SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Ja, als het goed is hebben ze binnenkort een vergunning tot 4:30.quote:Op zondag 1 april 2012 12:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh apart.. Krijgen ze binnenkort wel gewoon een eigen vergunning?
Oh oke dat zou wel beter zijn dan.quote:Op zondag 1 april 2012 12:35 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja, als het goed is hebben ze binnenkort een vergunning tot 4:30.
Standaard op vrijdag en zaterdag aanwezig. Alleen jammer van het Heineken bier.quote:
Ja, ik kan me wel voorstellen dat je daar als bierdrinker van baalt. Ik kom er de laatste tijd niet zo heel vaak meer (wel nog een keer met bijdehandquote:Op zondag 1 april 2012 12:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Standaard op vrijdag en zaterdag aanwezig. Alleen jammer van het Heineken bier.
Terras en binnen een mini-café. Met hele foute muziek vaak, zelfs ik voelde me er niet gay genoeg voor soms, dus dat zegt iets.quote:Op zondag 1 april 2012 12:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Is die Tijl Uilenspiegel alleen terras of ook binnen wat?
Wat voor foute muziek?quote:Op zondag 1 april 2012 12:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Terras en binnen een mini-café. Met hele foute muziek vaak, zelfs ik voelde me er niet gay genoeg voor soms, dus dat zegt iets.
Beetje wel ja.quote:Op zondag 1 april 2012 12:42 schreef DeJori het volgende:
Binnen wil je in het weekend ook echt niet komen. Officiele hangplek voor sjonnie en anita.
Fout als in oud, kitsch, hoge stemmetjes etc.quote:
Ze staan daar altijd op de tafels te dansenquote:Op zondag 1 april 2012 12:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Beetje wel ja.Maar daar heb je niet altijd even veel last van, mits ze niet al te hard praten.
Lol wtf? Nooit gezien, maar goed, toen ik er vaker kwam was het vooral op het terras zelf en met bdh misschien doordeweeks dan. Wel ernstig.quote:Op zondag 1 april 2012 12:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ze staan daar altijd op de tafels te dansen
Nee, is best tofquote:Op zondag 1 april 2012 12:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Lol wtf? Nooit gezien, maar goed, toen ik er vaker kwam was het vooral op het terras zelf en met bdh misschien doordeweeks dan. Wel ernstig.Is Eivissa trouwens niet een enorme ballentent, of valt dat wel mee?
Klinkt goed inderdaad.quote:Op zondag 1 april 2012 12:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee, is best tofZe hebben de tent redelijk hetzelfde gelaten. Ze hebben alleen alle apres-ski shit weggehaald, en er wat meer een club van gemaakt. Op het moment is het nog niet zo druk, maar dat komt nog wel. Vooral als ze die vergunning hebben.
Er staat echt een hele goede DJ.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:Op zondag 1 april 2012 12:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
Er staat echt een hele goede DJ.Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Jaquote:Op zondag 1 april 2012 12:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Over ballentent gesproken. De Saeck.
Die tent is inderdaad te erg voor woorden.quote:Op zondag 1 april 2012 12:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Haha serieusquote:Op zondag 1 april 2012 12:50 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja
We waren daar met carnaval even naar binnen gelopen. Ik kon over iedereen heen kijken, en ik ben best klein
Pakken zijn awesome.quote:Op zondag 1 april 2012 12:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Haha serieusWas er gisteren even, jongens allemaal in pak, het was niet eens gala o.i.d.
Heb niks tegen een pak maar het staat zielig bij gastjes van 16 die dat aantrekken naar de kroeg.quote:Op zondag 1 april 2012 12:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Pakken zijn awesome.
De koning van de ballententen was toch wel die tent op de oude dieze. Ik ben de naam even kwijt...
Ik kwam daar een keer binnen, en ik was de enige daar zonder lang haarquote:Op zondag 1 april 2012 12:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb niks tegen een pak maar het staat zielig bij gastjes van 16 die dat aantrekken naar de kroeg.![]()
Wat was daarbinnen dan?
Hoop voor jou dat er dan alleen maar meisjes waren maar dat zal vast niet zijn geweest.quote:Op zondag 1 april 2012 13:01 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik kwam daar een keer binnen, en ik was de enige daar zonder lang haar
Nee. Het was een soort van kakkerstent, maar geen echte. Nepkakkers zeg maar.quote:Op zondag 1 april 2012 13:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoop voor jou dat er dan alleen maar meisjes waren maar dat zal vast niet zijn geweest.
Niet te geloven.quote:Op zondag 1 april 2012 13:03 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee. Het was een soort van kakkerstent, maar geen echte. Nepkakkers zeg maar.
Rustig aan, jongeman. Anders los ik dat op op mijn manier. Ik heb handboeien en pepperspray. Ai?quote:
Geef die handboeien de volgende keer maar aan barrie mee.quote:Op zondag 1 april 2012 13:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
Rustig aan, jongeman. Anders los ik dat op op mijn manier. Ik heb handboeien en pepperspray. Ai?
Duidelijk die peppersprayquote:Op zondag 1 april 2012 13:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Geef die handboeien de volgende keer maar aan barrie mee.
Ik douche altijd. Zou dat ook werken?quote:Op zondag 1 april 2012 13:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Zit een programma te kijken waarin iemand ontbijt in bad. Opzich is dat zo gek nog niet, scheelt wel tijd.
Badderen tussen al die kruimels, leuk.quote:Op zondag 1 april 2012 13:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Zit een programma te kijken waarin iemand ontbijt in bad. Opzich is dat zo gek nog niet, scheelt wel tijd.
Ik kan je met handboeien ook wel in toom houden hoor, geen pepperspray voor nodig.quote:
Echte bazen kunnen dat ook gewoon met hun handen, armen en/of benen.quote:Op zondag 1 april 2012 13:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kan je met handboeien ook wel in toom houden hoor, geen pepperspray voor nodig.
Misschien als je de douchekop ter hoogte van je schouders zet.quote:
Gewoon een bord. Die jongen zei dat alleen pap in bad zwaar kut is.quote:Op zondag 1 april 2012 13:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Badderen tussen al die kruimels, leuk.![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 13:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kan je met handboeien ook wel in toom houden hoor, geen pepperspray voor nodig.
Als je handboeien gebruikt kun je ondertussen ontbijten.quote:Op zondag 1 april 2012 13:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Echte bazen kunnen dat ook gewoon met hun handen, armen en/of benen.
Klopt. Maar dat maakt het niet minder leuk.quote:Op zondag 1 april 2012 13:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Echte bazen kunnen dat ook gewoon met hun handen, armen en/of benen.
Ziekmeldenquote:Op zondag 1 april 2012 13:15 schreef Muisraket het volgende:
Godver, waarom kom ik er nu achter dat er een leuke band redelijk dichtbij ene optreden geeft? Kan nu niet meer vrij vragen.
Ik ben niet zo van het mensen boeien, dan kunnen ze gelijk niets meer.Een beetje stoeien is leuker.quote:Op zondag 1 april 2012 13:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat maakt het niet minder leuk.
Ik stond ooit per ongeluk in Cordes. I rest my casequote:Op zondag 1 april 2012 12:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Dan heb ik een probleem, geloof me. Zelfs als je echt ziek bent gaan ze nog bitchen.quote:
wtfquote:Op zondag 1 april 2012 13:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dan heb ik een probleem, geloof me. Zelfs als je echt ziek bent gaan ze nog bitchen.
nee, niks zeggenquote:Op zondag 1 april 2012 13:16 schreef bijdehand het volgende:
KK heb je het einde van Vengeance nou al gezien??
Cordes was met carnaval anders wel erg leuk, alleen jammer dat het zo enorm klein is.quote:Op zondag 1 april 2012 13:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik stond ooit per ongeluk in Cordes. I rest my case
Stappen in een pakquote:Op zondag 1 april 2012 12:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb niks tegen een pak maar het staat zielig bij gastjes van 16 die dat aantrekken naar de kroeg.![]()
Wat was daarbinnen dan?
Spinvis komt binnenkort xDquote:Op zondag 1 april 2012 13:15 schreef Muisraket het volgende:
Godver, waarom kom ik er nu achter dat er een leuke band redelijk dichtbij ene optreden geeft? Kan nu niet meer vrij vragen.
Ook dat, maar die heb ik al gezien. Hoewel ik daar best een 2e keer heen wil.quote:Op zondag 1 april 2012 13:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stappen in een pak
[..]
Spinvis komt binnenkort xD
Zegt me niets, waar zit dat ergens? En wat voor een soort slecht volk?quote:Op zondag 1 april 2012 13:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Nul73, leuke muziek maar het volk daarbinnen.
Had je toen ook een pet op met zo'n sticker op de voorkant?quote:Op zondag 1 april 2012 13:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik stond ooit per ongeluk in Cordes. I rest my case
In grublit toch? Ik zag van de week posters hangen.quote:
Nee, tuurlijk nietquote:
Bij de Sint Jan zegmaar. Tegenover Smidse/Saeck. 14 jarige sletjes. Met carnaval verkochten ze daar drank per fles. Dat was wel baas.quote:Op zondag 1 april 2012 13:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zegt me niets, waar zit dat ergens? En wat voor een soort slecht volk?
Stappen in een pak ziet er misschien wel awesome uit, maar ik vraag me af of je na een kwartier al niet kapot gaat van de hitte.quote:Op zondag 1 april 2012 13:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ook dat, maar die heb ik al gezien. Hoewel ik daar best een 2e keer heen wil.En stappen in een pak mag alleen als je zo awesome bent als Neil Patrick Harris.
Nee, en ook geen hipsterbril, geruite overhemd en skinny jeans dus ik voelde me er niet op m'n gemakquote:Op zondag 1 april 2012 13:19 schreef DeJori het volgende:
[..]
Had je toen ook een pet op met zo'n sticker op de voorkant?
Ja!quote:[..]
In grublit toch? Ik zag van de week posters hangen.
In een salon met whisky en een sigaar.quote:
Borrelen is echt heeeeeeel anders dan stappen.quote:
Jij lust helegaar geen sigarenquote:
Gewoon tegen de muur gaan staan en de sloebers zien bewegen.quote:Op zondag 1 april 2012 13:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stappen in een pak ziet er misschien wel awesome uit, maar ik vraag me af of je na een kwartier al niet kapot gaat van de hitte.
Welquote:
Ook dat ja.quote:Op zondag 1 april 2012 13:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stappen in een pak ziet er misschien wel awesome uit, maar ik vraag me af of je na een kwartier al niet kapot gaat van de hitte.
Da's gayquote:Op zondag 1 april 2012 13:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gewoon tegen de muur gaan staan en de sloebers zien bewegen.
Ga fietsenquote:
Hoezo zou ik geen sigaren lusten?quote:Op zondag 1 april 2012 13:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's gay
[..]
Ga fietsenik had er gisteren eentje toen jij belde
Als ik ze vroeger had wilde je er nooit eenquote:
Als ik genoeg alcohol op heb en anderen dansen dan 'dans' ik.quote:
Volgende keer gaan we sigaren roken.quote:Op zondag 1 april 2012 13:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik ze vroeger had wilde je er nooit een
[..]
Als ik genoeg alcohol op heb en anderen dansen dan 'dans' ik.
Dat wil ik wel een keer zien danquote:Op zondag 1 april 2012 13:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
Mensen die echt goed dansen in de kroeg bestaan niet of zijn op 1 hand te tellen. 'Dansen' = AWESOME. Helaas ben ik altijd te enige die daar zin in heeft en ik ga niet in mijn eentje los.quote:Op zondag 1 april 2012 13:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
Dealquote:
Waarom niet, fuck de rest.quote:Op zondag 1 april 2012 13:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mensen die echt goed dansen in de kroeg bestaan niet of zijn op 1 hand te tellen. 'Dansen' = AWESOME. Helaas ben ik altijd te enige die daar zin in heeft en ik ga niet in mijn eentje los.
Nee, dat wil je niet.quote:Op zondag 1 april 2012 13:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat wil ik wel een keer zien dan
Toen ik er was danste je!quote:Op zondag 1 april 2012 13:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mensen die echt goed dansen in de kroeg bestaan niet of zijn op 1 hand te tellen. 'Dansen' = AWESOME. Helaas ben ik altijd te enige die daar zin in heeft en ik ga niet in mijn eentje los.
Dat durf ik niet.quote:
Is niet zo boeiend hoor, bdh gaat niet heel raar bewegen of zo, in ieder geval niet in mijn optiek.quote:
Ja omdat jij meedanste en daar ben ik je eeuwig dankbaar voor.quote:
Nee oke wel begrijpelijk dan.quote:Op zondag 1 april 2012 13:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat durf ik niet.Ook omdat ik nooit veel drink. En bdh, leuk van je revolver!
quote:Op zondag 1 april 2012 13:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja omdat jij meedanste en daar ben ik je eeuwig dankbaar voor.
quote:Op zondag 1 april 2012 13:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Is niet zo boeiend hoor, bdh gaat niet heel raar bewegen of zo, in ieder geval niet in mijn optiek.
quote:
MR zei toch dat het er niet raar uit ziet dus je hoeft je ook niet te schamen.quote:
Ja maar jij wil het zienquote:Op zondag 1 april 2012 13:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
MR zei toch dat het er niet raar uit ziet dus je hoeft je ook niet te schamen.
Ik wil Barrie nog een keer los zien gaan, volgens mij heerst ze dan echt de pan uit.quote:
quote:
Als een echt zwaantje!quote:Op zondag 1 april 2012 13:34 schreef DeJori het volgende:
Bij onze gezamenlijke balletlessen bewoog BDH best gracieus.
Hebben jullie balletles gehad?quote:Op zondag 1 april 2012 13:34 schreef DeJori het volgende:
Bij onze gezamenlijke balletlessen bewoog BDH best gracieus.
Moggel!! Geen kater?quote:
Wat bedoel je met die uitdrukking?quote:Op zondag 1 april 2012 13:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik wil Barrie nog een keer los zien gaan, volgens mij heerst ze dan echt de pan uit.
Btw: haha fuck die dag dat ik moet werken, ze komen ook nog naar Brabant en die dag kan ik wel.
Jaquote:
Nee dat komt pas als ik nuchter ben denk ikquote:Op zondag 1 april 2012 13:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hebben jullie balletles gehad?
[..]
Moggel!! Geen kater?
[..]
Wat bedoel je met die uitdrukking?
Dus je kan er wel heen?![]()
Dat jij volgens mij echt super awesome bent als je uitgaat.quote:Op zondag 1 april 2012 13:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hebben jullie balletles gehad?
[..]
Moggel!! Geen kater?
[..]
Wat bedoel je met die uitdrukking?
Dus je kan er wel heen?![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 13:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee dat komt pas als ik nuchter ben denk ik
Vetquote:
Ja maar dat ben ik 24/7quote:Op zondag 1 april 2012 13:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat jij volgens mij echt super awesome bent als je uitgaat.
True, true.quote:
Alsof ik me daar niet voor schaamquote:
Was voor schoolmusicalquote:
Vind Modern Family niet zo super, maar ik heb al weken dat Lion King moment in mijn hoofd en ik moet er elke keer in mijn hoofd om lachen.quote:
Hahaha omg bedankt voor de informatie.quote:Op zondag 1 april 2012 13:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Was voor schoolmusicalheel erg beschamend
Ik en nuchter uitgaan is niks aan. Ik mag niet voor niks nooit bobben enzo.quote:
Nee joh.quote:Op zondag 1 april 2012 13:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Was voor schoolmusicalheel erg beschamend
quote:Op zondag 1 april 2012 13:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hahaha omg bedankt voor de informatie.
quote:Op zondag 1 april 2012 13:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Hebben jullie veel lessen gehad? En moesten jullie ook een legging enzo aan?
Nee, die lessen duurden maar 2 maanden en dat was dan 2 avonden in de week. En niet iedereen hoefde een legging aan hoor. De meisjes wel, en de jongens die piraat speelden ook. Ik was piraat gvdquote:Op zondag 1 april 2012 13:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Hebben jullie veel lessen gehad? En moesten jullie ook een legging enzo aan?
Maar 2 maanden. 2 keer per week. Dat is nogal joh.quote:Op zondag 1 april 2012 13:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, die lessen duurden maar 2 maanden en dat was dan 2 avonden in de week. En niet iedereen hoefde een legging aan hoor. De meisjes wel, en de jongens die piraat speelden ook. Ik was piraat gvdDJ mocht gewoon een kilt aan, dat was nog mannelijk vergeleken met mijn outfit
Aww arm schaap.quote:Op zondag 1 april 2012 13:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, die lessen duurden maar 2 maanden en dat was dan 2 avonden in de week. En niet iedereen hoefde een legging aan hoor. De meisjes wel, en de jongens die piraat speelden ook. Ik was piraat gvdDJ mocht gewoon een kilt aan, dat was nog mannelijk vergeleken met mijn outfit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Is het nog zo erg?quote:Op zondag 1 april 2012 13:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik durf echt niet xDD Ga maar aan de koffie, das veiliger.
In mijn legging zag je alles wiebelen/staanquote:
quote:Op zondag 1 april 2012 13:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar 2 maanden. 2 keer per week. Dat is nogal joh.
Wel grappig.Dat allemaal overhebben voor een fucking schoolmusical.
quote:Op zondag 1 april 2012 13:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Aww arm schaap.
Heb je er een foto van?
Hij was toen al best groot hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zat in de brugklas toen
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Toen had ik m'n baard alquote:Op zondag 1 april 2012 13:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hij was toen al best groot hoorIk zat in de brugklas toen
1 doos maar!quote:Op zondag 1 april 2012 13:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
OpzichLang geleden dat ik Flugel op had, en niet een beetje ook niet
ernstig
quote:Op zondag 1 april 2012 13:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Aww arm schaap.
Heb je er een foto van?
Die krijg je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
In ruil voor een beschamende foto van mij? Dat wordt je 2e dan.quote:
MohMi aan de flugelsquote:Op zondag 1 april 2012 13:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
OpzichLang geleden dat ik Flugel op had, en niet een beetje ook niet
ernstig
En dat is dan eind 20...quote:
Eigenlijk was ik Schot, maar omdat jij mij niet kon liften moesten we ruilen van rol, zo zat hetquote:Op zondag 1 april 2012 13:51 schreef DeJori het volgende:
Eigenlijk moesten wij de piraten liften, maar ik kon BDH niet tillen, dus moest hij mij liften
Moet ik even over denkenquote:Op zondag 1 april 2012 13:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
In ruil voor een beschamende foto van mij? Dat wordt je 2e dan.
BDH, ik wil die foto.quote:Op zondag 1 april 2012 13:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
In ruil voor een beschamende foto van mij? Dat wordt je 2e dan.
Begin 20 toch?quote:
OMG als echt die foto stuurt ben je gek, want ik heb geen foto's die daarbij in de burut komen qua schaamte, behalve foto's die te beschamend zijn om andere redenen en ik nog ritueel moet gaan verbranden.quote:
Dan nietquote:Op zondag 1 april 2012 13:53 schreef Muisraket het volgende:
OMG als echt die foto stuurt ben je gek, want ik heb geen foto's die daarbij in de burut komen qua schaamte, behalve foto's die te beschamend zijn om andere redenen en ik nog ritueel moet gaan verbranden.
In het geval van MohMi is dat een paar jaar later denk ik.quote:
27 is ook begin 20quote:Op zondag 1 april 2012 13:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In het geval van MohMi is dat een paar jaar later denk ik.
Vind het anders een beetje oneerlijk voor je en het is denk ik echt te beschamend voor je, dus ik zal je sparen.quote:
Maak je geen zorgen, ik sta er zelf ook opquote:
Spaar jij mij?quote:Op zondag 1 april 2012 13:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vind het anders een beetje oneerlijk voor je en het is denk ik echt te beschamend voor je, dus ik zal je sparen.Oh en mocht DJ op die foto van mij doelen: je waagt het niet.
Dan heb ik andere foto'squote:Op zondag 1 april 2012 13:57 schreef DeJori het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik sta er zelf ook op
True, maar hij weet nog steeds niet wat erop staat. En er zijn wel meer beschamende foto's van mij (kan shifto beamen, we hielden ooit een beschamende foto wedstrijdquote:Op zondag 1 april 2012 13:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Spaar jij mij?![]()
En hij wist niet eens van het bestaan van die foto af... jij begon er overEn die stuur ik niet door.
Dan ben ik bekant 15quote:Op zondag 1 april 2012 13:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, laat ze maar haten
Wat voor foto's?quote:Op zondag 1 april 2012 13:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
True, maar hij weet nog steeds niet wat erop staat. En er zijn wel meer beschamende foto's van mij (kan shifto beamen, we hielden ooit een beschamende foto wedstrijd), maar de écht erge dingen die laat ik aan niemand zien, echt niemand. Sommige dingen gaan te ver,
Kan het zo erg zijn?quote:Op zondag 1 april 2012 13:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
True, maar hij weet nog steeds niet wat erop staat. En er zijn wel meer beschamende foto's van mij (kan shifto beamen, we hielden ooit een beschamende foto wedstrijd), maar de écht erge dingen die laat ik aan niemand zien, echt niemand. Sommige dingen gaan te ver,
Foto's waar ik heel dom op sta, foto's met crap (belachelijke 'cadeautjes' die een aantal vrienden en ik elkaar altijd gaven op verjaardagen, één keer zelfs een doos volquote:Op zondag 1 april 2012 14:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat voor foto's?![]()
Omg ik heb trouwens die lyrics nog in mn Gmail staanwat een kutmusical was dat
Ja. Veel dingen vertel ik niet aan iedereen, maar er is één ding wat ik alleen ooit zou bespreken met mensen die hetzelfde hadden, we nu weten dat we daar te oud voor zijn en met hele grotequote:
Je dist jezelf, tantequote:
Omgquote:Op zondag 1 april 2012 14:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Foto's waar ik heel dom op sta, foto's met crap (belachelijke 'cadeautjes' die een aantal vrienden en ik elkaar altijd gaven op verjaardagen, één keer zelfs een doos vol) en foto's van een periode uit mijn leven die niet bestaan heeft.
Nee want ik vind ouder worden nicequote:Op zondag 1 april 2012 14:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je dist jezelf, tante
[..]
Omgdie foto's zijn awesome xD
Oke danquote:Op zondag 1 april 2012 14:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja. Veel dingen vertel ik niet aan iedereen, maar er is één ding wat ik alleen ooit zou bespreken met mensen die hetzelfde hadden, we nu weten dat we daar te oud voor zijn en met hele grotegezichten erom kunnen lachen.
Ik nietquote:
Jammer dat jullie gisteren niet gingen bowlen trouwens xDquote:
Lol, niet eens meer aan gedachtquote:Op zondag 1 april 2012 14:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jammer dat jullie gisteren niet gingen bowlen trouwens xD
Nee, ik later pasquote:
quote:Op zondag 1 april 2012 14:10 schreef shifto het volgende:
Ik heb het nummer nog van dat 17 jarige sletjeZullen we haar trollen, het is toch 1 april
Oh my god.quote:Op zondag 1 april 2012 14:10 schreef DeJori het volgende:
Omg
Kijk de piraten daar gaan
Berijders van de grote zee
Trek je stoute schoenen maar aan
Dan gaan we met ze mee
Zo fout
Zo geweldig als je dat terugleestquote:Op zondag 1 april 2012 14:10 schreef DeJori het volgende:
Omg
Kijk de piraten daar gaan
Berijders van de grote zee
Trek je stoute schoenen maar aan
Dan gaan we met ze mee
Zo fout
quote:Op zondag 1 april 2012 14:10 schreef shifto het volgende:
Ik heb het nummer nog van dat 17 jarige sletjeZullen we haar trollen, het is toch 1 april
Haha, ik zag 'm net staan jaquote:Op zondag 1 april 2012 14:13 schreef bijdehand het volgende:
De Schotten daar die rennen
want ze zagen onze boot
we pakken hun juwelen
en maken er wat dood!
[Piraten springen op het achtersteven]
We pakken al hun eten
we worden al wat dun
jo-ho-ho
en een fles met rum!
Looool echt??quote:Op zondag 1 april 2012 14:10 schreef shifto het volgende:
Gerumquote:Op zondag 1 april 2012 14:45 schreef Muisraket het volgende:
Zo heb je het over onzin, zo zit je op msn met iemand die depressief is en met iemand anders wier oma morgen euthanasie ondergaat.
Wow, subtiel handje, subtiel en tactvol.quote:Op zondag 1 april 2012 14:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gerum![]()
Die musical werkt wel tegen een depressie
Ik ken verder geen depressieve mensen dus weet niet hoe ik er mee om moet gaan johquote:Op zondag 1 april 2012 14:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wow, subtiel handje, subtiel en tactvol.
Mannen...
Maar het zij je vergeven.
Gezellig.quote:Op zondag 1 april 2012 14:45 schreef Muisraket het volgende:
Zo heb je het over onzin, zo zit je op msn met iemand die depressief is en met iemand anders wier oma morgen euthanasie ondergaat.
Ik dacht hetzelfde hoorquote:Op zondag 1 april 2012 14:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wow, subtiel handje, subtiel en tactvol.
Mannen...
Maar het zij je vergeven.
Da's dan ook de eerste keer dat jij subtiel en tactvol bent, alhoewel, subtiel ben je wel, maar dan meer op een manipulatieve manier, bitch!quote:
Waar ben je met kijken?quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 14:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Da's dan ook de eerste keer dat jij subtiel en tactvol bent, alhoewel, subtiel ben je wel, maar dan meer op een manipulatieve manier, bitch!
Zal er een deel 3 komen?quote:
Beter stoppen ze. Iedereen is nu zo'n beetje dood, behalve die blonde bimboquote:Op zondag 1 april 2012 15:04 schreef Kutstudent het volgende:
Sowieso, wss niet meer zo goed, want het hele verhaal van spartacus wordt slechter nadat Glaba dood is, maar ze maken sowieso meer, ze kunnen het sowieso uitmelken.
Uhm ja, behalve Gnaeus Pompeius, Gaius Julius (Caesar) en Marcus Crassus, die allemaal nog geïntroduceerd moeten worden.quote:Op zondag 1 april 2012 15:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Beter stoppen ze. Iedereen is nu zo'n beetje dood, behalve die blonde bimbo
Het wordt té onrealistisch als ze Rome binnentrekken hoorquote:Op zondag 1 april 2012 15:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Uhm ja, behalve Gnaeus Pompeius, Gaius Julius (Caesar) en Marcus Crassus, die allemaal nog geïntroduceerd moeten worden.
Nee dat weet ik, bedoelde ook dat het onrealistisch zou zijn áls ze dat zouden doen. Al levert dat wel spektakel op dus boeiend.quote:Op zondag 1 april 2012 15:12 schreef Kutstudent het volgende:
Ze zijn nooit in Rome geweest. En dat leger van slaven komt nu pas.
Vind het in het begin wel super lelijk hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 15:30 schreef Kutstudent het volgende:
Dat is ook zo. Hij was zwaar buffed aan het begin van blood and sand.
Ja, maar die leek op een stuk chocolade als hij zweettequote:
Of het accuraat is of niet maakt natuurlijk niet zo heel veel uit. Maar je hebt wel gelijk hoor. Die eten een brood en wat pap en trainen dan 8 uur ofzoquote:Op zondag 1 april 2012 15:39 schreef Kutstudent het volgende:
Het is niet lelijk, het is vooral niet accuraat. Die lui krijgen allemaal fucking weinig eten, en zijn heel de dag bezig, ze zouden fucking skinny moeten zijn.
quote:Op zondag 1 april 2012 16:25 schreef shifto het volgende:
[ afbeelding ]
TM! Dit is je kans!!! Spreek je chick aan vandaag!!!
Die seriequote:Op zondag 1 april 2012 15:50 schreef Kutstudent het volgende:
Dat hele buffed up is wel lelijk ja, maar afgetraind niet.
[ afbeelding ]
Shit nigga, ik zou heel de zomer in tanktop rondlopen als ik afgetraind was zoals deze gast bijvoorbeeld.
Dat football is wel minder.quote:Op zondag 1 april 2012 17:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
hmm ja oke
wel echt te amerikaans
Wat hun doen is toch football?quote:Op zondag 1 april 2012 17:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Foot-Ball
VOET BAL
En niet hand bal met 5% voetgebruik
quote:Jeugd oppakken bij A State Of Trance
DEN BOSCH – Je zou denken dat een grootschalig dancefestival vooral het jongere publiek trekt. ijdens het uitverkochte A State Of Trance, zaterdagnacht in de Bossche Brabanthallen, bleek het tegendeel waar. Naast de duizenden buitenlanders en Nederlandse jongeren, waren er namelijk ook héél veel 40-plussers.
En zij dansten net zo lang, en net zo uitbundig als de jongeren. Misschien nog wel uitbundiger. Soms met behulp van een pilletje, dat wel. Of dankzij een '40-plusdutje' vooraf. Nu de kinderen van deze 40-plussers groot zijn, is hun tijd weer aangebroken en gaan verder waar ze gebleven waren.
En dan ben je blij, zegt zij: '1 april!!'quote:Op zondag 1 april 2012 16:25 schreef shifto het volgende:
[ afbeelding ]
TM! Dit is je kans!!! Spreek je chick aan vandaag!!!
Deze chick weet hoe het moet!quote:
Wetten zijn er om gebogen te wordenquote:
Gewoon de mazen van de wet zoeken.quote:Op zondag 1 april 2012 19:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wetten zijn er om gebogen te worden![]()
En regelementen ook, voor de zeikwijven
Duhquote:
Het fiscaal recht bestaat uit alleen maar mazenquote:Op zondag 1 april 2012 19:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gewoon de mazen van de wet zoeken.
Hendig sjiek danquote:Op zondag 1 april 2012 19:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Duh
[..]
Het fiscaal recht bestaat uit alleen maar mazen
Nee, juist niet. Op geen een vraag is een definitief antwoord omdat de HR zich er nog over moet buigen en dat is echt kutquote:
Haha wtfquote:Op zondag 1 april 2012 19:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Op geen een vraag is een definitief antwoord omdat de HR zich er nog over moet buigen en dat is echt kut
Ik doe universiteit, denk je dat dat werkt bij ons?quote:Op zondag 1 april 2012 19:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Haha wtfGewoon een uitleg erbij geven dat je er geen goed antwoord op kan geven. Altijd goed dan.
Ja nouja je zit niet voor niks op de universiteit dus je zal het best aankunnen.quote:Op zondag 1 april 2012 19:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik doe universiteit, denk je dat dat werkt bij ons?Wij moeten zeer gedetailleerd aangeven waarom we denken dat het zus en zo in elkaar zit. Kei moeilijk.
Ik kan het wel aan, maar het is niet zo dat je mag opschrijven: 'dit is nog niet zeker dus heb geen antwoord'quote:Op zondag 1 april 2012 19:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja nouja je zit niet voor niks op de universiteit dus je zal het best aankunnen.
Ja logischquote:Op zondag 1 april 2012 19:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan het wel aan, maar het is niet zo dat je mag opschrijven: 'dit is nog niet zeker dus heb geen antwoord'
Ach, kan ik later wel een chick scoren met m'n loonstrookjequote:
quote:Op zondag 1 april 2012 19:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, kan ik later wel een chick scoren met m'n loonstrookje
S. had trouwens nog wel teruggesmstquote:
Ja maar kei laat toch? Gaan jullie nog afspreken?quote:
Een dag laterquote:Op zondag 1 april 2012 19:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja maar kei laat toch? Gaan jullie nog afspreken?
Dus nu wel een echte date?quote:Op zondag 1 april 2012 19:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een dag later![]()
Ja, we gaan nog daten maar nog niks afgesproken.
Nee dat nietquote:
Ja dat is het ookquote:
Weet je niet wat je wilt?quote:Op zondag 1 april 2012 19:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja dat is het ookIk weet niet wat ik er van moet denken hoor.
Nope. En ook niet precies wat zij wilquote:
Tijd om dat uit te zoeken dan.quote:Op zondag 1 april 2012 19:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nope. En ook niet precies wat zij wil
Ja gewoon 'daten' (normaal afspreken, maar we noemen het datenquote:
Ogodquote:Op zondag 1 april 2012 19:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja gewoon 'daten' (normaal afspreken, maar we noemen het daten) en dan zie ik 't wel toch.
Hoezo O godquote:
Dat jullie (of in ieder geval jij) hebt besproken om het wel daten te noemen maar toch niet te daten maar af te spreken.quote:
Ik wil het geen daten noemen maar zij welquote:Op zondag 1 april 2012 19:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat jullie (of in ieder geval jij) hebt besproken om het wel daten te noemen maar toch niet te daten maar af te spreken.Gerem.
Daar is je antwoord, misschien? Wat haar visie betreft tenminste.quote:Op zondag 1 april 2012 19:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil het geen daten noemen maar zij wel
Precies. Lijkt me stug dat ze wilt daten terwijl ze je als normale vriend ziet.quote:Op zondag 1 april 2012 19:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Daar is je antwoord, misschien? Wat haar visie betreft tenminste.
Daar kan ik bevestigend noch ontkennend op antwoordenquote:Op zondag 1 april 2012 19:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Daar is je antwoord, misschien? Wat haar visie betreft tenminste.
Omdat daten meer impliceert dan afsprekenquote:Op zondag 1 april 2012 20:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Waarom wil je het geen daten noemen dan?
En dat vindt je erg?quote:Op zondag 1 april 2012 20:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat daten meer impliceert dan afspreken
FOEI. Zomaar een spelfout quotenquote:
Ik weet niet wat ik wil dus ik wil het zo neutraal mogelijk houdenquote:
Snap ik goed. Aan de andere kant, door het een beetje af te tasten en minder neutraal te maken zou je in principe ook kunnen kijken of en wat je voelt, toch?quote:Op zondag 1 april 2012 20:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
FOEI. Zomaar een spelfout quoten
[..]
Ik weet niet wat ik wil dus ik wil het zo neutraal mogelijk houden
quote:Op zondag 1 april 2012 20:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Snap ik goed. Aan de andere kant, door het een beetje af te tasten en minder neutraal te maken zou je in principe ook kunnen kijken of en wat je voelt, toch?
Ik weet wel wat ik voel als ik haar af ga tasten, maar ik weet niet of zij dat op prijs stelt eerlijk gezegdquote:Op zondag 1 april 2012 20:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Snap ik goed. Aan de andere kant, door het een beetje af te tasten en minder neutraal te maken zou je in principe ook kunnen kijken of en wat je voelt, toch?
Ik bedoelde de situatie en je gevoelens/ideeën over haar aftasten, niet haar lichaam betasten.quote:Op zondag 1 april 2012 20:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik voel als ik haar af ga tasten, maar ik weet niet of zij dat op prijs stelt eerlijk gezegd
quote:Op zondag 1 april 2012 20:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedoelde de situatie en je gevoelens/ideeën over haar aftasten, niet haar lichaam betasten.
Dat weet ik. Maar ik reageer zo omdat je gelijk hebt maar ik van mezelf weet dat ik het toch neutraal ga houdenquote:Op zondag 1 april 2012 20:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedoelde de situatie en je gevoelens/ideeën over haar aftasten, niet haar lichaam betasten.
Ik zeg niet dat je neutrale methode slecht is, ik zou het zelf waarschijnlijk ook zo doen, ik opper alleen een idee.quote:Op zondag 1 april 2012 20:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik reageer zo omdat je gelijk hebt maar ik van mezelf weet dat ik het toch neutraal ga houden
bdh gaat binnenkort weer iets doen met S.quote:
Als dat geen neuken wordt.quote:Op zondag 1 april 2012 20:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
bdh gaat binnenkort weer iets doen met S.
I know, maar toch. Alles staat vast dus als het iets wordt dan wordt het toch wel ietsquote:Op zondag 1 april 2012 20:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je neutrale methode slecht is, ik zou het zelf waarschijnlijk ook zo doen, ik opper alleen een idee.
Binnenkort of over een lange tijdquote:Op zondag 1 april 2012 20:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
bdh gaat binnenkort weer iets doen met S.
Ik snap je zin even niet.quote:Op zondag 1 april 2012 20:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
I know, maar toch. Alles staat vast dus als het iets wordt dan wordt het toch wel iets
Er bestaat geen toeval. Er is zoiets als het lot. Als S. en ik bij elkaar horen dan brengt het lot ons wel samen en maakt het niet uit wat ik doequote:
dat is laagquote:Op zondag 1 april 2012 20:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er bestaat geen toeval. Er is zoiets als het lot. Als S. en ik bij elkaar horen dan brengt het lot ons wel samen en maakt het niet uit wat ik doe
Ik geloof niet in het lot maarjaquote:
Waarom zeg je dat dan?quote:
Als ik er te veel over ga nadenken is dat niet goed voor mijquote:
quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 20:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik er te veel over ga nadenken is dat niet goed voor mij
Ja, morgen weer schoolquote:
Je solliciteert bij het SWAT-team omdat je vuurwapen-expert bent?quote:
Nee, heb eindelijk mijn verklaring en krijg hopelijk mijn vergunningquote:Op zondag 1 april 2012 20:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je solliciteert bij het SWAT-team omdat je vuurwapen-expert bent?
Je gaat toch niet je school neerknallen dan he?quote:Op zondag 1 april 2012 20:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, heb eindelijk mijn verklaring en krijg hopelijk mijn vergunning
Nee, hij zou de VU al uitmoorden voor MRquote:Op zondag 1 april 2012 20:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Je gaat toch niet je school neerknallen dan he?
Nee, dat gaat niet met een revolver.quote:Op zondag 1 april 2012 20:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Je gaat toch niet je school neerknallen dan he?
The Good, The Bad and The Uglyquote:Op zondag 1 april 2012 20:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Oke welke film zal ik kijken:
A beautiful mind
Mystic River
Gone baby gone
Ik moest lachen.quote:
Wie ben jij en wat heb je met KK gedaan?quote:
Waarom?quote:
Goeie! Die ga ik binnenkort kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |