Jij mag helemaal niet stemmenquote:Op donderdag 26 april 2012 08:01 schreef whosvegas het volgende:
Vanavond ga ik ook maar eens stemmen
Stemmen mag altijd, alleen tellen de punten niet mee.quote:
Je kan nog 2 dagen verder dubben... ik hoop op ...quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:41 schreef Schanulleke het volgende:
Dat was close inderdaad.
Ik vind het heel erg moeilijk om een onderwerp te kiezen. Niet omdat ik geen idee heb, integendeel, ik weet niet wat ik moet kiezen.
Ik dub nog over:
1 Geel
2 In het donker
3 Zelfportret
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what you make it.
Het laat denk ik voldoende ruimte om de fantasie vrijheid te bieden.quote:Op maandag 30 april 2012 08:08 schreef CompuMess het volgende:
Ah, duistere zaken vastleggen...
fff laten bezinken maar.
Hij lijkt aan het criterium te voldoen. Het plaatje prikkelt de fantasie ook. Interessant!quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:23 schreef CompuMess het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm.... concept moet nog even iets verder worden uitgewerkt denk ik.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:23 schreef CompuMess het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm.... concept moet nog even iets verder worden uitgewerkt denk ik.
Die foto net in Lightroom geïmporteerd en met de belichting wat geschoven. Wat je dan allemaal te zien krijgt. Ik durf het hier niet eens neer te zetten. Kijk zelf maar!quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hij lijkt aan het criterium te voldoen. Het plaatje prikkelt de fantasie ook. Interessant!
Zó erg is het nu ook weer niet hoor....quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:29 schreef HaJee het volgende:
[..]
[..]
Die foto net in Lightroom geïmporteerd en met de belichting wat geschoven. Wat je dan allemaal te zien krijgt. Ik durf het hier niet eens neer te zetten. Kijk zelf maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |