abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109732791

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

SC is verboden. Posts als 'hallo', 'goedemiddag' en dergelijke worden weggemod.
Geef ruimte aan nieuwe users en discussieer met respect.

Slow Chatten over dit onderwerp kan en mag hier

De OP vind je hier
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_109732831
@tijn alsof jij de mannen die ik dat vraag kent :') ?
pi_109732873
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:24 schreef Lot88 het volgende:
@tijn alsof jij de mannen die ik dat vraag kent :') ?
Als ze op Fok! zitten misschien wel
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_109732882
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:22 schreef Joysa het volgende:

[..]

Vergeet de rest van je lichaamstaal niet.
En waar laat je je handen?
Ontspannen lichaamshouding, die kan je overal wel het beste aanhouden denk ik...
Handen verschilt ook.. Je zou iemands gezicht aan kunnen raken als het in de situatie past.. Anders bovenarm ofzo..?
Rustig aan.
pi_109732901
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ontspannen lichaamshouding, die kan je overal wel het beste aanhouden denk ik...
Handen verschilt ook.. Je zou iemands gezicht aan kunnen raken als het in de situatie past.. Anders bovenarm ofzo..?
Gezicht :N

Handen op die billen :D
Nee maar gewoon je armen om dr heen.. in elk geval niet naast je houden
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_109733077
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:26 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als ze op Fok! zitten misschien wel
en dan heb jij daar wat aan omdat? :') ik schijn het wel te zijn
pi_109733101
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:27 schreef Joysa het volgende:

[..]

Gezicht :N

Handen op die billen :D
Nee maar gewoon je armen om dr heen.. in elk geval niet naast je houden
Haar Haar.. :P
(Met je handen in iemands gezicht kan je natuurlijk niet zoenen, dat is gewoon precies dat moment ervoor zegmaar)
Ik raak nooit zo snel billen oid aan :@ Ik ben onschuldig.
Rustig aan.
pi_109733184
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:22 schreef Joysa het volgende:

[..]

Vergeet de rest van je lichaamstaal niet.
En waar laat je je handen?
Liefst op haar lichaam :)
pi_109733209
Maar even nog een stapje terug. Hoe pak ik dat een beetje smooth aan om haar glashelder duidelijk te maken dat ik haar leuk vindt?
En wat doe ik nadat ik dat gezegd heb?
pi_109733242
Ik zeg zoenen / apart nemen...
Rustig aan.
pi_109733965
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:40 schreef dyna18 het volgende:
Maar even nog een stapje terug. Hoe pak ik dat een beetje smooth aan om haar glashelder duidelijk te maken dat ik haar leuk vindt?
je kunt ook vragen of ze zin heeft om een keer wat af te spreken en dan verder te gaan
  zaterdag 31 maart 2012 @ 17:51:43 #12
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109734977
quote:
Gewoon het volgende proberen:

Leg je hand boven haar bil, op haar onderrug.
Fluister in haar oor: "zullen wij even ergens anders naar toe gaan?" of "Ga je mee roken?"

Dan afwachten wat ze zegt...

Vervolgens kan je het hele verhaal bij jezelf houden..... en kan je zeggen:

"Ik wou je namelijk even iets vertellen, ik wou dat ik je nooit had leren kennen...."

haar reactie zal zijn: "wtf?"

Waarop jij zegt: "Want ik krijg het gevoel, dat ik nu voor altijd de teleurstelling bij me moet dragen dat ik jou niet heb weten te versieren"

weer afwachten

en dan weet je het, wel of niet toeslaan ;-)

Succes!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109735066
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:51 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Gewoon het volgende proberen:

Leg je hand boven haar bil, op haar onderrug.
Fluister in haar oor: "zullen wij even ergens anders naar toe gaan?" of "Ga je mee roken?"

Dan afwachten wat ze zegt...

Vervolgens kan je het hele verhaal bij jezelf houden..... en kan je zeggen:

"Ik wou je namelijk even iets vertellen, ik wou dat ik je nooit had leren kennen...."

haar reactie zal zijn: "wtf?"

Waarop jij zegt: "Want ik krijg het gevoel, dat ik nu voor altijd de teleurstelling bij me moet dragen dat ik jou niet heb weten te versieren"

weer afwachten

en dan weet je het, wel of niet toeslaan ;-)

Succes!
Nee, te fout
  zaterdag 31 maart 2012 @ 17:57:30 #14
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109735130
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:55 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Nee, te fout
Werkt bij mij altijd......
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109735242
quote:
Wat is er allemaal al gebeurd?
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_109735259
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:57 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Werkt bij mij altijd......
Ik zou daar ook niet mee aankomen tenzij ik een weddenschap heb verloren :')
  zaterdag 31 maart 2012 @ 18:08:03 #17
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109735367
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 18:03 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik zou daar ook niet mee aankomen tenzij ik een weddenschap heb verloren :')
Een weddenschap gaat bij mij meestal als:

"Wil je mij helpen 2 euro te verdienen? Zie je dat maatje daar van me? Die heeft mij om 2 euro gewed dat ik jou telefoonnummer niet durfde te vragen"

ofzoiets :')
YouTube
pi_109735398
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 18:08 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Een weddenschap gaat bij mij meestal als:

"Wil je mij helpen 2 euro te verdienen? Zie je dat maatje daar van me? Die heeft mij om 2 euro gewed dat ik jou telefoonnummer niet durfde te vragen"

ofzoiets :')
2 euro gratis want vragen lukt altijd :')
  zaterdag 31 maart 2012 @ 18:10:34 #19
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109735435
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 18:09 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

2 euro gratis want vragen lukt altijd :')
Laatst was ook mooi, in Hilversum opstap, zegt hij: "Ik geef je 2 euro, als je met mijn schoen iemand een tik verkoopt"

Dus ik pak zijn schoen... en mep hem er mee vol in zijn gezicht...

"tja, je had niet gezegd wie.... dus kom maar op met die 2 euro"
YouTube
pi_109737241
Even repost uit vorige topic. Ik heb de volgende vraag.

Vanavond zie ik weer een meisje wat ik wel leuk vind. Al een tijdje hebben we leuk contact met elkaar, beetje smsen en elkaar zien binnen de vriendengroep. Ze smste me of ik vanavond ook kom naar de disco. Ik zou eerst niet gaan, maar toch maar kaarten gehaald om haar daar te kunnen zien. Eerst gaan we wat drinken met zijn allen en dan naar het feest toe. Nou is ze vandaag ook nog jarig, dus heb ik nog wat kleins voor haar gekocht.

Echter, wat is nou handig om te zeggen? Zelf heb ik het idee dat het goed is om vooral initiatief te nemen en haar duidelijk te maken dat ik haar wel leuk vind. En dan dus meer dan als vrienden. Maar hoe zeg je dat het handigst? Recht voor haar raap zeggen dat je haar echt leuk vindt? Toch maar subtiel met hints? Al denk ik zelf dat subtiel niet handig is, omdat ze te snel verward kunnen worden voor vriendschappelijke gebaren. Tips?
  zaterdag 31 maart 2012 @ 22:38:15 #21
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_109745250
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:16 schreef dyna18 het volgende:
Even repost uit vorige topic. Ik heb de volgende vraag.

Vanavond zie ik weer een meisje wat ik wel leuk vind. Al een tijdje hebben we leuk contact met elkaar, beetje smsen en elkaar zien binnen de vriendengroep. Ze smste me of ik vanavond ook kom naar de disco. Ik zou eerst niet gaan, maar toch maar kaarten gehaald om haar daar te kunnen zien. Eerst gaan we wat drinken met zijn allen en dan naar het feest toe. Nou is ze vandaag ook nog jarig, dus heb ik nog wat kleins voor haar gekocht.

Echter, wat is nou handig om te zeggen? Zelf heb ik het idee dat het goed is om vooral initiatief te nemen en haar duidelijk te maken dat ik haar wel leuk vind. En dan dus meer dan als vrienden. Maar hoe zeg je dat het handigst? Recht voor haar raap zeggen dat je haar echt leuk vindt? Toch maar subtiel met hints? Al denk ik zelf dat subtiel niet handig is, omdat ze te snel verward kunnen worden voor vriendschappelijke gebaren. Tips?
Ik zou het direct zeggen, maar op een gepaste manier en je woorden goed uitkiezen natuurlijk.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 31 maart 2012 @ 23:08:14 #22
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_109746332
Hey, wilde jij nog dat hele coach idee proberen? Ik heb je antwoord daarop niet gekregen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_109753578
zo.

-probeer indruk achter te laten op mensen, de meesten vergeten je naam.
-probeer meer met kennissen om te gaan, misschien vrienden worden, weet na een maand nog steeds niet waar ik aan toe ben.
-onzeker over mijn indruk op andere mensen omdat ik vaak weinig zeg (ik heb geen behoefte om een gesprek te starten als er geen directe aanleiding is, zoals bijvoorbeeld iemand die een glas laat vallen in een kroeg ofzo).
-kan niet versieren omdat ik weinig zeg.
-ga nooit met vrouwen om dus kan bijna niet aandacht van vrouwen trekken of de aandacht houden.
-dingen niet kunnen die een gemiddeld persoon wel doet is kut.

+dansen is leuk (met anderen dansen is wel beetje awkward :( )
+ben geen vetzak :)
+ik hoef geen zak over m'n hoofd al zeg ik het zelf
+dingen doen met anderen is leuk (alleen niet zelf vragen, er wordt dan nee gezegd en een week later gaat die persoon precies dat ding doen maar dan met iemand anders...)
+sport is leuk
+vrienden/familie helpen is leuk
+opleiding is leuk
+gamen is nog steeds leuk!
+lezen is leuk
+series zijn leuk
+gewoon ff zeggen dat ik mijn leven niet helemáál kut vind
pi_109754184
Als vwersieren moeilijk is dan moet je naar de hoeren.
pi_109759544
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 05:59 schreef PKRChamp het volgende:
Als vwersieren moeilijk is dan moet je naar de hoeren.
Want dat lost dingen op?
pi_109759891
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 23:08 schreef Keep_Walking het volgende:
Hey, wilde jij nog dat hele coach idee proberen? Ik heb je antwoord daarop niet gekregen.
Yup, wil ik graag proberen. zie PB.
pi_109759991
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 13:10 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Yup, wil ik graag proberen. zie PB.
Wat is jullie plan dan?
pi_109760034
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 03:55 schreef geenvetzak het volgende:
zo.

-probeer indruk achter te laten op mensen, de meesten vergeten je naam.
-probeer meer met kennissen om te gaan, misschien vrienden worden, weet na een maand nog steeds niet waar ik aan toe ben.
-onzeker over mijn indruk op andere mensen omdat ik vaak weinig zeg (ik heb geen behoefte om een gesprek te starten als er geen directe aanleiding is, zoals bijvoorbeeld iemand die een glas laat vallen in een kroeg ofzo).
-kan niet versieren omdat ik weinig zeg.
-ga nooit met vrouwen om dus kan bijna niet aandacht van vrouwen trekken of de aandacht houden.
-dingen niet kunnen die een gemiddeld persoon wel doet is kut.

+dansen is leuk (met anderen dansen is wel beetje awkward :( )
+ben geen vetzak :)
+ik hoef geen zak over m'n hoofd al zeg ik het zelf
+dingen doen met anderen is leuk (alleen niet zelf vragen, er wordt dan nee gezegd en een week later gaat die persoon precies dat ding doen maar dan met iemand anders...)
+sport is leuk
+vrienden/familie helpen is leuk
+opleiding is leuk
+gamen is nog steeds leuk!
+lezen is leuk
+series zijn leuk
+gewoon ff zeggen dat ik mijn leven niet helemáál kut vind
Dan lijk je vooral gebaat bij wat routine, zodat het natuurlijker wordt :)
pi_109760809
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 23:08 schreef Keep_Walking het volgende:
Hoe oud ben jij en waar woon je ergens? :)
Rustig aan.
pi_109771674
Vorige week ben ik uit geweest met een bi meid. Het uitgaan was niet leuk, ik voelde me niet op mijn gemak en dat zag ik echt terug toen ik in de spiegel keek: echt een angstige, bange, verwilderde blik. Ben mijn eigen weg gegaan die avond en heb zo'n beetje de hele tijd aan de bar gehangen.

Op de terug weg zei die bi meid dat ze me onzeker vond maar dat ik wel haar type was of zo. Heb bij haar overnacht. Ze voelde zich vertrouwd bij mij en ze zei dat ik rust uitstraalde en dat ik een snaar raakte bij haar of zo en dat ze dat bijna bij geen enkele jongen had aangezien ze zich ongeveer 90/10% aangetrokken voelt tot vrouwen. Ik heb meer complimentjes van haar gekregen in 1 dag dan 26 jaar bij elkaar.
Volgende dag kwam een bi vriendin van haar langs en zij had er ook wel zin in dus heb ik min of meer het bed gedeeld met 2 dames inclusief elektrische tandenborstels en andere speeltjes. Ik ga verder maar niet in detail maar ik ben weer wat ervaringen rijker op seksueel gebied en voor het eerst heb ik het gedaan in nuchtere toestand.
Een van die meiden is nu verliefd op mij , maar dat is niet wederzijds en ik weet niet hoe ik haar moet afwijzen.
Na 2 dagen overnacht te hebben ben ik maandag weer naar huis gegaan.

Met meisje G heb ik nu duidelijkheid gekregen, ze wilt vrienden blijven en we gaan als het goed is binnenkort nog naar een film. Tevens heb ik nog sms en msn contact met haar maar ze vindt dat er teveel gebeurd is en nu ben ik dus gefriendzoned. Ze gaf wel toe verliefd te zijn geweest en dat was geheel wederzijds.

En binnenkort weer uit met Halcon en dan gebeuren er altijd dingen. Bovendien heb ik een persoon als Halcon nodig die zelfvertrouwen uitstraalt en die helpt me dan een beetje over het dode punt heen. Zonder Halcon had ik nooit meisje G ontmoet en daar ben ik hem erg dankbaar voor ;) en die avond was misschien wel de leukste in heel veel jaar.

[ Bericht 1% gewijzigd door richard_prf op 01-04-2012 18:04:50 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')