Ik ben net zo irritant als belsenquote:
quote:Op zondag 1 april 2012 03:25 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik ben net zo irritant als belsen
Ja 2017quote:Afijn, het was een legendarische avond. Op naar de tien jaar
Dat dus.quote:Op zondag 1 april 2012 03:13 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dat doe je snel!![]()
Het was gezellig
Ik was expres helemaal netjes op tijd op het station. Klote pinpas. Morgen maar een nieuwe aanvragen.quote:Op zondag 1 april 2012 03:02 schreef Bosbeetle het volgende:
Geslaagd feestje belsen jammer dat er niet meer MUZzers waren
Darkestrah, je had best zwart kunnen rijden
Lijkt mij ook de beste oplossing.quote:Oud materiaal Gary Barlow onder de hamer
LONDEN - Twee cassettebandjes met liedjes die Gary Barlow opnam voor hij bij Take That kwam, gaan onder de hamer.
quote:
quote:
quote:
Sorry, ik had een afspraak met 2 andere oud MUZ mods!quote:Op zondag 1 april 2012 03:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dat is mijn sallandse (ik weiger twentse te zeggen want dat ben ik niet) tongval
[..]
Ja 2017maar serieus het viel me wel tegen van de andere muzzers hoor hoevaak mod iemand 5 jaar!
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Sorry, ik had een afspraak met 2 andere oud MUZ mods!
Eerlijk waar!quote:
welke 2 dan?quote:
hmm nederig moet ik mijn meerdere erkennen.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De übermuziekmod Sebbo (ik mag sebbo zeggen, anderen worden dan gestenigd) en Vork.
Hell yeah, ik heb mijn connecties.
zo noem ik 'm altijd eigenlijkquote:Op woensdag 4 april 2012 11:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
ik mag sebbo zeggen, anderen worden dan gestenigd
Mijn THEE!quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Sorry, ik had een afspraak met 2 andere oud MUZ mods!
Witchfynder?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch wel een respectabel rijtje
Seborik
Vork
Summoner
beathoven
nipeng
belsen
Berkery
Sack_blabbath
Parodiuzz
krioro
da_ripper
Wie mis ik nog?
Ik had het over het respectabele deel van het lijstjequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop