Ik heb allang een paar keer bevestigd dat ik zou komen, maar de luie mods zijn te lui om het erin te editen.quote:
Zo te zien 4quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:36 schreef Friek_ het volgende:
Hoeveel van die misschieners komen er nog?
Haters gonna hate.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb allang een paar keer bevestigd dat ik zou komen, maar de luie mods zijn te lui om het erin te editen.
Nah, als 't goed is staat er een link op het scherm waar je 'm besteld hebt met een pdf bestandje.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:43 schreef betyar het volgende:
NS E-ticket besteld is die in behandeling en kan het 1 uur duren voordat hij binnen is.....![]()
Ja, 't was zo klaar bij mij.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, als 't goed is staat er een link op het scherm waar je 'm besteld hebt met een pdf bestandje.
Precies, 20 seconden ofzo.quote:
Nee, want ik drukte per ongeluk na de ideal betaling het scherm weg.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, als 't goed is staat er een link op het scherm waar je 'm besteld hebt met een pdf bestandje.
Ga die lijst niet lopen updaten, stap zo op de trein.quote:
Eens een boer, altijd een boer.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, want ik drukte per ongeluk na de ideal betaling het scherm weg.
Ik heb nog een paar uur.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga die lijst niet lopen updaten, stap zo op de trein.
Ik wil er dan ook rond 2 uur zijn, immers dat heb ik afgesproken met GS.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar uur.
Maar ik woon dan ook niet in zo'n uithoek als jij
Al gebeld hoor, kan gewoon een tweede ticket op het station kopen en maandag 19,80 terug vragen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eens een boer, altijd een boer.
Overigens heb ik mijn ticket niet toegestuurd gekregen via de mail, dus ik hoop 't voor je.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Al gebeld hoor, kan gewoon een tweede ticket op het station kopen en maandag 19,80 terug vragen.
Als je chocomel voor 'm bestelt wel met een flinke scheut rum hè?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil er dan ook rond 2 uur zijn, immers dat heb ik afgesproken met GS.
Zonde van 't geld, komt er meteen weer uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je chocomel voor 'm bestelt wel met een flinke scheut rum hè?
ach het is al bijna 12 uur dus dat is niet geluktquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:52 schreef eriksd het volgende:
De collectieve missie is die arme jongen weer naar de tering te helpen voor tien uur?
Ja. Check de borrelkaart.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:52 schreef eriksd het volgende:
De collectieve missie is die arme jongen weer naar de tering te helpen voor tien uur?
Dat is wel een erg riante deadline.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:52 schreef eriksd het volgende:
Kaasstengels ook zie ik.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja. Check de borrelkaart.
Ow en:
[ afbeelding ]
Die springrolls, dat zijn gewoon mini-loempias toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil ook wel zo'n Portie Utrechtse Vockingworst proberen
Geen idee, ik ben geen loempia-fan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die springrolls, dat zijn gewoon mini-loempias toch?
Geen idee. GS loopt de hele tijd te rommelen met de planning.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben geen loempia-fan.
Hoe laat ben jij er trouwens?
Verhip, ik had nooit gedacht dat pmb_rug nog eens paddo-gebruiker zou worden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:07 schreef Friek_ het volgende:
Is fc Groningen de beste?
Ondertussen houd ik me in F&L met belangrijkere zaken bezig.
Of Ype is doorgedraaid.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Verhip, ik had nooit gedacht dat pmb_rug nog eens paddo-gebruiker zou worden.
Wil je Wereld vrede ook hebben?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:07 schreef Friek_ het volgende:
Is fc Groningen de beste?
Ondertussen houd ik me in F&L met belangrijkere zaken bezig.
Goede reis!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:21 schreef Voorschrift het volgende:
Nou ik ga die kant op, tot over een paar uur.
Zodra dat topic in F&L staat heeft zij nieuwe hoogten bereikt qua niveau. Maar nee, bedankt.quote:
Tot straks.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:21 schreef Voorschrift het volgende:
Nou ik ga die kant op, tot over een paar uur.
Whehehe.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:28 schreef du_ke het volgende:
Heeft iedereen de alternatieve locatie ontvangen om php te ontwijken?
Ah, ik wacht wel op centraal op u dan.quote:
Yup!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:28 schreef du_ke het volgende:
Heeft iedereen de alternatieve locatie ontvangen om php te ontwijken?
Mooi, hij zit namelijk vast al in lijn 26 richting Zwolle.quote:
Het gekakel van MOElanders houdt me wakker.quote:
Dat komt niet meer goed met die jasquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:57 schreef betyar het volgende:
mensen kijken maar gek als ik een borrel neem
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:57 schreef betyar het volgende:
mensen kijken maar gek als ik een borrel neem
Dan krijg ik een bijbel naar me geworpen denk ikquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:19 schreef du_ke het volgende:
Oh en VS gewoon heel nonchalant een telefoongesprek voeren over de details van je laatste verovering
Zoek je daarin gewoon de passages op waarin de man meester is over de vrouwen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan krijg ik een bijbel naar me geworpen denk ik
Idem hier.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:40 schreef du_ke het volgende:
Dan ga ik mij ook maar eens richting het OV begeven.
We maken wat mee in het OV.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:53 schreef waht het volgende:
Zit iemand van jullie in de trein van Leiden naar Utrecht? Iemand achter me wil het hele kabinet tegen de muur.
Ik had net als betyar wat snoep mee moeten nemen.quote:
over een paar minuten wel.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:53 schreef waht het volgende:
Zit iemand van jullie in de trein van Leiden naar Utrecht? Iemand achter me wil het hele kabinet tegen de muur.
Ik gok uit een waterleidingquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:09 schreef yvonne het volgende:
Goftedomme, keuken staat blank, eerst checken waar het vandaan komt
quote:
Ik beloof je dat we er blijven totdat jij er bent. En dan geeft dit groene blaadje z'n stoel wel op voor jou.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:46 schreef yvonne het volgende:
[..]Diagnose: 'ik weet het niet'
Jullie blijven wel daar hè? Ik ga niet half Utrecht afsjouwen, en denk aan een stoeltje voor dit oude karkas.
Attentie attentie, we hebben weer een faler gesignaleerd!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:55 schreef Nielsch het volgende:
Hmmm ik lig nog steeds in bed... Schiet niet op zo. Zeker niet aangezien ik kwart voor 6 weer weg moet.
Ik faal harder, ik kom niet eensquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Attentie attentie, we hebben weer een faler gesignaleerd!
So? Ik kom al drie meets niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |