupt zijn strijdplan was
Goede grapquote:Op zondag 1 april 2012 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
FORZA FIETSTAS JALALALALALA
Ach, lafheid eerste klas man dit voetbal.quote:Op zondag 1 april 2012 16:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja, maar als de spelers niet willen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gast, laat je eens nakijkenquote:Op zondag 1 april 2012 16:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Is het niet een beetje sneu om het te vieren alsof je zojuist de Champions League hebt gewonnen?quote:
Ik wens jullie volgende week wel een betere wedstrijd toequote:Op zondag 1 april 2012 16:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nopequote:Op zondag 1 april 2012 16:27 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Is het niet een beetje sneu om het te vieren alsof je zojuist de Champions League hebt gewonnen?
Hij haalt in de rust zelf 1 van zn beste spelers van het veld...quote:Op zondag 1 april 2012 16:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Nee, denk er eens even wat langer over na.quote:Op zondag 1 april 2012 16:27 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Is het niet een beetje sneu om het te vieren alsof je zojuist de Champions League hebt gewonnen?
ja maar waarom ? Blessure? Ik zal t niet wetenquote:Op zondag 1 april 2012 16:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij haalt in de rust zelf 1 van zn beste spelers van het veld...
quote:Op zondag 1 april 2012 16:28 schreef RavioliPunch het volgende:
Als Vitesse nog even wint dan hebben alle topploegen dit weekend gewonnen!
Hij dacht dat ze kampioen waren, dan begrijp ik zijn reactie wel.quote:Op zondag 1 april 2012 16:27 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Laat gaan joh.quote:Op zondag 1 april 2012 16:28 schreef FredVleespet het volgende:
Als ajax met 2-0 wint is het lucky ajax. Winnen ze dik en tikken ze de tegenstander weg is het 'omdat de tegenstander zo slecht is'
quote:Op zondag 1 april 2012 16:28 schreef FredVleespet het volgende:
Als ajax met 2-0 wint is het lucky ajax. Winnen ze dik en tikken ze de tegenstander weg is het 'omdat de tegenstander zo slecht is'
Dat laatste is vandaag onmogelijk te ontkennen. Daarbij won Feyenoord dit jaar ook alleen maar lucky van de topclubs, dus dat is bij elke club zoquote:Op zondag 1 april 2012 16:28 schreef FredVleespet het volgende:
En als Ajax kampioen is: De rest was zo slechtquote:Op zondag 1 april 2012 16:28 schreef FredVleespet het volgende:
Was een combinatie van beiden. Heracles had geen moment de intentie om er wat van te maken. Dat kan je ze wel aanrekenen. Al speelt Heracles bijna altijd uit op die manier.quote:Op zondag 1 april 2012 16:28 schreef FredVleespet het volgende:
Er moet altijd wel iets zijn hé.quote:Op zondag 1 april 2012 16:28 schreef FredVleespet het volgende:
Nee. Hoezo? Het enige wat sneu was die middag was Ajax dat met 4-2 op z'n bek ging in de Kuip. Toedelsquote:Op zondag 1 april 2012 16:27 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Hij oogde niet geblesseerd aan het einde van de 1e helft maar het zou kunnen.quote:Op zondag 1 april 2012 16:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ja maar waarom ? Blessure? Ik zal t niet weten
Zoals Feyenoord dat waarschijnlijk nog jaren doet en Ajax het allang weer is vergeten?quote:Op zondag 1 april 2012 16:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, denk er eens even wat langer over na.
Je kan beter klappen, de spelers bedanken voor een vermakelijk optreden en vijf minuten voor tijd de Arena uitscheuren idd.quote:Op zondag 1 april 2012 16:27 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd wel gezien vriend? Bedroevend slecht Heracles. Heb nog niet vaak een ploeg zo lusteloos zien spelen dit seizoen.quote:Op zondag 1 april 2012 16:28 schreef FredVleespet het volgende:
Je kan het nu wel vergeten, jij wordt geen mod.quote:Op zondag 1 april 2012 16:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Hoezo? Het enige wat sneu was die middag was Ajax dat met 4-2 op z'n bek ging in de Kuip. Toedels![]()
Je weet van te voren dat Ajax van Heracles thuis wint, als Heracles er wat aan had gedaan was het 3-1 geworden of zoquote:Op zondag 1 april 2012 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Was een combinatie van beiden. Heracles had geen moment de intentie om er wat van te maken. Dat kan je ze wel aanrekenen. Al speelt Heracles bijna altijd uit op die manier.
Toedels?quote:Op zondag 1 april 2012 16:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Hoezo? Het enige wat sneu was die middag was Ajax dat met 4-2 op z'n bek ging in de Kuip. Toedels![]()
Nee.quote:Op zondag 1 april 2012 16:29 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zoals Feyenoord dat waarschijnlijk nog jaren doet en Ajax het allang weer is vergeten?
Hoezo niet? Ik werd het ook.quote:Op zondag 1 april 2012 16:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je kan het nu wel vergeten, jij wordt geen mod.
Ja ik heb de wedstrijd gezien, vond Ajax erg goed spelenquote:Op zondag 1 april 2012 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd wel gezien vriend? Bedroevend slecht Heracles. Heb nog niet vaak een ploeg zo lusteloos zien spelen dit seizoen.
Dat is ook weer zo. Snap dat niet zo van dat soort teams, Feyenoord heeft tot 2 keer toe laten zien hoe doodeenvoudig je Ajax kan bestrijden.quote:Op zondag 1 april 2012 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je weet van te voren dat Ajax van Heracles thuis wint, als Heracles er wat aan had gedaan was het 3-1 geworden of zo
quote:FRMarianum
Heel zuur dat Heracles heel Nederland vandaag in de steek laat. Verder verdiende overwinning
Klopt maar zo wordt het nooit gebracht. Ajax is altijd lucky volgens bepaalde supporters.quote:Op zondag 1 april 2012 16:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat laatste is vandaag onmogelijk te ontkennen. Daarbij won Feyenoord dit jaar ook alleen maar lucky van de topclubs, dus dat is bij elke club zo
Heracles was toch ook slecht? Dat wil niet zeggen dat de overwinning onverdiend is.quote:Op zondag 1 april 2012 16:28 schreef FredVleespet het volgende:
Dat is bij elke club zo, bij PSV .. Ja Heerenveen was slecht. Bij Feyenoord, ja Ajax was ook wel heel zwak etc..quote:Op zondag 1 april 2012 16:28 schreef FredVleespet het volgende:
Jij begint er over?quote:Op zondag 1 april 2012 16:29 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zoals Feyenoord dat waarschijnlijk nog jaren doet en Ajax het allang weer is vergeten?
quote:Op zondag 1 april 2012 16:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je kan het nu wel vergeten, jij wordt geen mod.
wat?quote:Op zondag 1 april 2012 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat gaan Brabander die Feyenoord support
Gast. IK BEN GEEN BRABANDER.quote:Op zondag 1 april 2012 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat gaan Brabander die Feyenoord support
quote:
De KNVB komt vanavond met een statement dat de wedstrijden van vandaag een grote 1 april grap waren.quote:
Ondanks de ferme tegenstand van Heracles idd goed uitgespeeld.quote:Op zondag 1 april 2012 16:30 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja ik heb de wedstrijd gezien, vond Ajax erg goed spelen
Nope, dat was ik. Jij begon erover dat Feyenoorders nooit een overwinning vierde van een wedstrijdquote:Op zondag 1 april 2012 16:32 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik kwam toch niet met dat filmpje?
Als er iets een grap is dan is het de KNVB wel.quote:Op zondag 1 april 2012 16:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De KNVB komt vanavond met een statement dat de wedstrijden van vandaag een grote 1 april grap waren.
Ja, eigenlijk wel.quote:Op zondag 1 april 2012 16:32 schreef GGMM het volgende:
kapiteintje zou wel een goede mod zijn, eigenlijk.
Maar laten we het over Vitesse - AZ gaan hebben nu, dat 'Wie is triester, Feijenoord of Ajax'-gezeur gaat nergens over.
Eens, dit is niet om aan te zien. Maar dit is ook niet populair genoeg om over te bitchen he.quote:Op zondag 1 april 2012 16:33 schreef muzas het volgende:
Nou wordt er hier wel eens gebitched over 3 lege stoelen in de Arena of Phillipsstadion, of kuip of whatever, Maar bij dat vitesse is het écht altijd meer leeg dan vol...
Inderdaad maar heeft ook meer kwaliteit dan Heracles en tegen Ajax altijd 200% motivatiequote:Op zondag 1 april 2012 16:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Snap dat niet zo van dat soort teams, Feyenoord heeft tot 2 keer toe laten zien hoe doodeenvoudig je Ajax kan bestrijden.
Nee, gelukkig woon ik op 9 hoog en ben ik er snel van af.quote:Op zondag 1 april 2012 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heeft je leven nu nog betekenis? Nu je droom wegvalt?
True, ben benieuwd wanneer de laatste keer was dat het Gelredome uitverkocht was.quote:Op zondag 1 april 2012 16:33 schreef muzas het volgende:
Nou wordt er hier wel eens gebitched over 3 lege stoelen in de Arena of Phillipsstadion, of kuip of whatever, Maar bij dat vitesse is het écht altijd meer leeg dan vol...
Ze zouden inderdaad ook alle kansen kunnen missen.quote:Op zondag 1 april 2012 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ondanks de ferme tegenstand van Heracles idd goed uitgespeeld.
Concert van nick en simon.quote:Op zondag 1 april 2012 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, ben benieuwd wanneer de laatste keer was dat het Gelredome uitverkocht was.
Toen de Toppers optraden.quote:Op zondag 1 april 2012 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, ben benieuwd wanneer de laatste keer was dat het Gelredome uitverkocht was.
Toen Red Hot Chillipeppers er optraden?quote:Op zondag 1 april 2012 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hehe.quote:
Anita is niet echt groot met zijn 1.45mquote:
KOM OP STIJFIE..quote:
Bij hem is echt erg, weet nog wel dat ik hem de eerste keer zag spelen. Kwamen 2 man aangerend, hij schudde ze af alsof het vliegjes op z'n schouder waren.quote:
Eens.quote:Op zondag 1 april 2012 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij hem is echt erg, weet nog wel dat ik hem de eerste keer zag spelen. Kwamen 2 man aangerend, hij schudde ze af alsof het vliegjes op z'n schouder waren.
quote:Op zondag 1 april 2012 16:36 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Vitesse mag van mij verliezen, ik heb er helemaal niets mee. En zo te zien is een groot deel van de Arnhemse bevolking met mij eens.
Maar wel een baasquote:Op zondag 1 april 2012 16:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Anita is niet echt groot met zijn 1.45m
Daar zijn mensen van afrikaanse afkomst over het algemeen op getrainedquote:Op zondag 1 april 2012 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij hem is echt erg, weet nog wel dat ik hem de eerste keer zag spelen. Kwamen 2 man aangerend, hij schudde ze af alsof het vliegjes op z'n schouder waren.
Dat is jouw meningquote:
quote:Op zondag 1 april 2012 16:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daar zijn mensen van afrikaanse afkomst over het algemeen op getrained
Net als Lukaku dat doet.quote:Op zondag 1 april 2012 16:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Preciesquote:Op zondag 1 april 2012 16:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb er ook niets mee maar als ze winnen of gelijk spelen staat Ajax 1e.![]()
Daar maken ze zich juist nooit druk om.quote:Op zondag 1 april 2012 16:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daar zijn mensen van afrikaanse afkomst over het algemeen op getrained
Je komt er vandaan maar bent voor AZ?quote:Op zondag 1 april 2012 16:41 schreef Quisho het volgende:
[..]
Precies
En ik heb in Ernhem gewoond dus ik heb 2 redenen om voor Vitesse te zijn
Jaquote:Op zondag 1 april 2012 16:41 schreef MouzurX het volgende:
Wat is nou de doelstelling van Vitesse?
Volgend jaar kampioen?
quote:Op zondag 1 april 2012 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja
En die kerel zat daar eht met zo'n smile.. hij geloofde er echt in, heel trots dat hij dat nieuws mag brengen..man man man.
Zijn toch sterker dan Heerenveen en Feijenoord manquote:Op zondag 1 april 2012 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja
En die kerel zat daar eht met zo'n smile.. hij geloofde er echt in, heel trots dat hij dat nieuws mag brengen..man man man.
Waarschijnlijk pas sinds een paar jaarquote:Op zondag 1 april 2012 16:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je komt er vandaan maar bent voor AZ?
Is dat niet bijgesteld naar niet komend seizoen maar t seizoen erna?quote:Op zondag 1 april 2012 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja
Sowieso was die vent een enorm lulletje rozenwater, zag er allemaal dieptriest uit toen.quote:Op zondag 1 april 2012 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja
Nee Ajax en Vitessequote:Op zondag 1 april 2012 16:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je komt er vandaan maar bent voor AZ?
Hoezo dat?quote:Op zondag 1 april 2012 16:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pas sinds een paar jaar
Alsof ze bij Vitesse daarom caren...quote:Op zondag 1 april 2012 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso was die vent een enorm lulletje rozenwater, zag er allemaal dieptriest uit toen.
Ik woon niet meer in Ernhem en ben altijd al voor Ajax geweest.quote:Op zondag 1 april 2012 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
2 clubs, als in je winstkansen spreiden ofzo?![]()
Omdat ze toen kampioen werden wellicht? Maar ik lees dat hij voor zowel ajax als fietstas is..quote:
Aha, ok.quote:Op zondag 1 april 2012 16:45 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ik woon niet meer in Ernhem en ben altijd al voor Ajax geweest.
2 verschillende personen gast.quote:Op zondag 1 april 2012 16:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan snap ik je post van net niet.
[..]
Ben je dronken?quote:Op zondag 1 april 2012 16:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan snap ik je post van net niet.
[..]
Oh wacht ik denk in seizoenen ipv jaren.quote:Op zondag 1 april 2012 16:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Omdat ze toen kampioen werden wellicht? Maar ik lees dat hij voor zowel ajax als fietstas is..
http://www.youtube.com/watch?v=0gS_rUmiMj8[quote]quote:
Jaa, dat is een heel groot verschil natuurlijkquote:Op zondag 1 april 2012 16:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh wacht ik denk in seizoenen ipv jaren.
Ja, jij zei waarschijnlijk sinds vorig jaar. Ik dacht vorig seizoen en toen was Ajax kampioen. Daardoor volgde ik je ff niet.quote:Op zondag 1 april 2012 16:49 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jaa, dat is een heel groot verschil natuurlijk
GVD helemaal kapot.quote:Op zondag 1 april 2012 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Let vooral even op de blik richting Jordania, voor de bevestiging van zijn geweldige opmerking.
quote:Op zondag 1 april 2012 16:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja, jij zei waarschijnlijk sinds vorig jaar. Ik dacht vorig seizoen en toen was Ajax kampioen. Daardoor volgde ik je ff niet.
Nee, dat zei ik niet.. Maakt ook verder niet uitquote:Op zondag 1 april 2012 16:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pas sinds een paar jaar
Goffer ik ga kappen. 2 lees fouten op rij.quote:Op zondag 1 april 2012 16:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat zei ik niet.. Maakt ook verder niet uit
Tuurlijk niet, maakt ook niet uit. Maar voor de neutrale kijker was het prachtig cabaretquote:Op zondag 1 april 2012 16:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alsof ze bij Vitesse daarom caren...
insert psv-opmerkingquote:Op zondag 1 april 2012 16:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ligt er maar helemaal aan wat je er mee doet.
elm, altidore...quote:Op zondag 1 april 2012 17:00 schreef MouzurX het volgende:
Wie staan er allemaal op scherp bij AZ? Volgende week fc twente..
Komende wedstrijd is toch PSV - AZ, of niet? Zou mooi zijn dan als beide zo zijn.quote:Op zondag 1 april 2012 16:59 schreef tompsv18 het volgende:
Gaat nog wel een rode kaart vallen deze wedstrijd.
Elm, Marcellis en Altidore.quote:Op zondag 1 april 2012 17:00 schreef MouzurX het volgende:
Wie staan er allemaal op scherp bij AZ? Volgende week fc twente..
Eerst RKC-PSV.quote:Op zondag 1 april 2012 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komende wedstrijd is toch PSV - AZ, of niet? Zou mooi zijn dan als beide zo zijn.
En ze noemen hem steeds een Atleet etc..quote:Op zondag 1 april 2012 17:00 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
hopen dat de enige trage neger ter wereld dan maar geel krijgt
Maar, ze zijn nu subtopper...quote:Op zondag 1 april 2012 17:02 schreef Merkie het volgende:
Waarom maakt de Vitesse de belofte van subtopper nooit waar. Volgens mij hebben ze elke wedstrijd tegen een hoger geklasseerde ploeg tot nu toe kansloos verloren.
Die kerel die er naast zit kan ook gewoon niet 100% zijn hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 16:53 schreef Caland het volgende:
Hier de hele persco. Vooral het vragenrondje was briljant.
Omdat het een bij elkaar gekocht zooitje is..quote:Op zondag 1 april 2012 17:02 schreef Merkie het volgende:
Waarom maakt de Vitesse de belofte van subtopper nooit waar. Volgens mij hebben ze elke wedstrijd tegen een hoger geklasseerde ploeg tot nu toe kansloos verloren.
Twente - Vitesse 0-0quote:Op zondag 1 april 2012 17:02 schreef Merkie het volgende:
Ik moet altijd aan Mr Bean denken bij die gast van Vitesse, maar dan een beetje de balkan editie.quote:Op zondag 1 april 2012 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die kerel die er naast zit kan ook gewoon niet 100% zijn hoor.Wat een knaak zeg.
PSV jaquote:Op zondag 1 april 2012 17:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Twente - Vitesse 0-0
Vitesse - PSV 1-1
Heb 't net over die andere.quote:Op zondag 1 april 2012 17:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Mr Bean denken bij die gast van Vitesse, maar dan een beetje de balkan editie.
quote:Op zondag 1 april 2012 17:05 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahaquote:Op zondag 1 april 2012 17:05 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gast, niet eens een lichte glimlach.quote:Op zondag 1 april 2012 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
FIETSEN MET DIE TAS
SNNELE FIETSTAS
VITESSE IS IN HET FRANS SNEL
VITESSE VITESSE
Verder alles goed?quote:Op zondag 1 april 2012 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
FIETSEN MET DIE TAS
SNNELE FIETSTAS
VITESSE IS IN HET FRANS SNEL
VITESSE VITESSE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |