Als ze op Fok! zitten misschien welquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:24 schreef Lot88 het volgende:
@tijn alsof jij de mannen die ik dat vraag kent?
Ontspannen lichaamshouding, die kan je overal wel het beste aanhouden denk ik...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vergeet de rest van je lichaamstaal niet.
En waar laat je je handen?
Gezichtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ontspannen lichaamshouding, die kan je overal wel het beste aanhouden denk ik...
Handen verschilt ook.. Je zou iemands gezicht aan kunnen raken als het in de situatie past.. Anders bovenarm ofzo..?
en dan heb jij daar wat aan omdat?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ze op Fok! zitten misschien wel
Haar Haar..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gezicht
Handen op die billen
Nee maar gewoon je armen om dr heen.. in elk geval niet naast je houden
Liefst op haar lichaamquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vergeet de rest van je lichaamstaal niet.
En waar laat je je handen?
je kunt ook vragen of ze zin heeft om een keer wat af te spreken en dan verder te gaanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:40 schreef dyna18 het volgende:
Maar even nog een stapje terug. Hoe pak ik dat een beetje smooth aan om haar glashelder duidelijk te maken dat ik haar leuk vindt?
En wat doe ik nadat ik dat gezegd heb?
Gewoon het volgende proberen:quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:40 schreef dyna18 het volgende:
Maar even nog een stapje terug. Hoe pak ik dat een beetje smooth aan om haar glashelder duidelijk te maken dat ik haar leuk vindt?
Nee, te foutquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Gewoon het volgende proberen:
Leg je hand boven haar bil, op haar onderrug.
Fluister in haar oor: "zullen wij even ergens anders naar toe gaan?" of "Ga je mee roken?"
Dan afwachten wat ze zegt...
Vervolgens kan je het hele verhaal bij jezelf houden..... en kan je zeggen:
"Ik wou je namelijk even iets vertellen, ik wou dat ik je nooit had leren kennen...."
haar reactie zal zijn: "wtf?"
Waarop jij zegt: "Want ik krijg het gevoel, dat ik nu voor altijd de teleurstelling bij me moet dragen dat ik jou niet heb weten te versieren"
weer afwachten
en dan weet je het, wel of niet toeslaan ;-)
Succes!
Werkt bij mij altijd......quote:
Wat is er allemaal al gebeurd?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:40 schreef dyna18 het volgende:
Een weddenschap gaat bij mij meestal als:quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou daar ook niet mee aankomen tenzij ik een weddenschap heb verloren
2 euro gratis want vragen lukt altijdquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Een weddenschap gaat bij mij meestal als:
"Wil je mij helpen 2 euro te verdienen? Zie je dat maatje daar van me? Die heeft mij om 2 euro gewed dat ik jou telefoonnummer niet durfde te vragen"
ofzoiets
Laatst was ook mooi, in Hilversum opstap, zegt hij: "Ik geef je 2 euro, als je met mijn schoen iemand een tik verkoopt"quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
2 euro gratis want vragen lukt altijd
Ik zou het direct zeggen, maar op een gepaste manier en je woorden goed uitkiezen natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:16 schreef dyna18 het volgende:
Even repost uit vorige topic. Ik heb de volgende vraag.
Vanavond zie ik weer een meisje wat ik wel leuk vind. Al een tijdje hebben we leuk contact met elkaar, beetje smsen en elkaar zien binnen de vriendengroep. Ze smste me of ik vanavond ook kom naar de disco. Ik zou eerst niet gaan, maar toch maar kaarten gehaald om haar daar te kunnen zien. Eerst gaan we wat drinken met zijn allen en dan naar het feest toe. Nou is ze vandaag ook nog jarig, dus heb ik nog wat kleins voor haar gekocht.
Echter, wat is nou handig om te zeggen? Zelf heb ik het idee dat het goed is om vooral initiatief te nemen en haar duidelijk te maken dat ik haar wel leuk vind. En dan dus meer dan als vrienden. Maar hoe zeg je dat het handigst? Recht voor haar raap zeggen dat je haar echt leuk vindt? Toch maar subtiel met hints? Al denk ik zelf dat subtiel niet handig is, omdat ze te snel verward kunnen worden voor vriendschappelijke gebaren. Tips?
Want dat lost dingen op?quote:Op zondag 1 april 2012 05:59 schreef PKRChamp het volgende:
Als vwersieren moeilijk is dan moet je naar de hoeren.
Yup, wil ik graag proberen. zie PB.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:08 schreef Keep_Walking het volgende:
Hey, wilde jij nog dat hele coach idee proberen? Ik heb je antwoord daarop niet gekregen.
Dan lijk je vooral gebaat bij wat routine, zodat het natuurlijker wordtquote:Op zondag 1 april 2012 03:55 schreef geenvetzak het volgende:
zo.
-probeer indruk achter te laten op mensen, de meesten vergeten je naam.
-probeer meer met kennissen om te gaan, misschien vrienden worden, weet na een maand nog steeds niet waar ik aan toe ben.
-onzeker over mijn indruk op andere mensen omdat ik vaak weinig zeg (ik heb geen behoefte om een gesprek te starten als er geen directe aanleiding is, zoals bijvoorbeeld iemand die een glas laat vallen in een kroeg ofzo).
-kan niet versieren omdat ik weinig zeg.
-ga nooit met vrouwen om dus kan bijna niet aandacht van vrouwen trekken of de aandacht houden.
-dingen niet kunnen die een gemiddeld persoon wel doet is kut.
+dansen is leuk (met anderen dansen is wel beetje awkward)
+ben geen vetzak![]()
+ik hoef geen zak over m'n hoofd al zeg ik het zelf
+dingen doen met anderen is leuk (alleen niet zelf vragen, er wordt dan nee gezegd en een week later gaat die persoon precies dat ding doen maar dan met iemand anders...)
+sport is leuk
+vrienden/familie helpen is leuk
+opleiding is leuk
+gamen is nog steeds leuk!
+lezen is leuk
+series zijn leuk
+gewoon ff zeggen dat ik mijn leven niet helemáál kut vind
Hoe oud ben jij en waar woon je ergens?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:08 schreef Keep_Walking het volgende:
Hey, wilde jij nog dat hele coach idee proberen? Ik heb je antwoord daarop niet gekregen.
Nee jammer genoeg niet, maar ik ben er inmiddels wel overheen dat het helaas is misgelopen met G en er is nu duidelijkheid maar het blijft jammer en dat vond zij ook.quote:
Het is voor mij geen doel op zich. Ik ga het niet uit de weg, maar dan moet het echt wel een hele leuke dame zijn waar ik het heel goed mee kan vinden. Geen twijfelgeval, puur en alleen omdat ik zonodig een relatie moet hebben.quote:Op zondag 1 april 2012 19:36 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet?
Dat is ook wat ik nastreef.
.quote:Op zondag 1 april 2012 19:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een relatieneukpartij als doel op zich zien
.quote:Op zondag 1 april 2012 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje liefde, ik hoef geen relatie
Behalve als ze heel leuk is anders is een beetje liefde voldoende inderdaad.quote:Op zondag 1 april 2012 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeer verstandig.quote:Op zondag 1 april 2012 23:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja ik heb er zin inalleen wel wat minder alcohol voor mij volgende keer haha.
Haha. Meer alcohol drinken is ook vrijwel onmogelijk he.quote:Op zondag 1 april 2012 23:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja ik heb er zin inalleen wel wat minder alcohol voor mij volgende keer haha.
quote:Op zondag 1 april 2012 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou ja, als je er echt helemaal niets om geeft dan komt het er ook niet van. Vooral als je in het dagelijks leven nauwelijks mensen van het andere geslacht tegenkomt is het logisch om stappen te nemen om dichter bij een relatie te komen (uitgaan bijvoorbeeld), dan is het dus wel een doel op zich.quote:
Okequote:Op zondag 1 april 2012 17:59 schreef richard_prf het volgende:
Vorige week ben ik uit geweest met een bi meid. Het uitgaan was niet leuk, ik voelde me niet op mijn gemak en dat zag ik echt terug toen ik in de spiegel keek: echt een angstige, bange, verwilderde blik. Ben mijn eigen weg gegaan die avond en heb zo'n beetje de hele tijd aan de bar gehangen.
Op de terug weg zei die bi meid dat ze me onzeker vond maar dat ik wel haar type was of zo. Heb bij haar overnacht. Ze voelde zich vertrouwd bij mij en ze zei dat ik rust uitstraalde en dat ik een snaar raakte bij haar of zo en dat ze dat bijna bij geen enkele jongen had aangezien ze zich ongeveer 90/10% aangetrokken voelt tot vrouwen. Ik heb meer complimentjes van haar gekregen in 1 dag dan 26 jaar bij elkaar.
Volgende dag kwam een bi vriendin van haar langs en zij had er ook wel zin in dus heb ik min of meer het bed gedeeld met 2 dames inclusief elektrische tandenborstels en andere speeltjes. Ik ga verder maar niet in detail maar ik ben weer wat ervaringen rijker op seksueel gebied en voor het eerst heb ik het gedaan in nuchtere toestand.
Een van die meiden is nu verliefd op mij , maar dat is niet wederzijds en ik weet niet hoe ik haar moet afwijzen.
Na 2 dagen overnacht te hebben ben ik maandag weer naar huis gegaan.
Met meisje G heb ik nu duidelijkheid gekregen, ze wilt vrienden blijven en we gaan als het goed is binnenkort nog naar een film. Tevens heb ik nog sms en msn contact met haar maar ze vindt dat er teveel gebeurd is en nu ben ik dus gefriendzoned. Ze gaf wel toe verliefd te zijn geweest en dat was geheel wederzijds.
En binnenkort weer uit met Halcon en dan gebeuren er altijd dingen. Bovendien heb ik een persoon als Halcon nodig die zelfvertrouwen uitstraalt en die helpt me dan een beetje over het dode punt heen. Zonder Halcon had ik nooit meisje G ontmoet en daar ben ik hem erg dankbaar vooren die avond was misschien wel de leukste in heel veel jaar.
Niks mis gegaan en je kan jezelf niets verwijten. Je bent duidelijk geweest en zij ook. Als je zo door gaat komt het helemaal goed. je moet alleen net die ene gaan treffen waar het oprecht wederzijds is ....en dat kun je toch niet forceren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:43 schreef dyna18 het volgende:
Heel verhaal.
Samenvatting, weer een blauwtje gelopen dit weekend.
---
Om nog even terug te komen op het weekend.
Afgelopen weekend dus naar het feest gegaan waar ik op uitnodiging van A. ben terecht gekomen. Ik was eerst niet van plan te gaan, maar zij smste me of ik ook mee ging. Bovendien was het haar verjaardag. Het feest was trouwens een grote 80's party, dus niet haar verjaardagsfeestje, het was toeval dat het op dezelfde dag was.
A. vind ik trouwens leuk. We hebben al een paar keer erg leuk contact gehad, zijn samen wezen sporten en ze vroeg me of ik ook mee op vakantie wilde met haar, om te gaan skiën met een groep vrienden. Dat laatste ging helaas niet door omdat ik net daarvoor al een andere reis geboekt en betaald had. Verder hebben we al een paar keer sms verstuurd en gebeld met elkaar. Al een tijdje wilde ik wel meer contact leggen met haar.
Voor deze avond had ik een klein cadeautje gehaald en mij voorgenomen om nu eens goed initiatief te tonen. Ik was van plan haar duidelijk te maken dat ik haar wel leuk vind en open stond om elkaar beter te leren kennen.
Het mocht echter niet zo lopen.
De avond ging niet echt lekker. Hoe leuk we het de afgelopen keren met elkaar hadden, zo stroef liep het dit weekend. Eerst bij het indrinken in een bar probeerde ik een beetje leuk met haar het gesprek aan te gaan. Dat wilde echter niet echt vlotten.
Toen dus het cadeautje erbij gehaald en vrij duidelijke hints gegeven dat ik haar wel zag zitten (achteraf gehoord dat deze signalen ook werden opgepikt). Het cadeautje was ze blij mee, maar ook was ze daarna er vrij snel vandoor naar de WC, om daarna niet meer terug te komen. Ze sloot daarna bij een andere groepje aan om te kletsen.
Dat ging al lekker![]()
Daarna bij het feest zonderde ze zich samen met een vriendin af. Dus ook niet echt een goed teken. Ik ben toen maar gewoon lol gaan hebben met de mensen die er wel waren en heb zo een leuke avond gehad. Toen ze later die avond toch in de buurt was, het even aangezien en toen op haar afgestapt. Beetje kletsen, maar ook toen maakte ze zich vrij snel en plotseling zich uit de voeten.![]()
Nou, duidelijk signaal lijkt me, die moest echt niets van hebben, dacht ik.
Eind van de avond wel nog even afscheid genomen en gezegd dat ik haar nog wel sms van de week.
Vanavond belde ze me echter op.
Ze had van een vriendin gehoord dat ik er niet zo blij mee was dat ze er zo plotseling vandoor ging en de hele avond zich zo afzijdig had gehouden. (Dat had ik trouwens niet zo gezegd, ik had alleen maar gezegd tegen die vriendin dat ik A. wel leuk vond en dat ik het jammer vond dat het niets was geworden).
A. was een beetje bang dat ze daardoor als arrogant overkwam en dat was absoluut niet haar bedoeling.
De reden dat ze er zo snel vandoor ging was dat er een andere jongen dicht bij haar kwam staan waar ze absoluut niets van moest hebben (dat was ook zo). En verder had haar vriendin met wie ze die avond samen optrok het plan om die avond echt even te scoren, echter wel buiten onze vrienden groep, vandaar dat ze zich zo afzonderden zei ze.
Goed, vanavond hebben we verder nog even gepraat, en zij vroeg nog wat ik precies met mijn signalen bedoelde. En ik dacht van, nou moet ik ook initiatief blijven tonen. Dus gezegd dat ik het wel leuk met haar had gehad en het me wel leuk leek om eens wat met zijn 2en te gaan drinken. Gewoon luchtig kijken hoe dat bevalt. Zij vond ook dat we het leuk was de afgelopen tijd, maar zag het niet zitten om 1op1 wat af te spreken.
Goed. Dat ging dus niet zoals ik het gepland had.
Weer een blauwtje gelopen. Hier baal ik zo van! Zelfs als ik het al heel leuk met iemand heb, dat ze het nog steeds niet zien zitten om verder met mij af te spreken.
![]()
Ik ga haar denk ik nog wel even een sms sturen, dat mocht ze iets willen afspreken, dat ik daar wel voor open sta. Maar geen idee wat ik verder moet. Ik krijg nu de ene afwijzing na de andere...
Respect voor de stappen die jij het afgelopen jaar maaktquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:43 schreef dyna18 het volgende:
Heel verhaal.
Samenvatting, weer een blauwtje gelopen dit weekend.
---
Om nog even terug te komen op het weekend.
Afgelopen weekend dus naar het feest gegaan waar ik op uitnodiging van A. ben terecht gekomen. Ik was eerst niet van plan te gaan, maar zij smste me of ik ook mee ging. Bovendien was het haar verjaardag. Het feest was trouwens een grote 80's party, dus niet haar verjaardagsfeestje, het was toeval dat het op dezelfde dag was.
A. vind ik trouwens leuk. We hebben al een paar keer erg leuk contact gehad, zijn samen wezen sporten en ze vroeg me of ik ook mee op vakantie wilde met haar, om te gaan skiën met een groep vrienden. Dat laatste ging helaas niet door omdat ik net daarvoor al een andere reis geboekt en betaald had. Verder hebben we al een paar keer sms verstuurd en gebeld met elkaar. Al een tijdje wilde ik wel meer contact leggen met haar.
Voor deze avond had ik een klein cadeautje gehaald en mij voorgenomen om nu eens goed initiatief te tonen. Ik was van plan haar duidelijk te maken dat ik haar wel leuk vind en open stond om elkaar beter te leren kennen.
Het mocht echter niet zo lopen.
De avond ging niet echt lekker. Hoe leuk we het de afgelopen keren met elkaar hadden, zo stroef liep het dit weekend. Eerst bij het indrinken in een bar probeerde ik een beetje leuk met haar het gesprek aan te gaan. Dat wilde echter niet echt vlotten.
Toen dus het cadeautje erbij gehaald en vrij duidelijke hints gegeven dat ik haar wel zag zitten (achteraf gehoord dat deze signalen ook werden opgepikt). Het cadeautje was ze blij mee, maar ook was ze daarna er vrij snel vandoor naar de WC, om daarna niet meer terug te komen. Ze sloot daarna bij een andere groepje aan om te kletsen.
Dat ging al lekker![]()
Daarna bij het feest zonderde ze zich samen met een vriendin af. Dus ook niet echt een goed teken. Ik ben toen maar gewoon lol gaan hebben met de mensen die er wel waren en heb zo een leuke avond gehad. Toen ze later die avond toch in de buurt was, het even aangezien en toen op haar afgestapt. Beetje kletsen, maar ook toen maakte ze zich vrij snel en plotseling zich uit de voeten.![]()
Nou, duidelijk signaal lijkt me, die moest echt niets van hebben, dacht ik.
Eind van de avond wel nog even afscheid genomen en gezegd dat ik haar nog wel sms van de week.
Vanavond belde ze me echter op.
Ze had van een vriendin gehoord dat ik er niet zo blij mee was dat ze er zo plotseling vandoor ging en de hele avond zich zo afzijdig had gehouden. (Dat had ik trouwens niet zo gezegd, ik had alleen maar gezegd tegen die vriendin dat ik A. wel leuk vond en dat ik het jammer vond dat het niets was geworden).
A. was een beetje bang dat ze daardoor als arrogant overkwam en dat was absoluut niet haar bedoeling.
De reden dat ze er zo snel vandoor ging was dat er een andere jongen dicht bij haar kwam staan waar ze absoluut niets van moest hebben (dat was ook zo). En verder had haar vriendin met wie ze die avond samen optrok het plan om die avond echt even te scoren, echter wel buiten onze vrienden groep, vandaar dat ze zich zo afzonderden zei ze.
Goed, vanavond hebben we verder nog even gepraat, en zij vroeg nog wat ik precies met mijn signalen bedoelde. En ik dacht van, nou moet ik ook initiatief blijven tonen. Dus gezegd dat ik het wel leuk met haar had gehad en het me wel leuk leek om eens wat met zijn 2en te gaan drinken. Gewoon luchtig kijken hoe dat bevalt. Zij vond ook dat we het leuk was de afgelopen tijd, maar zag het niet zitten om 1op1 wat af te spreken.
Goed. Dat ging dus niet zoals ik het gepland had.
Weer een blauwtje gelopen. Hier baal ik zo van! Zelfs als ik het al heel leuk met iemand heb, dat ze het nog steeds niet zien zitten om verder met mij af te spreken.
![]()
Ik ga haar denk ik nog wel even een sms sturen, dat mocht ze iets willen afspreken, dat ik daar wel voor open sta. Maar geen idee wat ik verder moet. Ik krijg nu de ene afwijzing na de andere...
Zij duidelijk? Ik vind het allemaal maar smoesjes van haar. Je afzonderen omdat er een jongen dichtbij haar komt staan? Dan gaat ze toch wat dichter bij Dyna staan... Zo moeilijk is dat allemaal niet. En die vriendin kan ook echt wel alleen scoren, daar heeft ze A. niet voor nodig.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:01 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Niks mis gegaan en je kan jezelf niets verwijten. Je bent duidelijk geweest en zij ook. Als je zo door gaat komt het helemaal goed. je moet alleen net die ene gaan treffen waar het oprecht wederzijds is ....en dat kun je toch niet forceren.
Jij gaat op stap met als enige doel om relatiemateriaal te vinden?quote:Op zondag 1 april 2012 23:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou ja, als je er echt helemaal niets om geeft dan komt het er ook niet van. Vooral als je in het dagelijks leven nauwelijks mensen van het andere geslacht tegenkomt is het logisch om stappen te nemen om dichter bij een relatie te komen (uitgaan bijvoorbeeld), dan is het dus wel een doel op zich.
lijkt mij vrij duidelijk...quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:43 schreef dyna18 het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zij duidelijk? Ik vind het allemaal maar smoesjes van haar. Je afzonderen omdat er een jongen dichtbij haar komt staan? Dan gaat ze toch wat dichter bij Dyna staan... Zo moeilijk is dat allemaal niet. En die vriendin kan ook echt wel alleen scoren, daar heeft ze A. niet voor nodig.
Dat is wat anders dan van hem weg lopen he.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:29 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
lijkt mij vrij duidelijk...
[..]
Hoe belemmer je jezelf?quote:Op vrijdag 6 april 2012 02:01 schreef kingtoppie het volgende:
Zoo, ik belemmer mezelf enorm.. Moet maar eens weer onbevangen worden.
Dat is een gevoel... Geen energie kunnen vinden om iets te doen laat maar zeggen.. Terwijl de gedachte er wel is om iemand aan te spreken.quote:
Al gestopt met de pillen? Ze lijken je niet echt meer energie te geven...quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is een gevoel... Geen energie kunnen vinden om iets te doen laat maar zeggen.. Terwijl de gedachte er wel is om iemand aan te spreken.
Truequote:Op vrijdag 6 april 2012 14:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Al gestopt met de pillen? Ze lijken je niet echt meer energie te geven...
Ben je aan de pilquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True
Ik ga het wel aankaarten de volgende keer, maarja ik ben ook wel streng voor mezelf.. Als ik de gedachte alleen al heb gaat die niet meer weg ook
Dat is hij ook. Niet de pil, maar pillen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben je aan de pil
En ik maar denken dat je een man was
Dat weet ik, het was een grapjequote:Op zaterdag 7 april 2012 13:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is hij ook. Niet de pil, maar pillen.
Ach wie weet komt er ooit nog een mannen pil.quote:
Lijkt me erg lastig, dus ik denk niet dat dat er ooit komt..quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach wie weet komt er ooit nog een mannen pil.
Daar blijf ik dan bij uit de buurt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach wie weet komt er ooit nog een mannen pil.
Leg uitquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:04 schreef Sneezeechu het volgende:
Ze snappen er ook niet de ballen van hoe ze mij moeten aanpakken![]()
Best wel komisch eigenlijk
Google maar even op mannenpil, denk niet dat het nog erg lang zal duren. Op zich best een uitkomst, hoef je ook niet meer op het pilgebruik van de vrouw te vertrouwen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me erg lastig, dus ik denk niet dat dat er ooit komt..
Ik vraag me wel af hoe zwaar een ingreep is als sterilisatie.
Misschien is Anna Vyalitsyna wat voor jou? Kan qua leeftijd wel, en is ook weer vrijgezelquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:41 schreef richard_prf het volgende:
Misschien is Gordon wat voor je? Hij is weer vrijgezel, kwa persoonlijkheid passen jullie wel een beetje bij elkaar.
Nee dankje ik kan ze prima zelf uitzoeken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Misschien is Anna Vyalitsyna wat voor jou? Kan qua leeftijd wel, en is ook weer vrijgezel
Ja? Wat goedquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:46 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee dankje ik kan ze prima zelf uitzoeken.
mwah valt 100% mee.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik bemerk een sarcastische ondertoon.
Ik ook maar ik weet het niet 100% zeker vorige keer toen ik dat dacht noemde ik haar bitch en toen bleek het achteraf niet zo te zijn. En vervolgens werd me een ban aangenaaid. Daarom dacht ik wijselijk mijn mond te houden totdat jij erover begonquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik bemerk een sarcastische ondertoon.
Als jij zegt dat je ze prima weet uit te zoeken, is dat een vooruitgang en ben ik oprecht blij voor jequote:Op zaterdag 7 april 2012 19:16 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik ook maar ik weet het niet 100% zeker vorige keer toen ik dat dacht noemde ik haar bitch en toen bleek het achteraf niet zo te zijn. En vervolgens werd me een ban aangenaaid.
Ja nou ja ik weet op wat voor types ik val. Ik heb nu wel alles een keer meegemaakt en er is een last van schouders gevallen. Op dit moment vind ik de vrijheid wel erg relaxt. Ik hoef niet zo nodig een vriendin meer tenzij ik per toeval iemand ontmoet. Ik heb toch liever behoefte aan vriendschappen op dit moment.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als jij zegt dat je ze prima weet uit te zoeken, is dat een vooruitgang en ben ik oprecht blij voor je
dat is goed toch? blij dat je er een weg in hebt gevonden voor jezelfquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja nou ja ik weet op wat voor types ik val. Ik heb nu wel alles een keer meegemaakt en er is een last van schouders gevallen. Op dit moment vind ik de vrijheid wel erg relaxt. Ik hoef niet zo nodig een vriendin meer tenzij ik per toeval iemand ontmoet. Ik heb toch liever behoefte aan vriendschappen op dit moment.
De druk is een beetje weg.
Hey da's goed om te horen!quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja nou ja ik weet op wat voor types ik val. Ik heb nu wel alles een keer meegemaakt en er is een last van schouders gevallen. Op dit moment vind ik de vrijheid wel erg relaxt. Ik hoef niet zo nodig een vriendin meer tenzij ik per toeval iemand ontmoet. Ik heb toch liever behoefte aan vriendschappen op dit moment.
De druk is een beetje weg.
Hoi fijn om van je te horen! Ja ik heb er zeker zin in!quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:24 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hey da's goed om te horen!
Jij en ik moeten een keertje weer bijpraten! Heb jij daar zin in?
Ik ben iig niet ondersteboven van d'r.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Misschien is Anna Vyalitsyna wat voor jou? Kan qua leeftijd wel, en is ook weer vrijgezel
Goed, we spreken af via PM. Ik ben nu op mijn mobiel, dus ik stuur je later een PM.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:27 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hoi fijn om van je te horen! Ja ik heb er zeker zin in!
''Nadelen - Ga naar bovenquote:Op zaterdag 7 april 2012 18:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Google maar even op mannenpil, denk niet dat het nog erg lang zal duren. Op zich best een uitkomst, hoef je ook niet meer op het pilgebruik van de vrouw te vertrouwen.
Nou nee, ik denk niet dat er binnen 5 jaar iets op de markt zou komen wat ik zou overwegen.quote:Om de mannenpil werkelijkheid te laten worden is er nog veel onderzoek nodig. Er zal bewezen moeten worden dat de werkzame stof veilig en effectief is bij mensen, ook op de lange termijn. Hier zal zeker nog een aantal jaar over heen gaan.
Datingsites ftw voor jouquote:Op zondag 8 april 2012 20:21 schreef InterMilan het volgende:
Hmm toch even een baalmomentje...
De 4 jongens waar ik in mijn dagelijks leven het meeste mee om ga, hebben de afgelopen 1.5 maand ALLEMAAL een beginnende liefde gezien..
De ene werd uit het niets aangesproken op Facebook door een leuke meid, en het is nu bijna aan. De ander heeft ineens contact gekregen met een oud - reisgenootje die hij ontmoet heeft in Amerika, en zijn tot de ontdekking gekomen dat ze een paar straten bij elkaar vandaan wonen, en blijven nu al 3 nachten in de week bij elkaar slapen.
De volgende heeft op zijn stage een leuke meid leren kennen en dat is ook al aardig serieus aan het worden, en de laatste heeft sinds 2 weken weer heel intensief contact met zijn ex..
Gun het ze van harte enzo hoor, maar soms ga je toch wel eens denken : Wat the fuck am I doing wrong
mmmm waar heb ik al die tips ook alweer (staan her en der verspreid over diverse topicsquote:Op zondag 8 april 2012 20:36 schreef InterMilan het volgende:
Weinig..
Maar ik weet dat het bij mij fout gaat bij de toenadering ....
Interesse is er wel degelijk, maar ik hoor vaak via via dat ik voor meisjes niet makkelijk ''aanspreekbaar'' ben oid....
Waar die vriend van mij, nu ze erachter zijn gekomen dat ze vlak bij elkaar wonen, het voor elkaar krijgt dat die ex reisgenoot bij hem over de vloer komt, en nu, blijft slapen, had het bij mij in diezelfde sitiatie veel oppervlakkiger gebleven : ''Hey, ex reisgenoot, jij ook hier, hoe gaat het met je, nou ik spreek je wel weer een keertje''
Ga een vrouw vooral niet in het begin vertellen dat je haar leuk vind...quote:Op zondag 8 april 2012 20:39 schreef kingtoppie het volgende:
Je durft net als ik niet open te zijn over wat je denkt, denk ik.
Want als je een meisje mooi vind dan zou je niet zo snel tegen haar zeggen dat ze mooi is en bij het oppervlakkige blijven... (''Hey, ex reisgenoot, jij ook hier, hoe gaat het met je, nou ik spreek je wel weer een keertje'' )
Dus het gaat niet alleen fout bij de toenadering... Je moet jezelf ook open durven stellen naar een meisje.
En tjah, een open uitstraling kan je krijgen door te glimlachen... En oogcontact te zoeken, dat helpt je bij de toenadering.
Ligt eraan op welke manier. Als je het zegt op een panische manier die aangeeft "als je me nu niet zoent, dan stort ik in", dan is het een no-go. Zeg je het op een oprechte manier, maar wel met een rechte rug en met zelfvertrouwen, gevolgd met wat je wil (bv. ik wil je graag wat beter leren kennen, zin om een drankje te doen op het terras vanavond?), dan hoeft het echt niet kansloos te zijn.quote:Op zondag 8 april 2012 20:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ga een vrouw vooral niet in het begin vertellen dat je haar leuk vind...
dat is kansloze missie....
Hoe kan je nou weer weten dat ze leuk is, je kent der niet eens...quote:Op zondag 8 april 2012 20:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ga een vrouw vooral niet in het begin vertellen dat je haar leuk vind...
dat is kansloze missie....
Ik ken gasten, die dat doen...quote:Op zondag 8 april 2012 20:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe kan je nou weer weten dat ze leuk is, je kent der niet eens...
Mensen zijn allemaal hetzelfde uiteindelijk. We hebben zelfs met elkaar gemeen dat we allemaal denken dat we uniek zijn.quote:Op zondag 8 april 2012 20:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe kan je nou weer weten dat ze leuk is, je kent der niet eens...
Tjah, exacte kopieën zijn we echt niet, zelfs een eiige tweelingen niet.quote:Op zondag 8 april 2012 20:57 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mensen zijn allemaal hetzelfde uiteindelijk. We hebben zelfs met elkaar gemeen dat we allemaal denken dat we uniek zijn.
Je moet het wat luchtig houden inderdaad; maar beter na 1 dag actie ondernemen dan na maanden als het toch alweer kansloos geworden is.quote:Op zondag 8 april 2012 20:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ken gasten, die dat doen...
binnen een dag: "ja ik vind je echt leuk enzo, en ik zou echt graag met je op date willen enzo"
meidje slaat compleet dicht man... te benauwend.
True.quote:Op zondag 8 april 2012 20:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je moet het wat luchtig houden inderdaad; maar beter na 1 dag actie ondernemen dan na maanden als het toch alweer kansloos geworden is.
^^^^ spreekt uit ervaring zekerquote:Op zondag 8 april 2012 20:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je moet het wat luchtig houden inderdaad; maar beter na 1 dag actie ondernemen dan na maanden als het toch alweer kansloos geworden is.
Er zijn verschillen ja, maar het gaat eigenlijk maar om heel kleine dingen als je er over na gaat denken. Eigenlijk zijn we maar mierenneukers.quote:Op zondag 8 april 2012 20:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah, exacte kopieën zijn we echt niet, zelfs een eiige tweelingen niet.
Och je wil niet weten hoevaak ik benauwde gevoelens bij een meid heb veroorzaakt; ik doe het nog tot op de dag vandaag eigenlijk (niet bij onbekende meiden, maar bij mijn ex voornamelijk). Er zit een verschil tussen weten hoe iets moet en het echt doen.quote:Op zondag 8 april 2012 21:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
^^^^ spreekt uit ervaring zeker
Ook jou geef ik de tip,quote:Op zondag 8 april 2012 21:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Och je wil niet weten hoevaak ik benauwde gevoelens bij een meid heb veroorzaakt; ik doe het nog tot op de dag vandaag eigenlijk (niet bij onbekende meiden, maar bij mijn ex voornamelijk). Er zit een verschil tussen weten hoe iets moet en het echt doen.
De truuk is net genoeg laten merken dat je haar leuk vind ,liev & aantrekkelijk vind etc....en dan niet over nu-wordt-het-slijmerig-grens gaanquote:Op zondag 8 april 2012 20:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Klopt ook ja. Ik voelde me vanmorgen heel erg slecht en ben eerst een stuk gaan fietsen, en ging daarin dwars tegen de neiging om weer een elendig verhaal naar haar te typen op msn. Uiteindelijk heb ik wel een bericht gestuurd maar met een hele andere, veel positievere insteek... daar ben ik dan ook wel erg blij om achteraf.quote:Op zondag 8 april 2012 21:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ook jou geef ik de tip,
Je voelt dat er iets veranderd in jou, helemaal fired up en shit, en je wil het liefste vanalles en nog wat tegen haar zeggen.
Wanneer je dat waarneemt, dan zeg je: "hey er gebeurd nu iets in mij" en dan ga je daar bij stilstaan, want je herkent het, en je herkent het feit dat je het daardoor steeds verneukt door vanuit die impuls te handelen
dus wat doe je dan? Helemaal niets....... rust nemen, letten op je ademhaling, telefoon wegleggen, en even 10 minuten later reageren.
Je zal zien, dat je iets anders stuurt, dan wat je 10 minuten daarvoor zou sturen.
Wellicht, helaas leer je dat alleen door te experimenteren en niet door het te lezen en op te schrijven.quote:Op zondag 8 april 2012 21:11 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
De truuk is net genoeg laten merken dat je haar leuk vind ,liev & aantrekkelijk vind etc....en dan niet over nu-wordt-het-slijmerig-grens gaan
Duh, waar zie je mij dat ontkennen/iets anders beweren?quote:Op zondag 8 april 2012 21:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wellicht, helaas leer je dat alleen door te experimenteren en niet door het te lezen en op te schrijven.
Geen idee, wat wil je precies? Hoe zit het met werk/opleiding?quote:Op zondag 8 april 2012 21:42 schreef Axel1988 het volgende:
Nou, ik ga zo eens de stad in; de overwinning van PSV vieren. Eens kijken of er nog wat schattigs rondloopt; al vrees ik voor het welbekende hengstenbal...
Ik moet binnenkort trouwens verhuizen; kan iemand mij een leuke stad aanraden om te gaan wonen?
Ik wil met name mogelijkheden... ik zit zelf dan ook het meest aan Amsterdam te denken. Groot, levendig, alles te vinden... Ik heb momenteel een bijbaan hier in Eindhoven, maar ik kan makkelijk iets vergelijkbaars krijgen in een andere stad. Het is niets bijzonders.quote:Op zondag 8 april 2012 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, wat wil je precies? Hoe zit het met werk/opleiding?
Ik zou ook andere opties overwegen. En waarom weg uit Eindhoven? Je sociale netwerk hoe zit het daar mee?quote:Op zondag 8 april 2012 21:47 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik wil met name mogelijkheden... ik zit zelf dan ook het meest aan Amsterdam te denken. Groot, levendig, alles te vinden... Ik heb momenteel een bijbaan hier in Eindhoven, maar ik kan makkelijk iets vergelijkbaars krijgen in een andere stad. Het is niets bijzonders.
Mijn opleiding is bijna klaar; ik hoef nog maar af en toe op de uni te zijn, dus daarvoor zit ik niet gebonden aan eindhoven.
Amsterdam is echt niet zo geweldig als iedereen zegt hoorquote:Op zondag 8 april 2012 21:47 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik wil met name mogelijkheden... ik zit zelf dan ook het meest aan Amsterdam te denken. Groot, levendig, alles te vinden... Ik heb momenteel een bijbaan hier in Eindhoven, maar ik kan makkelijk iets vergelijkbaars krijgen in een andere stad. Het is niets bijzonders.
Mijn opleiding is bijna klaar; ik hoef nog maar af en toe op de uni te zijn, dus daarvoor zit ik niet gebonden aan eindhoven.
Mijn sociale netwerk is grotendeels ingestort. Ik had een groepje stapmaten opgebouwd het afgelopen jaar, maar 4 van hen zijn inmiddels afgestudeerd en/of hebben een relatie gekregen... en dan zie je ze nauwelijks meer. Ik heb nu nog 1 iemand waarmee ik vaak ga stappen, maar hij begint ook binnenkort bij zijn nieuwe baan. Een andere vriend waar ik vaker dingen mee ga doen gaat van de zomer emigreren. Ik heb niemand meer waarvoor ik hier moet blijven.quote:Op zondag 8 april 2012 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou ook andere opties overwegen. En waarom weg uit Eindhoven? Je sociale netwerk hoe zit het daar mee?
Vertel....quote:Op zondag 8 april 2012 21:51 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Amsterdam is echt niet zo geweldig als iedereen zegt hoor
Sociale netwerk is breder dan je vriendengroep. Familie bv.quote:Op zondag 8 april 2012 21:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mijn sociale netwerk is grotendeels ingestort. Ik had een groepje stapmaten opgebouwd het afgelopen jaar, maar 4 van hen zijn inmiddels afgestudeerd en/of hebben een relatie gekregen... en dan zie je ze nauwelijks meer. Ik heb nu nog 1 iemand waarmee ik vaak ga stappen, maar hij begint ook binnenkort bij zijn nieuwe baan. Een andere vriend waar ik vaker dingen mee ga doen gaat van de zomer emigreren. Ik heb niemand meer waarvoor ik hier moet blijven.
Wat moet ik daar posten en met welk doel?quote:Op zondag 8 april 2012 21:53 schreef kingtoppie het volgende:
Zeg axel, je hebt facebook he? Post het daar eens dan?
Mijn familie woont nu ook niet echt in de buurt... ik heb best vrede met mijn huidige contact met familie: eens per twee a drie weken kom ik eens langs.quote:Op zondag 8 april 2012 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sociale netwerk is breder dan je vriendengroep. Familie bv.
Gewoon zoals ik het zeg, Net als iedere homo die in Amsterdam wil wonen want dar is het zo geweldig en na een jaar zijn ze het spuugzat en vertrekken ze weer.quote:
Ligt er een beetje aan waar je ergens gaat werken / studeren...quote:Op zondag 8 april 2012 21:42 schreef Axel1988 het volgende:
Nou, ik ga zo eens de stad in; de overwinning van PSV vieren. Eens kijken of er nog wat schattigs rondloopt; al vrees ik voor het welbekende hengstenbal...
Ik moet binnenkort trouwens verhuizen; kan iemand mij een leuke stad aanraden om te gaan wonen?
Dan moet je in de Randstad zijn inderdaad. Amsterdam, Rotterdam, Utrecht of Den Haag.quote:Op zondag 8 april 2012 21:47 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
De Randstad is een goede optie, maar het is ook wel erg overdreven om te denken dat je buiten de Randstad geen sociaal netwerk op kunt bouwen. Je moet een beetje creatief denken.quote:Op zondag 8 april 2012 22:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan moet je in de Randstad zijn inderdaad. Amsterdam, Rotterdam, Utrecht of Den Haag.
En bedanktquote:Op maandag 9 april 2012 09:52 schreef LulaHoola het volgende:
Ik verblijf op dit moment in Utrecht maar verkas binnenkort weer naar Amsterdfam. Daar is echt het heel erg leuk. Door Amsterdam ben ikzelf ook meer gewend geraakt aan diverse mensen en mannen heb ik het idee. Ik kijk nergens meer van op. Dus als je moeite hebt met vrouwen versieren is een grote stad juist een must.
Dus jij hebt nog nooit een chick gehosseldquote:Op maandag 9 april 2012 14:34 schreef Agentperry het volgende:
Als chicks regelen moeilijk is ben je gewoon lelijk. Zo simpel is het, sorry schatjes.
Geboren en getogen Amsterdammer hier.quote:
Ik regel bitches voor het vaderland. Maar toegegeven het is een stuk makkelijker als je student bent. Dan zijn alle chicks weg uit hun vertrouwde omgeving, daar kun jij dan mooi misbruik van maken.quote:Op maandag 9 april 2012 14:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij hebt nog nooit een chick gehosseld
Nou, dit is het versieren topic, dus nuanceer jezelf.quote:Op maandag 9 april 2012 14:51 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ik regel bitches voor het vaderland. Maar toegegeven het is een stuk makkelijker als je student bent. Dan zijn alle chicks weg uit hun vertrouwde omgeving, daar kun jij dan mooi misbruik van maken.
Ach GHB, chlorofrom werkt nog steeds hoor.quote:Op maandag 9 april 2012 14:51 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ik regel bitches voor het vaderland. Maar toegegeven het is een stuk makkelijker als je student bent. Dan zijn alle chicks weg uit hun vertrouwde omgeving, daar kun jij dan mooi misbruik van maken.
Het kan ook gewoon legaal, genoeg alcohol erin.quote:Op maandag 9 april 2012 14:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach GHB, chlorofrom werkt nog steeds hoor.
Duurt te langquote:Op maandag 9 april 2012 14:56 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon legaal, genoeg alcohol erin.
Of verlegen, onzeker etc etc.quote:Op maandag 9 april 2012 14:34 schreef Agentperry het volgende:
Als chicks regelen moeilijk is ben je gewoon lelijk. Zo simpel is het, sorry schatjes.
Misschien hebben de mensen hiero dan niet moeite met het regelen van 'bitches', maar van leuke dames.quote:Op maandag 9 april 2012 14:34 schreef Agentperry het volgende:
Klopt helemaal, ik ben kenkerlilik.quote:
Zie je UIquote:
Hij had er eigenlijk niet bij moeten zetten dat het zijn zus is met wie hij op de foto staat. Op die manier lijkt hij erg gewild door de dames. Hij wordt dan automatisch aantrekkelijker en misschien kan hij dan aan FoBo hosselen doen xDquote:
Not sure if serious...quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:26 schreef Lot88 het volgende:
mijn hele stageperiode liep ik te flirten tegen een jongen bij mij op t werk.. Nu zit ik in mijn laatste week spreekt hij mij een keer aan... Jullie mannen
Ik begrijp deze post niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:21 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hij had er eigenlijk niet bij moeten zetten dat het zijn zus is met wie hij op de foto staat. Op die manier lijkt hij erg gewild door de dames. Hij wordt dan automatisch aantrekkelijker en misschien kan hij dan aan FoBo hosselen doen xD
Misschien wilde hij wel maar durfde niet en nu je weg gaat grijpt hij zijn kansquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:26 schreef Lot88 het volgende:
mijn hele stageperiode liep ik te flirten tegen een jongen bij mij op t werk.. Nu zit ik in mijn laatste week spreekt hij mij een keer aan... Jullie mannen
Heeft hij dan nog 2,5 dag voorquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien wilde hij wel maar durfde niet en nu je weg gaat grijpt hij zijn kans
Waarom heb je eigenlijk niet de eerste stap gezet? Of was dat flirten dat al?quote:
Vrouwen zette de eerste stap toch nooit?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk niet de eerste stap gezet? Of was dat flirten dat al?
En dan zeuren dat mannen dat ook niet durven/doen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:38 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Vrouwen zette de eerste stap toch nooit?
Inmiddels ben ik behoorlijk radeloos geworden het lukt gewoon nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan zeuren dat mannen dat ook niet durven/doen.
Tsja ik val niet op mannen dus geen ideequote:Op dinsdag 10 april 2012 18:43 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik behoorlijk radeloos geworden het lukt gewoon niet
Aan jou heb ik ook niks. Ik denk net als een vrouw schijnbaar zegt men en verdomme ze hebben nog gelijk ookquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja ik val niet op mannen dus geen idee
Helaasquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:51 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Aan jou heb ik ook niks. Ik denk net als een vrouw schijnbaar zegt men en verdomme ze hebben nog gelijk ook
En dan cultuur traditie eigen input gemixt met wat ervaringen, een ramp ben ik.
Ik snap je gedachtegang. Maar mij maakt het weinig uit ze van me vindenquote:
Jij bent toch bi? Of had ik dat verkeerd gelezen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja ik val niet op mannen dus geen idee
Ja dat klopt alleen ik heb geen romantische gevoelens voor mannen, allen fysieke/seksueelquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:44 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jij bent toch bi? Of had ik dat verkeerd gelezen?
ik vond flirten en een gesprek aan knopen al n hele richting. Aangezien hij nogal tam was had ik zoiets van laat maar.. En nu ineens doeti heel anders. Zal zijn gelukssokken wel aan hebben ofzo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk niet de eerste stap gezet? Of was dat flirten dat al?
Of zich nu pas realiseren hoe leuk hij jou vindtquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik vond flirten en een gesprek aan knopen al n hele richting. Aangezien hij nogal tam was had ik zoiets van laat maar.. En nu ineens doeti heel anders. Zal zijn gelukssokken wel aan hebben ofzo.
Dat is iets wat ik even niet kan begrijpen zou je dat eens beter uit kunnen leggen. gewoon pure interesse van mijn kant...quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat klopt alleen ik heb geen romantische gevoelens voor mannen, allen fysieke/seksueel
Seks met een man vind ik wel geil maar intimiteit en liefde weer niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:55 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik even niet kan begrijpen zou je dat eens beter uit kunnen leggen. gewoon pure interesse van mijn kant...
Heb je ooit fysiek contact gehad met een man?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Seks met een man vind ik wel geil maar intimiteit en liefde weer niet.
Ja, pijpen en aftrekkenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:10 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Heb je ooit fysiek contact gehad met een man?
Apart heb dat nog nooit eerder gehoord dat men enkel op het fysieke kan vallen maar goed bij deze weet ik dat dan ook weerquote:
100 % hetro of 100 % homo bestaat ook nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:15 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Apart heb dat nog nooit eerder gehoord dat men enkel op het fysieke kan vallen maar goed bij deze weet ik dat dan ook weer
Dat zeg jij ik nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
100 % hetro of 100 % homo bestaat ook niet
Klopt.quote:
Wat geprobeerd?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:26 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd een keer dat stranden meteen
Dat is ook moeilijk zulke dingen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:28 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Met een vrouw... geen seksueel contact overigens.
Dus over 18 dagen weer een maagd minder in je vriendenkringquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:39 schreef heloef het volgende:
Goed nieuws uit mijn kennissenkring. Mijn beste vriend gaat zijn internetvriendinnetje over 18 dagen ontmoeten.
Die Amerikaanse meisjes zijn volgens mij niet zo makkelijk helaas.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dus over 18 dagen weer een maagd minder in je vriendenkring?
Wat heb je dan precies geprobeerd?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:28 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Met een vrouw... geen seksueel contact overigens.
Gewoon proberen te beminnenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:51 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wat heb je dan precies geprobeerd?
Nathelie H. ook althans dat dacht zij zelf ookquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Die Amerikaanse meisjes zijn volgens mij niet zo makkelijk helaas.
Valt wel mee toch juist?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Die Amerikaanse meisjes zijn volgens mij niet zo makkelijk helaas.
Ik zou het niet weten, maar zij is volgens mij nog een redelijk braaf type.quote:
Ach, als hij haar leuk vindt is het prima. Ik stel me bij Amerikaans een net te arrogant, net te dik meisje voor, net niet knap en een beetje emoquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar zij is volgens mij nog een redelijk braaf type.
Het type dat foto's maakt van haar en haar zusje en duetten opneemt met haar broer.
Ze is absoluut niet dik en best lekker en eerder een kerktype dan een emo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach, als hij haar leuk vindt is het prima. Ik stel me bij Amerikaans een net te arrogant, net te dik meisje voor, net niet knap en een beetje emo
Echt iets waar jij op valt dusquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach, als hij haar leuk vindt is het prima. Ik stel me bij Amerikaans een net te arrogant, net te dik meisje voor, net niet knap en een beetje emo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees je reactie, maar snap niet goed wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:27 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik post hier voor het eerst en heb net een paar topics uit deze reeks doorgelezen, en het valt me op -ik kan er uiteraard helemaal naast zitten- dat vrij veel mensen in deze reeks vrij snel overgaan op de "ik vind je leuk"-fase. Ik ben geen streng PUA-aanhanger die heilig gelooft in een model met verschillende fases, maar zoiets kan wel enige houvast geven of richting bieden.
Als ik zo het verhaal van dyna18 lees, gaat het erg veel over het laten merken en laten zien dat hij haar leuk vindt. Persoonlijk zou ik veel langer doorgaan met flirten totdat je hebt gezoend, en daarna pas comfort proberen op te bouwen. Als je merkt dat het niet vlot met zoenen, zou ik het probleem zoeken in het flirten en niet met het signalen afgeven. Hoe ik het zie: te vroeg laten merken dat je haar leuk vindt c.q. "signalen" afgeven, zet haar op een voetstuk en verlaagt jouw waarde. Opzich klinkt dit als basis "theorie" maar misschien wel enigzins toepasbaar.
Aan de andere kant kan je ook veel te lang doorgaan op de flirt-tour, maar dat is in dit geval nog niet aan de orde.
Ik ben van plan deze reeks wel te gaan volgen en wat meer te posten.
Goed zo, is zeker goed om over jezelf te praten op zo'n manierquote:Op woensdag 11 april 2012 14:35 schreef Axel1988 het volgende:
Vandaag voor het eerst naar psycholoog geweest; voelt wel goed. Ben benieuwd in hoeverre het me gaat helpen, maar ik heb er wel een goed gevoel bij.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:27 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik ben van plan deze reeks wel te gaan volgen en wat meer te posten.Vertel eens over jou ervaringen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, nu volg ik het.quote:
Erg belangrijk dat je er een goed gevoel bij hebt. Hopelijk doet het wat voor je.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:35 schreef Axel1988 het volgende:
Vandaag voor het eerst naar psycholoog geweest; voelt wel goed. Ben benieuwd in hoeverre het me gaat helpen, maar ik heb er wel een goed gevoel bij.
Ik vind dat sowieso makkelijk als vrouwen dat zeggen. Waarom moet de man perse de eerste stap zetten?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een praatje kan je ook prima zelf initiëren hè. Anders mag je niet zeuren vind ik.
Zo is de natuur nou eenmaal. Mannen jagen, vrouwen verzamelen. Het eitje komt ook niet achter de sperma aan..quote:Op woensdag 11 april 2012 17:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso makkelijk als vrouwen dat zeggen. Waarom moet de man perse de eerste stap zetten?
Die komt ook echt uit Amerika? Spannend.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:39 schreef heloef het volgende:
Goed nieuws uit mijn kennissenkring. Mijn beste vriend gaat zijn internetvriendinnetje over 18 dagen ontmoeten.
Wat een bullshitquote:Op woensdag 11 april 2012 17:26 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Zo is de natuur nou eenmaal. Mannen jagen, vrouwen verzamelen. Het eitje komt ook niet achter de sperma aan..
Ok, ik ben benieuwd naar je ervaringen!quote:Op woensdag 11 april 2012 14:35 schreef Axel1988 het volgende:
Was het maar bullshitquote:
Nee dat niet maar ik ben ook niet leuk,quote:Op woensdag 11 april 2012 17:55 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ok, ik ben benieuwd naar je ervaringen!
[..]
Was het maar bullshit. Stappen er veel meisjes op jou af dan?
Niet altijd en mensen kunnen tegen hun natuur ingaan. En wat is een praatje maken nu eenmaal.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:26 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Zo is de natuur nou eenmaal. Mannen jagen, vrouwen verzamelen. Het eitje komt ook niet achter de sperma aan..
ow dat heb ik eerder ook gedaan kreeg ik ee stotterende reactie terugquote:Op woensdag 11 april 2012 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een praatje kan je ook prima zelf initiëren hè. Anders mag je niet zeuren vind ik.
Nooit om reactie vragen, dat verlaagt je waardequote:Op donderdag 12 april 2012 00:28 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Kan je wat specifieker zijn? En niemand een reactie op het stukje op vorige pagina?
Verschillende redenen; maar wat me uiteindelijk over de streep heeft getrokken is de manier waarop ik omga met het verbreken van mijn relatie. Ik werd weer net zo'n obsessieve gek als dat ik vroeger was. Ofwel: niet los kunnen laten, als er maar 0,1% kans is dat er nog iets te halen valt dat ik daar dan vol voor ga, constant contact zoeken etc...quote:Op woensdag 11 april 2012 17:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Erg belangrijk dat je er een goed gevoel bij hebt. Hopelijk doet het wat voor je.
Wat is de specifieke reden dat je er heen gaat (als je dat wil vertellen)?
Nouja, zoals pope-of-dope zegt geef je algemene richtlijnen; ik ben meer geïnteresseerd in persoonlijke ervaringen waarmee je deze richtlijnen illustreert. Dus hoe je eerst was (specifieker dan "een gamer"); waarom je besloot om dingen anders te gaan doen en vooral waarom je dit gelukt is? Komt het door mensen om je heen die je hebben meegetrokken, of is het anders? etc..quote:Op donderdag 12 april 2012 00:28 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Kan je wat specifieker zijn? En niemand een reactie op het stukje op vorige pagina?
Ik niet.quote:Op zondag 15 april 2012 17:45 schreef Bartholomeus het volgende:
Heren!
Ga eens kijken in een manege, en kruip voor de grap zelf eens op zo'n paardbeest. The chicks dig it
Heeft wel wat alleen stuntelende jochies met een valhelm op een paard trekken mij helemaal niet heeft dan ook verder geen echte meerwaardequote:Op zondag 15 april 2012 18:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik niet.Vond mannen die aan paardrijden deden nooit zo aantrekkelijk toen ik het zelf deed.
Geen slecht idee eigenlijk; er zijn soms best grote evenementen rondom paardensport. Ik zie mezelf alleen nog niet zo snel op een paard zitten... maargoed, een meid met een passie voor paarden en dus waarschijnlijk welvarende ouders; klinkt goed!quote:Op zondag 15 april 2012 17:45 schreef Bartholomeus het volgende:
Heren!
Ga eens kijken in een manege, en kruip voor de grap zelf eens op zo'n paardbeest. The chicks dig it
Dat was m'n punt dus inderdaad, ik vind het vooral oprecht leuk. En stuntelig is iedereen de eerste paar kerenquote:Op zondag 15 april 2012 18:53 schreef firefly3 het volgende:
Het gaat om jezelf zijn en vrouwen zien als gelijkwaardige mensen. Paardrijden om een vrouw te ontmoeten heeft niets te maken met jezelf zijn en vrouwen als je gelijke behandelen. Vind je paardrijden leuk: ga je gang.
quote:Op zondag 15 april 2012 19:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat was m'n punt dus inderdaad, ik vind het vooral oprecht leuk. En stuntelig is iedereen de eerste paar kerenDat er hele kuddes (
) vrouwen in de buurt zijn is een prettige bijkomstigheid
Je vond de mannen die erop zaten niet leuk, dat is heel wat anders. Als Brad Pitt, Leonardo Dicaprio of weet ik veel wie je wel leuk vind op een paard zou zitten zou je er geen probleem mee hebben.quote:Op zondag 15 april 2012 18:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik niet.Vond mannen die aan paardrijden deden nooit zo aantrekkelijk toen ik het zelf deed.
Spreek voor jezelf, ik weet wel hoe ik het op dat moment zag. Het gaat erom dat paardrijden niet voor extra aantrekking zorgt. Het ging niet om de jongens, waar weinig mis mee was, maar meer dat ik het nogal verwijfd eruit vond zien...quote:Op zondag 15 april 2012 19:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je vond de mannen die erop zaten niet leuk, dat is heel wat anders. Als Brad Pitt, Leonardo Dicaprio of weet ik veel wie je wel leuk vind op een paard zou zitten zou je er geen probleem mee hebben.
Ja ik heb toch verdomme niet voor niks lesquote:Op zondag 15 april 2012 19:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]Stuntelig zijn en je er niet voor schamen is een teken van zelfvertrouwen. Je bent goed bezig!
Als je je in zo'n engels dressuurpakje hijst wel ja. Dit was gewoon in spijkerbroek enzo, gelukkigquote:Op zondag 15 april 2012 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik weet wel hoe ik het op dat moment zag. Het gaat erom dat paardrijden niet voor extra aantrekking zorgt. Het ging niet om de jongens, waar weinig mis mee was, maar meer dat ik het nogal verwijfd eruit vond zien...
Een stapje hoger dan:) : Al kennis gemaakt met wat leuke meiden daar?quote:Op zondag 15 april 2012 19:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja ik heb toch verdomme niet voor niks lesAls ik me daar voor zou moeten schamen dan zijn we met z'n allen wel héél diep gezakt
Wat is kennis gemaakt, het was een leuk gesprek maar geen idee hoe ze heetquote:Op zondag 15 april 2012 19:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een stapje hoger dan:) : Al kennis gemaakt met wat leuke meiden daar?
Beter een leuk gesprek dan dat je alleen haar naam weetquote:Op zondag 15 april 2012 19:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat is kennis gemaakt, het was een leuk gesprek maar geen idee hoe ze heet
Daaromquote:Op zondag 15 april 2012 19:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Beter een leuk gesprek dan dat je alleen haar naam weet
Beauquote:Op zondag 15 april 2012 19:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat is kennis gemaakt, het was een leuk gesprek maar geen idee hoe ze heet
Dat is ook echt zoquote:Op zondag 15 april 2012 20:54 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha; touché!
Een wijntje voor jou als achteraf blijkt dat het ook écht zo is.
Ohja, nou je het zegtquote:
Aargghh, ik dacht jij zegt gewoon zo'n stereotype naam; ik zag al helemaal een paardrij-meisje voor me... en beau is zo'n naam die ik daar perfect bij vond passen. Kent ze haar gewoon zelfquote:Op zondag 15 april 2012 20:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat is ook echt zo
Bartje was met mij mee paardrijden, ik heb haar ook gesproken
Mag ik ook een likeurtje ipv wijn?
Ik zeg: doenquote:Op zondag 15 april 2012 20:57 schreef InterMilan het volgende:
Morgen komt een meisje waar ik al 1.5 jaar(!) mee loop te whatsappen weer naar mn huis..
Ze is in die periode 1 keer eerder langs geweest, en toen wilde ze ookal vrij snel mijn ''kamer zien'', maar was er niet echt into, vooral omdat er nog een vriendin van haar op de bank beneden zat en ze nogal onaangekondigd langs was gekomen en ik nog behoorlijk met mn ex zat...
Inmiddels nog steeds van mening : Ze is echt bloedje, bloedje lekker. Getint, lang bruin stijl haar, super strak lichaam, mooi gezicht. Vraag me af waar ik t aan verdien, maargoed
Maar nu hebben we dus al zo lang contact, en morgen komt ze weer, dit keer zonder vriendin, en ben ik ook wel aardig up for it, en zij volgens mij ook al omdat ze al heeft aangegeven bij me te blijven slapen..
Ik heb echter in 2012 nog geen een keer gesekst, en dan meteen met zo' n spetter, dat wordt denk ik een fail
Het is een no nonsens meisje, erg aardig. Geen standaard paardenmeisje, maar ik rijd western, daar zijn ze allemaal lekker nuchterquote:Op zondag 15 april 2012 20:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Aargghh, ik dacht jij zegt gewoon zo'n stereotype naam; ik zag al helemaal een paardrij-meisje voor me... en beau is zo'n naam die ik daar perfect bij vond passen. Kent ze haar gewoon zelf![]()
Wat voor likeurtje dacht je aan?
En daar houd ik wel vanquote:Op zondag 15 april 2012 21:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het is een no nonsens meisje, erg aardig. Geen standaard paardenmeisje, maar ik rijd western, daar zijn ze allemaal lekker nuchter
Helaas, dit is niet het 'post hier dat je morgen neuken gaat' topicquote:Op zondag 15 april 2012 21:02 schreef InterMilan het volgende:
Is toch gewoon t onderwerp, althans een soort van:)
Ik werk en rijd al zo lang met paarden geloof me als er ooit een Nederlandse/Duitse jongen op een redelijk niveau reed kon je er vergif opnemen dat hij van de andere kant wasquote:Op zondag 15 april 2012 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik weet wel hoe ik het op dat moment zag. Het gaat erom dat paardrijden niet voor extra aantrekking zorgt. Het ging niet om de jongens, waar weinig mis mee was, maar meer dat ik het nogal verwijfd eruit vond zien...
Wat heb jij een kutleven johquote:Op zondag 15 april 2012 20:57 schreef InterMilan het volgende:
Morgen komt een meisje waar ik al 1.5 jaar(!) mee loop te whatsappen weer naar mn huis..
Ze is in die periode 1 keer eerder langs geweest, en toen wilde ze ookal vrij snel mijn ''kamer zien'', maar was er niet echt into, vooral omdat er nog een vriendin van haar op de bank beneden zat en ze nogal onaangekondigd langs was gekomen en ik nog behoorlijk met mn ex zat...
Inmiddels nog steeds van mening : Ze is echt bloedje, bloedje lekker. Getint, lang bruin stijl haar, super strak lichaam, mooi gezicht. Vraag me af waar ik t aan verdien, maargoed
Maar nu hebben we dus al zo lang contact, en morgen komt ze weer, dit keer zonder vriendin, en ben ik ook wel aardig up for it, en zij volgens mij ook al omdat ze al heeft aangegeven bij me te blijven slapen..
Ik heb echter in 2012 nog geen een keer gesekst, en dan meteen met zo' n spetter, dat wordt denk ik een fail
Klinkt goed, houdt je hoofd koel he.quote:Op zondag 15 april 2012 20:57 schreef InterMilan het volgende:
Zorgen dat je geiligheid je angsten overtreft en niet te ver in de toekomst denken, dan zit het goed.quote:Op zondag 15 april 2012 20:57 schreef InterMilan het volgende:
Pom pom pom...ik ga zo bowlen, morgen een vrije dag dus lekker uitslapen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:14 schreef Sneezeechu het volgende:
Pop pom pom iemand nog iets nieuws te melden? Ik niet in ieder geval... nou ja der valt toch niks te vinden... iemand nog tips?
Leuk, maar dat heb ik allemaal al gedaan...quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Pom pom pom...ik ga zo bowlen, morgen een vrije dag dus lekker uitslapen.
Ik moet wat meer onder de mensen komen en wat meer socializen, althans..'moet'...ik wil dat iig. Ben afgelopen zaterdag alvast naar een Fok!meet gegaan in Utrecht, dus een goede eerste stap. En gisteren ging ik naar een art-housebioscoop waar ik nog nooit ben geweest. Volgende stap is naar het theater. En dan een keer de kroeg proberen, maar ik vind kroegen nooit zo interessant
Waarheid dit.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:24 schreef ook_gek het volgende:
Richard,
Je uiterlijke verzorging moet je voor je zelf doe, en niet voor iemand anders. Onthoud dat goed!
Shit hey! We zijn het eens!! WTFquote:
Ja nu doe ik het ook voor mezelf, maar omdat mijn zelfbeeld van de dames afhing maar er nooit iets gebeurde terwijl ik mijn best deed om er goed uit te zien voelde ik me altijd onaantrekkelijk.quote:
Je moet je zelfbeeld van niemand laten afhangen. Gewoon een model in je haren hebben. Netjes scheren of je baard netjes onderhouden. Schone kleren aan en je bent een heel eind op weg. Basis verzorgingquote:Op woensdag 18 april 2012 01:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja nu doe ik het ook voor mezelf, maar omdat mijn zelfbeeld van de dames afhing maar er nooit iets gebeurde terwijl ik mijn best deed om er goed uit te zien voelde ik me altijd onaantrekkelijk.
Tegenwoordig doe ik het ook voor mezelf.
Ook op mijn leeftijd (ben nu wat ouder) besteed ik meer aandacht om lichamelijk gezond te blijven.
Zo doe ik het al een paar jaar ja, vroeger besteedde ik veel aandacht aan mijn haar en zo. Beetje teveelquote:Op woensdag 18 april 2012 01:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet je zelfbeeld van niemand laten afhangen. Gewoon een model in je haren hebben. Netjes scheren of je baard netjes onderhouden. Schone kleren aan en je bent een heel eind op weg. Basis verzorging
Zo lang het geen opsessie gaat worden is het niet teveelquote:Op woensdag 18 april 2012 01:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zo doe ik het al een paar jaar ja, vroeger besteedde ik veel aandacht aan mijn haar en zo. Beetje teveel
Hopenloos, geen zicht op iets positiefs en volgens mij heeft het ook iets te maken met medicatie wat ik kan lezen?quote:Op woensdag 18 april 2012 08:53 schreef firefly3 het volgende:
Hoe kan je ineens geen zin hebben in vrouwen? (vind het vaag)
Omdat het voelt alsof ik mijn doel heb gehaald met mijn beperkte mogelijkheden. Voelt alsof er een last van me af is gevallen. Ik heb er nu vrede mee om alleen te blijven for the rest of my life. Ik wil ook helemaal geen vriendin meer, veel te veel werk voor mij. Ik leid liever een emotieloos bestaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:53 schreef firefly3 het volgende:
Hoewel geluk een rol speelt, kun je echter wel invloed uitoefenen op de kansen die je hebt.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:39 schreef Bittere_Bal het volgende:
Sterkt me wel in het idee dat er ook een hele grote geluksfactor meespeelt. Je moet elkaar ook maar net treffen als je beide single bent en er open voor staat..
Ik heb die periodes ook wel eens gehad. Misschien dat er op die momenten geen sprake is van "helemaal geen zin hebben"; als er iemand op mijn pad kwam dan ging ik het niet uit de weg. Het gevoel van "moeten" is soms wel weg; de focus ligt er niet zo op. Weet niet of dit voor richard hetzelfde is, maar dat gevoel kreeg ik bij zijn posts.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:53 schreef firefly3 het volgende:
daar heb je helemaal gelijk in, het is alleen het gevoel wat nu bij mij overheerst...als ik haar op een ander moment was tegengekomen...wie weet?quote:Op woensdag 18 april 2012 10:44 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Hoewel geluk een rol speelt, kun je echter wel invloed uitoefenen op de kansen die je hebt.
Als je 100 vrouwen ontmoet, is de kans nou eenmaal groter dat er iets leuks tussen zit dan wanneer je 10 vrouwen ontmoet.
Fixedquote:Op woensdag 18 april 2012 10:44 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Hoewel persoonlijkheid en looks in grote mate je kansen bepalen kun je echter wel invloed uitoefenen op de kansen die je hebt.
Als je 100 vrouwen ontmoet, is de kans nou eenmaal groter dat er iets leuks tussen zit dan wanneer je 10 vrouwen ontmoet.
Ik ook wel minder, maar ik ga er thuis ook niet compleet onverzorgd bijlopen, want dan voel ik me gewoon niet goed. En er kan altijd iemand langskomen, natuurlijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik niet uit huis ga, doe ik helemaal niks aan mijn uiterlijk
*eye roll emoticon die niet bestaat*quote:Op woensdag 18 april 2012 10:33 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Omdat het voelt alsof ik mijn doel heb gehaald met mijn beperkte mogelijkheden. Voelt alsof er een last van me af is gevallen. Ik heb er nu vrede mee om alleen te blijven for the rest of my life. Ik wil ook helemaal geen vriendin meer, veel te veel werk voor mij. Ik leid liever een emotieloos bestaan.
Beter zo leven dan je dagelijks klote voelen.
Zowel als ik binnen blijf of naar buiten ga, het enige wat ik doe is mijn haar borstelenquote:Op woensdag 18 april 2012 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik niet uit huis ga, doe ik helemaal niks aan mijn uiterlijk
Het is een begin. De periodes dat je er vrede mee kan hebben worden vaak steeds langer...quote:Op woensdag 18 april 2012 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
*eye roll emoticon die niet bestaat*
Je roept iets te vaak dat je er vrede mee hebt, en dan vervolgens een week later is het weer helemaal anders. Heb je dat nou zelf niet door inmiddels?
Ga met een psych praten. Je zegt dat je dat al doet, maar ik heb er zo mijn twijfels bij. En als het wel waar is, zoek dan een manier waarop het vaker kan dan eens per maand. Dat moet mogelijk zijn. Je hebt idd dingen te verwerken, maar een emotieloos bestaan leiden is natuurlijk niet de goede weg.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:44 schreef richard_prf het volgende:
Andere reden dat ik een emotieloos bestaan wil leiden is wegens mijn zeldzame oogziekte:
http://floatertalk.yuku.com/topic/4578/Bad-Karma#.T459vNVJdFs
3 jaar in de duisternis leven heeft een slechte impact op je gezondheid en mentale gesteldheid.
Bovendien heb ik nog onverwerkte emoties van mijn oog operatie waarbij de kans 50/50 was om volledig blind te raken.
Er is ook een video van gemaakt in Oxford,UK.
Het is moeilijk om die shit allemaal te verwerken zonder enige vorm van begrip en steun.
Emotieloos proberen te worden is echt geen vrede hebben, dan is je afsluiten voor alles omdat je bang bent. Als hij er echt vrede mee zou hebben zou dat mooi zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:42 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het is een begin. De periodes dat je er vrede mee kan hebben worden vaak steeds langer...
Hij is er nog niet nee; dat gaat niet van de ene op de andere dag.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Emotieloos proberen te worden is echt geen vrede hebben, dan is je afsluiten voor alles omdat je bang bent. Als hij er echt vrede mee zou hebben zou dat mooi zijn.
Ik loop standaard in joggingsbroek en doe mijn haar niet etcquote:Op woensdag 18 april 2012 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook wel minder, maar ik ga er thuis ook niet compleet onverzorgd bijlopen, want dan voel ik me gewoon niet goed. En er kan altijd iemand langskomen, natuurlijk.
Dit is natuurlijk gewoon een dip door die negatieve ervaring op paiq.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hij is er nog niet nee; dat gaat niet van de ene op de andere dag.
Als jij je daar goed bij voelt.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik loop standaard in joggingsbroek en doe mijn haar niet etc
Ik vind dat meer niks hoorquote:Op woensdag 18 april 2012 16:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Brofist.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
And it doesn't get you laid, now does itquote:
Moet toch zeggen dat die joggingsbroek sneller uit is dan een normale broekquote:Op woensdag 18 april 2012 18:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
And it doesn't get you laid, now does it
I don't care.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
And what does?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En het feit dat ik nooit kinderen zou kunnen nemen wegens slechte genen, straks krijgen ze ook mijn oogziekte omdat het toch erg overerfelijk is volgens recentelijke studies dan liever geen leven ipv de helse nachtmerrie die de ziekte met zich meebrengt. (buiten het feit dat ik natuurlijk geen partner kan vinden is dit een goede reden om nooit aan kinderen te beginnen).quote:Op woensdag 18 april 2012 18:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk gewoon een dip door die negatieve ervaring op paiq.
Je moet niet op de zaken vooruit lopen.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:49 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En het feit dat ik nooit kinderen zou kunnen nemen wegens slechte genen, straks krijgen ze ook mijn oogziekte omdat het toch erg overerfelijk is volgens recentelijke studies dan liever geen leven ipv de helse nachtmerrie die de ziekte met zich meebrengt. (buiten het feit dat ik natuurlijk geen partner kan vinden is dit een goede reden om nooit aan kinderen te beginnen).
Altijd? Waarom geloof ik dat niet.quote:En over het paiq gebeuren.. ja ik vind het jammer dat ik altijd geblokkeerd word zodra de foto's in beeld verschijnen maar niet eens zo heel erg of zo. Kan daar wel mee omgaan.
Toch is het zo, tot nu toe in 100% van alle automatische matches.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet niet op de zaken vooruit lopen.
[..]
Altijd? Waarom geloof ik dat niet.
Inderdaad zelfs bij mij gebeurd dat niet. Meestal loopt het gesprek ook al niet dus geen klikquote:Op woensdag 18 april 2012 18:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet niet op de zaken vooruit lopen.
[..]
Altijd? Waarom geloof ik dat niet.
En het zit zo lekkerquote:Op woensdag 18 april 2012 18:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet toch zeggen dat die joggingsbroek sneller uit is dan een normale broek
Hele dag in Pyjama zitten is heerlijkquote:Op woensdag 18 april 2012 18:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En het zit zo lekkertoch: ochtendjas > joggingbroek.
Maar zoiets doe ik altijd aan na het douchen, nooit echt ermee naar buiten.
Maar wíllen de dames dat ook? Nou, wat heeft het dan voor nutquote:Op woensdag 18 april 2012 18:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet toch zeggen dat die joggingsbroek sneller uit is dan een normale broek
Tot er ineens een ontzettend lekker ding met een collectebus voor je deur staat. Of die ene chick uit die andere klas ineens wel heel geïnteresseerd kijkt. Ongeluk zit in een klein hoekje, geluk dus ookquote:Op woensdag 18 april 2012 18:48 schreef heloef het volgende:
[..]
I don't care.
Op school en thuis valt er niks te hosselen.
Op school heb ik overigens maar 1 keer een trainingsbroek aangehad, ik draag er meestal 1 in het weekend als ik boodschappen haal.
Ja?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Maar wíllen de dames dat ook? Nou, wat heeft het dan voor nut
Bij drie blokjes of meer hebben ze mijn foto's gezien:quote:Op woensdag 18 april 2012 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad zelfs bij mij gebeurd dat niet. Meestal loopt het gesprek ook al niet dus geen klik
Of je hosselt gewoon via internet, dat kan zelfs naakt.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Maar wíllen de dames dat ook? Nou, wat heeft het dan voor nut
[..]
Tot er ineens een ontzettend lekker ding met een collectebus voor je deur staat. Of die ene chick uit die andere klas ineens wel heel geïnteresseerd kijkt. Ongeluk zit in een klein hoekje, geluk dus ook![]()
Hoe ging die gesprekken dat had je het gevoel dat het gesprek leuk was?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:56 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Bij drie blokjes of meer hebben ze mijn foto's gezien:
http://i41.tinypic.com/20usex0.jpg
door allemaal geblokkeerd dus
Dat krijgt pas betekenis als we ook jouw foto's kunnen zien.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:56 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Bij drie blokjes of meer hebben ze mijn foto's gezien:
http://i41.tinypic.com/20usex0.jpg
door allemaal geblokkeerd dus
Je weet dat er nog hordes anderen naar diezelfde cam kijken he?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Of je hosselt gewoon via internet, dat kan zelfs naakt.
Best wel ja, maar het is een grote vleeskeuring hoor. Altijd als de foto's in beeld verschijnen gaan ze excuses verzinnen dat ze weg moeten en dan volgende dag... geblokkeerd.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe ging die gesprekken dat had je het gevoel dat het gesprek leuk was?
Que? Je hoeft toch geen cam aan te hebben?quote:Op woensdag 18 april 2012 18:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je weet dat er nog hordes anderen naar diezelfde cam kijken he?
Dat gebeurd mij ook genoeg maar vaak is het ook omdat er geen klik is. Dus het ligt echt niet alleen aan je foto. Hoe ben je tijdens zo'n gesprek?quote:Op woensdag 18 april 2012 19:01 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Best wel ja, maar het is een grote vleeskeuring hoor. Altijd als de foto's in beeld verschijnen gaan ze excuses verzinnen dat ze weg moeten en dan volgende dag... geblokkeerd.
Van een klik in zo'n korte chat is ook meestal nog geen sprake. Het is een vleeskeuring pur sang, als jij niet altijd verwijderd word dan kunnen we concluderen dat jij er dus beter uitziet.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gebeurd mij ook genoeg maar vaak is het ook omdat er geen klik is. Dus het ligt echt niet alleen aan je foto. Hoe ben je tijdens zo'n gesprek?
Ik loof je optimisme.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Tot er ineens een ontzettend lekker ding met een collectebus voor je deur staat. Of die ene chick uit die andere klas ineens wel heel geïnteresseerd kijkt. Ongeluk zit in een klein hoekje, geluk dus ook![]()
KTopTipsquote:Op woensdag 18 april 2012 19:04 schreef kingtoppie het volgende:
Trouwens, hier een echte tip:
Let op je houding zodat je goed staat.
OOGCONTACT Super belangrijk... Als je oogcontact lang vasthoudt met iemand dan is dat gewoon super aantrekkelijk. (tenzij je staart uiteraard)
Ennuh.. Dat was hem weer voor vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |