Schannuleke wint.quote:
Zo vluchtig dat je twee deelnemers bent vergeten (waaronder mijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:04 schreef Yvesss het volgende:
ok dan. uno momento, por favor....
1.Schanulleke
2.Cockwhale
3.Jappyb1
4.Rebubbled
5.Mr.Manuel
6.The Critic
7.Whosvegas
8.BrandX
9.Obolos
Zeer vluchtig bekenen, rating op basis van eerste indruk.
Dit. Ik ben al te bekend geworden hier op Fok!, maar dit gaat echt heul ver.quote:Op donderdag 31 mei 2012 09:50 schreef HaJee het volgende:
Ik wil eigenlijk enigszins anoniem blijven op FOK!
Mooie incentive om er creatief mee om te gaan dus!quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:02 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dit. Ik ben al te bekend geworden hier op Fok!, maar dit gaat echt heul ver.
Jij kan je vorige foto ook deze maand mee laten doenquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:47 schreef Rebubbled het volgende:
Euhm. Volgens mij heeft HaJee gewonnen..
Wacht even..
Jup, nevermind.
Oh ik heb al honderd andere ideeen. Alleen wat ik een beetje tricky vind is hoe ik moet scherpstellen als ik niet zelf door de zoeker kijk.. Beginnersproblemen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 07:27 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Jij kan je vorige foto ook deze maand mee laten doen
was mij bekend, dus was ook grapje.. vandaar dequote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:22 schreef Schanulleke het volgende:
Foto's dienen in de maand zelf genomen te zijn.
Is er trouwens niemand die het rijtje compleet heeft?
Oja, lijstje postenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:54 schreef HaJee het volgende:
Ik had wat tijd over en heb even de punten van de vorige opgeteld. Twee mensen hebben de foto van Divinephoto niet beoordeeld. Daar heb ik haar één punt gegeven en bij de rest één punt erbij geteld. Verder ben ik er maar van uit gegaan dat Yvesss geen punten maar posities gepost heeft en dat MrManuel het tegenovergestelde gedaan heeft. Divinephoto heeft niet gestemd. Als dat allemaal klopt is dit de uitslag met slechts één puntje verschil aan de kop.
1 Schanulleke 90 punten
2 HaJee 89
3 Rebubbled 86
4 Cockwhale 72
5 BrandX 65
""MrManuel 65
7 jappy-b 60
8 Yvesss 54
9 whosvegas 49
10 the_critic 40
11 obolos 37
12 Divinephoto 19