Al gedaan maar dat ging volgens die man om hun organisatie om en daar konden ze dus niks over zeggen. Hij was wel een beetje kort af dus volgens mij had die gewoon geen zin om het uit te leggen. Maar weet je niks over dat laatste, of ik op een lijst kom ofzo?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zou DHL eens bellen, voor het zelfde geld mist alleen de factuur oid.
Ah bedankt voor de reactie! Wachten dan maar..quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bij mij heeft een pakketje ook weleens bij de douane gestaan... Maar toen wisten ze zelf niet helemaal wat erin zat en konden ze me telefonisch niet bereiken. Toen hebben ze me een brief gestuurd en duurde het dus ook langer.
Ik zou me er niet teveel zorgen over maken, tenzij je dus nep-producten besteld hebt. Het zal hoogstens zo zijn dat je er belasting over moet betalen.
De zendingen die ik daarna had zijn allemaal niet tegengehouden dus ik denk niet dat ze ook echt je naam onthouden. Of in ieder geval niet specifiek naar jouw naam gaan zoeken in het vervolg.
Nogmaals bellen, ik ben bij DHL altijd goed en vriendelijk te woord gestaan, ook over de douane (toen ik een vraag had). 9 dagen bij DHL is wel heel lang, vooral omdat je betaald voor de premium diensten van hun.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:21 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Al gedaan maar dat ging volgens die man om hun organisatie om en daar konden ze dus niks over zeggen. Hij was wel een beetje kort af dus volgens mij had die gewoon geen zin om het uit te leggen. Maar weet je niks over dat laatste, of ik op een lijst kom ofzo?
[..]
Ah bedankt voor de reactie! Wachten dan maar..
Good to knowquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:35 schreef shiznuts het volgende:
Horloge: huisje wat groter dan ik verwachtte, maar dat is misschien optisch bedrog, want als ik m'n Infantry watch erover leg, is 'ie misschien maar 1 mm groter. Quasi Shark watch diameter. Verder wel netjes aan de dunne kant. Iets meer merkbaar luider tikkend dan sommige andere horloges misschien. Afwerking is goed netjes en de decoratiewijzertjes,, zitten bij deze gelukkig gewoon in het midden geplakt. Bandje voelt ook verrassend comfortabel aan en het geheel is vrij licht. Voor die paar luttele euro's toch zeker wel geinig dus!
Nee, ik werk niet in de bouw, maar hij heeft wel een tof design en ben er benieuwd naar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ach zo, dacht dat het over die HM3 OEM-design dingen ging.
Die Superlux.Werk je in de bouw?
Ik zei dan ook niet 'ES900i'...omdat net wat je zegt.
Was vanaf moment 1 eigenlijk wel aardig onder de indruk van de Sonun SN-161. Maar dat is aangesloten op m'n laptop, aan stroom en volume vol open (en eventueel geAMPt) Je moet ze echt goed op je oren positioneren, maar ik vind ze echt de sfeer van de nummers goed overdragen. Op een portable device zijn ze veuls te zwakjes.
[..]
Ik was niet eens aan het zoeken en net een $4,- gekregen. ;+
Ff binnen 24hr gelijk opmaken, anders is 'ie verlopen! (Anders dan vorige keer dus, let daarop!)
Heb hier nog een dicht doosje met se es800M liggen, zal vanavond eens testenquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:29 schreef Miniem het volgende:
Is dit trouwens de standaard prijs? 6,59 usd
http://www.mcbub.com/item(...)ck-EL107274--140777/
En hoe zijn ze? je kunt het vergelijken met?
Als je ze niks vindt stuur ze maar opquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb hier nog een dicht doosje met se es800M liggen, zal vanavond eens testen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Ik vind ze persoonlijk heel nicequote:Op dinsdag 3 april 2012 18:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb hier nog een dicht doosje met se es800M liggen, zal vanavond eens testen
quote:
Ik denk het niet DX heeft toch al kosten gemaakt voor jou?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:33 schreef Jen90 het volgende:
Krijg je je geld terug als je de douane je pakket van dealextreme terug laat sturen, omdat je de inklaringskosten en omzetbelasting niet betaalt?
Heb een pakket besteld voor in totaal 35 euro en nu een brief gekregen van de douane... Ik kan het pakket weigeren en dan wordt het teruggestuurd. (in principe zit er niets bij wat ik nog wil) Maar ben ik dan alles kwijt...?
Ja... dat is waar... Hoopte dat als DX het pakket als retour afzender ontvangt, ze het aannemen als teruggestuurd en het geld terugstorten. Maar niemand ervaring mee? (iedereen betaalt netjes de bijkomende kosten?)quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:37 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ik denk het niet DX heeft toch al kosten gemaakt voor jou?
Dan gaat er wel een fee af, ze hebben het n.l. al wel verstuurd. Heb het wel eens gelezen, maar hoeveel het is durf ik niet te zeggen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:55 schreef Jen90 het volgende:
[..]
Ja... dat is waar... Hoopte dat als DX het pakket als retour afzender ontvangt, ze het aannemen als teruggestuurd en het geld terugstorten. Maar niemand ervaring mee? (iedereen betaalt netjes de bijkomende kosten?)
Ja ik heb er wel wat van besteld ja, je kan vaak wel zien wat de kwaliteit is aan de prijs. Als hij erg goedkoop is gaan ze eerder kapot dan als ze duur zijn. Maar dat lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:25 schreef Flows het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met kleding bestellen op taobao? Is dit van goede kwaliteit (dat het niet kapot gaat in de wasmachine ofzo..). Ik heb namelijk 2 hoodys besteld van TISA http://item.taobao.com/it(...)pm=2014.12566769.0.0
With free, baked fish for my friend when put into water. Option is to bake you self to when you try to get out of water.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:28 schreef Goddelijker het volgende:
Weer een ge-China-shopt:
7" / 18 LED
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor ¤ 8,50, voor in m'n aquarium
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |