EL?quote:Dan maak je wel kans om wat jaren in de EL te blijven..
True. Gun het ze stiekem wel, ondanks dat het voor het Nederlandse voetbal beter zou zijn als PSV wint.quote:Op zondag 1 april 2012 16:20 schreef Kremers het volgende:
[..]
Geef ze ongelijk, eindelijk kunnen ze een prijs op het hoogte niveau winnen
Maar dit is ook goed.quote:Op zondag 1 april 2012 15:02 schreef Jojoortje het volgende:
Als dit nou gewoon een keer 5-0 wordt ofzo
Europa League nog wel? Zou eerst Eredivisie volhoudenquote:Op zondag 1 april 2012 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Knap hoor dat RKC.
Normaal is het niet gunstig om te promoveren, maar als je gewoon 8e eindigt? Dan maak je wel kans om wat jaren in de EL te blijven..
Eerder een totale off-day van Heracles in mijn ogen dan een geweldige prestatie van Ajax. Ik weet niet waar die gasten mee bezig zijn hoor.quote:
Hoezo?quote:Op zondag 1 april 2012 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
True. Gun het ze stiekem wel, ondanks dat het voor het Nederlandse voetbal beter zou zijn als PSV wint.
Ik wilde "Zo hoort het" doen.. een top club hoort zo gewoon te winnen. Ook een sneer naar het zwakke PSV.quote:Op zondag 1 april 2012 16:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij ging stomme TT doen. Ik voelde het al aan
Redelijk jezelf gered.quote:
Heracles EL in kan wat kut zijn voor punten, helemaal als ze zo spelen als vandaagquote:
Net als vorige week een totale off-day van PSV en daar voor een totale off-day van ADO.quote:Op zondag 1 april 2012 16:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eerder een totale off-day van Heracles in mijn ogen dan een geweldige prestatie van Ajax. Ik weet niet waar die gasten mee bezig zijn hoor.
Nee elke andere club in de eredivisie zou dat wel doen natuurlijk..quote:Op zondag 1 april 2012 16:23 schreef Silver_Shark het volgende:
als ajax kampioen wordt, gaat het zeker lang vol houden volgend jaar in de CL
We zouden het deze keer ook langer vol kunnen houden, maar ja die fransosen he.quote:Op zondag 1 april 2012 16:23 schreef Silver_Shark het volgende:
Exact.quote:Op zondag 1 april 2012 16:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Net als vorige week een totale off-day van PSV en daar voor een totale off-day van ADO.
Hoezo is het beter voor het nederlands voetbalquote:Op zondag 1 april 2012 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo dat ik het ze gun of hoezo is het beter voor het Nederlandse voetbal als PSV wint?
Naja, CL denk ik niet want Vertonghen gaat weg.. maar Eredivisie wss wel want ze hebben dan bakken met geld omdat ze al in de zwarte cijfers staan + verkoop vertonghen.quote:Op zondag 1 april 2012 16:23 schreef Silver_Shark het volgende:
Rot eens op joh met je arrogantheidquote:Op zondag 1 april 2012 16:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gewonnen
AFC AJAX - LANDSKAMPIOEN 2011/ 2012
Coëfficiënt. Als we het nog twee jaar net zo goed doen in Europa als de afgelopen 2 jaar dan halen we Frankrijk in en mogen we 3 CL-ploegen (2 directe, één voorronde) leveren.quote:Op zondag 1 april 2012 16:24 schreef Quisho het volgende:
[..]
Hoezo is het beter voor het nederlands voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |