alleen vreemd dat niemand van de woningbouw jullie er op geattendeerd heeft..hadden ze eigenlijk wel moeten doenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 08:13 schreef Blue-eyes het volgende:
Een nieuwbouwwoning is bij oplevering nog heel erg vochtig en zou je eigenlijk goed moeten laten drogen voordat je iets op de vloer legt. Anderhalve week na oplevering is wel heel kort, tenzij je gedurende die tijd constant drogers in je huis hebt aangehad.
Er wordt zelfs aangeraden om een jaar te wachten met behangen omdat eerst al het vocht uit het beton moet.
En ik zou t ook niet weten? De woningstichting had het zeker moeten laten weten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:09 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik nu naar zo'n huis zou vertrekken zou ik niet kunnen ruiken dat je een jaar niet mag behangen en vloerbedekking leggen hoor
Jongens dit is gewoon algemene kennis. De woningbouw valt niks te verwijten. TS had zelf moeten nadenken voordat hij ging handelen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:14 schreef E.T. het volgende:
Ik ben eigenlijk verbaasd dat het vloerenbedrijf niet zelf de vochtigheid van de vloeren heeft gemeten voor ze gingen leggen. Of op z'n minst TS heeft geadviseerd over vloeren en nieuwbouwhuizen..
"algemene kennis" is dat de zon iedere dag op komt en weer onder gaat.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Jongens dit is gewoon algemene kennis. De woningbouw valt niks te verwijten. TS had zelf moeten nadenken voordat hij ging handelen.
Ik snap dat jullie TS willen steunen maar zo kun je elke verantwoordelijk wel afschuiven.
Wat een vreemde en opgefokte reactiequote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:07 schreef r3gi3boy het volgende:
Typisch weer, zelf een fout maken en direct de schuld bij een ander (de fabrikant, de woningbouw) in de schoenen willen schuiven. Er is ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid? Je kunt in een nieuw huis direct ruiken of de boel nog muf en vochtig is, en wanneer je reukvermogen je daar even in de steek laat, kun je het wel met de meest simpele middelen checken.
Sodemieter toch op.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Jongens dit is gewoon algemene kennis. De woningbouw valt niks te verwijten. TS had zelf moeten nadenken voordat hij ging handelen.
Typisch gevalletje van 'ik duld geen terechte kritiek op mijn eigen fouten'.quote:
Nope. Typisch gevalletje van het adresseren van een schuimfluim die langs de kant staat te bleren. Jij zegt dat ik niet heb nagedacht. Maak dat eens waar?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:19 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van 'ik duld geen terechte kritiek op mijn eigen fouten'.
F.
Woningbouw-verhuurder of woningbouw-verkoper? Dat maakt m.i. nogal wat uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 07:53 schreef Verbal het volgende:
Kon de woningbouw gisteren niet bellen omdat ze vrijdagmiddag dicht zijn, maar ben uiteraard van plan om ze maandag hierop aan te spreken. Iemand enig idee hoe dat zit met de aansprakelijkheid?
V.
Tsja, hoe moet je vragen naar iets waarvan je niet weet dat het een issue is? Die collega van jou kreeg drie keer advies, die zal het ook niet zelf hebben geweten. Ik kreeg dat advies niet, en wist ook niet dat het speelde.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:11 schreef fruityloop het volgende:
En dan nog, een vraag aan de vloerenlegger vanuit jezelf had natuurlijk ook gekund.
en dat is nalatigheid en dus aansprakelijkheidquote:Op zaterdag 31 maart 2012 08:45 schreef sijs het volgende:
[..]
alleen vreemd dat niemand van de woningbouw jullie er op geattendeerd heeft..hadden ze eigenlijk wel moeten doen
Naar mijn weten ook. Alleen zie maar eens gelijk te krijgen wan een woningbouw.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
en dat is nalatigheid en dus aansprakelijkheid
Met die algemene kennis ben ik het wel eens.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik snap dat jullie TS willen steunen maar zo kun je elke verantwoordelijk wel afschuiven.
dat is in elk nieuwbouwhuis zo.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:09 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik nu naar zo'n huis zou vertrekken zou ik niet kunnen ruiken dat je een jaar niet mag behangen en vloerbedekking leggen hoor
De frustratiequote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:31 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Naar mijn weten ook. Alleen zie maar eens gelijk te krijgen wan een woningbouw.
Uit eigen ervaring, weet ik dat dit 1 grote puinhoop hypocrieten zijn. Dan merk je het verschil van in je recht staan, en je recht behalen. Succes Verbal.
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:36 schreef quo_ het volgende:
Maar dat geldt dan zeker ook voor een woningverhuurder en een stoffeerder. Naar mijn idee is hier op zijn minst sprake van gedeelde verantwoordelijkheid en nalatigheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |