mss ligt het aan mij, maar ik zie nietsquote:Op zondag 20 mei 2012 21:05 schreef the_critic het volgende:
nou, mijn mega saaie, maar eerste bijdrage. Hopenlijk de volgende keer meer inspiratie. Spreekt me wel aan dit topic, dus mijn eerste voorzichtige stap is gezet![]()
[ afbeelding ]
Ik heb het gefixed voor je. Truuk was: op de foto rechtermuisknop: view all sizes (gekozen voor medium 640) dan opent de pic opnieuw, toen op de pic weer rechtermuisknop, en toen kon ik de link naar de afbeelding zelf kopieren.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:12 schreef the_critic het volgende:
heb de foto op flickr staan, maar krijg hem hier niet op... :S
Vind je foto wel iets hebben, mooi lijnen spelquote:Op zondag 20 mei 2012 21:05 schreef the_critic het volgende:
nou, mijn mega saaie, maar eerste bijdrage. Hopenlijk de volgende keer meer inspiratie. Spreekt me wel aan dit topic, dus mijn eerste voorzichtige stap is gezet![]()
[ afbeelding ]
Mooi, dat lijkt me exact de bedoeling van dit topic. Jezelf en anderen een beetje speels prikkelen en al doende nog iets leren ook.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:05 schreef the_critic het volgende:
[ afbeelding ]
Het is nu eigenlijk tot te laat licht om doordeweeks wat te doen voor mij. En vrijdag+zaterdag is meestal al vol. Dus dan wordt 't lastig op een gegeven moment.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:40 schreef Schanulleke het volgende:
Een aantal met mooi lijnenspel. Wordt nog lastig. Toch had ik verwacht dat dit onderwerp meer mensen uit zou dagen.
Mazzeltje, dat je vuurwerk tegenkwam in mei.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:12 schreef jappy-b het volgende:
toch maar een inzending deze maand
[ afbeelding ]
1 | [flickr][/flickr] |
1 | [img][/img] |
Ik ben ook op Pinkpop!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 06:27 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb de stemlijstjes aangepast en Mirel weggehaald.
Ik ben vanaf vanavond tot maandag/dinsdag weg. Dus mocht iedereen opeens gestemd hebben, kan iemand anders dan even de stemmen tellen?
Orgineel is het niet, maar had dit idee (nav een foto les over sluitertijden) al een tijd in mijn hoofd. En moeilijk was het ook niet, gewoon je camera op een statief plaatsen en de sluiter 30 sec open laten staan.quote:Een mooie foto maar weinig origineel (hoewel het wel een moeilijkheidsgraad heeft denk ik ?) Wat hem nog interessant maakt is dat het een strakke foto is met rechte lijnen.
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:01 schreef whosvegas het volgende:
Wanneer is de bedoeling dat de punten geteld worden en heeft iedereen al gestemd?
De winnaar moet volgens de regels in de OP vòòr de eerste van de nieuwe maand een nieuw onderwerp posten. De stemmen moeten dus op de 30e wel binnen zijn zodat de winnaar nog een dagje heeft om wat te bedenken.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:30 schreef Rebubbled het volgende:
MrManuel en Yvess dienen nog te stemmen. MrManuel zit nu te feesten op Pinkpop, dus ik denk dat hij na het weekend stemt. Er is geen uiterlijke stemdatum.
quote:Op zondag 27 mei 2012 11:30 schreef Rebubbled het volgende:
MrManuel en Yvess dienen nog te stemmen. MrManuel zit nu te feesten op Pinkpop, dus ik denk dat hij na het weekend stemt. Er is geen uiterlijke stemdatum.
Morgen ga ik ff de stemmen tellen.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:31 schreef HaJee het volgende:
[..]
[..]
De winnaar moet volgens de regels in de OP vòòr de eerste van de nieuwe maand een nieuw onderwerp posten. De stemmen moeten dus op de 30e wel binnen zijn zodat de winnaar nog een dagje heeft om wat te bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |