abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 maart 2012 @ 11:34:10 #1
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
  zaterdag 31 maart 2012 @ 11:38:50 #2
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109725815
Komende 3 wedstrijden zijn 's avonds :9
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zaterdag 31 maart 2012 @ 11:41:40 #3
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_109725864
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:38 schreef Caland het volgende:
Komende 3 wedstrijden zijn 's avonds :9
Sowieso zijn 3 van de 4 nog resterende thuiswedstrijden 's avonds _O_

Alleen AZ thuis is 14.30
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 31 maart 2012 @ 11:51:15 #4
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_109726045
Alleen jammer dat Feijenoord - Heracles op een woensdagavond is.

quote:
Koeman gebruikte motivatiefilm om spelers te prikkelen

31 maart 2012

Voorafgaand aan de knappe zege uit bij FC Twente gebruikte Ronald Koeman een motivatiefilm om zijn elftal tot het bot te motiveren. "Kort voor de uitwedstrijd tegen FC Twente hebben wij de selectie een filmpje van drie minuten laten zien. We probeerden op die manier de jongens nog eens extra te prikkelen, een manier te vinden om ze nog hongeriger te maken," zo liet de Feyenoord coach weten in het Algemeen Dagblad.

"Michel Valke heeft de film in elkaar gedraaid. Nee, ik kies niet voor bloeddorstige beelden uit films als Braveheart of Gladiator. Als spelers dat willen zien, gaan ze maar naar de film. Het is niet iets wat je wekelijks moet doen, daar prikken spelers snel doorheen. Maar bij FC Twente vonden wij het moment rijp om het wel te doen.'
quote:
Geen alcohol mee naar Varkenoord!
Rotterdam, 31 maart 2012

Dinsdag jl. vierden wij met zijn allen nog een meer dan geslaagd verjaardagsfeest in en voor de kantine op Varkenoord, twee dagen later was het bestuur van Vereeniging De Feijenoorder weer terug voor een vergadering en uitgebreide nabespreking. En vandaag zullen ook weer vele Feijenoorders voorafgaand aan Feyenoord NAC de kantine op Varkenoord weten te vinden voor een kouwe pils en sterke verhalen.

Kortom: we hebben het met zijn allen altijd goed naar onze zin op Varkenoord en dat moeten we zo houden. Helaas komt het de laatste tijd steeds vaker voor dat bezoekers van het complex alcoholhoudende dranken al dan niet in glaswerk meenemen, hetgeen streng verboden is. Naast het feit dat er (kapot) glaswerk op het terrein kan rondslingeren, met het gevaar dat spelers, bezoekers of spelende kinderen zich hieraan kunnen verwonden, is ook niet te controleren of men oud genoeg is om alcohol te nuttigen.

Hierbij verzoeken we elke Feijenoorder nadrukkelijk om voortaan geen alcohol en/of glaswerk mee te nemen naar Varkenoord en om afval netjes in de afvalbakken te deponeren.
http://www.defeijenoorder(...)mee-naar-varkenoord/

quote:
Koeman: 'We zoeken de wisselwerking met de supporters'
Bron: AD.nl
De vier resterende thuisduels moeten Feyenoord op titelkoers houden. Vanavond tegen NAC doet de ploeg een beroep op het Legioen. De thuiswedstrijden tegen NAC, Excelsior, AZ en Heracles moeten de volle buit opleveren. 'We zoeken de wisselwerking met de fans,' zegt trainer Ronald Koeman tegen AD Sportwereld.

De magie van het stadion, volgens Koeman is het in Nederland nergens zo krachtig als in Rotterdam-Zuid. 'De Kuip is een echt voetbalstadion,' zegt Koeman tegen AD Sportwereld. 'Tegenwoordig moet het allemaal steeds moderner, maar de sfeer wordt toch echt gemaakt door het publiek. En die sfeer in de Kuip is fantastisch. De spelersgroep moet de momentjes die er zijn op de juiste manier benutten. Een bepaalde beslissing van een arbiter, een opstootje. Er hoeft maar iets te gebeuren en het publiek gaat fel achter de ploeg staan. Daar moeten wij gebruik van maken.'

Trainer Koeman rekent er op dat met name John Guidetti (19) het initiatief neemt om de aanhang pal achter de ploeg te krijgen. De populaire Zweed kan vanavond de 'snelste' Feyenoorder van de laatste 25 jaar worden om de grens van 20 eredivisiedoelpunten te bereiken. Met één treffer speelt hij Pierre van Hooijdonk, die er 26 optredens voor nodig had, uit de boeken. Met zijn tomeloze inzet en het felle afjagen van de tegenstander, kan hij het vuurtje opstoken.

Guidetti beseft dat de sfeer, door tegenstanders vaak als intimiderend ervaren, een beslissend zetje in de rug van het huidige Feyenoord kan geven. 'De Kuip, daar putten wij moed en kracht uit,' zegt de spits.

De Zweed wil maar één ding. 'Het allerhoogste, met hulp van ons trouwe publiek is alles mogelijk,' zegt de jonge spits.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 31 maart 2012 @ 11:54:20 #5
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_109726116
Dan ben ik wel benieuwd naar wat in dat filmpje te zien was...
  zaterdag 31 maart 2012 @ 11:56:17 #6
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109726163
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:51 schreef Happel het volgende:
Alleen jammer dat Feijenoord - Heracles op een woensdagavond is.

[..]

[..]

http://www.defeijenoorder(...)mee-naar-varkenoord/

[..]

Roda uit is op een woensdagavond.

Misschien dat extra barpersoneel helpt, als ze willen dat mensen geen alcohol meenemen. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 31 maart 2012 @ 12:00:01 #7
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_109726222
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Heracles thuis ook. Dat is 2 mei.

quote:
Misschien dat extra barpersoneel helpt, als ze willen dat mensen geen alcohol meenemen. _O-
Zou zeker helpen, ja. Op sommige wedstrijddagen is er geen doorkomen aan.
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 31 maart 2012 @ 12:02:43 #8
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109726272
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Heracles thuis ook. Dat is 2 mei.
Oja, zie het nu. Wist ik nog niet. ^O^

Vind dat wel lekker, die doordeweekse speelrondes. Maar hey, ik ben dan ook een luie student.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zaterdag 31 maart 2012 @ 12:04:40 #9
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_109726310
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Oja, zie het nu. Wist ik nog niet. ^O^

Vind dat wel lekker, die doordeweekse speelrondes. Maar hey, ik ben dan ook een luie student.
:')
4045
onlogisch
  zaterdag 31 maart 2012 @ 12:09:42 #10
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_109726421
quote:
Cabral: ik presteer gewoon niet goed; steun van fans zou me helpen

30 maart 2012 RTV Rijnmond

Jerson Cabral beleeft bij Feyenoord momenteel allesbehalve een goede periode. Cabral beseft dat hij niet brengt wat er van hem verwacht wordt. "Een vervelende situatie, ik presteer gewoon niet goed," zo liet hij weten tegenover RTV Rijnmond.

"Een speler met mijn kwaliteiten moet er gewoon veel meer uit halen, dat weet ik van mezelf," aldus Cabral. "Ik weet wat ik kan, dat maakt het juist zo moeilijk, snap niet hoe het kan. Ik twijfel niet aan mezelf, maar het is wel moeilijk. Ik probeer er niet mee bezig te zijn, maar het gebeurt toch. Ik wil onbezorgd voetballen, vrij zijn, maar dat is nu niet het geval."

Ook de supporters van Feyenoord zien Cabral niet zijn niveau halen en laten dat soms ook merken. "Ik probeer me er niets van aan te trekken. Het is vervelend en jammer, maar als ik me er op focus gaat het nog slechter. Steun zou me een goed gevoel geven, om er iets extra's uit te halen."
Elite
Tegen TTIP
  Moderator zaterdag 31 maart 2012 @ 12:10:59 #11
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_109726448
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:09 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat mij betreft heeft ie maar 1 keer "geschittererd" en dat was thuis tegen Roda.
Voor de rest kan ik me weinig wedstrijden heugen waarbij ie echt goed speelde.

Gewoon tijd voor de Teen dus.
4045
onlogisch
  zaterdag 31 maart 2012 @ 12:11:24 #12
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_109726458
Ik hoop dat Cisse speelt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_109726528
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 11:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Gewoon de pub in!

Heb er weer zin an, vooral de pmds.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_109728726
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 31 maart 2012 @ 13:42:28 #15
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_109728864
quote:
Prachtig dat een jochie van 19 zo begaan is met anderen. Die gaat er echt wel komen.
Elite
Tegen TTIP
pi_109729291
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Prachtig dat een jochie van 19 zo begaan is met anderen. Die gaat er echt wel komen.
Geweldige instelling idd.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_109729341
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Ongelofelijk respect voor Guidetti. _O_
  zaterdag 31 maart 2012 @ 14:20:43 #18
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_109729710
quote:
Beste Feyenoorders!

Voor degene die vanavond meelopen in het laatste stuk van de estafette loop vanaf de cafe’s de sluis/kruispunt willen wij nog het volgende mededelen!!! De initiatiefnemers hopen uiteraard dat het heel druk word maar let goed op dat er pas gelopen gaat worden nadat de estafette lopers voorbij zijn gelopen. Dit zal rond 20.00 uur zijn. Zorg dus dat je optijd bij deze cafe’s bent!!! Wij hopen dat als er bij de cafe’s veel mensen zich ophouden deze zich wel correct gedragen naar het vele voorbijrijdende verkeer. De bedoeling is dat de groep supporters de spoorweg overgang richting de kuip massaal de weg op lopen en ook daadwerkelijk als een compacte groep bij elkaar blijven lopen. De mensen die vooraan lopen zorgen ervoor dat er een denkbeeldig lint is waar men dan achter blijft lopen. De route is heel makkelijk en zal begeleid worden door de voetbaleenheid die op strategische punten opgesteld staan waardoor mensen wel op de juiste weghelft blijven lopen.

De wandeling word door 4 camera’s vastgelegd. Op het hoogste punt van de weg ter hoogte van de moskee zal een oranje hoogwerker staan die een mooi shot zal maken van de groep supporters die aankomen lopen terwijl deze camera langzaam omhoog zal gaan als de supporters het midden van de weg zal naderen.

Vanuit de lucht zal een op afstands bestuurbare helikopter dienst doen als 2e camera. Onder deze helikopter hangt een camera die vaak word in gezet bij filmscenes. De bedoeling is dat deze over de groep supporters zal vliegen waardoor er een fantastisch shot ontstaat.

De 3e camera zal op de grond blijven en de 4 camera krijgt een zwervende functie! Het is heel belangrijk dat mensen geen dingen in de lucht gaan schieten zoals pijlen of andere ander soort vuurwerk. Er word een sein gegeven als de fakkels afgestoken mogen worden want het zou enorm zonde zijn als het zicht belemmerd word door de rook ontwikkeling van de fakkels waardoor de skyline van Rotterdam niet meer te zien zou zijn.

Ook de camera mensen moeten wel goed hun werk kunnen doen. Dus wij hopen dat iedereen meedenkt over het goed laten verlopen van deze route. Het is een kostbaar project en het kan maar in 1 keer opgenomen worden dus alles moet ook in 1 keer goed verlopen. Wij hopen op jullie medewerking en dat het een fantastische avond gaat worden.

Tot straks,..

De filmploeg!
Dit kan best kick worden. Denk alleen niet dat ik er bij ben...
Elite
Tegen TTIP
pi_109729771
Iemand nog een kaartje voor vak FF over of iemand die iemand kent die kaartjes voor FF over heeft?
  zaterdag 31 maart 2012 @ 14:25:24 #20
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_109729833
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:22 schreef kapiteintje het volgende:
Iemand nog een kaartje voor vak FF over of iemand die iemand kent die kaartjes voor FF over heeft?
Zal moeilijk worden gok ik. Alles is uitverkocht op de dure vakken na.
Elite
Tegen TTIP
pi_109729899
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:20 schreef Happel het volgende:

[..]

Dit kan best kick worden. Denk alleen niet dat ik er bij ben...
Dat zijn de hufters die mijn project om zeep geholpen hebben. :').

Toch wens ik ze veel succes *O*
  zaterdag 31 maart 2012 @ 14:27:10 #22
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_109729903
Ik stap de trein in richting de stad.. ik heb dorst :) Veel plezier allen!

Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_109730165
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat zijn de hufters die mijn project om zeep geholpen hebben. :').

Toch wens ik ze veel succes *O*
Misschien mag je hun beelden gebruiken?
* Verwijderd *
pi_109730185
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:25 schreef Happel het volgende:

[..]

Zal moeilijk worden gok ik. Alles is uitverkocht op de dure vakken na.
Jammer, wou ff de_kromme samen met HMF op z'n bek slaan.
pi_109730256
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:36 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Misschien mag je hun beelden gebruiken?
Ik ga juist kijken of me bij ze aan kan sluiten ^O^. Mijn beelden en kennissen in de TV-wereld, samen met 'wat zij te bieden hebben' (geen idee of dat veel of weinig is maar LN is natuurlijk geen kleine partij _O_) zou een pracht van een eindwerk moeten op kunnen leveren _O_.

Ik wéét dat de club met één partij samenwerkt die een documentaire maakte met dezelfde strekking als mijn verhaal. Ik heb nu een idee wie die partij is ^O^
  zaterdag 31 maart 2012 @ 14:39:17 #26
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_109730261
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:36 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Jammer, wou ff de_kromme samen met HMF op z'n bek slaan.
Dat Haagje zit op JJ. Gaat niet. :+
Elite
Tegen TTIP
pi_109730332
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:39 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat Haagje zit op JJ. Gaat niet. :+
Dan steek ik wel m'n middelvinger op. :D
pi_109730368
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:42 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dan steek ik wel m'n middelvinger op. :D
Joh, die jongen is gewoon een Feijenoorder die nog uit de kast moet komen :{. Moet je juist knuffelen en duidelijk maken 'dat het goed is jongen', des te sneller komt hij over de brug :+
pi_109731064
ik heb een slecht voorgevoel, iedereen is te zelfverzekerd ;(
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_109731083
Nog steeds focked up van gisteravond en dan begint het indrinken voor vnv alweer bijna }:|
  zaterdag 31 maart 2012 @ 15:12:02 #31
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_109731103
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 15:10 schreef Cara het volgende:
ik heb een slecht voorgevoel, iedereen is te zelfverzekerd ;(
Sowieso, iedereen zegt dat Feyenoord het makkelijkste programma heeft :+ met Feyenoord zegt dat hélemaal niets.
pi_109731199
Als die kip nou eens terugkomt uit de sportschool dan kunnen we verdomme gaan zuipen tot we erbij neervallen ;(.
pi_109731248
Waarom pleur je die shit niet gewoon op youtube, geef andere fansites van feyenoord 10 euro om het erop te zetten en twitter en facebook doet de rest.

@HMF docu

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 15:16:57 ]
pi_109731353
Godverdomme man, vanavond eindelijk die avondwedstrijd eens gaan pakken
pi_109731393
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 15:16 schreef Typisch het volgende:
Waarom pleur je die shit niet gewoon op youtube, geef andere fansites van feyenoord 10 euro om het erop te zetten en twitter en facebook doet de rest.

@HMF docu
Omdat het verhaal heel moeilijk 'rond' te krijgen is zonder Van Geel en Guidetti die willen meewerken hieraan.
Dát opzich is nog wel te overkomen, maar het niet kunnen gebruiken van wedstrijdbeelden is een groter probleem. Ik zou dat natuurlijk wel 'illegaal' kunnen doen en daarmee het publicatierecht en exploïtatierecht zoals bedoelt in Aw Art. 10 lid 1 bedoelt is kunnen schenden; lekker handig is dat echter niet als je in deze sector werkt :').

Buiten het feit dat ik dan een strafbaar feit bega en in principe een aanklacht zou-kunnen-verwachten, hoewel onwaarschijnlijk.

Dus ik hoop dat ik met LN samen kan werken en die jongens daar ook de wil en kennis hebben om dit de publieke omroep in te lanceren. Ik heb de contacten wel binnen de PO mochten ze die zelf niet hebben, en het filmische oog ook wel ;(.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 15:22:16 ]
pi_109731429
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 15:21 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Omdat het verhaal heel moeilijk 'rond' te krijgen is zonder Van Geel en Guidetti die willen meewerken hieraan.
Dát opzich is nog wel te overkomen, maar het niet kunnen gebruiken van wedstrijdbeelden is een groter probleem. Ik zou dat natuurlijk wel 'illegaal' kunnen doen en daarmee het publicatierecht en exploïtatierecht zoals bedoelt in Aw Art. 10 lid 1 bedoelt is kunnen schenden; lekker handig is dat echter niet als je in deze sector werkt :').

Buiten het feit dat ik dan een strafbaar feit bega en in principe een aanklacht zou-kunnen-verwachten, hoewel onwaarschijnlijk.

Dus ik hoop dat ik met LN samen kan werken en die jongens daar ook de wil en kennis hebben om dit de publieke omroep in te lanceren. Ik heb de contacten wel binnen de PO mochten ze die zelf niet hebben, en het filmische oog ook wel ;(.
Kun je dat voer de rechten niet gewoon regelen via Eredivisie Live? Die zullen daar toch wel een regeling voor hebben..
pi_109731430
Aye, true. Zomaar een random idee: Heb je een iPad oid? Gewoon een keer na de training Guidetti aanspreken en laten zien die shit, als zo'n jongen het interessant vind is er veel meer kans om alsnog toestemming vanuit de club te krijgen denk ik.
pi_109731481
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 15:22 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Kun je dat voer de rechten niet gewoon regelen via Eredivisie Live? Die zullen daar toch wel een regeling voor hebben..
De rechten liggen bij de club, niet bij Eredivisie Live. Ik kan de beelden kopen bij het Archief Beeld en Geluid.

De kosten hiervan? Zie deze mail:

quote:
Beste XXXXXXXXXXXXXX,

Wij kunnen de beelden zowel digitaal als op een drager aanleveren. Je kunt het zowel ophalen als per post ontvangen. De kosten zijn als volgt:

Licentie: ¤500 per actie (goal, corner, overtreding etc,)
Handling fee: ¤130 voor het 1ste fragment + ¤30 voor elk extra fragment
Techniek: ca ¤100

<Gaat hier verder>
En de omroep met wie ik samenwerk wil dus geen dui-zen-den euro's kwijtzijn aan dit product. Ik ook niet. Dus dan houdt het al gauw op. ;(.

Als je immers spreekt over een 'wederopstanding', is het handig om te laten zien wát nou zo verschillend is, wát maakt dat de club het zoveel beter doet. Grafiekjes met de stand van de club in de eredivisie, maximaal aantal punten verschil t.o.v. plek 1, analyse van de hele financiële situatie, ja dat heb ik allemaal al.

Maar niemand wil puur naar de droge feiten kijken. We willen ook zien hoe Guidetti tegen Ajax de 4-2 erin knalt, of niet dan _O_. ;(.

Heb trouwens ook trainingen gefilmd et cetera, zitten ook mooie beelden tussen. Maargoed. Daar heb je dus allemaal niets aan als de beelden niet vrijgegeven worden door Feijenoord. ;(.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 15:27:07 ]
  zaterdag 31 maart 2012 @ 15:26:46 #39
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_109731522
Dus VI betaalt voor elke goal die zij laten zien 500¤?[/noob]
pi_109731533
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 14:39 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik ga juist kijken of me bij ze aan kan sluiten ^O^. Mijn beelden en kennissen in de TV-wereld, samen met 'wat zij te bieden hebben' (geen idee of dat veel of weinig is maar LN is natuurlijk geen kleine partij _O_) zou een pracht van een eindwerk moeten op kunnen leveren _O_.

Ik wéét dat de club met één partij samenwerkt die een documentaire maakte met dezelfde strekking als mijn verhaal. Ik heb nu een idee wie die partij is ^O^
Ik ben wel een slimme jonge hoor ;)
* Verwijderd *
pi_109731551
Godver wat achterlijk duur
pi_109731569
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 15:26 schreef J2T het volgende:
Theoretisch gesproken wel. Maar je kan natuurlijk dealtjes maken met clubs. "He jongens, zorgen jullie dat ik <deze beelden> mag gebruiken, dan doe ik <dit artikel> voor jullie schrijven".

Of: "Wij betalen jullie 10k voor ALLE beelden die het hele jaar in De Kuip geflimd worden".

Noem maar op. Er zijn legio methodes om de rechten bij de clubs los te pielen. Denk dat het gezien de vriendschap tussen Salamon en Derksen niet héél moeilijk is voor VI om aan die beelden te komen voor nop :')
pi_109731570
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 15:26 schreef J2T het volgende:
Die worden gesponsord door EL. Niet voor niets moet er afentoe een EL presentator aanschuiven, zelfde geldt voor Sport 1. Én het programma van beide zender wordt altijd effe uitgebreid verteld.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 15:29:21 ]
  zaterdag 31 maart 2012 @ 15:28:57 #44
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_109731576
2000 light years from home
pi_109731609
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 15:27 schreef SjaakBauer het volgende:
Godver wat achterlijk duur
Jep, en dus ben ik verantwoordelijk van de goodwill van de club. Ik heb zelfs de mensen IN die omroep contact laten zoeken met de club, er wordt gewoon simpelweg niet gereageerd op mails :'). Dan spreek je over de hoge bazen van een Publieke Omroep in het nationaal bestel _O-.

Echt :{. Verschrikkelijk.

De enige die reageerde was Salamon, die dus aangaf dat er al een andere "groep mensen" hiermee bezig is. Maar ténzij die gasten ook contacten hebben in de televisiewereld (wat ik absoluut niet uitsluit hoor!), hebben ze best een kans laten liggen om op een nationaal platform ENORM goodwill te creëeren rondom de club.
pi_109731629
HMF, heb je die docu al aan iemand laten zien van EL/RTL/NOS oid? Als hij echt zo goed is zullen ze toch wel overstag gaanm, misschien De Mol effe bellen? :+

En voor de overige Feyenoorders, we krijgen dus sowieso een bazendocu over de wederopstanding? Danwel van HMF, dan wel fan de lunatics of een combi er van? w/
pi_109731635
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Die worden gesponsord door EL. Niet voor niets moet er afentoe een EL presentator aanschuiven, zelfde geldt voor Sport 1. Én het programma van beide zender wordt altijd effe uitgebreid verteld.
Alleen heeft EL daar in principe niets mee te maken, de rechten van de beelden liggen namelijk bij de clubs ;).

Natuurlijk is het niet onaannemelijk dat ook EL een 'stimulerende werking' heeft bij het "bijna gratis" verkrijgen van de beelden voor VI, maar ook zij betalen er gewoon voor logischerwijs.

En gelukkig maar: van die televisieinkomsten zijn we namelijk ontzettend afhankelijk als club :D
pi_109731719
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 15:31 schreef Typisch het volgende:
HMF, heb je die docu al aan iemand laten zien van EL/RTL/NOS oid? Als hij echt zo goed is zullen ze toch wel overstag gaanm, misschien De Mol effe bellen? :+

En voor de overige Feyenoorders, we krijgen dus sowieso een bazendocu over de wederopstanding? Danwel van HMF, dan wel fan de lunatics of een combi er van? w/
NOS is dus een onderdeel van de Publieke Omroep. Mijne is een wat kleinere dan de NOS maar behoort nog steeds tot de grootsten van Nederland.

Verder ook aangeboden aan EL. Die hadden interesse maar ik ben daarbij afgehaakt want "relatief kleine partij". Voor mij is het ook een stukje broodgewin: ik hoef echt geen centen te zien voor de documentaire zelf, het gaat voor mij puur om de 'prestatie': als je dit op je CV kan knallen ben je gewoon erg goed bezig.

Voor wat de club mij heeft laten weten zijn er dus mensen al 'enkele maanden' bezig met een verhaal 'met eenzelfde strekking.'. Op dit moment gok ik dus dat dat LN is, maar of dat écht zo is, is maar zéér de vraag.

Het probleem is dat de club niet wil vrijgeven wíé het zijn. Ik kan me dus nergens bij aansluiten, tenzij het LN is of één van de elite-vrienden van Happel weet wie het zijn.

Komende dinsdag heb ik een gesprek met zo'n bloedfanatieke supporter O+ En die schijnt het één en ander te weten wie van de Harde Kern (het schijnt iemand uit de harde kern te zijn maar niet Gijs van D.) hiermee bezig is.

Maargoed. Reken maar nergens op. Feijenoord kennende kan het net zo goed een lulverhaal zijn :D :').
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:00:20 #49
357045 Grifte
Feijenoord
pi_109732342
quote:
:D :{

Zelfs de NAC' ers vinden 'm niet leuk :').

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 16:03:22 ]
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:07:51 #51
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109732490
Roda ook al uitverkocht.

1000 man (+ de rest) op een woensdagavond naar fucking Kerkrade. Nice :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109732569
En toch elke keer denk ik aan VVV, RKC en vooral ook die wedstrijd tegen NEC. :'(
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:15:23 #53
277865 Sejt
Ondertitel
pi_109732647
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:11 schreef Typisch het volgende:
En toch elke keer denk ik aan VVV, RKC en vooral ook die wedstrijd tegen NEC. :'(
Ik ook. Er bestaat geen zekerheid in het voetbal. Maar dat is aan de spelers om te onthouden!
I love my mispoken words.
pi_109732652
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:11 schreef Typisch het volgende:
Ik aan RKC uit, Vitesse, PSV, Ajax, Groningen thuis, Twente uit.

Kortom: aan een winstpartij _O_ :D
pi_109732824
Ik zou echt in de kleedkamer willen zitten met die gasten :'). Zouden helemaal stuiteren van gekkigheid man. Ik en Guidetti helemaal flipppen tegen iedereen, zelfs Cabral zou er beter van gaan voetballen _O_
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:37:17 #56
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_109733132
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:24 schreef Helpmefok het volgende:
Ik zou echt in de kleedkamer willen zitten met die gasten :'). Zouden helemaal stuiteren van gekkigheid man. Ik en Guidetti helemaal flipppen tegen iedereen, zelfs Cabral zou er beter van gaan voetballen _O_
Nofi, maar ik denk dat je jezelf schromelijk overschat :D.
pi_109733176
quote:
die kruipen allemaal huilend in een hoekje, zelfs koeman zou jankend wegrennen :D
* Verwijderd *
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:42:25 #58
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_109733261
quote:
Ok.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_109733273
Wanneer HMF losgaat in de kleedkamer kunnen we er beter voor zorgen dat het Riagg ook direct met een flink team klaar staat
pi_109733451
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:37 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nofi, maar ik denk dat je jezelf schromelijk overschat :D.
Ongetwijfeld, Guidetti ook.

Ik zie een link _O_
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:49:56 #61
357045 Grifte
Feijenoord
pi_109733452
Zo maar even treintje ri Rotterdam pakken, hopelijk mooi avondje :W
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:50:22 #62
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_109733460
Op de Wikipedia van BMI staat dat hij 71kg weegt, daar geloof ik nou niks van :{. Ik denk dat zijn BMI (hahaha) hoger ligt :P.
pi_109733479
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:42 schreef SjaakBauer het volgende:
Wanneer HMF losgaat in de kleedkamer kunnen we er beter voor zorgen dat het Riagg ook direct met een flink team klaar staat
Die wordt meteen platgespoten en een dwangbuis afgevoerd
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_109733496
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:51 schreef eight het volgende:

[..]

Die wordt meteen platgespoten en een dwangbuis afgevoerd
_O-. Toffe UI trouwens.
  Moderator zaterdag 31 maart 2012 @ 16:52:57 #65
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_109733512
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:50 schreef Merkie het volgende:
Op de Wikipedia van BMI staat dat hij 71kg weegt, daar geloof ik nou niks van :{. Ik denk dat zijn BMI (hahaha) hoger ligt :P.
_O- Zo breed is hij ook weer niet.
pi_109733532
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:52 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Zeg dat maar eens als je oog in oog met de Bruno staat
pi_109733534
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:52 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Komop man, weet je hoe weinig 71 kilo is? :D. Ik denk dat die gast minimaal 77 ofzo is. Spier is relatief licht weefsel maar desondanks als je zo'n kleerkast als die gast bent _O_

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 16:54:21 ]
  zaterdag 31 maart 2012 @ 16:55:42 #68
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_109733575
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:53 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Komop man, weet je hoe weinig 71 kilo is? :D. Ik denk dat die gast minimaal 77 ofzo is. Spier is relatief licht weefsel maar desondanks als je zo'n kleerkast als die gast bent _O_
Spieren zijn zwaarder dan vet hoor.
pi_109733591
quote:

[..]

_O- zoveel faal in deze post :o
* Verwijderd *
pi_109733597
quote:

[..]

-edit- laat maar...je wordt al gecorrigeerd door anderen. ;) GVD NIEMAND EEN KAARTJE MEER OVER VOOR VANAVOND??? :N

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 16:57:22 ]
  zaterdag 31 maart 2012 @ 17:05:48 #71
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_109733900
Ronnie moet een liedje zingen hi ha ho
* Verwijderd *
pi_109733927

[ Bericht 100% gewijzigd door Cara op 31-03-2012 17:10:24 ]
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  Moderator zaterdag 31 maart 2012 @ 17:11:44 #74
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_109733981
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:53 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Zeg dat maar eens als je oog in oog met de Bruno staat
Klopt, hij is wel imposant, maar het is nog geen Vlaar of Douglas qua kracht en gewicht.
pi_109734031
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:11 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Klopt, hij is wel imposant, maar het is nog geen Vlaar of Douglas qua kracht en gewicht.
Komt wel. Hij moet ff wat meer ki-ap eten voor de eiwitten.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 17:37:23 #76
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_109734628
Wij gaan winnen alleen met hoeveel is de vraag.,
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_109735072
Er wordt na een aantal maanden rust ook weer eens gepost in het nac forum :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 17:43 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb er ook een goed gevoel over! Opwarmertje:

[ afbeelding ]

Las trouwens dat Feyenoord een bod op Lurling gaat doen. Afgelopen week riep hij zelf ook al iets over naar Rotterdam te kunnen. :(
Ik zie liever Charisteas terug komen :P
Maar goed, zal misschien wel een april grapje zijn.
pi_109735871
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:56 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

-edit- laat maar...je wordt al gecorrigeerd door anderen. ;) GVD NIEMAND EEN KAARTJE MEER OVER VOOR VANAVOND??? :N
quote:
15s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:56 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

_O- zoveel faal in deze post :o
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:55 schreef Merkie het volgende:

[..]

Spieren zijn zwaarder dan vet hoor.
... Jullie falen allemaal. NERGENS zeg ik dat spierweefsel lichter is dan vetweefsel. :'). Assumption is the mother of all fuckups.

Ik zeg alleen dat spierweefsel relatief licht weefsel is. En dat is ook zo! Ga voor de grap eens kijken naar andere weefselsoorten in het lichaam, en vergelijk die met spierweefsel. Spierweefsel is een van de lichtste weefselsoorten, ONDANKS dat het zwaarder is dan vetweefsel.

En nu op naar De Kuip. Schorem. :D

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 18:27:22 ]
pi_109735986
Geen idee waar ik vanavond ga kijken, geen kaartje. Helft van mijn maten niet beschikbaar, nog op de voetbal of werken.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 18:45:46 #80
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_109736443
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 18:26 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

[..]

[..]

... Jullie falen allemaal. NERGENS zeg ik dat spierweefsel lichter is dan vetweefsel. :'). Assumption is the mother of all fuckups.

Ik zeg alleen dat spierweefsel relatief licht weefsel is. En dat is ook zo! Ga voor de grap eens kijken naar andere weefselsoorten in het lichaam, en vergelijk die met spierweefsel. Spierweefsel is een van de lichtste weefselsoorten, ONDANKS dat het zwaarder is dan vetweefsel.

En nu op naar De Kuip. Schorem. :D
Goh, maar vet en spieren kan je kweken, andere weefsels niet tot nauwelijks, dus de verhouding in gewicht tot andere soorten weefsels is vrij irrelevant en derhalve is onze aanname gewoon correct in deze context.
pi_109737287
Ik zou nac niet onderschatten, heb het gevoel dat het nog vrij lastig gaat worden. Al hoop ik dat mijn gevoel er helemaal naast zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door NumberSeven op 31-03-2012 19:44:09 ]
pi_109737977
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 18:45 schreef Merkie het volgende:

[..]

Goh, maar vet en spieren kan je kweken, andere weefsels niet tot nauwelijks, dus de verhouding in gewicht tot andere soorten weefsels is vrij irrelevant en derhalve is onze aanname gewoon correct in deze context.
Dat zie je dus verkeerd :D Een groot deel van je organen kan je weldegelijk met je voedselpatroon geiwchttechnisch veranderen. Onder andere het Hart (ja oké dat is een spier }:|), de nieren, lever en darmen zijn gewichttechnisch allemaal afhankelijk van je leefpatroon.

Maargoed, beetje een non-discussie. ;). Ik ga nu lekker naar 't stadion wandelen _O_
pi_109737995
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:18 schreef NumberSeven het volgende:
Ik zou nac niet onderschatten, heb het gevoeld dat het nog vrij lastig gaat worden. Al hoop ik dat mijn gevoel er helemaal naast zit.
Je zit er helemaal naast :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2012 19:43:15 ]
  zaterdag 31 maart 2012 @ 19:46:57 #84
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_109738125
Een bod op Lurling ?
We hebben toch geen nieuwe materiaalman nodig ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator zaterdag 31 maart 2012 @ 20:04:55 #85
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_109738804

(Edward vC)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_109739044
Ik zit er klaar voor iig!
Bier staat koud dus ook ik kan er vol tegen aan :P
  zaterdag 31 maart 2012 @ 20:21:37 #87
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_109739576
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:04 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]

(Edward vC)
De Teen basis dus ^O^
  zaterdag 31 maart 2012 @ 20:47:36 #88
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_109740843
GOLAZO
  zaterdag 31 maart 2012 @ 20:49:05 #89
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_109740919
Nette aanval ^O^
pi_109741243
Clasie ook weer geweldig sterk aan het voetballen, nu al. Echt een geweldenaar man die gast.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 21:02:49 #91
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_109741624
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 20:56 schreef kapiteintje het volgende:
Clasie ook weer geweldig sterk aan het voetballen, nu al. Echt een geweldenaar man die gast.
Prima spelertje inderdaad.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 31 maart 2012 @ 21:03:57 #92
53267 TC03
pi_109741696
Godverdomme man. :{
  zaterdag 31 maart 2012 @ 21:04:26 #93
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_109741726
Kon je op wachten :{ waarom is dat nou altijd?
  zaterdag 31 maart 2012 @ 21:04:49 #94
357211 mar456
Is fan van Chloë Grace Moretz
pi_109741749
Te fuck :{
Is trouwens ook fan van Taylor Swift
  zaterdag 31 maart 2012 @ 21:05:36 #95
53267 TC03
pi_109741785
Wordt dit weer zo'n wedstrijd als Utrecht-uit? :{
  zaterdag 31 maart 2012 @ 21:05:47 #96
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_109741793

Kom op!
pi_109742336
Komop boys! Gvd domineren in eigen huis ja!
  zaterdag 31 maart 2012 @ 21:16:45 #98
53267 TC03
pi_109742351
Gol! :D
  zaterdag 31 maart 2012 @ 21:17:24 #99
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_109742381
Ik vind dat Feyenoord in thuiswedstrijden moeite heeft om geconcentreerd te blijven spelen. In uitwedstrijden doen ze dat veel beter :{ .
  zaterdag 31 maart 2012 @ 21:17:36 #100
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_109742388
Ruben 'BA' Schaken maakt hem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')