quote:Op zondag 1 april 2012 15:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nu moet AZ ook winnen, anders staat Ajax bovenaan.
Moet jij weten, daar ben je ten slotte mod voor. Maar wees dan op z'n minst niet zo selectief in het 'stoppen van de discussie.'quote:Op zondag 1 april 2012 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stop die discussie gewoon vanaf een bepaald moment. Dat jij graag het laatste woord wilt hebben ligt een beetje aan jezelf. Verder mag kritiek op moderatie vanaf nu in het feedback-topic.
Hadden ze na Psv al hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 15:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt maar dit geeft Ajax veel te veel zelfvertrouwen
Kneusquote:Op zondag 1 april 2012 15:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
de?quote:
Die in 2017? Daar heb ik best zin inquote:
Want? Ben gewoon Feyenoord fan en van mij mag iedereen kampioen worden behalve Ajax.quote:
Vitesse!!quote:Op zondag 1 april 2012 15:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gelukkig doen de ajacieden dat noooooitquote:Op zondag 1 april 2012 15:56 schreef Max-Westerman het volgende:
Dit topic is fantastisch.
Gaat het slecht met Ajax dan lopen de mensen hier te trollen.
Gaat het goed met Ajax dan lopen de mensen hier te trollen.![]()
Nee.quote:Op zondag 1 april 2012 15:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Want? Ben gewoon Feyenoord fan en van mij mag iedereen kampioen worden behalve Ajax.
Zeg ik dan dat Ajacieden niet trollen?quote:Op zondag 1 april 2012 15:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Gelukkig doen de ajacieden dat noooooit
Voor dit soort feijenoord supporters schaam ik me doodquote:Op zondag 1 april 2012 15:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe weet jij dat nou?quote:Op zondag 1 april 2012 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Niets dat je Feyenoord bent.
Je aversie tegen Ajax is groter dan je liefde voor Feyenoord.
Simpele zieltjes zeg.
Nee. Uiteraard hoop ik dat Feyenoord kampioen wordt maar ALS dat niet lukt dan het liefst AZquote:Op zondag 1 april 2012 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Simpele zieltjes zeg.
Wel beter als je voor Twente bent. Daar vieren ze ook een volksfeest als ze geen kampioen worden.quote:Op zondag 1 april 2012 15:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ook wel zin in een kampioensfeest idd
En terecht.quote:Op zondag 1 april 2012 15:58 schreef eight het volgende:
[..]
Voor dit soort feijenoord supporters schaam ik me dood![]()
Wanneer worden we Europees Kampioen? 1 Juli? 2 Juli?quote:Op zondag 1 april 2012 15:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ook wel zin in een kampioensfeest idd
Waarom?quote:Op zondag 1 april 2012 15:58 schreef eight het volgende:
[..]
Voor dit soort feijenoord supporters schaam ik me dood![]()
Nee, maar je benoemt wel de groepen die het wel doen behalve die groep, noem ze dan gewoon allemaal en zeg dat iedereen 1 grote troll is hierquote:Op zondag 1 april 2012 15:57 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Zeg ik dan dat Ajacieden niet trollen?
quote:Op zondag 1 april 2012 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Simpele zieltjes zeg.
Ik heb geen groepen of wat dan ook genoemd.quote:Op zondag 1 april 2012 15:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, maar je benoemt wel de groepen die het wel doen behalve die groep, noem ze dan gewoon allemaal en zeg dat iedereen 1 grote troll is hier
Oh ja, dat is natuurlijk onzinnig idd.quote:Op zondag 1 april 2012 15:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zelf nog kans hebben op het kampioenschap, en toch willen dat AZ wint
Hoe wil je het dan noemen?quote:Op zondag 1 april 2012 15:59 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb geen groepen of wat dan ook genoemd.
Omdat Ajax anders boven aan staat.quote:Op zondag 1 april 2012 15:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik em niet. Feyenoord hoop ik uiteraard maar als dat niet lukt dan alles beter dan Ajax.quote:Op zondag 1 april 2012 15:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op zondag 1 april 2012 15:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee. Uiteraard hoop ik dat Feyenoord kampioen wordt maar ALS dat niet lukt dan het liefst AZMijn mening!
Lijkt me toch duidelijk of niet? Of hoop je ook dat AZ wint?quote:
Is iets anders dan hopen dat AZ vanmiddag wint.quote:Op zondag 1 april 2012 16:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit dus.
Een Feyenoorder die er geen problemen mee heeft als dat lucky Amsterdamse tuig weer eens de titel pakt, is geen Feyenoorder.
Dus je weet al dat het niet lukt? Goed bezig.quote:Op zondag 1 april 2012 16:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik em niet. Feyenoord hoop ik uiteraard maar als dat niet lukt dan alles beter dan Ajax.
Ehh ja dan wel jaquote:Op zondag 1 april 2012 16:00 schreef Caland het volgende:
Als Ajax kampioen wordt en Feyenoord tweede gaat hier alsnog het dak eraf hoor, geloof mij nou maar
Een andere club haten/iets misgunnen vind ik een beetje zielig. Zeker voor een volwassen man. Maar ieder z'n ding.quote:
Dat zeg ik toch niet manquote:Op zondag 1 april 2012 16:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dus je weet al dat het niet lukt? Goed bezig.
Ja okquote:Op zondag 1 april 2012 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Is iets anders dan hopen dat AZ vanmiddag wint.
Echt he. Gewoon een ongekende prestatie. Geen club die ons dat na gaat doen in de komende 25 jaar ofzo.quote:Op zondag 1 april 2012 16:00 schreef Caland het volgende:
Als Ajax kampioen wordt en Feyenoord tweede gaat hier alsnog het dak eraf hoor, geloof mij nou maar
Dus Feyenoord moet over een paar weken van AZ verliezen als de stand zo blijft?quote:Op zondag 1 april 2012 16:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit dus.
Een Feyenoorder die er geen problemen mee heeft als dat lucky Amsterdamse tuig weer eens de titel pakt, is geen Feyenoorder.
Die vind ik ook wel geniaal ja!quote:Op zondag 1 april 2012 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk.
Mijn perfecte eindstand:
1 Ajax
2 Feyenoord
3 Heerenveen
Ach ik gun het Ajax idd niet maar het is nou niet alsof ik er invloed op hebquote:Op zondag 1 april 2012 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een andere club haten/iets misgunnen vind ik een beetje zielig. Zeker voor een volwassen man. Maar ieder z'n ding.
neequote:Op zondag 1 april 2012 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk.
Mijn perfecte eindstand:
1 Ajax
2 Feyenoord
3 Heerenveen
Siggie Lens speelt bij ajax?quote:
Hangt er vanaf. Als je in de laatste speelronde op 1 punt (of nog erger: op doelsaldo) 2e wordt achter Ajax dan zal de sfeer niet goed zijn hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 16:00 schreef Caland het volgende:
Ik vind Heracles het geweldig doen samen met RKC en Feyenoord.quote:Op zondag 1 april 2012 16:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Echt he. Gewoon een ongekende prestatie. Geen club die ons dat na gaat doen in de komende 25 jaar ofzo.
Nee, dat ook weer nietquote:Op zondag 1 april 2012 16:01 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dus Feyenoord moet over een paar weken van AZ verliezen als de stand zo blijft?
Als tie nu iets afscheurt zou dat ook bij heerenveen gebeuren dus dat boeit dan niet zoveel.quote:
Nee, want die punten hebben we natuurlijk zelf hard nodig.quote:Op zondag 1 april 2012 16:01 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dus Feyenoord moet over een paar weken van AZ verliezen als de stand zo blijft?
quote:
quote:
quote:
Mwoah...ik heb ook echt een hekel aan die homo'tjes die dan ineens tof lopen doen met hun Ajax-shirt op straat of en masse naar zo'n huldiging gaan terwijl je ze nooit over voetbal hoort in het dagelijks leven.quote:Op zondag 1 april 2012 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een andere club haten/iets misgunnen vind ik een beetje zielig. Zeker voor een volwassen man. Maar ieder z'n ding.
Waarom niet? Zou gewoon een wereldprestatie zijn.quote:Op zondag 1 april 2012 16:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Als je in de laatste speelronde op 1 punt (of nog erger: op doelsaldo) 2e wordt achter Ajax dan zal de sfeer niet goed zijn hoor.
Dat merk ik ja.. Heracles overigens wel dramatisch vandaagquote:Op zondag 1 april 2012 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze Sigthorsson sparen
hij heeft toch wedstrijdritme nodig, zeker aangezien hij morgen niet met jong ajax mee kan doen (kunstgras)quote:Op zondag 1 april 2012 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat bedoeld GGMM. Een volwassen man zou denken "Nou en?!?".quote:Op zondag 1 april 2012 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah...ik heb ook echt een hekel aan die homo'tjes die dan ineens tof lopen doen met hun Ajax-shirt op straat of en masse naar zo'n huldiging gaan terwijl je ze nooit over voetbal hoort in het dagelijks leven.
Ik zie niet hoe het één met het ander te maken heeft, maar eens.quote:Op zondag 1 april 2012 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mwoah...ik heb ook echt een hekel aan die homo'tjes die dan ineens tof lopen doen met hun Ajax-shirt op straat of en masse naar zo'n huldiging gaan terwijl je ze nooit over voetbal hoort in het dagelijks leven.
Is die erbij dan? Ik heb zijn naam nog nergens gelezen nl.quote:Op zondag 1 april 2012 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 april 2012 16:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Leukste zou zijn als Heracles, PSV wegspeelt in de finale
Dat wel, maar zo zal het niet voelen als je de titel verspeelt.quote:Op zondag 1 april 2012 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet? Zou gewoon een wereldprestatie zijn.
Dat hadden we door ja.quote:Op zondag 1 april 2012 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 april 2012 16:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
8 wedstrijden achterelkaar gewonnen!
ja. anders posten we dit niet héquote:Op zondag 1 april 2012 16:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is die erbij dan? Ik heb zijn naam nog nergens gelezen nl.
Niemand boeit het op welke plek Ajax eindigt.quote:Op zondag 1 april 2012 16:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Als je in de laatste speelronde op 1 punt (of nog erger: op doelsaldo) 2e wordt achter Ajax dan zal de sfeer niet goed zijn hoor.
Je hebt niks in eigen hand, dus de titel verspelen lijkt me vooralsnog vrij onmogelijk.quote:Op zondag 1 april 2012 16:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat wel, maar zo zal het niet voelen als je de titel verspeelt.
gewoon niet meer op foks zittenquote:Op zondag 1 april 2012 16:04 schreef Outpost76 het volgende:
Damn mooi doelpunt!![]()
Volgend seizoen maar eens een EL abo nemen ofzo. Iedere keer hier lezen dat er gescored is en dan 2 minuten later de goal pas zien is ruk.
EL zou FOK! moeten betalen. Ik heb het ook om diezelfde reden aangeschaftquote:Op zondag 1 april 2012 16:04 schreef Outpost76 het volgende:
Damn mooi doelpunt!![]()
Volgend seizoen maar eens een EL abo nemen ofzo. Iedere keer hier lezen dat er gescored is en dan 2 minuten later de goal pas zien is ruk.
zet al je geld erop dan blufjoodquote:Op zondag 1 april 2012 16:04 schreef Sickert het volgende:
Dit Ajax gaat Kampioen worden!
Siggie terug en zonder draait het nu ook goed.
AZ laat nog wel een keer een puntje liggen Ajax niet meer. dat geloof ik gewoon niet!
Er gebeuren echt wonderen daar.quote:Op zondag 1 april 2012 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Looms wordt doodgedold door Lukoki man
Fok! zou affiliate partner moeten wordenquote:Op zondag 1 april 2012 16:05 schreef muzas het volgende:
[..]
EL zou FOK! moeten betalen. Ik heb het ook om diezelfde reden aangeschaft
quote:Op zondag 1 april 2012 16:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niemand boeit het op welke plek Ajax eindigt.
Binnenkort gaan AZ, PSV en Twente punten proberen af te snoepen bij elkaarquote:Op zondag 1 april 2012 16:05 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nou AZ, ga eens keihard op je bek straks.
quote:Op zondag 1 april 2012 16:05 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
zet al je geld erop dan blufjood
Ik heb hier (bij mij in de buurt) de afgelopen seizoenen niemand met Feyenoord shirts ed zien lopen maar ineens dit seizoen weer wel. Ga dus niet doen als of dat alleen bij Ajax is.quote:Op zondag 1 april 2012 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ongelofelijk iddquote:Op zondag 1 april 2012 16:07 schreef Krunsj het volgende:
Heracles laat het wel heelmaal afweten zeg. Ik kan bijna niet geloven dat hetzelfde team uit tegen AZ en Twente gewonnen heeft.
Ze lieten hem gewoon een blaadje met al z'n spiergroepen zien. 'niet afscheuren' als commentaar eronder.quote:Op zondag 1 april 2012 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
75e minuut.. ja je moet dit dit dit doenneger asjeblieft laat die jongen gewoon spelen.
wat is een sightUrsson?quote:Op zondag 1 april 2012 16:08 schreef Zorro het volgende:
Wie de fuck is die Siggy waar het steeds over gaat? Siggy Lens kan het niet zijn.
Verder zie ik alleen Sigthursson lopen, dus over wie hebben jullie het nu steeds?
Dan begrijp jij er vrij weinig van in mijn ogen.quote:Op zondag 1 april 2012 16:04 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat bedoeld GGMM. Een volwassen man zou denken "Nou en?!?".
Kleine lachquote:Op zondag 1 april 2012 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze lieten hem gewoon een blaadje met al z'n spiergroepen zien. 'niet afscheuren' als commentaar eronder.
Fixed.quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze lieten hem gewoon een blaadje met al z'n spiergroepen zien. 'niet afscheuren' als commentaar eronder.
Het is gelijk ook de eindstand.quote:Op zondag 1 april 2012 16:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij kan goed de huidige tussenstand zien
Dat ik niet wil dat zo'n scenario zich voordoet? Pure walging man als ik dat zie.quote:Op zondag 1 april 2012 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe het één met het ander te maken heeft, maar eens.
Me failquote:
Nee man dat gaat niet. Het kan hier gewoon erg gezellie zijn en ik fok! gewoon graag.quote:
Beter als ze mijn Fok! abo betalen als tegenprestatie.quote:Op zondag 1 april 2012 16:05 schreef muzas het volgende:
[..]
EL zou FOK! moeten betalen. Ik heb het ook om diezelfde reden aangeschaft
Ik begrijp over het algemeen vrij weinig van jou idd.quote:Op zondag 1 april 2012 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan begrijp jij er vrij weinig van in mijn ogen.
hihihahahhhoho.quote:Op zondag 1 april 2012 16:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou wel grappig zijn als Sightorson, Boerrighter, Sulejmani enz terug komen en dan super slecht spelen
hAHA JA HilAriscH mannquote:Op zondag 1 april 2012 16:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou wel grappig zijn als Sightorson, Boerrighter, Sulejmani enz terug komen en dan super slecht spelen
Wat een kneuzenvergelijking weerquote:Op zondag 1 april 2012 16:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
En dan klagen als men Messi adoreert, pfff
quote:Op zondag 1 april 2012 16:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zag ik daar een edit?quote:
Toch een klein beetje anders. Als je met 10-0 ingemaakt wordt en tegen degradatie vecht loop je niet te paraderen met je Feyenoord-shirt nee, maar dat lijkt me logisch. Tenzij je in Rotterdam woont.quote:Op zondag 1 april 2012 16:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb hier (bij mij in de buurt) de afgelopen seizoenen niemand met Feyenoord shirts ed zien lopen maar ineens dit seizoen weer wel. Ga dus niet doen als of dat alleen bij Ajax is.
acht, studio neus kunnen vanavond ook weer overslaanquote:Op zondag 1 april 2012 16:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
En Guidetti dan?quote:Op zondag 1 april 2012 16:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd.quote:Op zondag 1 april 2012 16:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
acht, studio neus kunnen vanavond ook weer overslaan
Ten tijde van al zijn hattricks wel terecht maar de laatste weken ook niet meer.quote:
Competitie afgelopen?quote:Op zondag 1 april 2012 16:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hoezo mad?
Kampioenuh jonguh!
??quote:Op zondag 1 april 2012 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch een klein beetje anders. Als je met 10-0 ingemaakt wordt en tegen degradatie vecht loop je niet te paraderen met je Feyenoord-shirt nee, maar dat lijkt me logisch. Tenzij je in Rotterdam woont.
Alleen maar om te voorkomen dat het er uit zag of ik jou post fail noemde.quote:Op zondag 1 april 2012 16:10 schreef Sickert het volgende:
[..]
Zag ik daar een edit?
http://www.google.nl/sear(...)-l2&aql=&gs_l=serp.3..0i13l2.18910l18910l1l20519l1l1l0l0l0l0l89l89l1l1l0.frgbld.&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=507682ded5e9ca0a&biw=1280&bih=822
Is PSV al...quote:Op zondag 1 april 2012 16:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hoezo mad?
Kampioenuh jonguh!
Dat is waarschijnlijk je IQquote:Op zondag 1 april 2012 16:11 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
??
Uitslagen bepalen echt niet of ik mijn Feyenoordshirt aandoe of niet
Hoezo? Fan ben je ongeacht hoe het gaat. Ik liep vd winter ook gewoon met mn Ajax spul over straat.quote:Op zondag 1 april 2012 16:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch een klein beetje anders. Als je met 10-0 ingemaakt wordt en tegen degradatie vecht loop je niet te paraderen met je Feyenoord-shirt nee, maar dat lijkt me logisch. Tenzij je in Rotterdam woont.
Hoezo, is wekelijks samen met Clasie en El Ahmadi de beste man van het veld. Dat hij niet elke week een hattrick meer maakt verandert daar niks aan.quote:Op zondag 1 april 2012 16:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd.
[..]
Ten tijde van al zijn hattricks wel terecht maar de laatste weken ook niet meer.
Stoeren boyyyyyyquote:Op zondag 1 april 2012 16:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoezo? Fan ben je ongeacht hoe het gaat. Ik liep vd winter ook gewoon met mn Ajax spul over straat.
Onderweg naar de kringloop zeker?quote:Op zondag 1 april 2012 16:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoezo? Fan ben je ongeacht hoe het gaat. Ik liep vd winter ook gewoon met mn Ajax spul over straat.
Mwa een hattrick van hem mag ook hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 16:12 schreef GGMM het volgende:
Nou, laat Sigthorsson er nog één maken, dan is het wel weer leuk geweest.
quote:Op zondag 1 april 2012 16:13 schreef Merkie het volgende:
Mensen die voetbalshirts als dagelijkse kleding dragen, best pauper hoor. Maar dat terzijde.
Nee, maar als je je heel de dag tegen jan en alleman moet verweren in zo'n kutseizoen omdat je in je Feyenoord-shirt loopt wordt je ook niet vrolijk. Dat bedoel ik.quote:Op zondag 1 april 2012 16:11 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
??
Uitslagen bepalen echt niet of ik mijn Feyenoordshirt aandoe of niet
Dat moet ik dan wel zeggen: met ajax spul over straat lopen is idd stoer. Net als met een roze handtas lopen: het ziet er niet uit maar stoer als je het durft. (of je bent een wijf natuurlijk)quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 16:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voetbalshirts zijn best duur hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 16:13 schreef Merkie het volgende:
Mensen die voetbalshirts als dagelijkse kleding dragen, best pauper hoor. Maar dat terzijde.
Ik ook nooit!quote:Op zondag 1 april 2012 16:13 schreef Caland het volgende:
Ik heb nooit Feyenoord-kleding aan. Beat that.
Utrecht, maar gewoon altijd op de sportschool, zaalvoetbal, als we in parkje voetballen enzquote:Op zondag 1 april 2012 16:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar als je je heel de dag tegen jan en alleman moet verweren in zo'n kutseizoen omdat je in je Feyenoord-shirt loopt wordt je ook niet vrolijk. Dat bedoel ik.
Overigens, prima dat jij 'm altijd draagt hoor. Maar jij woont ook gewoon in Rotterdam neem ik aan.
Het irriteert niet, het is kinderachtigquote:Op zondag 1 april 2012 16:14 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Tot het PSV fans niet meer irriteert.
Heb 't over dagelijks leven he. Sowieso voetbalshirts dragen in het dagelijks leven is een redelijkequote:Op zondag 1 april 2012 16:14 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Utrecht, maar gewoon altijd op de sportschool, zaalvoetbal, als we in parkje voetballen enz
Stoeren boyyyyyyquote:Op zondag 1 april 2012 16:13 schreef Caland het volgende:
Ik heb nooit Feyenoord-kleding aan. Beat that.
Ninja-edit..quote:
Het gedrag van sommigen hier ook.quote:Op zondag 1 april 2012 16:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het irriteert niet, het is kinderachtig
dagelijks leven alleen maar stoon ijslend jwzquote:Op zondag 1 april 2012 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb 't over dagelijks leven he. Sowieso voetbalshirts dragen in het dagelijks leven is een redelijkewaard, maargoed.
Amen!quote:Op zondag 1 april 2012 16:15 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Het gedrag van sommigen hier ook.
Inderdaad, 1x is nog wel leuk maar ik zie hem dit nu al voor de 4e keer zeggen ofzo vandaagquote:Op zondag 1 april 2012 16:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het irriteert niet, het is kinderachtig
Vooral van de ajacieden inderdaadquote:Op zondag 1 april 2012 16:15 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Het gedrag van sommigen hier ook.
Mertens is al kampioen hihihihi xDquote:Op zondag 1 april 2012 16:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Inderdaad, 1x is nog wel leuk maar ik zie hem dit nu al voor de 4e keer zeggen ofzo vandaag ;')
4 WEDSTRIJDEN OP RIJ DE 0quote:Op zondag 1 april 2012 16:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
21 11-02-2012 NAC Breda - Ajax 0-2
22 19-02-2012 Ajax - NEC 4-1
23 26-02-2012 Excelsior - Ajax 1-4
24 04-03-2012 Ajax - Roda JC Kerkrad. 4-1
25 11-03-2012 Ajax - RKC Waalwijk 3-0
26 18-03-2012 ADO Den Haag - Ajax 0-2
27 25-03-2012 Ajax - PSV 2-0
28 01-04-2012 Ajax - Heracles Almelo 5-0
Is toch heerlijk man
Nu nog tegen Heerenveen, Twente en Vitesse laten zienquote:Op zondag 1 april 2012 16:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is toch heerlijk man
En die 3 wedstrijden daarvoor hadden we, ik bedoel Ajax, toch ook gewonnen?quote:Op zondag 1 april 2012 16:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is toch heerlijk man
waarom geen speel ronde 20?quote:Op zondag 1 april 2012 16:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is toch heerlijk man
Ja, Heerenveen speelt altijd bagger tegen de topclubs.quote:Op zondag 1 april 2012 16:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu nog tegen Heerenveen, Twente en Vitesse laten zien
3quote:Op zondag 1 april 2012 16:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sowieso maar 2 tegendoelpunten. Vergelijk dat maar eens met PSV
quote:Op zondag 1 april 2012 16:16 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
dagelijks leven alleen maar stoon ijslend jwz
neequote:Op zondag 1 april 2012 16:17 schreef Quisho het volgende:
[..]
En die 3 wedstrijden daarvoor hadden we, ik bedoel Ajax, toch ook gewonnen?
Matavz ook?quote:Op zondag 1 april 2012 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alsof hij via een omhaal een goal maaktHad mijn oma ook gemaakt.
quote:Op zondag 1 april 2012 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
mad?quote:Op zondag 1 april 2012 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leugens! Met een rollator mag je het veld niet op!quote:Op zondag 1 april 2012 16:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Peter ontploffing straksquote:Op zondag 1 april 2012 16:20 schreef GGMM het volgende:
Heracles zit al een tijdje in gedachte bij de bekerfinale.
Geef ze ongelijk, eindelijk kunnen ze een prijs op het hoogte niveau winnenquote:Op zondag 1 april 2012 16:20 schreef GGMM het volgende:
Heracles zit al een tijdje in gedachte bij de bekerfinale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |