Baggeraat denk ik. Ik ken iemand met Rath als achternaam en dat spreek je zo uit.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:43 schreef arucard het volgende:
Zou je haar achternaam eigenlijk uitspreken als Bagger-rat?
Reviews van nieuwer werk lijken ook steeds langer op zich te laten wachten.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:02 schreef belsen het volgende:
[..]
Voor mij hebben ze een aantal jaar terug eigenlijk al afgedaan. Het was traag en verouderd in tegenstelling tot wikipedia.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Welkom Bosbeetle bij PR
eens kijken of ik wat mooie muzikale winacties kan fixen
Ik denk niet dat roadburn nog reclame nodig acht te zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]Grootmacht op de FOK!s. Gefeliciteerd. Dit kan Roadburn-kaarten opleveren.
er stond zeker DK op, waardoor hij dacht dat het "Dinand Kane" was?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:05 schreef Darkestrah het volgende:
Dinand van Kane met een Dead Kennedys-shirt aan op tv.
Dat doe ik al....quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:46 schreef Seborik het volgende:
Nou, van harte. Kijk uit dat je niet teveel dingen tegelijk gaat doen.
Ik vind de huidige fok!afvaardiging naar RB meer dan voldoende.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]Grootmacht op de FOK!s. Gefeliciteerd. Dit kan Roadburn-kaarten opleveren.
Iddquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:16 schreef nipeng het volgende:
[..]
Ik vind de huidige fok!afvaardiging naar RB meer dan voldoende.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:52 schreef belsen het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Michael Bublé - Singing with a Fan Live
Hoe gay is Michael Bubblé?
Wel een leuk filmpje.
haha ja wie had dat nou gedachtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:33 schreef On het volgende:
Nou. Die eerste wedstrijd had ik aardig goed in de pool, maar ik had niet verwacht dat Rusland zo zou gaan hakken.
Nou in de telesport poule had ik 2-0 voor Rusland. Om een of andere reden op fok 1-2quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:45 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou in de telesport poule had ik 2-0 voor Rusland. Om een of andere reden op fok 1-2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop