SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MenderVOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mFOKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.SPOILER: FOK!KERS IN-GAMEOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 0% gewijzigd door Topiek op 31-03-2012 16:19:05 ]![]()
Ik leverpasteiquote:![]()
Maar goed Delano, evt. Render Mender een pm/dm sturen met het verzoek alles 5chunks omhoog te gooien ofzo?
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
Hoezo ben ik nou weer noobquote:
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Zojuist gedaan, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:55 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik leverpastei![]()
Maar goed Delano, evt. Render Mender een pm/dm sturen met het verzoek alles 5chunks omhoog te gooien ofzo?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Precies!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:57 schreef Topiek het volgende:
[..]
Geen idee.Je wilde gewoon die furnaces alvast hebben toch? Voor je volgende lading steen?
Kun je dat plaatje van mij weer uit de op halen? Vind t een beetje overdreven
Welk plaatje in de OP?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:59 schreef delano.888 het volgende:
Kun je dat plaatje van mij weer uit de op halen? Vind t een beetje overdreven![]()
![]()
In SP is een goede seed: Jungleeezquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:02 schreef HL_Dog43 het volgende:
Word tijd dat ik ook eens een jungle ga zoeken, nog nooit gezien.![]()
FUUUU een restart, net terwijl ik bij een mob spawner aan kwam. Dat gaat verkeerd aflopen zo..Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Render distance van 10 naar 15 gezet. Het scheelt iets maar niet veel.15 is de max, ik kan hem niet hoger zetten
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:13 schreef Mender het volgende:
Render distance van 10 naar 15 gezet. Het scheelt iets maar niet veel.15 is de max, ik kan hem niet hoger zetten
![]()
![]()
Ik ben er blij meequote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:13 schreef Mender het volgende:
Mender, mag "LanfCraft" een whitelist op je server?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:13 schreef Mender het volgende:
![]()
![]()
edit, zie lager
[ Bericht 99% gewijzigd door DX11 op 31-03-2012 16:27:43 ]Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Maar minder! En met far view aan word het nog iets mooier, moment!quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Woow wacht eens, dmv far view nu word het echt wel stukken beter (hij is nog steeds in de verte aan te laden)Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Zit nu te twijfelen wat ik ga doen,
Voorheen:
Nu, zonder farview:
Nu, met farview:
Zonder farview zijn de randen veel mooier..Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Farview houden dusquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:27 schreef delano.888 het volgende:
Zit nu te twijfelen wat ik ga doen,
Voorheen:
[ afbeelding ]
Nu, zonder farview:
[ afbeelding ]
Nu, met farview:
[ afbeelding ]
Zonder farview zijn de randen veel mooier..![]()
![]()
Done.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:17 schreef Topiek het volgende:
[..]
Mender, mag "LanfCraft" een whitelist op je server?
Welkom![]()
![]()
Mender bedankt voor de render distance
npquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:34 schreef delano.888 het volgende:
Mender bedankt voor de render distance![]()
![]()
Mender bedankt voor t event gister
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Jeb moet sowieso schilden toevoegen. En dat je ook met je zwaard kunt steken en vanaf de zijkant kunt slaan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:38 schreef MineraalWater het volgende:
Deze mod is ook super tof!
http://www.minecraftforum(...)ielding-and-shields/![]()
"waar we" TT's
ontopic: Is er al weer een choptree plugin voor mender?
Heb hout nodig, en veul.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Nee, en mee eens. Mijn project staat stil voor nuquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:24 schreef Ame_thyst het volgende:
"waar we" TT's
ontopic: Is er al weer een choptree plugin voor mender?
Heb hout nodig, en veul.
Betterenchanting ook svpIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ja bedanktquote:.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)![]()
Maurisioo's event van vorige keer:
Was erg leuk, moeten we vaker doen.Volgende keer hou ik denk ik weer een hunger games event.
![]()
![]()
Heren-Dames, vergeten we earthday om 20:30 niet, alle lichten uit, uit solidariteit met onze planeet !Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.![]()
En de computer ook? Lampen uit is niet erg, maar computer uit nooooooquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:55 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Heren-Dames, vergeten we earthday om 20:30 niet, alle lichten uit, uit solidariteit met onze planeet !Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
ik zit in de trein de hele nacht dus dat gaat m niet wordenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:55 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Heren-Dames, vergeten we earthday om 20:30 niet, alle lichten uit, uit solidariteit met onze planeet !
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Niet naar Kiruna tochquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik zit in de trein de hele nacht dus dat gaat m niet wordenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Gaat MineCraft bij jullie nog steeds niet vervelen? Amper nieuwe content in maanden, uitgespeeld raken op servers etc. Neemt niet weg dat het die 15eu volledig waard was.![]()
dat heet minecraftmoequote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:02 schreef zerokil het volgende:
Gaat MineCraft bij jullie nog steeds niet vervelen? Amper nieuwe content in maanden, uitgespeeld raken op servers etc. Neemt niet weg dat het die 15eu volledig waard was.ik heb t nu te pakken
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
iddquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat heet minecraftmoeik heb t nu te pakken
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
idee: zullen we ipv minecraft met zn allen GTA SAMP spelen op een server?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: