quote:
Ik kwam php op het toilet tegen, sprak hem even toen ie naar buiten kwam, toen klonk ie niet heel erg nuchter meer, maar daarvoor heb ik geen aanwijzingen gekregen van zijn dronkenschap.
Toen ik weer beneden was en een sigaretje ging roken bij de buitengroep vernam ik van hen dat ze geen alcoholische drank meer geschonken kregen omdat één van hen zich zou hebben misdragen. Dat bleek php te zijn. Wat hij precies heeft gedaan is mij nog steeds niet duidelijk, maar het schijnt iets met het vallen van de trap te maken te hebben, Ik heb een glas water voor hem besteld.
Vervolgens kwam php zich beklagen bij onze eetgroep en toen heeft betyar hem mee naar buiten genomen om hem eens flink de waarheid te vertellen. Die waarheid trok php niet en toen ik weer naar buiten kwam klampte hij zich aan mij vast om te proberen zijn gelijk te halen. Wat uiteraard niet lukte. Toen Voorschrift naar buiten kwam moest hij het ontgelden, maar ook daar maakte betyar korte metten mee.
Uiteindelijk is php vertrokken, en heeft netjes betaald voor de biertjes en de fles prosecco die hij in een kwartier naar binnen heeft getrokken.