Jij mag helemaal niet stemmenquote:Op donderdag 26 april 2012 08:01 schreef whosvegas het volgende:
Vanavond ga ik ook maar eens stemmen
Stemmen mag altijd, alleen tellen de punten niet mee.quote:
Je kan nog 2 dagen verder dubben... ik hoop op ...quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:41 schreef Schanulleke het volgende:
Dat was close inderdaad.
Ik vind het heel erg moeilijk om een onderwerp te kiezen. Niet omdat ik geen idee heb, integendeel, ik weet niet wat ik moet kiezen.
Ik dub nog over:
1 Geel
2 In het donker
3 Zelfportret
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what you make it.
Het laat denk ik voldoende ruimte om de fantasie vrijheid te bieden.quote:Op maandag 30 april 2012 08:08 schreef CompuMess het volgende:
Ah, duistere zaken vastleggen...
fff laten bezinken maar.
Hij lijkt aan het criterium te voldoen. Het plaatje prikkelt de fantasie ook. Interessant!quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:23 schreef CompuMess het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm.... concept moet nog even iets verder worden uitgewerkt denk ik.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:23 schreef CompuMess het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm.... concept moet nog even iets verder worden uitgewerkt denk ik.
Die foto net in Lightroom geïmporteerd en met de belichting wat geschoven. Wat je dan allemaal te zien krijgt. Ik durf het hier niet eens neer te zetten. Kijk zelf maar!quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hij lijkt aan het criterium te voldoen. Het plaatje prikkelt de fantasie ook. Interessant!
Zó erg is het nu ook weer niet hoor....quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:29 schreef HaJee het volgende:
[..]
[..]
Die foto net in Lightroom geïmporteerd en met de belichting wat geschoven. Wat je dan allemaal te zien krijgt. Ik durf het hier niet eens neer te zetten. Kijk zelf maar!
Toevallig heb ik ook het idee gehad om een foto te maken op een kermis.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:57 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben vanavond nog op de valreep naar de kermis geweest voor een paar foto's. Doordat het superrustig was viel het helaas wat tegen, er draaide niet veel. Toch een plaatje dat misschien wel mijn inzending wordt.
[ link | afbeelding ]
In the dark by Gilles 1972, on Flickr
Dat blauwquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:57 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben vanavond nog op de valreep naar de kermis geweest voor een paar foto's. Doordat het superrustig was viel het helaas wat tegen, er draaide niet veel. Toch een plaatje dat misschien wel mijn inzending wordt.
[ link | afbeelding ]
In the dark by Gilles 1972, on Flickr
Daarom pleur ik altijd meteen foto's in het wedstrijdtopic, ook al ben ik niet zeker of het mijn inzending wordt. Op die manier plas je toch alvast over je plaatje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:55 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Toevallig heb ik ook het idee gehad om een foto te maken op een kermis.
Twijfel echter nog tussen 2 foto's.. Nu ik jou foto zie weet ik voor welke ik niet ga, want wil niet een soort gelijke foto van jou nemen.
ik ook hoor!quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:15 schreef Rebubbled het volgende:
En hierbij mijn toevoeging. Be nice, ik ben maar een beginner.![]()
[ afbeelding ]
Ik kan jouw foto ook niet zien, behalve als ik de afbeeldings URL open in een nieuw venster.quote:
Mooie invulling, keurig belicht. Prima foto!quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:15 schreef Rebubbled het volgende:
[ afbeelding ]
Is trouwens een zelfportret. Ik had niemand die mee wilde werken.
Ik vind et een geslaagde pogingquote:Op donderdag 10 mei 2012 23:15 schreef Rebubbled het volgende:
[ afbeelding ]
Is trouwens een zelfportret. Ik had niemand die mee wilde werken.
Oh super mooi!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:01 schreef HaJee het volgende:
Mijn voorlopige inzending. Mijn garage waar het zonnetje maar beperkt schijnt en het dus overdag ook best donker is.
[ afbeelding ]
Lekker lijnenspel!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:01 schreef HaJee het volgende:
Mijn voorlopige inzending. Mijn garage waar het zonnetje maar beperkt schijnt en het dus overdag ook best donker is.
[ afbeelding ]
Ook?quote:
Heb nog niet echt een idee. Maar ik ga deze keer wel wat insturen ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:28 schreef Rebubbled het volgende:
Zijn er nog mensen bezig met projectjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |