quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:41 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Priority: RannochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
Priority: RannochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Priority: RannochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik baal er sowieso van dat je opties behoorlijk beperkt zijn in veel gevallen als je met een nieuw personage begint aan ME3.?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En wat is dan het voordeel van die ongein?
Ik vraag me trouwens ook af wat het resultaat is als je erg weinig allies hebt (of als je juist die hele balk vol hebt).
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2012 23:18:32 ]
Heb net een Scorpion gescoord uit dat packquote:Op woensdag 4 april 2012 00:37 schreef PirE het volgende:
Dit zijn de betere pakketjes
[ afbeelding ]
Nog 3 carnifex upgrades, 1 widow en 1 hornet en alle rares zijn ook level 10.
Scorpion is tof (wel zorgen dat je host anders verdwijnen er schoten net als met de Falcon). Saber en Javelin mis ik ook nog.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heb net een Scorpion gescoord uit dat pack![]()
Nu nog een Saber
Ik had een half miljoen credits gereserveerd voor een leuke special dus die heb ik nu gelijk opgemaakt en net nog 4 potjes Gold gedaan in <1,5 uur (4x Gold halen = 3 Premium Spectre packs).Gemiddeld 19 minuten per potje waarbij we na het halen van het objective in wave 10 zo snel mogelijk richting een phantom of Atlas renden om maar zo snel mogelijk dood te gaanquote:Op woensdag 4 april 2012 00:44 schreef Sinji het volgende:
Ik vind het wel een duur pakketje eigenlijk, sowieso 1 Gold en 1 Silver partij om het te bekostigen
Priority: RannochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik baal er sowieso van dat je opties behoorlijk beperkt zijn in veel gevallen als je met een nieuw personage begint aan ME3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Lekker.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:37 schreef PirE het volgende:
Dit zijn de betere pakketjes
[ afbeelding ]
Nog 3 carnifex upgrades, 1 widow en 1 hornet en alle rares zijn ook level 10.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 10:47 schreef zatoichi het volgende:
Wat is nou eigenlijk "The perfect ending"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op woensdag 4 april 2012 10:47 schreef zatoichi het volgende:
Wat is nou eigenlijk "The perfect ending"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hackers ofzo, misschien. Geen idee in hoeverre dat mogelijk is, maar het lijkt mij de enige verklaring.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:28 schreef AthCom het volgende:
Oké, dit was vreemd. Ik zat in een Gold-lobby, ik en een ander hadden een Avenger, de andere twee Mattocks. Maar degenen met Avengers schieten zo'n Geth Prime letterlijk in 5 schoten neer, degenen met Mattocks doen er de normale tijd over. Ik knalde in 5 seconden zo'n stroom Pyro's en Hunters neer, wat is deze? Een glitch/bug of zo? Ik hostte niet trouwens, die andere met een Avenger hostte. We waren ook in 21 minuten klaar.
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:41 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 13:15 schreef zatoichi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op woensdag 4 april 2012 13:15 schreef zatoichi het volgende:
[..]Goede punten inderdaad, maar ik ben het eens met jogy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom kan ik ineens geen spoilers meer openen? Adblock staat uit op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:20 schreef jogy het volgende:
[..]Heuj, werkt weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:54 schreef jogy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:12 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Goede punten inderdaad, maar ik ben het eens met jogy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 00:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heb net een Scorpion gescoord uit dat pack![]()
Nu nog een Saber![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 17:11 schreef zatoichi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 19:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]Zo ongeveer op de helft van het spel begon Shepard al hints te geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Staat in het ziekenhuis, links als je de lift uit komtquote:
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
als ie niet doodging in ME2quote:Op woensdag 4 april 2012 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Staat in het ziekenhuis, links als je de lift uit komt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Javik meenemen naar Thessia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:56 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Javik meenemen naar Thessia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:35 schreef speknek het volgende:
[..]Ja hè, wat een baas! Nu ook weer na Thessia op de Normandy:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb met geen een ME personage zo gelachen als met Javik. 50.000 jaar in een slaap en dan wordt ie met zulk volk wakker.
Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Wanneer kregen jullie de package van het afgelopen weekend?
Ik heb niks gekregen, en toch zeker 2 characters gepromote.Geen referral hier.![]()
Zou snel moeten komen.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb niks gekregen, en toch zeker 2 characters gepromote.
Niet later dan woensdag werd er gezegd.![]()
Ik heb die al gekregen. Als je op PC speelt, moet je bij Opties»Online wel 'on' aanvinken i.p.v. 'off'. Anders zou ik ook niet weten waar het aan zou liggen.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb niks gekregen, en toch zeker 2 characters gepromote.Moira. is tof. :7![]()
Er was een exploit waarbij je die rewards kon blijven ontvangen dus het is even stop gezet.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb niks gekregen, en toch zeker 2 characters gepromote.Blessed is the mind too small for doubt.![]()
Engineer, wat een bazen class!Het zal er ook mee te maken hebben dat ik al level 58 ben, maar op Palaven, wanneer je de barricade moet verdedigen tegen Husks? Niks geen gekloot met die turret, gewoon zelf een drone en een turret laten spawnen in dat ravijn en toekijken hoe ze met z'n tweetjes alle Husks afschieten.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Voor diegenen die voor MP een checklist willen bijhouden: http://social.bioware.com/forum/1/topic/343/index/9739702/1
Ik weet dat in ieder geval één iemand hier al zo'n checklist hanteert, maar deze link is voor de anderen die ook zo'n checklist willen bijhouden. Het is vele malen makkelijker dan dat je bijvoorbeeld in het spel per wapen moet bekijken welke mods je daar al voor hebt.Moira. is tof. :7![]()
Een een mooie quote uit de comments:
"Free? Is EA trying to fix theyr rep now that they won the golden poop award?"![]()
Net of ze ooit iets goed kunnen doen... stelletje verzuurde eindgebruikers....
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Och, er is een reden waarom ze die 'prijs' hebben gewonnen. Of je games van EA nou digt of niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:36 schreef Ceased2Be het volgende:
Net of ze ooit iets goed kunnen doen... stelletje verzuurde eindgebruikers....
Daarnaast is het door de vele klachten onmogelijk geworden voor EA om geld te vragen voor een DLC die het einde verandert/uitbreidt.Conscience do cost.![]()
Het gaat mij om het punt dat mensen gruwelijk hebben lopen bitchen op het einde en EISTEN dat het veranderd werd. Daaropvolgende begon iedereen al te roepen dat EA er waarschijnlijk geld voor wil zien.
Nu brengen ze überhaupt DLC uit die het einde uitbreidt (of dat slim is van ze nog even daargelaten) en vragen er geen geld voor (terwijl er toch behoorlijk wat resources aan op gaan) en dan nog durft er iemand te gaan zeiken over het feit dat het wordt aangeboden.
Plus het schept een precedent voor elk volgend spel van welke uitgever/maker dan ook..."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Ik baal echt dat ik Mass Effect 1 en Mass Effect 2 op Steam heb en dan Mass Effect 3 op die kut Origin moet kopen.
Waarom moet EA weer hun eigen progje hebben rot op man.
Ik wil gewoon Mass Effect 3 op Steam hebben samen met die andere 2 delen.![]()
hadden ook niet veel keuze, al kan ik me best voorstellen dat ze het huidige eind daadwerkelijk als eind zagen, ze hebben daarbij alleen de fans zwaar onderschat.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:26 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)dresses-game-ending/
Zo. Gratis extended cut.
Als ik http://tweakers.net/nieuw(...)is-extended-cut.html lees blijft het wel bij dialogen en extra filmpjes, geen extra maps.
Het huidige einde verandert dus waarschijnlijk niet maar wordt meer uitgelegd.![]()
Here is a mini FAQ to help you understand what the Mass Effect 3: Extended Cut is and isn’t:
What can fans expect from the Extended Cut DLC?
For fans who want more closure in Mass Effect 3, the DLC will offer extended scenes that provide additional context and deeper insight to the conclusion of Commander Shepard’s journey.
Are there going to be more/different endings or ending DLCs in the future?
No. BioWare strongly believes in the team’s artistic vision for the end of this arc of the Mass Effect franchise. The extended cut DLC will expand on the existing endings, but no further ending DLC is planned.
What is BioWare adding to the ending with the Extended Cut DLC?
BioWare will expanding on the ending to Mass Effect 3 by creating additional cinematics and epilogue scenes to the existing ending sequences. The goal of these new scenes is to provide additional clarity and closure to Mass Effect 3.
When will the Extended Cut DLC be available?
Currently the Extended Cut DLC is planned for this summer, no specific date has been announced at this point.
Why are you releasing the Extended Cut DLC?
Though we remain committed and are proud of the artistic choices we made in the main game, we are aware that there are some fans who would like more closure to Mass Effect 3. The goal of the DLC is not to provide a new ending to the game, rather to offer fans additional context and answers to the end of Commander Shepard’s story.![]()
Hopelijk krijgen we ook een cutscene te zien waar Marauder Shields nog leeft.I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!![]()
Marauder Shieldsquote:Op donderdag 5 april 2012 21:53 schreef ROFLOL het volgende:
Hopelijk krijgen we ook een cutscene te zien waar Marauder Shields nog leeft.
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Net de eerste keer Gold gehaald.
En dat zelfs nog met een kneus die helemaal niets deed.Geen referral hier.![]()
2x doet hij het met premium spectre, 3e keer weer die bug. Wtf is er mis met Bioware/EA?
En ook de 4e bugged. Dag 200k credits.
Kanker spel.![]()
Geen idee, ik heb ze gewoon in-game gekocht en dat ging goed.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:14 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
2x doet hij het met premium spectre, 3e keer weer die bug. Wtf is er mis met Bioware/EA?
Beste premium spectre van de avond.
Alle Gold wapens zijn nu lvl X, dat wordt dus heel veel character-cards in de Premium Spectre Packs.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Hoeveel wordt een wapen eigenlijk beter door die hogere levels? Zijn daar gegevens van?Geen referral hier.![]()
Beetje meer damage, maar het belangrijkste is dat ze lichter worden en je spare ammo gaat omhoog.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoeveel wordt een wapen eigenlijk beter door die hogere levels? Zijn daar gegevens van?“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Aha.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:05 schreef PirE het volgende:
[..]
Beetje meer damage, maar het belangrijkste is dat ze lichter worden en je spare ammo gaat omhoog.Geen referral hier.![]()
Join the war for Earth in Mass Effect 3! Owners of Mass Effect 3 can download the first multiplayer expansion for no additional cost. The Mass Effect 3 Resurgence Pack adds new unlockable content: deadly weapons, new consumables, and powerful characters for each class in multiplayer, including the Asari Justicar, Batarian, Geth, and Krogan Vanguard. Additionally, the Mass Effect 3 Resurgence Pack also includes 2 new maps, Firebase Condor and Firebase Hydra. Download this pack on April 10th and take the battle online in the critically acclaimed Mass Effect 3 multiplayer experience.
[ Bericht 3% gewijzigd door Moro op 06-04-2012 18:56:53 ]Blessed is the mind too small for doubt.![]()
Nice, gratis content.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:45 schreef Moro het volgende:
Join the war for Earth in Mass Effect 3! Owners of Mass Effect 3 can download the first multiplayer expansion for no additional cost. The Mass Effect 3 Resurgence Pack adds new unlockable content: deadly weapons, new consumables, and powerful characters for each class in multiplayer, including the Asari Justicar, Batarian, Geth, and Krogan Vanguard. Additionally, the Mass Effect 3 Resurgence Pack also includes 2 new maps, Firebase Condor and Firebase Hydra. Download this pack on April 10th and take the battle online in the critically acclaimed Mass Effect 3 multiplayer experience.Geen referral hier.![]()
Day 1 buy.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Nicequote:Op vrijdag 6 april 2012 18:45 schreef Moro het volgende:
Join the war for Earth in Mass Effect 3! Owners of Mass Effect 3 can download the first multiplayer expansion for no additional cost. The Mass Effect 3 Resurgence Pack adds new unlockable content: deadly weapons, new consumables, and powerful characters for each class in multiplayer, including the Asari Justicar, Batarian, Geth, and Krogan Vanguard. Additionally, the Mass Effect 3 Resurgence Pack also includes 2 new maps, Firebase Condor and Firebase Hydra. Download this pack on April 10th and take the battle online in the critically acclaimed Mass Effect 3 multiplayer experience.![]()
. Nieuwe wapens/classes om te unlocken en nieuwe maps
.
Nu ook gelijk een dilemma. Ga ik mijn opgespaarde credits (half miljoen ofzo) gebruiken voor premium spectre packs om hopelijk wat N7-stuff te unlocken of doe ik dinsdag een mass-buy om die nieuwe classes gelijk te unlocken“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Ja daar zat ik ook al aan te denken, ik heb vrij weinig geluk met die ultra rares.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Nice![]()
. Nieuwe wapens/classes om te unlocken en nieuwe maps
.
Nu ook gelijk een dilemma. Ga ik mijn opgespaarde credits (half miljoen ofzo) gebruiken voor premium spectre packs om hopelijk wat N7-stuff te unlocken of doe ik dinsdag een mass-buy om die nieuwe classes gelijk te unlocken
Ik heb ook gewoon nog steeds geen turian sentinel.Blessed is the mind too small for doubt.![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:29 schreef Moro het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al aan te denken, ik heb vrij weinig geluk met die ultra rares.
Ik heb ook gewoon nog steeds geen turian sentinel.
En die 2 Rares zijn nu dus elke keer character cards als ik een premium spectre Pack koop. Tot nu toe hit ik iets van 1 ultra rare per 5 Packs, dat is dus 500k voor een ultra rare. Denk dat ik de grens op 600k zet omdat ik toch wel een Javelin of Saber wil
. Alles daarboven geef ik uit aan Premium Packs en dan kan ik dinsdag gelijk 10 Spectre Packs kopen om hopelijk wat nieuwe classes te unlocken.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Ga je hem nu legaal aanschaffen?quote:.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Ik heb gezegd dat wanneer de DLC voor ME3 gratis zou zijn dat ik hem zou kopen ja.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat wanneer de DLC voor ME3 gratis zou zijn dat ik hem zou kopen ja.En je kan hem nu al voor 30 euro ofzo halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben eigenlijk benieuwd of de SP ook nog extra (gratis?) content kan verwachten de komende maanden of dat BioWare eerst alles gaat gooien op het uitgebreide einde, dat ergens deze zomer verwacht wordt.
Hoe dan ook, leuk voor de MP-fans dit.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Mja ik heb wel een zooi van die packs gekocht maar nog steeds geen rares, ik heb nu wel wat shotguns gemaxed dus die krijg ik gelukig niet meer, duurde ookal belachelijk lang voordat ik een carnifex kreeg.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:38 schreef PirE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En die 2 Rares zijn nu dus elke keer character cards als ik een premium spectre Pack koop. Tot nu toe hit ik iets van 1 ultra rare per 5 Packs, dat is dus 500k voor een ultra rare. Denk dat ik de grens op 600k zet omdat ik toch wel een Javelin of Saber wil
. Alles daarboven geef ik uit aan Premium Packs en dan kan ik dinsdag gelijk 10 Spectre Packs kopen om hopelijk wat nieuwe classes te unlocken.
Blessed is the mind too small for doubt.![]()
Nou schrap vorige post maar eindelijk een leuk N7 wapen, een black widow.Blessed is the mind too small for doubt.![]()
Doe maar even geven aan mij.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:12 schreef Moro het volgende:
Nou schrap vorige post maar eindelijk een leuk N7 wapen, een black widow.![]()
Tot dus ver vind ik de valiant beter maar heb alleen nog maar in brons gespeeld aangezien ik alleen maar low levels heb op het moment.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:21 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Doe maar even geven aan mij.Blessed is the mind too small for doubt.![]()
Ik kan niet inloggen. Kan niet connecten naar EA servers.
Wat ik overigens HEEL erg slecht gedaan vind, is dat ik nu ook geen SP kan spelen, omdat de DLC niet authorized kan worden en mijn save game wel die DLC heeft. Dus als ik een keer geen internet heb, kan ik gewoon geen ME3 spelen.
Gelukkig ga ik van de zomer weer bij EA werken, dan kan ik dat rechtstreeks tegen de studio zeggen. Misschien luisteren ze dan wel.![]()
Op Gold is de Black Widow heerlijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:34 schreef Moro het volgende:
[..]
Tot dus ver vind ik de valiant beter maar heb alleen nog maar in brons gespeeld aangezien ik alleen maar low levels heb op het moment..
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: