1 bier alstublieft en rap want ik heb dorstquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:27 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik werk in de horeca bitches, daar moet je op zaterdag en zondag werken.
Nu ben ik niet aan het werk en als mensen zo zeveren, duurt het extra lang.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1 bier alstublieft en rap want ik heb dorst
maak er 2 van.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1 bier alstublieft en rap want ik heb dorst
Ik ook en moet van maandag t/m zondag werkenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:27 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik werk in de horeca bitches, daar moet je op zaterdag en zondag werken.
Ik studeer nog.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ook en moet van maandag t/m zondag werken
Nou doe jij mij maar een pils inschenken danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ook en moet van maandag t/m zondag werken
Nee jakkie geen tandartsassistentequote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:35 schreef STING het volgende:
[..]
In jouw ogen is het dus altijd lente?
Oh wacht
Ik ben niet xo nuchterquote:
Ja dat kun je wel stellen ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Aaaaah young loveik kijk teveel Harry Potter
Nee sorry. Ik heb de films wel gezien en de boeken gelezen, maar ik herinner me er bar weinig van.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja dat kun je wel stellen ja.
Straks kom je ook nog met Twilight quotes
Lijkt me genoeg bewijs dat het slecht was danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik heb de films wel gezien en de boeken gelezen, maar ik herinner me er bar weinig van.
Slecht, maar vermakelijk. Ik snap nooit zo goed wat iedereen tegen die films heeft. Om vermakelijk te zijn, hoeft een film toch niet per se hoogstaand te zijn?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lijkt me genoeg bewijs dat het slecht was dan
Of toen ze seks hadden en de volgende dag Bella helemaal onder zat met blauwe plekken en daarna nog meer seks wilde hebben omdat het zo lekker was.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:07 schreef muhahaha het volgende:
Ik weet er wel 1
Ow jake i love you
but i want to be with edward
SNIF HUIL HUIL
Dialogen zijn kutquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Slecht, maar vermakelijk. Ik snap nooit zo goed wat iedereen tegen die films heeft. Om vermakelijk te zijn, hoeft een film toch niet per se hoogstaand te zijn?
Nee de zwangerschap danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:09 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Of toen ze seks hadden en de volgende dag Bella helemaal onder zat met blauwe plekken en daarna nog meer seks wilde hebben omdat het zo lekker was.
Loeder zover was ik nog nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:11 schreef Heroinjunk het volgende:
En dat ze de baby wil houden, ondanks dat ze vermoord wordt door dat ding, omdat ie van Edward is.
Je moet dat met een korrel zout nemen. Zoals ik al zei: waarom moet een film hoogstaand zijn om vermakelijk te zijn?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dialogen zijn kut
Verhaal is kut (glimmende vampieren KOM OP)
Acteurs zijn kut, die bella is het nicht van Stefen Seagel alleen hij is tenminste nog stoer
Hallo je hebt toch ook de seks gezien, dan heb je dat toch ook gezien, dat is in de laatste film die uit is gekomen hoor Sjaakiequote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Loeder zover was ik nog niet
Spoiler en zulks
Deel 2 komt dit jaar uitquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Loeder zover was ik nog niet
Spoiler en zulks
Ja hallo ze LEEFT NOG.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hallo je hebt toch ook de seks gezien, dan heb je dat toch ook gezien, dat is in de laatste film die uit is gekomen hoor Sjaakie
Ja ze gaat niet dood, maar dat ding vermoordt d'r toch bijna man, dat bedoelde ik. En ze is stiekem ook dood, ze is veranderd. Maar dat zie je ook al in de laatste film, u can't blame for spoilers.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hallo ze LEEFT NOG.
Gelukkig gaat ze kapot dan, doet Edward eindelijk iets goeds.
In de boeken leeft ze ook nog, maar wordt een vampier. Bahquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hallo ze LEEFT NOG.
Gelukkig gaat ze kapot dan, doet Edward eindelijk iets goeds.
Oja ik weet dat ze een vampier is en oja bijna dood.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ze gaat niet dood, maar dat ding vermoordt d'r toch bijna man, dat bedoelde ik. En ze is stiekem ook dood, ze is veranderd. Maar dat zie je ook al in de laatste film, u can't blame for spoilers.
ja morgenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ga je tong ergens anders in hangen, jongeman!
Waar is mark?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ga je tong ergens anders in hangen, jongeman!
Laat hem eens mw3 aandoen en skype en zijn whats app kijkenquote:
Hij doet "hmhm"quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Laat hem eens mw3 aandoen en skype en zijn whats app kijken
Zeg maar : Kijk je wa!!! Daarna zoek ik het wel met hem uitquote:
Hij heeft al gekeken Henkie.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zeg maar : Kijk je wa!!! Daarna zoek ik het wel met hem uit
Een goede vriend van mij!quote:
quote:
Nee met elkaarquote:
Heb het 1 keer geprobeerd, maar ik verloor al na 1 minuut ofzo. Ben niet zo goed met zombies dodenquote:
Mijn zusje had toendertijd die trolletjes met lang haar, die werden ook gekortwiektquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik trok altijd de koppen er vanaf. En ik knipte het haar af en kleurde het met mijn stiften.
Ja! Ik wil hem in mp3, want m'n iPhone staat bijna vol.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:44 schreef muhahaha het volgende:
Welk formaat wil je hem hebben?
Is dit m?
s.quote:
Pech voor jou dat ik jouw vriendin niet ben.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
s.
Ja echt ! pech voor mark dat zijn vriendin dat niet s.
Dat valt wel meequote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Pech voor jou dat ik jouw vriendin niet ben.
neejquote:Op eejzaterdag 31 maart 2012 00:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zo zal Mark er ook wel over denken dan.
Ik ben online!quote:
rare wezensquote:
Ja dat lijkt me voor de hand liggen hahaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij moet naar bed gaan en gaan slapen.
Ja hij moet op skype komenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:43 schreef Heroinjunk het volgende:
/care, ik faal altijd in cod, als ik maar l0lz heb
Wat een dramatische vrouwen hier zeg. Niks normaals gezien.quote:
hoezo ruziequote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat een dramatische vrouwen hier zeg. Niks normaals gezien.
Uiteindelijk zelfs nog gezellig ruzie gekregen en bijna lopen matten.Ellende.
Waar ben je geweest danquote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat een dramatische vrouwen hier zeg. Niks normaals gezien.
Uiteindelijk zelfs nog gezellig ruzie gekregen en bijna lopen matten.Ellende.
DIOOOOquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja, het is Dio - Dansen in jou, maar ik kan er geen bestand van vinden.
Pakkerij, Fellini, Paddy's, Gat.quote:
Dude, ik had gisteren ook bonje in de kroegquote:
Nouja, ik heb hier iemand in deze SC reeks verteld dat zijn vrienden naar die kroeg in Den Bosch moesten, vervolgens had ik daar ruzie, hoop nu niet met de vrienden van die userquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:17 schreef Skv het volgende:
Nee in Enschede, maar er was sowieso een halve matpartij met tien tegen tien ofzo.Heel treurig.
Wat een kutavond.
Wat is er met ruzie de laatste tijd?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Nouja, ik heb hier iemand in deze SC reeks verteld dat zijn vrienden naar die kroeg in Den Bosch moesten, vervolgens had ik daar ruzie, hoop nu niet met de vrienden van die user
Geen idee, ik heb nooit ruzie.quote:
Nou naja ik niet zozeer, maar men liep gezellig met elkaar ruzie te schoppen overal om me heen. En de Paddy's was ellendig².quote:Op zaterdag 31 maart 2012 07:10 schreef Cue_ het volgende:
Ruzie gekregen?
Lol! ik ben net thuis. Altijd gezellig als je na sluitingstijd in de kroeg kan/mag blijven plakken. Gezellige gesprekken
Enschedequote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:17 schreef Skv het volgende:
Nee in Enschede, maar er was sowieso een halve matpartij met tien tegen tien ofzo.Heel treurig.
Wat een kutavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze weten daar niet wat mooi is?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:11 schreef Murdera het volgende:
Dankje.
Ik denk echter wel dat ze me op werk uitlachen als ik dit draag.
De barbaren.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Langharig tuig met metalshirts. :")
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:00 schreef Murdera het volgende:
To do:
-Bereik het hoogtepunt van schoonheid.
-Sterf met een glimlach.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
XO till we overdose
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:19 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Gewoon een fles shampoo geven. En een schaar....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mannen in pakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
![]()
![]()
. Staat je goed!
Wat voor werk doe je eigenlijk dan?XO till we overdose
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij xiet er netjes uit dus het zal er niet zo uitzien als bij die metal gastwn.. Die zijn vaak niet zo fris....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
![]()
![]()
In life, every ending is a new beginning..
IT.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:24 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Mannen in pak. Staat je goed!
Wat voor werk doe je eigenlijk dan?
Nee, het ziet er zeker niet zo uit als bij die metal gasten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:24 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Jij xiet er netjes uit dus het zal er niet zo uitzien als bij die metal gastwn.. Die zijn vaak niet zo fris....
Wel een pluspunt als je er goed uit ziet. Oja, blijf je zo kleden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
IT.![]()
Dus niets waar ik er goed voor uit hoef te zien.
[..]
Nee, het ziet er zeker niet zo uit als bij die metal gasten.
Ja, met hooivorken en shit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Enschedemaken ze daar ook ruzie
Ik dacht paddys Rotterdam ofzo
Waar ben je geweest dan? Ik lag er om 5 uur in ofzo.quote:
Rocks.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Waar ben je geweest dan? Ik lag er om 5 uur in ofzo.
Och God, met Kees? Ik vind de Rocks altijd maar vaag.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Zat beetje na te lullen met de barman daar.. was ook al gesloten rond 4 half 5
Toch niet met Kees he?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hier ook hoor. Zat beetje na te lullen met de barman daar.. was ook al gesloten rond 4 half 5
Over watquote:
Nou was super!quote:
Hoe meer je doet alsof, hoe natuurlijker het gaat voelen op den duur, tot je je beseft, hey ik ben eigenlijk ook mens!quote:Op zondag 1 april 2012 09:11 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Geen moer gedaan dit weekend.
Nergens zin in ook. Vandaag maar ff net doen alsof ik een mens ben dan.
Daar ga ik as zaterdag stappen. Nog tips?quote:Op zondag 1 april 2012 10:52 schreef over_hedge het volgende:
Ik ga over een uurtje naar bredaleuke stad!
Hé, ouwe gekquote:
Heb je het tot 8 uur volgehouden? Keurig hoor.quote:
Leuke stad indd!quote:Op zondag 1 april 2012 10:52 schreef over_hedge het volgende:
M'n ex woont daar...quote:Op zondag 1 april 2012 10:52 schreef over_hedge het volgende:
jaquote:
Wat zou dit topic zijn zonder al die harde werkersquote:Op maandag 2 april 2012 08:32 schreef Skv het volgende:
De werkweek is weer begonnen, dus dat komt wel weer!
Wat zou FOK zijn zonder al die harde werkers bedoel jequote:Op maandag 2 april 2012 08:38 schreef STING het volgende:
[..]
Wat zou dit topic zijn zonder al die harde werkers
Puntquote:Op maandag 2 april 2012 08:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat zou FOK zijn zonder al die harde werkers bedoel je
+1quote:Op maandag 2 april 2012 08:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat zou FOK zijn zonder al die harde werkers bedoel je
Ja, met de Bata, in een tentje ofzo.quote:Op maandag 2 april 2012 09:03 schreef Cue_ het volgende:
Klinkt goed skv!![]()
Maar gaan jullie nog afspreken?
Was het wat? Of was je dronken?quote:Op maandag 2 april 2012 09:04 schreef Cue_ het volgende:
Heb vrijdag in de kroeg ook nog het nummer van iemand gevraagd. Geen idee of ik daar wat mee ga doen
In een tentje?quote:
Ik vond het qua uiterlijk wel wat, want zag hem zitten en later de durf om hem ook nog aan te spreken. Maar geen idee meer wt ik er echt van vond. Ja dat ie z'n baardje/snor moest afscherenquote:Was het wat? Of was je dronken?Zou gewoon even een smsje sturen ofzo.
Een goed begin van een interessante relatiequote:Op maandag 2 april 2012 09:08 schreef Cue_ het volgende:
Ik vond het qua uiterlijk wel wat, want zag hem zitten en later de durf om hem ook nog aan te spreken. Maar geen idee meer wt ik er echt van vond. Ja dat ie z'n baardje/snor moest afscheren
Hij leek niet te willen luisterenquote:Op maandag 2 april 2012 09:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een goed begin van een interessante relatie
Wat een slappe zak. Krui-pen, dat moet ie.quote:
gohquote:Op maandag 2 april 2012 09:21 schreef muhahaha het volgende:
Dat was mijn punt niet. Je wilt hem al veranderen nadat je hem slechts 1 keer hebt gezien
Nehh snorren moeten eraf inderdaadquote:Op maandag 2 april 2012 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, het maakte hem ook interessant om te zien
Maar die snor zoende niet lekker
Alles wat meer is dan een vijfdagenbaardje is vies imho.quote:
Ligt beetje aan de persoon / baardgroei etc etcquote:Op maandag 2 april 2012 09:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Alles wat meer is dan een vijfdagenbaardje is vies imho.
Zo'n echte echte lange baard vind ik ook niets hoorquote:Op maandag 2 april 2012 09:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Alles wat meer is dan een vijfdagenbaardje is vies imho.
Die heb ik wel eens in de fik gestoken in de kroeg toen ik bezopen was.quote:Op maandag 2 april 2012 09:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zo'n echte echte lange baard vind ik ook niets hoor
quote:Op maandag 2 april 2012 09:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens in de fik gestoken in de kroeg toen ik bezopen was.Vond het meneertje niet leuk. Hij had er zo'n staartje van gevlochten onderaan z'n kin.
!
Er tussenin kan nog wel, maar niet met snorquote:Op maandag 2 april 2012 09:28 schreef Cue_ het volgende:
Zoiets is dan wel weer mooi.. (niet bij iedereen)
[ afbeelding ]
Dit gaat dan weer te ver:
[ afbeelding ]
en die jongen zat er beetje tussenin
quote:Op maandag 2 april 2012 09:30 schreef Joysa het volgende:
Er tussenin kan nog wel, maar niet met snor
Ja, eens, ik heb meestal dat bovenste. Glad geschoren vind ik ook geen zak aan. En ik heb best lang haar.quote:Op maandag 2 april 2012 09:28 schreef Cue_ het volgende:
Zoiets is dan wel weer mooi.. (niet bij iedereen)
[ afbeelding ]
Dit gaat dan weer te ver:
[ afbeelding ]
en die jongen zat er beetje tussenin
Wel uitkijken voor pijnlijke stoppeltjesquote:Op maandag 2 april 2012 09:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, eens, ik heb meestal dat bovenste. Glad geschoren vind ik ook geen zak aan.
Je bent gewoon lui wil je zeggen?quote:Op maandag 2 april 2012 09:34 schreef STING het volgende:
Doe niet echt aan bewust gezichtshaar, wel heb ik m'n haar wat langer dan vroegah
Ik scheer me altijd met mn tondeuse op de milimeterstand, dan steekt het na 1 dag al bijna niet meer. En die rommel groeit niet massaal in (dat heb ik altijd als ik glad scheer, geen gezicht).quote:Op maandag 2 april 2012 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel uitkijken voor pijnlijke stoppeltjes![]()
We willen natuurlijk ook geen schuurpapier
Gewoon om 8 uur beginnen elke dagquote:Op maandag 2 april 2012 09:40 schreef Joysa het volgende:
over 2 dagen begint mijn werk.. ik heb nog steeds geen rooster..![]()
![]()
Wat voor werk?quote:Op maandag 2 april 2012 09:40 schreef Joysa het volgende:
over 2 dagen begint mijn werk.. ik heb nog steeds geen rooster..![]()
![]()
al gedaan.. 'we bellen je vanzelf als we 'm hebben'quote:
Owww.. dan komt het welquote:Op maandag 2 april 2012 09:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
al gedaan.. 'we bellen je vanzelf als we 'm hebben'
-het begint over 2 dagen?
'JAJA we zijn er mee bezig!'
Kneuzige shit daar.quote:Op maandag 2 april 2012 09:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
al gedaan.. 'we bellen je vanzelf als we 'm hebben'
-het begint over 2 dagen?
'JAJA we zijn er mee bezig!'
Dat geloof ik ook wel, maar beetje laatquote:
True truequote:
quote:Op maandag 2 april 2012 09:44 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl.. het lukt niet meer om de muziek hier op kantoor uit te zetten
quote:Op maandag 2 april 2012 09:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Ik heb 'm juist een tandje harder gezet net. Nog één bak koffie en dan ga ik echt wat doen. Maar dan ook écht.
omdat ik niet van radio hou waar ze heel veel op lullen. Dus heb m'n oordopjes inquote:Op maandag 2 april 2012 09:48 schreef Skv het volgende:
Waarom zou je dat willen? Ik heb 'm juist een tandje harder gezet net. Nog één bak koffie en dan ga ik echt wat doen. Maar dan ook écht.
De maandagochtendblues na een nacht veel te weinig slapen is alom aanwezig. Ik heb al wel een actiepuntenlijstje gemaakt met wat ik moet gaan doen vandaag/deze week. Maar de hoeveelheid zet me niet echt aan tot het daadwerkelijk uitvoeren van die ellende.quote:
Allemaal netjes 1 voor 1 afwerken. Nu even beginnen met enkele kleine snelle puntjes en dan richting de middag even een grotequote:Op maandag 2 april 2012 09:54 schreef Skv het volgende:
[..]
De maandagochtendblues na een nacht veel te weinig slapen is alom aanwezig. Ik heb al wel een actiepuntenlijstje gemaakt met wat ik moet gaan doen vandaag/deze week. Maar de hoeveelheid zet me niet echt aan tot het daadwerkelijk uitvoeren van die ellende.
Ik heb niet zoveel meer te vertellen. We zijn nu bijna 3 maanden uit elkaar en ik denk er steeds minder aan.quote:Op maandag 2 april 2012 10:47 schreef Cue_ het volgende:
Zo te zien is iedereen hard aan het werk gegaan
Een SC hoeft niet ontopic te zijn hoorquote:Op maandag 2 april 2012 10:57 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb niet zoveel meer te vertellen. We zijn nu bijna 3 maanden uit elkaar en ik denk er steeds minder aan.
Owja verrek ik dacht even in het andere exen topic te zijnquote:
Individualismequote:Op maandag 2 april 2012 10:57 schreef Cue_ het volgende:
Komt vast wel goed dan. Ik kijk nooit in KLB, dus geniet ervan
Idd, als er een forum is wat ik categorisch vermijd, is dat het welquote:Op maandag 2 april 2012 10:57 schreef Cue_ het volgende:
Komt vast wel goed dan. Ik kijk nooit in KLB, dus geniet ervan
Nog meer ONZ eigquote:Op maandag 2 april 2012 11:16 schreef STING het volgende:
[..]
Idd, als er een forum is wat ik categorisch vermijd, is dat het wel
Jamaar het is inhoudelijkquote:Op maandag 2 april 2012 11:16 schreef STING het volgende:
[..]
Idd, als er een forum is wat ik categorisch vermijd, is dat het wel
ONZ heeft heel soms nog weleens het potentieel om grappig te zijn voor mij.quote:
Heb jij zo weinig humor dan?quote:Op maandag 2 april 2012 11:20 schreef STING het volgende:
ONZ heeft heel soms nog weleens het potentieel om grappig te zijn voor mij.
dat iemand zei dat jij een voorstander was om dequote:
Kinders.. niet ruzie makenquote:Op maandag 2 april 2012 11:22 schreef STING het volgende:
[..]
Als ik daamee vanuit jouw ogen weinig humor heb, lekker belangrijk
Wel toevallig dat ik precies het zinnetje postte waar het over ging.quote:Op maandag 2 april 2012 11:21 schreef Cue_ het volgende:
dat iemand zei dat jij een voorstander was om de
"wat is deze" te verbannen..
Maar blijkbaar had ze het mis
We weten het al, maar als jij het graag in het midden laatquote:Op maandag 2 april 2012 11:24 schreef twi het volgende:
Wel toevallig dat ik precies het zinnetje postte waar het over ging.
Of heb ik kansloos op m'n eigen nick zitten spytoolen om een gevat antwoord te posten? We zullen het nooit weten...
Jupt iets met Den bosch.. of enschede.. of waar je ook maar wilquote:Op maandag 2 april 2012 11:29 schreef Geester het volgende:
( kijkt naar de tt )
Is er eigenlijk al een meet ofzo voorgesteld ....?
Lekker ver dusquote:Op maandag 2 april 2012 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jupt iets met Den bosch.. of enschede.. of waar je ook maar wil
Wat?quote:Op maandag 2 april 2012 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als dat wat je wil , dan is dat dus geen probleem
Je gelooft in toevalquote:Op maandag 2 april 2012 11:28 schreef Cue_ het volgende:
We weten het al, maar als jij het graag in het midden laat
Amsterdam.quote:Op maandag 2 april 2012 11:31 schreef Skv het volgende:
Er waren toch lui die zaterdag gingen stappen in Groningen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |