Meer zon de volgende keer. We moesten toch maar eens in Rotterdam afspreken met de volgende meet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:30 schreef Friek_ het volgende:
Aardige meet, al was de vorige een stuk gaver. Dit was toch een stuk lozer en braver (ook omdat we elkaar al eens gezien hadden).
Volgende keer meer nieuwe lui en een nieuwe meetplek.
Eens.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Meer zon de volgende keer. We moesten toch maar eens in Rotterdam afspreken met de volgende meet.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
Betyar kan prima premier worden, weet goed om te gaan met een crisis.
Maar z'n kansen om legaal te drinken niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:56 schreef Hexagon het volgende:
Zo ook weer thuis
php heeft zn kansen om nog ooit legaal te posten voorgoed verknald
en ditquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja nogal, met php die zich irl net zo gedroeg als op het forum en een rekening die niet gedekt bleek te zijn. Maar wel gezellig!
vraagt natuurlijk om een kort verslagquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:56 schreef Hexagon het volgende:
Zo ook weer thuis
Och, hoe meer drama hoe meer vreugde.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:56 schreef Hexagon het volgende:
Zo ook weer thuis
Ik kwam php op het toilet tegen, sprak hem even toen ie naar buiten kwam, toen klonk ie niet heel erg nuchter meer, maar daarvoor heb ik geen aanwijzingen gekregen van zijn dronkenschap.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:58 schreef Cerbie het volgende:
Dit
[..]
en dit
[..]
vraagt natuurlijk om een kort verslag
Ja, ik was om half twaalf in Arnhem en heb nog twee halve liters Weihe Stephaner soldaat gemaakt in m'n stamkroeg met een vriend van me.quote:
Niet winstzoekend inderdaad.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:52 schreef GSbrder het volgende:
Rare jongens, die etablissement-uitbaters in Utrecht.
Dat denk ik ook, maar hij heeft geen gsbrdrtje gedaanquote:Op zondag 1 april 2012 02:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
du_ke was trouwens ook goed gaar, die gaat morgen koppijn hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |