wanneer danquote:Op zondag 1 april 2012 01:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik weet echt zeker dat ik dit eerder dan jou speelde
Ja dat was echt baas. Jammer dat die multiplayer verder geen volk bevatte qua NPC'squote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:31 schreef dnbrainwash het volgende:
Racen langs de haven in vice city, mooie tijden.
Dat werkte met MTA ofzo geloof ik.
wat een enkel uurtje heeft echt heel veel zinquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:55 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Heren-Dames, vergeten we earthday om 20:30 niet, alle lichten uit, uit solidariteit met onze planeet !
SPOILER: Waarom ik niet meer op mfok kom..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op zondag 1 april 2012 11:45 schreef bobbernaut het volgende:
Pas op als je joint bij mFok, er wordt een admin boos als je op iemands anders server kijkt..SPOILER: Waarom ik niet meer op mfok kom..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik een recording had van alle minuten waar jij mij aan het uitschelden was, pff.quote:Sorry dat ik dan even tegen je uitval. Maar een gedeete ervan was wel waar:
Je trolled ALTIJD bij events. Gewoon echt altijd, even wat glas kapot maken etc
Je scheld mij altijd uit
Je zoekt mijn grenzen op.
Ragen in het topic over mFok
Je goede punten:
Soms kan je best aardig doen
[11:45:55] Pixiio: Het aantal negatieve dingen is hoger, en dank denk ik wel eens van: ''Waarom laat ik je eigenlijk nog de server in''
[11:46:03] cedric: jonge doe dat dan als ik het doe, ik kwam gewoon online met: Hey
[11:46:06] Pixiio: Een normaal lid had al lang een ban als die een admin Jood noemt, of homo etc.
Ik neem een voorbeeld aan Mender ja.quote:
Ik heb je al voor dat je dit online had gepost dat gestuurd hoorquote:Op zondag 1 april 2012 11:48 schreef bobbernaut het volgende:
Het valt me op dat je helemaal boos op me wordt enzo en daarna op skype/DM sorry zegt enzo
Lol je was toch ook gebanned bij mender? En wat ga je nu doenquote:Op zondag 1 april 2012 11:49 schreef bobbernaut het volgende:
[Local] Bobbernaut 46.105.108.19:25597 you have been banned! 2012-04-01 02:47:29
Niet gebanned voor zover ik weet, alleen geen whitelist D;quote:Op zondag 1 april 2012 11:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Lol je was toch ook gebanned bij mender? En wat ga je nu doen
0906? :$:$:$:$quote:Op zondag 1 april 2012 11:50 schreef Berend. het volgende:
[..]
Prima, Bobber kan met mij praten via skype.
Ja het is hier zo gezellig altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op zondag 1 april 2012 12:38 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja het is hier zo gezellig altijdOndanks lenteweer vorst en sneeuw op komstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |