1 bier alstublieft en rap want ik heb dorstquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:27 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik werk in de horeca bitches, daar moet je op zaterdag en zondag werken.
Nu ben ik niet aan het werk en als mensen zo zeveren, duurt het extra lang.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1 bier alstublieft en rap want ik heb dorst
maak er 2 van.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1 bier alstublieft en rap want ik heb dorst
Ik ook en moet van maandag t/m zondag werkenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:27 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik werk in de horeca bitches, daar moet je op zaterdag en zondag werken.
Ik studeer nog.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ook en moet van maandag t/m zondag werken
Nou doe jij mij maar een pils inschenken danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ook en moet van maandag t/m zondag werken
Nee jakkie geen tandartsassistentequote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:35 schreef STING het volgende:
[..]
In jouw ogen is het dus altijd lente?
Oh wacht
Ik ben niet xo nuchterquote:
Ja dat kun je wel stellen ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Aaaaah young loveik kijk teveel Harry Potter
Nee sorry. Ik heb de films wel gezien en de boeken gelezen, maar ik herinner me er bar weinig van.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja dat kun je wel stellen ja.
Straks kom je ook nog met Twilight quotes
Lijkt me genoeg bewijs dat het slecht was danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik heb de films wel gezien en de boeken gelezen, maar ik herinner me er bar weinig van.
Slecht, maar vermakelijk. Ik snap nooit zo goed wat iedereen tegen die films heeft. Om vermakelijk te zijn, hoeft een film toch niet per se hoogstaand te zijn?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lijkt me genoeg bewijs dat het slecht was dan
Of toen ze seks hadden en de volgende dag Bella helemaal onder zat met blauwe plekken en daarna nog meer seks wilde hebben omdat het zo lekker was.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:07 schreef muhahaha het volgende:
Ik weet er wel 1
Ow jake i love you
but i want to be with edward
SNIF HUIL HUIL
Dialogen zijn kutquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Slecht, maar vermakelijk. Ik snap nooit zo goed wat iedereen tegen die films heeft. Om vermakelijk te zijn, hoeft een film toch niet per se hoogstaand te zijn?
Nee de zwangerschap danquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:09 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Of toen ze seks hadden en de volgende dag Bella helemaal onder zat met blauwe plekken en daarna nog meer seks wilde hebben omdat het zo lekker was.
Loeder zover was ik nog nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:11 schreef Heroinjunk het volgende:
En dat ze de baby wil houden, ondanks dat ze vermoord wordt door dat ding, omdat ie van Edward is.
Je moet dat met een korrel zout nemen. Zoals ik al zei: waarom moet een film hoogstaand zijn om vermakelijk te zijn?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dialogen zijn kut
Verhaal is kut (glimmende vampieren KOM OP)
Acteurs zijn kut, die bella is het nicht van Stefen Seagel alleen hij is tenminste nog stoer
Hallo je hebt toch ook de seks gezien, dan heb je dat toch ook gezien, dat is in de laatste film die uit is gekomen hoor Sjaakiequote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Loeder zover was ik nog niet
Spoiler en zulks
Deel 2 komt dit jaar uitquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Loeder zover was ik nog niet
Spoiler en zulks
Ja hallo ze LEEFT NOG.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hallo je hebt toch ook de seks gezien, dan heb je dat toch ook gezien, dat is in de laatste film die uit is gekomen hoor Sjaakie
Ja ze gaat niet dood, maar dat ding vermoordt d'r toch bijna man, dat bedoelde ik. En ze is stiekem ook dood, ze is veranderd. Maar dat zie je ook al in de laatste film, u can't blame for spoilers.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hallo ze LEEFT NOG.
Gelukkig gaat ze kapot dan, doet Edward eindelijk iets goeds.
In de boeken leeft ze ook nog, maar wordt een vampier. Bahquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hallo ze LEEFT NOG.
Gelukkig gaat ze kapot dan, doet Edward eindelijk iets goeds.
Oja ik weet dat ze een vampier is en oja bijna dood.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ze gaat niet dood, maar dat ding vermoordt d'r toch bijna man, dat bedoelde ik. En ze is stiekem ook dood, ze is veranderd. Maar dat zie je ook al in de laatste film, u can't blame for spoilers.
ja morgenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ga je tong ergens anders in hangen, jongeman!
Waar is mark?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ga je tong ergens anders in hangen, jongeman!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |