abonnement Unibet Coolblue
pi_109901921
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2012 15:54 schreef jogy het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
7s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:12 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:

[..]

Goede punten inderdaad, maar ik ben het eens met jogy.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 4 april 2012 @ 18:34:48 #102
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_109904762
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 00:42 schreef Sinji het volgende:

[..]

Heb net een Scorpion gescoord uit dat pack ^O^

Nu nog een Saber :9~
  woensdag 4 april 2012 @ 19:12:08 #103
352286 Kutstudent
Hitsige hertjes hengelen
pi_109906275
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 17:11 schreef zatoichi het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
  woensdag 4 april 2012 @ 20:32:40 #104
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_109911029
quote:
14s.gif Op woensdag 4 april 2012 19:12 schreef Kutstudent het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ongeveer op de helft van het spel begon Shepard al hints te geven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_109911212
Thane? Niet gezien in ME3.
  Moderator woensdag 4 april 2012 @ 20:37:40 #106
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_109911273
quote:
11s.gif Op woensdag 4 april 2012 20:36 schreef Sloggi het volgende:
Thane? Niet gezien in ME3.
Staat in het ziekenhuis, links als je de lift uit komt :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 4 april 2012 @ 20:43:16 #107
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109911523
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 20:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Staat in het ziekenhuis, links als je de lift uit komt :P
als ie niet doodging in ME2 ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_109915646
Javik meenemen naar Thessia _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  woensdag 4 april 2012 @ 22:35:57 #109
8369 speknek
Another day another slay
pi_109918277
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 21:56 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Javik meenemen naar Thessia _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_109919090
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:35 schreef speknek het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_.
Ja hè, wat een baas! Nu ook weer na Thessia op de Normandy:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb met geen een ME personage zo gelachen als met Javik. 50.000 jaar in een slaap en dan wordt ie met zulk volk wakker. :')
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_109919291
Wanneer kregen jullie de package van het afgelopen weekend?

Ik heb niks gekregen, en toch zeker 2 characters gepromote.
Geen referral hier.
pi_109920795
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wanneer kregen jullie de package van het afgelopen weekend?

Ik heb niks gekregen, en toch zeker 2 characters gepromote.
Zou snel moeten komen.
Niet later dan woensdag werd er gezegd.
  woensdag 4 april 2012 @ 23:23:19 #113
366803 AthCom
Overigens ...
pi_109921065
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wanneer kregen jullie de package van het afgelopen weekend?

Ik heb niks gekregen, en toch zeker 2 characters gepromote.
Ik heb die al gekregen. Als je op PC speelt, moet je bij Opties»Online wel 'on' aanvinken i.p.v. 'off'. Anders zou ik ook niet weten waar het aan zou liggen.
Moira. is tof. :7
pi_109924598
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wanneer kregen jullie de package van het afgelopen weekend?

Ik heb niks gekregen, en toch zeker 2 characters gepromote.
Er was een exploit waarbij je die rewards kon blijven ontvangen dus het is even stop gezet.
Blessed is the mind too small for doubt.
  donderdag 5 april 2012 @ 06:33:36 #115
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_109927072
Engineer, wat een bazen class! _O_ Het zal er ook mee te maken hebben dat ik al level 58 ben, maar op Palaven, wanneer je de barricade moet verdedigen tegen Husks? Niks geen gekloot met die turret, gewoon zelf een drone en een turret laten spawnen in dat ravijn en toekijken hoe ze met z'n tweetjes alle Husks afschieten. :D
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_109929986
quote:
6s.gif Op woensdag 4 april 2012 18:34 schreef Sinji het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kom ik met m'n Paladin ;(
  donderdag 5 april 2012 @ 12:17:24 #117
366803 AthCom
Overigens ...
pi_109934388
Voor diegenen die voor MP een checklist willen bijhouden: http://social.bioware.com/forum/1/topic/343/index/9739702/1

Ik weet dat in ieder geval één iemand hier al zo'n checklist hanteert, maar deze link is voor de anderen die ook zo'n checklist willen bijhouden. Het is vele malen makkelijker dan dat je bijvoorbeeld in het spel per wapen moet bekijken welke mods je daar al voor hebt.
Moira. is tof. :7
pi_109944285
Een een mooie quote uit de comments:

"Free? Is EA trying to fix theyr rep now that they won the golden poop award?"
pi_109944651
Net of ze ooit iets goed kunnen doen... stelletje verzuurde eindgebruikers.... :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_109945015
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 16:36 schreef Ceased2Be het volgende:
Net of ze ooit iets goed kunnen doen... stelletje verzuurde eindgebruikers.... :')
Och, er is een reden waarom ze die 'prijs' hebben gewonnen. Of je games van EA nou digt of niet.

Daarnaast is het door de vele klachten onmogelijk geworden voor EA om geld te vragen voor een DLC die het einde verandert/uitbreidt.
Conscience do cost.
pi_109945317
Het gaat mij om het punt dat mensen gruwelijk hebben lopen bitchen op het einde en EISTEN dat het veranderd werd. Daaropvolgende begon iedereen al te roepen dat EA er waarschijnlijk geld voor wil zien.

Nu brengen ze überhaupt DLC uit die het einde uitbreidt (of dat slim is van ze nog even daargelaten) en vragen er geen geld voor (terwijl er toch behoorlijk wat resources aan op gaan) en dan nog durft er iemand te gaan zeiken over het feit dat het wordt aangeboden.

Plus het schept een precedent voor elk volgend spel van welke uitgever/maker dan ook...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_109945615
Ik baal echt dat ik Mass Effect 1 en Mass Effect 2 op Steam heb en dan Mass Effect 3 op die kut Origin moet kopen.

Waarom moet EA weer hun eigen progje hebben rot op man.
Ik wil gewoon Mass Effect 3 op Steam hebben samen met die andere 2 delen.
  donderdag 5 april 2012 @ 17:33:37 #124
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_109947161
quote:
hadden ook niet veel keuze, al kan ik me best voorstellen dat ze het huidige eind daadwerkelijk als eind zagen, ze hebben daarbij alleen de fans zwaar onderschat.

Als ik http://tweakers.net/nieuw(...)is-extended-cut.html lees blijft het wel bij dialogen en extra filmpjes, geen extra maps.
Het huidige einde verandert dus waarschijnlijk niet maar wordt meer uitgelegd.
pi_109951469
Here is a mini FAQ to help you understand what the Mass Effect 3: Extended Cut is and isn’t:
What can fans expect from the Extended Cut DLC?

For fans who want more closure in Mass Effect 3, the DLC will offer extended scenes that provide additional context and deeper insight to the conclusion of Commander Shepard’s journey.

Are there going to be more/different endings or ending DLCs in the future?

No. BioWare strongly believes in the team’s artistic vision for the end of this arc of the Mass Effect franchise. The extended cut DLC will expand on the existing endings, but no further ending DLC is planned.

What is BioWare adding to the ending with the Extended Cut DLC?

BioWare will expanding on the ending to Mass Effect 3 by creating additional cinematics and epilogue scenes to the existing ending sequences. The goal of these new scenes is to provide additional clarity and closure to Mass Effect 3.

When will the Extended Cut DLC be available?

Currently the Extended Cut DLC is planned for this summer, no specific date has been announced at this point.

Why are you releasing the Extended Cut DLC?

Though we remain committed and are proud of the artistic choices we made in the main game, we are aware that there are some fans who would like more closure to Mass Effect 3. The goal of the DLC is not to provide a new ending to the game, rather to offer fans additional context and answers to the end of Commander Shepard’s story.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')