Jeb moet sowieso schilden toevoegen. En dat je ook met je zwaard kunt steken en vanaf de zijkant kunt slaan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:38 schreef MineraalWater het volgende:
Deze mod is ook super tof!
http://www.minecraftforum(...)ielding-and-shields/
Nee, en mee eens. Mijn project staat stil voor nuquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:24 schreef Ame_thyst het volgende:
"waar we" TT's
ontopic: Is er al weer een choptree plugin voor mender?
Heb hout nodig, en veul.
Ja bedanktquote:
En de computer ook? Lampen uit is niet erg, maar computer uit nooooooquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:55 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Heren-Dames, vergeten we earthday om 20:30 niet, alle lichten uit, uit solidariteit met onze planeet !
ik zit in de trein de hele nacht dus dat gaat m niet wordenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:55 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Heren-Dames, vergeten we earthday om 20:30 niet, alle lichten uit, uit solidariteit met onze planeet !
Niet naar Kiruna tochquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik zit in de trein de hele nacht dus dat gaat m niet worden
dat heet minecraftmoequote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:02 schreef zerokil het volgende:
Gaat MineCraft bij jullie nog steeds niet vervelen? Amper nieuwe content in maanden, uitgespeeld raken op servers etc. Neemt niet weg dat het die 15eu volledig waard was.
iddquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat heet minecraftmoeik heb t nu te pakken
ja maar jij bent.ook mminceraft n90bquote:Op zondag 1 april 2012 00:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tering, 'minecraftmoe'![]()
Eerste Wereld-drama's hier, zeg. In Eritrea lachen ze ons uit.
Maar even serieus, het is natuurlijk ook zo dat je, als je iets intensief doet, dat je dat na verloop van tijd zat bent. Maar goed, dan komt het ook op dosering aan. Zo denk ik ook dat de bouw van Brixton een paar maanden gaat duren; als je tussendoor niks anders doet, is het sowieso kut, om zolang ergens mee bezig te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |