Hehequote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:26 schreef Bos81 het volgende:
klaar voor vandaag. Dadelijk maar de verf afspoelen, maar ik laat de spullen even liggen. Stel dat ik vanacht wakker wordt met een geniale ingeving..
Jij bent natuurlijk al veel verder dan ik, maar toen ik dus gisteren naar het kantoor van de begeleiding liep, zat ik al ideeen op te doen met die boom. Eerst wilde ik eigenlijk het gezicht in de kruin zetten, maar naar mate ik bezig was, leek me de stam mooier en simpeler. Zo iets had ik ook met het schilderij wat nu hier ligt....quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hehe
Ik heb altijd een kladblokje en pen/potlood mee voor een krabbel, soms zit ik op de fiets of wacht ik ergens en zie ik iets waar ik wat mee wil doen.
Gewoon lekker gaan doen als je zin / tijd hebt, niks moet toch, en heel fijn dat je nu leuke dingen hebt om je mee te vermakenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk al veel verder dan ik, maar toen ik dus gisteren naar het kantoor van de begeleiding liep, zat ik al ideeen op te doen met die boom. Eerst wilde ik eigenlijk het gezicht in de kruin zetten, maar naar mate ik bezig was, leek me de stam mooier en simpeler. Zo iets had ik ook met het schilderij wat nu hier ligt....
Maar misschien kom ik ook wel zo tot ideeen en dergelijke.
Voorlopig vind ik dit wel leuk om te doen. Maar ik denk wel dat ik dit voorlopig in de weekenden doe en misschien niet eens ieder weekend, maar dat hoeft natuurlijk ook niet. ZIjn zat andere zaken waarmee ik me kan vermaken gelukkig. Dat is wel eens anders geweest...
Mijn eerste post werd iets met 'aaaaiiifoonquote:
Zondag naar haateeceequote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn eerste post werd iets met 'aaaaiiifoon' Maar ik heb het maar laten zitten
Is die groter/kleiner dan de Sensatie XL?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zondag naar haateeceeechte telefoon bekieken
Hater.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Even groot geloof ik ongeveer, scheelt een milimetertje ofzo, scherm is wel wat groter, maar de rand er omheen dus wat kleiner.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is die groter/kleiner dan de Sensatie XL?
Haha ja, toen een HTC gewonnen, uit handjes van Gigiquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
Wat was dat ook alweer met jou en die telefoonwinkel toen Ll, was dat ook iets van een speciale actie? Fanboy
Ik blijf trouwquote:
Ik blijf ook trouwquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik blijf trouwIk weet niet wie er tot 4 maanden terug ook bij HTC zwoor.
En die One Xof je er nou van houdt of niet, tis wel een beest
Precies, kan je er eindelijk mee wat je iedere andere normale telefoon zo kan. Tetheren, non-app store apps installeren.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik blijf ook trouwik wacht op de 5
ik hou van mijn gejailbreakte Iphone met installous en cydia
Klopt. En jb kost geen geld en geen moeite. En daarna heb je ten opzichte van andere foons alleen maar voordelenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, kan je er eindelijk mee wat je iedere andere normale telefoon zo kan. Tetheren, non-app store apps installeren.
Zoals? je kan er dan toch gewoon van wat je sowieso al met een ander soortig toestel kan. Ik snap dat t handig en leuk is, maar tis nou niet dat ineens zoveel méér kan. Je kan gratis meuk installeren, tetheren, en buiten de App store om dingen installeren. Laatste 2 kan sowieso al met Android, eerste in principe ook als je losse apk's hebt, en sowieso als je root en alternatieve market installeer. En sowieso kost niet alles geld in de Android Marketquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt. En jb kost geen geld en geen moeite. En daarna heb je ten opzichte van andere foons alleen maar voordelen
Ik had het meer over tomtom draaien zonder dat de OS 300x crasht, naadloze intergratie met mijn mac -> mail, calender, icloud, herinneringen. Ect.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zoals? je kan er dan toch gewoon van wat je sowieso al met een ander soortig toestel kan. Ik snap dat t handig en leuk is, maar tis nou niet dat ineens zoveel méér kan. Je kan gratis meuk installeren, tetheren, en buiten de App store om dingen installeren. Laatste 2 kan sowieso al met Android, eerste in principe ook als je losse apk's hebt, en sowieso als je root en alternatieve market installeer. En sowieso kost niet alles geld in de Android Market
En stabieler dan androidquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
Maar, het is wel fijn, want sneller dan je Desire
Mwah, das ook allemaal dingen die echt prima op Android werken, zeker als je bv. Gmail gebruikt. Maar das gewoon persoonlijke voorkeur. En TomTom, je bedoelt die van >40 euro uit de App Store?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had het meer over tomtom draaien zonder dat de OS 300x crasht, naadloze intergratie met mijn mac -> mail, calender, icloud, herinneringen. Ect.
Mjah, het is jouw mening. Maar ik vind t vrij krom, je vergelijkt een toestel van *nu* met een toestel van 2 jaar geleden, wat volgens mij ook nog eens half defect was toenquote:
Jij met je Arenaquote:
Die is niet te zien in de Jupiler League heurquote:
Nee wel in je boekjequote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is niet te zien in de Jupiler League heur
Ik mis de Krommedijk het GN bouw stadion, binnenkort daar weer een keer met mn sjaal wapperen
Ik zag zoiets ja, die antwoorden op die polls zijn nog openbaar blijkbaar, ook maar es wegpoetsenquote:
Ohhquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh mn vriendjes hebben vandaag Stuk mogen aaien in het theater in Zwijndrecht
Ja ik geloof dat je alle instellingen op max moet zetten wil je niet via via via via alles (laten) zienquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zag zoiets ja, die antwoorden op die polls zijn nog openbaar blijkbaar, ook maar es wegpoetsen
Als t goed is staat t redelijk goed, ik denk dat jij als t goed is alleen die antwoorden kon zien, maar standaard staan die polls dus weer openbaarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat je alle instellingen op max moet zetten wil je niet via via via via alles (laten) zien
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee preciesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als t goed is staat t redelijk goed, ik denk dat jij als t goed is alleen die antwoorden kon zien, maar standaard staan die polls dus weer openbaarwat geen ramp is ofzo
JOHNquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
telefoons waar telefoons voor bedoeld zijn. Om te bellen en niet om op FOK! te zitten en te watzappen te pingen
Geen idee, scheelt een uurtje qua afstandquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:53 schreef oh-oh het volgende:
In Rijswijk, hoe kom ik nou bij Zwijndrecht????
Je komt er doorheen als je met de trein vanuit Maastricht via Rotterdam naar Rijswijk gaat..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:53 schreef oh-oh het volgende:
In Rijswijk, hoe kom ik nou bij Zwijndrecht????
Ik begin nu aan Oss, was wat later begonnen, eerst TBBT kijken.quote:
Agenda kan ik me wat bij voorstellen. Maar ik bedoel meer te zeggen. Dat ik de naam telefoon incorrect vind. Ja je kan er mee bellen, maar dat is maar een klein deel waar men het toestel voor gebruikt..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik begin nu aan Oss, was wat later begonnen, eerst TBBT kijken.
En een telefoon waar je wat meer mee kan is handig hoor, ook voor werk, mail en agenda altijd bij me. Ik zou niet meer zonder willen
Klopt, ik bel eigenlijk amperquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Agenda kan ik me wat bij voorstellen. Maar ik bedoel meer te zeggen. Dat ik de naam telefoon incorrect vind. Ja je kan er mee bellen, maar dat is maar een klein deel waar men het toestel voor gebruikt..
Gewoon doen of je blind ben, krijg je Leo Oldenburger. Al word je daar ook niet vrolijk van..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Gut Emmen ga je ook niet voor je plezier naar kijken hé
Nee, en wat moet zo'n er nog van maken dan, als t zo bedroevend isquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon doen of je blind ben, krijg je Leo Oldenburger. Al word je daar ook niet vrolijk van..
Nee precies.. Vroeger had je nog Theo Koomen, die was er echt meester in..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, en wat moet zo'n er nog van maken dan, als t zo bedroevend is
quote:
Mad Men seizoen 5 ep. 1&2 is begonnen net afgelopen op de mediaspeler.quote:
Dan noem je ook iemandquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee precies.. Vroeger had je nog Theo Koomen, die was er echt meester in..
Ja, het had geel moeten zijn, maar die gast maakt zn debuut en binnen een paar minuten al weg met roodquote:
Dat kunnen beide heren vertellen aan hun kinderen en kleinkinderen ja..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, het had geel moeten zijn, maar die gast maakt zn debuut en binnen een paar minuten al weg met rood
En dan de verguisde keeper die de penalty pakt, je verzint 't niet
DO WANTquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:55 schreef Barbaaf het volgende:
Kijk oh-oh, niks voor jou, als huisdier?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
Dat had ik ook niet verwacht, het is een vrij obscure band
[ afbeelding ]
Ja echt? Dat had ik niet uit de titel van het nummer kunnen aflezen..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
Dat had ik ook niet verwacht, het is een vrij obscure band
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:55 schreef Barbaaf het volgende:
Kijk oh-oh, niks voor jou, als huisdier?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
of hij zuignapt zich vast midden tussen z'n ogen
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
of hij zuignapt zich vast midden tussen z'n ogen
Dat kan je wel zeggenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
Jaren 80 Celtic Frost klinkt ook wel heel anders dan modernere Celtic Frost
Ken je ook Riot? Die zouden eigenlijk in het voorprogramma hebben gestaan van Hammerfall in 013 in November. Helaas hebben ze door ziekte moeten afzeggen. Toen kwam Vicious Rumours in hun plaats, wat ook niet verkeerd was..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:26 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggenpaar stukjes geluisterd van de laatste, Monotheist. Waar is het eindeloze riffen gebleven?
![]()
En zij zijn ook niet meer wat ze geweest waren, als ze nog bestaan....
Jeugdhelden
Ja, hij blijft geweldig, dat filmpje.quote:
Ik bedoel idd tomtom benelux van 89 euro uit de appstore maar van 0 euro uit installousquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, das ook allemaal dingen die echt prima op Android werken, zeker als je bv. Gmail gebruikt. Maar das gewoon persoonlijke voorkeur. En TomTom, je bedoelt die van >40 euro uit de App Store?
Zus heeft een sensation XL, crasht ook loeivaakquote:Mjah, het is jouw mening. Maar ik vind t vrij krom, je vergelijkt een toestel van *nu* met een toestel van 2 jaar geleden, wat volgens mij ook nog eens half defect was toen![]()
Agreequote:Maar goed, tis zo'n nutteloze discussie, heb je veel Mac meuk en gebruik je hoop van die Apple diensten, natuurlijk werkt een Apple telefoon dan fijner.
Doet je ipad jailbreakenquote:Verder vind ik Android wat algemener, het werkt ook prima met bv NTFS en SMB, als ik even iets op mn popcorn hour wil bekijken. Mn iPad snapt dat niet, of ik moet weer een app van >5 euro kopen die FTP ondersteund![]()
Ik hou van alles bij 1 hebben.quote:En ik ben sowieso meer van wat algemenere dingen als Dropbox, spotify, etc. ipv alles bij 1 toko hebben
Ja! mooi! Precies op tijd! Loop je ergens tegen aan met je PCH?quote:
Meestal niet, hij doet het beter als hij gewoon stil in het tv-meubel staat, niet als ik er mee rond loopquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! mooi! Precies op tijd! Loop je ergens tegen aan met je PCH?
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Meestal niet, hij doet het beter als hij gewoon stil in het tv-meubel staat, niet als ik er mee rond loop
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar geen hdd die regelmatig corrupt raakt? Of bestanden die hij weigert af te spelen?
Nope, nog nooit problemen met de HD gehad eigenlijk, speelt serieus écht alles wat ik tot nog toe heb gedownload, nergens probs mee gehad, MKV, AVI, MOV, ISO's, noem t maar op.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:40 schreef Qwea het volgende:
of verneukte firmware waarbij je niet je muziek in mapjes kan ordenen?
Ik doe het nog oldskool. Op de laptop binnen halen en over het netwerk naar de mediaplayer trappen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
Maar het werkt wel ideaal, je moet niet de goeiekoopste nemen, die hebben niet zo'n krachtige CPU, en als je dan paar films van >10gig tegelijk binnen haalt gaat dat apparaat over de zeik. En je moet vaak zelf een HD inbouwen, maar das peanuts, zit gewoon zo'n klepje aan de onderkant, en tis zo'n klik systeem, je schuift 'm zo in de connectoren, dus geen kabels nodig.
Again : Oldskool -> Bierdopje en dan handmatig alles downloadenquote:Verder heb ik zo'n setup met sickbeard (voor series), couchpatato (voor films), en sabNZBD (voor dat alles downloaden). Toegegeven, tis even gevloek en gepiel, het is niet heel user friendly soms die setup, maar als het draait![]()
Torrentsquote:Je voegt gewoon toe welke series je kijkt (of welke films je wil zien). Sickbeard weet wanneer ze airen in de US, en gaat dan zoeken op usenet, importeert de nzb automatisch in sab, die download het, waarna Sickbeard het weer braaf overneemt en het verplaatst naar de juiste map (serienaam/seizoen, en evt de file hernoemt naar "serie S01E01'). En je krijgt braaf een mailtje wanneer klaar. Tis echt ideaal, vaak zo rond uurtje of 04 a 05 krijg ik een mailtje dat er series binnen zijn die de voorgaande avond dus in de US uitgezonden zijn.
Ik zal er zo eens induiken. Want die eminent is echt te hoerig.quote:Ze hebben volgens mij net een nieuwe serie, ik zou daar eens naar kijken. 'Mijn' serie had nog wel wat kinderziektes (problemen met driver van de NIC)
je hebt die C-serie, die vind ik persoonlijk een beetje overkill, maar ik zit zelf ook te denken om te upgraden naar de A-300, heb nu de A-210
Om 05u (tijdverschil nog niet aangepastquote:Hi,
SABnzbd has downloaded "Fringe.S04E16.720p.HDTV.X264-DIMENSION"
Finished at 2012-03-31 03:55:37
Downloaded 1.1 GB
Results of the job:
Stage stage-download
Downloaded in 19 minutes 55 seconds at an average of 958 KB/s
Stage stage-repair
[fringe.416.720p-dimension] Quick Check OK
Stage stage-unpack
[fringe.416.720p-dimension] Unpacked 1 files/folders in 3 minutes 21 seconds
Enjoy!
Ben ik met je eens, en ik zou ook zo weer usenet doen hoor, maar Mo vind het belachelijk dat je die shizzle moet betalen. Ooh en dingen aanlaten als ik ga slapen is een no go, dan slaap ik nooit meerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
Maar sowieso heb je dan een veel extra handelingen, zeker met die sickbeard/sabnzbd config komt er geen PC meer aan te pas, download en unpacked dat ding lekker op zn gemakkie 's nachts / 's ochtends. Ik vind t ideaal. Hier ging hij dus ook over de zeik bij het kopieren van PC -> PCH. Na die fix niet meer, maar dan haal je dus max maar 5 á 6 mb/s. Geen ramp, maar tis wel een gedoe (vond ik dan) als je eerst die meuk op PC moet downloaden, repairen, uitpakken, dan naar je mediaplayer kopieren.
Nu zeg ik gewoon 'Ik kijk Fringe', en bots;
[..]
Om 05u (tijdverschil nog niet aangepast) wassie binnen. Geen geouwehoer met PC aan, shit overzetten, etc. Ding zoekt, download, repaired, unpacked, en sorteert braaf als ik lig te tukken
er staat toch sowieso allerlei shit op standby? Of trek je overal de stekkers uit? Das ook niet echt heel goed voor dat soort spul hé?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, en ik zou ook zo weer usenet doen hoor, maar Mo vind het belachelijk dat je die shizzle moet betalen. Ooh en dingen aanlaten als ik ga slapen is een no go, dan slaap ik nooit meer![]()
Ik zet hem altijd met de AB uit en dan de killswitch om waar de tv ook op zit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
er staat toch sowieso allerlei shit op standby? Of trek je overal de stekkers uit? Das ook niet echt heel goed voor dat soort spul hé?Vaak draait t wel standby en is je HD dus wel een soort van actief, dus als je 'm dan hard uitzet kan ik me voorstellen dat t corrupt raakt, dat zal bij een PCH niet anders zijn.
Volgens mij staat de eminent ook echt uit als je hem uitzet met de AB, denk ik. Ik draai op dat ding iig geen webinterfacequote:Die staat ook eigenlijk altijd 'aan', er zit wel een schakelaar aan de achterkant, maar met de power knop op de afstandsbediening zit je alleen de video output uit en blijft het ding dus in weze standby om dingen te downloaden, en de web interface te draaien
Ik hoor vogels piepen in mn schoorsteen
Ja vorige week al geprobeerd met mn luchtdrukpistooltje, maar t schiet niet zuiver genoegquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zet hem altijd met de AB uit en dan de killswitch om waar de tv ook op zit.
[..]
Volgens mij staat de eminent ook echt uit als je hem uitzet met de AB, denk ik. Ik draai op dat ding iig geen webinterface
Kill die vogels dan, jonguh
Je gaat toch niet op vogeltjes schieten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja vorige week al geprobeerd met mn luchtdrukpistooltje, maar t schiet niet zuiver genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
11 uur van te voren, ben je normaal veel later?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben voor het eerst van mn leven zelf en op tijd mn belastingen in aan het vullen
Goed zoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben voor het eerst van mn leven zelf en op tijd mn belastingen in aan het vullen
Voor een april is voor 1 april hoor, die ambtenarentijden daar kan ik geen rekening mee houdenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Goed zoik dacht dat ik al laat was gisteravond
Maar misschien toch even nakijken of je geld terug krijgt want een tante van mij kreeg vorig jaar ook bericht dat ze geen aangifte hoefde te doen ,maar doordat ze nogal wat zorgkosten had kreeg ze toch nog geld terug.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:22 schreef Bos81 het volgende:
Belastingen. Ik kreeg vorig jaar een brief dat ik geen aangifte hoefde te doen zolang mijn situatie niet is gewijzigd. Dit jaar heb ik geneens een brief gehad (dacht ik)..
Okee, ja zorgkosten heb ik wel wat ja..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar misschien toch even nakijken of je geld terug krijgt want een tante van mij kreeg vorig jaar ook bericht dat ze geen aangifte hoefde te doen ,maar doordat ze nogal wat zorgkosten had kreeg ze toch nog geld terug.
De belasting stuurt mensen zo'n brief als ze niets hoeven te betalen maar houden geen rekening ermee dat mensen soms wel nog recht op teruggave hebben aangezien ze nog niet alles van je weten.
Maar als je geen bericht hebt gekregen dat je een brief moet invullen, kun je dit nog doen hoor want dan hoeft het ook niet voor 1 april dus dan kun je dat op je gemak nakijken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja zorgkosten heb ik wel wat ja..
Zeker door het regelen van hypotheek(papieren) dat je papierenmoe bent? Of ben je gewoon een oud menneke aan het wordenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ja belasting. Ik heb echt t gevoel alsof ik dat het afgelopen half jaar al 100x heb ingevuld, maarja, de 101e keer dan ook maar he
Nee dat eerste, toen dat klaar was HRA voor 2011 aanvragen, maar toen was 2011 natuurlijk al bijna voorbij (november), dus toen 2 maanden terug weer alles ingevuld. Eerste keer ook echt drama met WOZ waarde opvragen, want dat werd alleen aan t begin van het jaar verstrekt. Ja ehh leuk als je dan ná januari een huis koopt, dan kan je over dat jaar geen HRA aanvragen dus?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker door het regelen van hypotheek(papieren) dat je papierenmoe bent? Of ben je gewoon een oud menneke aan het worden
Ik zat driftig te posten in het Voice UK topic.quote:
Ja dat was een goeie!quote:
Mijn hypothekenpik heeft de eerste twee keer gratis ende voor nop mijn belasting nog ingevuld en verder heb ik daar ook allemaal nooit naar om hoeven kijkenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat eerste, toen dat klaar was HRA voor 2011 aanvragen, maar toen was 2011 natuurlijk al bijna voorbij (november), dus toen 2 maanden terug weer alles ingevuld. Eerste keer ook echt drama met WOZ waarde opvragen, want dat werd alleen aan t begin van het jaar verstrekt. Ja ehh leuk als je dan ná januari een huis koopt, dan kan je over dat jaar geen HRA aanvragen dus?
Ja ik kijk nu ook. Geniaalquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:27 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Er zit echt zo een leuke Belg naast Thomas Acda, geen idee wie hij is maar hij is hilarisch
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga echt als een speer door mn boeken na die Murakami
Gelukkig maar!quote:Op zondag 1 april 2012 08:52 schreef oh-oh het volgende:
Schijnbaar valt het allemaal reuze mee, ze heeft wel een weekje gips gekregen.
quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 08:58 schreef DeZwabber het volgende:
maar das ook meer mezelf voor de gek houden op dit punt
Zwab en ik vallen dalijk nog door de mand jaquote:Op zondag 1 april 2012 08:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ja wel apart dit, normaal gil op zondag in een lege ruimte
Gewoon een 1 april Bot die meepostquote:Op zondag 1 april 2012 09:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zwab en ik vallen dalijk nog door de mand ja
Whehe, ja het is echt fris.quote:Op zondag 1 april 2012 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Hmm, ondanks die zon is het wel nog tyfus koud buiten, ik wilde ff de ramen doen maar never mind
Hoe laat ga je de hort op? En Thessaquote:Op zondag 1 april 2012 09:10 schreef oh-oh het volgende:
Ja das me nog net wat te koud om te gaan soppen
Uhm ja geen idee, dr papa belde vannacht rond middernacht, ze hadden de hele dag in het ziekenhuis gezeten met haar nichtje, die heeft iets geks, het werd me niet heel duidelijk wat eigenlijk.quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 09:17 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha die Frankfare op de radio, ik zou echt moorden plegen als iemand me dat zou flikken![]()
![]()
quote:
Ik heb de winter- en de zomerkleding nu gescheidenquote:Op zondag 1 april 2012 11:11 schreef indaha het volgende:
Wat een mooie kleur blauw en het staat hem geweldig, heb je nog wel plaats voor al die pakjes die je voor ze maakt of heb je je eigen kleren er al uit moeten gooien ?
Wow, mooi pakje, perfect fit!quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn huis;
[ afbeelding ]
Google Maps 8-bit
Colletje is wat strak, maar net niet te strak, verder ben ik wel tevreden jaquote:
Creatief met kurk oh-ohquote:Op zondag 1 april 2012 11:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Colletje is wat strak, maar net niet te strak, verder ben ik wel tevreden ja
Veel plezier!quote:Op zondag 1 april 2012 11:28 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik ga zo mn spullen maar es bij elkaar rapen en naar de ouders
Gave foto.quote:Op zondag 1 april 2012 09:47 schreef DeZwabber het volgende:
Vandaag heb ik geleerd dat er zoiets is als uraniumglas
[ afbeelding ]
awesome
yes, ik zat al de golden gate bridge en andere toffe dingen in amerika op te zoekenquote:Op zondag 1 april 2012 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn huis;
[ afbeelding ]
Google Maps 8-bit
quote:
Ik ga hem zo proberenquote:
Was jij niet op dieet?quote:Op zondag 1 april 2012 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
Gisteren nog een redelijke hoeveelheid Isid'or gedronken, ontzettend lekker![]()
[ afbeelding ]
Daar wilde ik aan beginnen, wachtte nog op antwoord van de dietist, maar ehh, die gaat binnenkort onder het mes voor een nieuwe heup, dus helaas, kan even geen afspraak makenquote:Op zondag 1 april 2012 18:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Was jij niet op dieet?
Die egmondse witte was lekkerLekker fruitig! Beetje perzik achtig.
En die witte la trappe is ook erg goed te doen.
What the heckquote:
Ik vind het nu wel meevallen , die babyfoto toen was ergerquote:Op zondag 1 april 2012 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Yups, kleine dikkop.
Heeft de hele dag met Chico lopen sjouwen![]()
Hij wordt 3 in juni.
quote:
Moggeh!quote:
Dat roep je wel vakerquote:
Knap, altijd maar dat touchding gebruiken. Ik kan dat niet, agressief word ik ervan!quote:Op maandag 2 april 2012 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Thuis heb ik geen muis![]()
En hier gebruik ik van die muismatblokken, die krijgen we elk jaar van een deurwaarder
Oh echt? Ik gebruik dat even makkelijk als de muis hoorquote:Op maandag 2 april 2012 10:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Knap, altijd maar dat touchding gebruiken. Ik kan dat niet, agressief word ik ervan!
En mijn basset vond je laatst niet leuk?quote:Op maandag 2 april 2012 10:44 schreef Bos81 het volgende:
Ik zag vanmorgen echt zo'n geweldige hond lopen. Heb spijt dat ik geen foto heb gemaakt.
Volgens mij een basset. Echt zo'n dikke logge slome langwerpige![]()
Ik word er ook niet blij van, omdat ik dan zoveel trager benquote:Op maandag 2 april 2012 10:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Knap, altijd maar dat touchding gebruiken. Ik kan dat niet, agressief word ik ervan!
Oh ja, echt? Ik dacht er deze in te herkennen:quote:Op maandag 2 april 2012 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Kees die zit gewoon te chillen op schoot, die is echt de hele dag alleen maar gedragen en geknuffeld en gezoend, die zakt nu weer in een aandachtstekortdepressie
Zie maar,echt dr chillbakkes hoor:quote:Op maandag 2 april 2012 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, echt? Ik dacht er deze in te herkennen:maar nu ik beter kijk kan het idd ook zijn dat ze zit te genieten
Zou kunnen:@quote:Op maandag 2 april 2012 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En mijn basset vond je laatst niet leuk?
Keesquote:Op maandag 2 april 2012 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zie maar,echt dr chillbakkes hoor:
[ afbeelding ]
Het is ook gewoon een smeerkees.quote:Op maandag 2 april 2012 12:09 schreef oh-oh het volgende:
Kees kijkt altijd vuil, vanwege dat gekke masker van dr![]()
Ah gos die oogjesquote:Op maandag 2 april 2012 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zie maar,echt dr chillbakkes hoor:
[ afbeelding ]
Hehe, ja het wandelen is wel leuk, een lange worst op korte pootjesquote:Op maandag 2 april 2012 12:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zou kunnen:@
Ik ben zo veranderlijk als het weer..
Maar dit was om te zien bewegen wel prachtig..
quote:Op maandag 2 april 2012 12:13 schreef oh-oh het volgende:
Zou mn zusje dr middelste kind mss willen ruilen voor mijn jongste hondje?
Jep, maar ik wil hem even doorbladerenquote:Op maandag 2 april 2012 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Bij Bol issie ieg gewoon te bestellen al![]()
Maar ik had m vandaag aan de lijn en mij is verzekerd dat er een voor me op de post gaat dus ik wacht nog maar eens even af...
Hahaaaaquote:Op maandag 2 april 2012 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Mn vader wil geloof ik graag naar die signeertoestand, ik geloof dat ik dat wel ietwat ongemakkelijk ga vinden maar soit, B. moest er vanmorgen al hard om lachen en die zei dat ik niet mag ontbreken
Wilde hij je laten werken dan?quote:Op maandag 2 april 2012 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Lordie Lord, de pasenisgeenvrijedagdiscussie met stomme baas is ook weer achter de rug voor dit jaar
OMG, en dat is dan een dikbetaalde advocaatquote:Op maandag 2 april 2012 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Hij heeft een afspraak staan zag ik net![]()
Dus ik zeg dat we dan vrij zijn.
NEE HOOR PASEN IS GEEN VRIJE DAG, BEN JE NOU HELEMAAL BESODEMIETERD?
Maar goed, die discussie voer ik al 10 jaar elk jaar, als t ff kan zelfs voor kerst hoor![]()
We winnen toch altijd, maar hij probeert het elk jaar weer
Okeequote:Op maandag 2 april 2012 16:10 schreef oh-oh het volgende:
Hij denkt gewoon dat de aanhouder wint hoor
quote:Op maandag 2 april 2012 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Pesach, denk het wel, geen idee, die hebben 6 feestdagen per dag geloof ik, dus ik wil me met liefde aanpassen
Ik ben geen manquote:
Bij vrouwen gebeurt toch ook zoiets dergelijks of ik zeg ik nu iets stoms?quote:
In Afrika jaquote:Op maandag 2 april 2012 16:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij vrouwen gebeurt toch ook zoiets dergelijks of ik zeg ik nu iets stoms?
Hoi Muisquote:
Okeequote:Op maandag 2 april 2012 16:28 schreef oh-oh het volgende:
Ja nu zeg je iets stoms, primitieve stammen in Afrika doen dat mss nog wel, maar het is niks joods in elk geval![]()
Bij mannen ben ik sowieso voor besnijdenis hoor
Nee, maar gisteravond dacht ik ff dat ie los zou gaan, maar neequote:Op maandag 2 april 2012 16:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Haaai
Hoest met de keizer? En is de Billy-bom al gebarsten
Jammer, maar het zit er wel aan te komen dusquote:Op maandag 2 april 2012 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, maar gisteravond dacht ik ff dat ie los zou gaan, maar nee![]()
Keizer is moei vandaag, na een dag met the offspring van mn zuster
quote:Op maandag 2 april 2012 16:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jammer, maar het zit er wel aan te komen dus
Volgens mij zou iedereen, hoe oud ook, moe zijn na een dag met 3 koters
Nahquote:Op maandag 2 april 2012 16:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik was ze na 10 minuten al moe, echt
![]()
Op een gegeven moment staat dat jongetje voor me.
Strontlucht van jewelste eromheen.
Ik vraag dus of ie een poepluier heeft. Zus zat rechts van me op de bank, vader van kind zat op de andere bank te aaifonen.
Ja ik heb gepoept!
Ik kijk mn zus aan.
Ja ik heb daar nu geen zin in B. vraag maar of papa je eens verschoont...
Papa reageerde helemaal niet.
Wil dat kind doodleuk bij me op schoot komen zitten.
Ja dag he![]()
![]()
Echt, die lieten dat kind gewoon met zn schijtbroek een kwartier of zo in een kamer vol mensen rondkneuteren voordat mama papa zo ver had dat ie es ging verschonen.
Neem nog wat kids zou ik zeggen
Nee hoor, beiden 36quote:
Nee ik ook niet , mn zusje ook niet, haar kinderen wel hoor, daar heeft ze allemaal geen tijd voor om zich daarmee bezig te houdenquote:Op maandag 2 april 2012 16:40 schreef Muis006 het volgende:
Ik poepte niet eens meer in mijn broek toen ik drie was
Ik nog wel, maar dat kwam door de leraar. Ik zat fucking 10 minuten met mijn vinger omhoog en hij zag me maar niet...quote:Op maandag 2 april 2012 16:40 schreef Muis006 het volgende:
Ik poepte niet eens meer in mijn broek toen ik drie was
quote:Op maandag 2 april 2012 16:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik ook niet , mn zusje ook niet, haar kinderen wel hoor, daar heeft ze allemaal geen tijd voor om zich daarmee bezig te houden![]()
Mn ouders fixten dat bij de meisjes twee weken voor ze naar school moesten, soort van noodbootcamp
Zat jij al op school toen je drie was?quote:Op maandag 2 april 2012 16:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik nog wel, maar dat kwam door de leraar. Ik zat fucking 10 minuten met mijn vinger omhoog en hij zag me maar niet...![]()
![]()
![]()
Uh huhquote:Op maandag 2 april 2012 16:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]jeetje, jouw ouders?
Dat is wel triest..
Dat ding is 17,- euroquote:Op maandag 2 april 2012 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Whahahaha ik wil die lenzenhouder, die muismat is ook leuk maar ik gebruik geen muismatten![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 16:47 schreef oh-oh het volgende:
In de paasvakantie zou mij wel heel goed uitkomen!
50 maarquote:Op maandag 2 april 2012 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Dan zeg jij:
"Prima hoor, ik reken 50 euro voor 1 dag + een nachtje slapen"
quote:Op maandag 2 april 2012 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Dan zeg jij:
"Prima hoor, ik reken 50 euro voor 1 dag + een nachtje slapen"
quote:
Kijk esquote:Op maandag 2 april 2012 17:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
50 maar
Ik zou minstens 100 vragen. 160 voor de niet-zindelijke.
Nou ja, een heeeeeeeeeeeeeeel klein beetje, dacht ik datquote:
Nee, toen was ik al 7quote:
Ja hallo, Thessa hoeft niet vanuit Utrecht getransporteerd te worden en zoquote:Op maandag 2 april 2012 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja, een heeeeeeeeeeeeeeel klein beetje, dacht ik dat![]()
Is ze zo vervelend dan, Thessa blijft toch ook wel een slapen? In de middag laten droppen, lekker wandelen/eten/spelen/naar bed, volgende ochtend ontbijt en om11:00 weer op laten halen. Bingo 50,-![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 17:07 schreef oh-oh het volgende:
Want halen en brengen hebben ze er het liefst ook nog bij in als t ff kan.
Echt, daar ga ik geen 5 uur mee reizen met lastige kindersquote:Op maandag 2 april 2012 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ah, dan zou ik ook lekker skippen, tenzij ze er 200,- van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |