1 bier alstublieft en rap want ik heb dorstquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:27 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik werk in de horeca bitches, daar moet je op zaterdag en zondag werken.
Nu ben ik niet aan het werk en als mensen zo zeveren, duurt het extra lang.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1 bier alstublieft en rap want ik heb dorst
maak er 2 van.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1 bier alstublieft en rap want ik heb dorst
Ik ook en moet van maandag t/m zondag werkenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:27 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik werk in de horeca bitches, daar moet je op zaterdag en zondag werken.
Ik studeer nog.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ook en moet van maandag t/m zondag werken
Nou doe jij mij maar een pils inschenken danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ook en moet van maandag t/m zondag werken
Nee jakkie geen tandartsassistentequote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:35 schreef STING het volgende:
[..]
In jouw ogen is het dus altijd lente?
Oh wacht
Ik ben niet xo nuchterquote:
Ja dat kun je wel stellen ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Aaaaah young loveik kijk teveel Harry Potter
Nee sorry. Ik heb de films wel gezien en de boeken gelezen, maar ik herinner me er bar weinig van.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja dat kun je wel stellen ja.
Straks kom je ook nog met Twilight quotes
Lijkt me genoeg bewijs dat het slecht was danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik heb de films wel gezien en de boeken gelezen, maar ik herinner me er bar weinig van.
Slecht, maar vermakelijk. Ik snap nooit zo goed wat iedereen tegen die films heeft. Om vermakelijk te zijn, hoeft een film toch niet per se hoogstaand te zijn?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:05 schreef muhahaha het volgende: