al gedaan.. 'we bellen je vanzelf als we 'm hebben'quote:
Owww.. dan komt het welquote:Op maandag 2 april 2012 09:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
al gedaan.. 'we bellen je vanzelf als we 'm hebben'
-het begint over 2 dagen?
'JAJA we zijn er mee bezig!'
Kneuzige shit daar.quote:Op maandag 2 april 2012 09:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
al gedaan.. 'we bellen je vanzelf als we 'm hebben'
-het begint over 2 dagen?
'JAJA we zijn er mee bezig!'
Dat geloof ik ook wel, maar beetje laatquote:
True truequote:
quote:Op maandag 2 april 2012 09:44 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl.. het lukt niet meer om de muziek hier op kantoor uit te zetten
quote:Op maandag 2 april 2012 09:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Ik heb 'm juist een tandje harder gezet net. Nog één bak koffie en dan ga ik echt wat doen. Maar dan ook écht.
omdat ik niet van radio hou waar ze heel veel op lullen. Dus heb m'n oordopjes inquote:Op maandag 2 april 2012 09:48 schreef Skv het volgende:
Waarom zou je dat willen? Ik heb 'm juist een tandje harder gezet net. Nog één bak koffie en dan ga ik echt wat doen. Maar dan ook écht.
De maandagochtendblues na een nacht veel te weinig slapen is alom aanwezig. Ik heb al wel een actiepuntenlijstje gemaakt met wat ik moet gaan doen vandaag/deze week. Maar de hoeveelheid zet me niet echt aan tot het daadwerkelijk uitvoeren van die ellende.quote:
Allemaal netjes 1 voor 1 afwerken. Nu even beginnen met enkele kleine snelle puntjes en dan richting de middag even een grotequote:Op maandag 2 april 2012 09:54 schreef Skv het volgende:
[..]
De maandagochtendblues na een nacht veel te weinig slapen is alom aanwezig. Ik heb al wel een actiepuntenlijstje gemaakt met wat ik moet gaan doen vandaag/deze week. Maar de hoeveelheid zet me niet echt aan tot het daadwerkelijk uitvoeren van die ellende.
Ik heb niet zoveel meer te vertellen. We zijn nu bijna 3 maanden uit elkaar en ik denk er steeds minder aan.quote:Op maandag 2 april 2012 10:47 schreef Cue_ het volgende:
Zo te zien is iedereen hard aan het werk gegaan
Een SC hoeft niet ontopic te zijn hoorquote:Op maandag 2 april 2012 10:57 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb niet zoveel meer te vertellen. We zijn nu bijna 3 maanden uit elkaar en ik denk er steeds minder aan.
Owja verrek ik dacht even in het andere exen topic te zijnquote:
Individualismequote:Op maandag 2 april 2012 10:57 schreef Cue_ het volgende:
Komt vast wel goed dan. Ik kijk nooit in KLB, dus geniet ervan
Idd, als er een forum is wat ik categorisch vermijd, is dat het welquote:Op maandag 2 april 2012 10:57 schreef Cue_ het volgende:
Komt vast wel goed dan. Ik kijk nooit in KLB, dus geniet ervan
Nog meer ONZ eigquote:Op maandag 2 april 2012 11:16 schreef STING het volgende:
[..]
Idd, als er een forum is wat ik categorisch vermijd, is dat het wel
Jamaar het is inhoudelijkquote:Op maandag 2 april 2012 11:16 schreef STING het volgende:
[..]
Idd, als er een forum is wat ik categorisch vermijd, is dat het wel
ONZ heeft heel soms nog weleens het potentieel om grappig te zijn voor mij.quote:
Heb jij zo weinig humor dan?quote:Op maandag 2 april 2012 11:20 schreef STING het volgende:
ONZ heeft heel soms nog weleens het potentieel om grappig te zijn voor mij.
dat iemand zei dat jij een voorstander was om dequote:
Kinders.. niet ruzie makenquote:Op maandag 2 april 2012 11:22 schreef STING het volgende:
[..]
Als ik daamee vanuit jouw ogen weinig humor heb, lekker belangrijk
Wel toevallig dat ik precies het zinnetje postte waar het over ging.quote:Op maandag 2 april 2012 11:21 schreef Cue_ het volgende:
dat iemand zei dat jij een voorstander was om de
"wat is deze" te verbannen..
Maar blijkbaar had ze het mis
We weten het al, maar als jij het graag in het midden laatquote:Op maandag 2 april 2012 11:24 schreef twi het volgende:
Wel toevallig dat ik precies het zinnetje postte waar het over ging.
Of heb ik kansloos op m'n eigen nick zitten spytoolen om een gevat antwoord te posten? We zullen het nooit weten...
Jupt iets met Den bosch.. of enschede.. of waar je ook maar wilquote:Op maandag 2 april 2012 11:29 schreef Geester het volgende:
( kijkt naar de tt )
Is er eigenlijk al een meet ofzo voorgesteld ....?
Lekker ver dusquote:Op maandag 2 april 2012 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jupt iets met Den bosch.. of enschede.. of waar je ook maar wil
Wat?quote:Op maandag 2 april 2012 11:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als dat wat je wil , dan is dat dus geen probleem
Je gelooft in toevalquote:Op maandag 2 april 2012 11:28 schreef Cue_ het volgende:
We weten het al, maar als jij het graag in het midden laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |