Ge stoat erin! Wordt een drukke maand zo in oktoberquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:06 schreef kitty_hello het volgende:
Wie weet Fluug
Mag ik ook in de OP? 12 oktober
Het was koud in januariquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ge stoat erin! Wordt een drukke maand zo in oktober
quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:43 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja het gaat zo snel, best eng! Bevallen duurt nog eeuwen hoor! Over 2,5e week al bespreken bij de vlos![]()
Hihi, toen ik vandaag bukte kwamen mn boobs tegen mn buik. En toen bukte ik nog een keer voor de spiegel om ernaar te kijken, maf hoorEn minder eten heb ik hier ook, heel erg al!
quote:
Uiteindelijk gaat dat duimen helpen hoorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:10 schreef oeke het volgende:
[..]
uit![]()
Lekkere vrouw ben je toch!
Ik duim nog steeds voor je hoor.
En zoenen voor ieder die het nodig heeft!
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:15 schreef bijtje84 het volgende:
Pff ik ben ka-pot... Vanochtend rondje apotheek een bloedprikken. Duurde allemaal erg lang overal.
Vanmiddag even naar de stad geweest, er passen een aantal zwangerschapsbroeken niet meer... Dus dacht wandel naar miss etam... Hebben ze in de stad waar ik was de positiemode uit de winkel gedaan!! Grrr...
Nou ja, nog wel sloffen voor vent gescoord, sandalen een zomerjack en broek voor de kleine meid. En even goed gebruik gemaakt van de MMdagen van prenatalbadje gehaald en nog wat van zulke dingen.
En nu kan ik geen pap meer zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeveer 5 weken vandaag, uitgerekende datum ongeveer 2 december, super spannend allemaal!
Ga je Pietertje eruit snijden?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:04 schreef flugeltje het volgende:
Mogge meisjes
Ik dacht vannacht heeeeel even dat ik beet had, ik had licht bloedverliesNa effe onderzoeken van de bloederige (mini-)wond bleek dat ik waarschijnlijk gisteren gewoon in m'n doos heb lopen hakken bij het scheren
Maak jij dan even snel plaats voor mij in het topic?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:09 schreef flugeltje het volgende:
Dat zijn goeie streepkes!!! Van harte
Iets met een nieuw scheermesje, oerwoud en zelluf doenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
bellelena, feli
[..]
Ga je Pietertje eruit snijden?![]()
Volledig op de tast omdat ik het effe snel zelluf wilde doen... Geen goed plan dusquote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:12 schreef Loodje het volgende:
Gefeliciteerd bellelena en natuurlijk welkom!![]()
![]()
Wow flugel, dat is ff balen natuurlijk maar wie weet. Het komt wanneer het komt. Trouwens misschien een vreemde vraag maar hoe scheer je eigenlijk met zo'n grote buik? Ga je dan met spiegels werken? Heb daar echt ff helemaal geen idee van haha maar wel handig om te weten omdat ik nu redelijk begin te groeien:)
Nou nu ga ik echt naar de studio anders zit ik hier straks nog lol. Veel plezier vandaag dames
Mooie mijlpaalquote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:10 schreef Gerberaatje het volgende:
En die lijst gaat inderdaad kneiterhardik zit ook al in de bovenste helft
Vandaag 24 weken
Ik parkeer Willem nu zelfs bewust voor babytv soms omdat ik het speelgoed uit de weg wil hebben ivm net huisjequote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:14 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja maar in de tussentijd is ontploffen een mooi tijdsverdrijf!![]()
Lijkt me ook vervelend fluug.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:18 schreef flugeltje het volgende:
Dingen omgooien is briljant ja.... Vind ik dus niet
Ach ja, misschien is het ook wel omdat meneer nu heel anders met de zwangerschap omgaat als bij Willem. Geen aaitjes over m'n buik, geen oog voor het feit dat het soms lastig is. Niet praten tegen ons knulletje. Reageren op hulpvragen alsof ik dat zelf toch ook nog wel moet kunnen met m'n 40-weken buikSoms denk ik wel eens dat hij dit keer gewoon niet doorheeft dat ik zwanger ben.
Naja, niet volhouden is geen optie hier hequote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:07 schreef Kuukske het volgende:
Ik kom tussen m'n bedrust door ff jompelen voor de mijlpaltjes..
Hou vol fluug..
je weet wel war ik bedoel. Zeg ook maar tegen Martijn dat ie niet zo moet zeuren.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Naja, niet volhouden is geen optie hier he
Hij houdt zichzelf ook heel, heel, heeeeeeel rustigquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:20 schreef covie het volgende:
Als ik jou man was geweest fluugs, had ik me heel rustig gehouden vandaag...![]()
Doe het maar lekker rustig aanen laat gewoon de boel de boel.
Als je er de hele dag achteraan loopt op te ruimen zien ze de troep zelf natuurlijk nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu heb ik gelijk m'n handen gewassen, verder kleding ofz niet.
was niet op n boerderij, n dame moest n lammetje bij zich houden omdat deze geen melk vd moederschaap kreeg en dus om de 3u voeden.
Maargoeden nu? Kan er weinig meer aan doen.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:23 schreef Zoë23 het volgende:
Zal allemaal wel meevallen joh... Als je zo gaat denken kun je straks nergens meer komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu heb ik gelijk m'n handen gewassen, verder kleding ofz niet.
was niet op n boerderij, n dame moest n lammetje bij zich houden omdat deze geen melk vd moederschaap kreeg en dus om de 3u voeden.
Maargoeden nu? Kan er weinig meer aan doen.
Dus niets 'en nu?' maar gewoon lekker genieten van het gevoel dat je ervan kreeg
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
bronquote:Zwangeren lopen vooral risico in de periode december tot maart, als lammeren (schaap of geit) of kalveren geboren worden en de zwangere
direct contact heeft met deze dieren.
Als je wel besmet raakt is er een (hele kleine) verhoogde kans op vroeggeboorte of een miskraam.
Zwangeren die ziek zijn met koorts, hoofdpijn en longklachten, kunnen bij de huisarts nagaan of de klachten passen bij Q-koorts. De huisarts kan beslissen of nader bloedonderzoek nodig is en bepalen of er inderdaad sprake is van Q-koorts.
Zonodig kan de huisarts antibiotica voorschrijven.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:52 schreef Asyniur het volgende:
Aah fluugs, we hebben ook nog eens dezelfde (soort) man![]()
die van mij was gisteravond in bed aan het mopperen dat hij morgen wel wilde uitslapen, waarop ik zei dat ik dat ook wel eens zou willen. Hij: ik moet elke dag vroeg op om naar mijn werk te gaan en dan kan jij blijven liggen. Uhuh, blijven liggen met een peuter die wakker is. En wie staat er 's nachts op als peuter wakker is: juistemOja, maar ik kan wel overdag nog mijn ogen dichtknijpen... Yeah sure, met diezelfde rondstuiterende peuter zeker
![]()
Ja bij Harry praatte mijn man élke avond tegen mijn buik en werd er regelmatig gevoeld als hij bewoog. Ook speelde hij dan hele liedjes voor mijn buik. Hij geeft ook aan zoiets als 'been there done that'. Ik ben ook wel op een andere manier bezig met deze baby, maar niet veel minder (is mijn idee).quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:30 schreef flugeltje het volgende:
Het vreemde is hier dus wel dat bij Willem de situatie compleet anders was... Daar had hij echt heel veel interesse voor, avond aan avond m'n buik masseren met bio oil enzo... uiteraard heb ik 'm er wel op aangesproken hoor en hij geeft ook aan dat het voor hem ook anders is, hij kan het niet duiden. Een herhaling van zetten ofzo, niet meer zo heel spannend allemaal...
Ergens wel begrijpelijk, voor mij is het ook een stuk minder spannend, maar ik kan niet zeggen dat de band met Pietertje slechter is dan destijds met Willem... Ach, we zullen wel zien binnen nu en twee weken
Teeheeequote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Iets met een nieuw scheermesje, oerwoud en zelluf doen
Ghehe XD Nouja, ik vond 3 bakken ijs ook wel erg veelquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:00 schreef Loodje het volgende:
Wow enf wat heb jij een strenge man hahaha. Zorg maar dat het ijs snel op is dan;)
@asy, ja mijn man gaat straks foto's maken dus ik zal kijken of er iets postbaars bij zit:)
Hihi idd dat komt wel goed dit weekend XDquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:20 schreef Loodje het volgende:
@enfermera, zozo je bent helemaal voorzien haha.
Nou net een paar van die kleine pizza picolino's op, nog steeds honger:( Heb trek in avondeten dus denk dat ik zo maar lekker ga koken, heb lamskarbonade met gevulde aubergine dus dat moet dan wel goed komen, owja en lekker vanille ijs met vruchtjes. Verder heb ik geen vreetbui hoor
Zoequote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:33 schreef Zoë23 het volgende:
Bedankt v jullie reacties
't lammetje was zoooo liefecht heel mini mini
lekker 't koppie bij mn nek![]()
vind lammetjes sowieso leuke beesten, lekker springen in de wei en lekker gek doen
dus ja..
Goed om te horen dat ik me niet echt direct zorgen hoef te maken
deed ik opzich ook niet, totdat ik allerlei info kreeg enz.. als iemand je waarschuwd dan komt t wel ff binnen..
Aww verhalen over de mannen
lijkt me helemaal lastig voor de dames die ook al n kleintje hebben rondlopen
Asy
Wat een verschil dan met tijdens de zw.schap qua bekken problemen.
Lijkt me echt heerlijk om weer te kunnen lopen enz
KatyM
klinkt als n hele fijne vakantie!
en lief van je schoonvader zeg!
Enfermeramaar 2 bakjes ijs? tssk
hihi
mn lief heeft 2van die kleine bakjes hertog ijs gekocht, speciaal voor mijsuper lief.
Druk dagje vandaag..
vanavond nieuwe eetkamerstoelen ophalen van teak hout
we hebben nu stoffen eetkamerstoelen maar toen we kittens kregen hebben die de stoelen aardig toegetakelden ze verharen nu ontzettend, voor mij erg irritant omdat ik niet kan stofzuigen
Dus wilde graag nieuwe stoelen
Whahaha oke XDquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:38 schreef Zoë23 het volgende:
![]()
haha bedoelde ipv mnpoppetje 't
voor zo weinig ijs hihi
ja precies, dan schrik je toch wel ff.heeel veel ijs
Ja, precies, daar was ik me ook aan t bedenken. Je kunt voor het eerst sinds een behoorlijke tijd weer eten. Je lijf denkt waarschijnlijk dat t nu reserves moet opslaan. Had ik ook toen ik eindelijk weer normaal kon etenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:07 schreef Enfermera het volgende:
Coco: Whaha. Nou mn app zegt wel 'excessive weight gain', normaal is 1-2 kg ofzo, maar ik was al heel snel 2 kg aangekomen. Magoed, die app houdt geen rekening met mijn chronische darmziekte en het feit dat ik nu eindelijk normale proporties eet (voorheen gewoon te weinig, heb wel eens mn calorie-intake bijgehouden en was max 1600kcal op goeie dagen), dus idd![]()
![]()
En spannend joh6 nov, mooie datum!
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Wij gaan die klus met zijn drietjes klaren! Wat zeg ik.... datumdrieling! :-)
Idd jaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, precies, daar was ik me ook aan t bedenken. Je kunt voor het eerst sinds een behoorlijke tijd weer eten. Je lijf denkt waarschijnlijk dat t nu reserves moet opslaan. Had ik ook toen ik eindelijk weer normaal kon eten
Oh, die 6 november is nog niet helemaal zeker. Zullen me de echte datum volgende week wel kunnen vertellen
Ik gebruik er eik 2 (heb android): I'm expecting (paarse kleurtjes), daar kan je zelf symptomen, onderzoeken en je gewicht enzo invoeren en ook achtergrond lezen. Vind dat een van de fijnste moet ik zeggenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Emf wat voor app gebruik jij? Kan niet echt iets geschiks vinde
Is dat zo?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:12 schreef octopussy het volgende:
Babybump app, is met Amerikaans forum. HI-LA-RISCH
Het forum is hilarisch. Amerikaanse wijven die vaginale stoombadjes doen met koffieprut om de bavlling op te wekken, zich extreme zorgen maken over hun babyshower en zichzelf heel speciaal vinden als ze aan 'natural birth' gaan doen. Maar das wel de betaalde versie...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:29 schreef Enfermera het volgende:
Oh die app octopussy.Had ik ook geprobeerd maar ik vond 'm stom XD Wat is er zo hilarisch aan dan?
Loodje: whahahahaAh, als je zwanger bent, bén je dus gewoon een dikke zeekoe!
![]()
![]()
Ja daarom![]()
En werkt het?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:34 schreef octopussy het volgende:
[..]
Het forum is hilarisch. Amerikaanse wijven die vaginale stoombadjes doen met koffieprut om de bavlling op te wekken, zich extreme zorgen maken over hun babyshower en zichzelf heel speciaal vinden als ze aan 'natural birth' gaan doen. Maar das wel de betaalde versie...
Die van de Mac durf ik wel aanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:35 schreef Loodje het volgende:
Hoe doen jullie dat met softijs trouwens? ik heb echt een need maar zowel de gyn als verloskundige heeft het afgeraden:(
Ja dat kan je toch ook zelluf wel doenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:46 schreef bitterend het volgende:
De vk zat met haar vinger lang in mijn doosch en daarna begonnen de weeën
Gangbang?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:45 schreef octopussy het volgende:
Er reageert altijd wel iemand bij wie de weeën wel begonnen na het drinken van wonderolie, koffiestoombadje, skippybalspringen, ananas in je doos, rondje gangbangen weetikut...
OW daar plakken we wel een j bij hoor, of we korten het af tot mart bang hahahaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:52 schreef Gerberaatje het volgende:
! Een bang met allemaal Martijnen
ik heb een Martin, die doet dus mooi niet mee
Ohquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:35 schreef Loodje het volgende:
Hoe doen jullie dat met softijs trouwens? ik heb echt een need maar zowel de gyn als verloskundige heeft het afgeraden:(
Omfg!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:34 schreef octopussy het volgende:
[..]
Het forum is hilarisch. Amerikaanse wijven die vaginale stoombadjes doen met koffieprut om de bavlling op te wekken, zich extreme zorgen maken over hun babyshower en zichzelf heel speciaal vinden als ze aan 'natural birth' gaan doen. Maar das wel de betaalde versie...
Niet eten... en idd jammer als dat je craving isquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:35 schreef Loodje het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaamn.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:45 schreef octopussy het volgende:
Er reageert altijd wel iemand bij wie de weeën wel begonnen na het drinken van wonderolie, koffiestoombadje, skippybalspringen, ananas in je doos, rondje gangbangen weetikut...
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:56 schreef Gerberaatje het volgende:
Kleren? Naakt moet ie zijn! Heb je geen pruiken waarmee je kunt wisselen??opzetstukje, trilboor e.d. erbij en gaaaaan
heet ie ook martijn dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Van mijn kerel blijven jullie af hoor
Ja dat is gewoon gepasteuriseerd.. tenzij er au lait cru opstaatquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:59 schreef Enfermera het volgende:
Kut. Ik zit mon chou te eten, maar er staat op 'verse roomkaas'. Maar dat zal toch wel gepasteuriseerd zijn?![]()
Oh god ja! Pfoe. Thanksquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:00 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon gepasteuriseerd.. tenzij er au lait cru opstaat(rauwmelkse kazen próef je! Correctie: die ruik je vaak al van afstand
)
Ik ook vanmiddagquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh
Net McFurry naar binnen gewerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist dat niet eens! Van softijs, bedoel ik. Maar die McFlurries zullen toch wel vaak genoeg verkocht worden, inderdaadquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:02 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ik ook vanmiddaglekker
Bij de Mac durf ik t idd ook wel aan.
Eneen Martijn-gangbang? Haha
Veel plezier dame(s)!
Vriendin van me d'r vriend heet Maarten (klinkt aardig hetzelfdequote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:02 schreef Loodje het volgende:
Van de kazen heb ik me inderdaad iets minder aangetrokken, ik eet dan wel geen schimmelkazen en inderdaad rauwe kazen. De meeste verse roomkazen kun je wel eten:)
Coco wat grappig gewoon 3 martijnen en een martin, wanneer meldt de 5e, kunnen ze een papaband opstarten:)
Ik heb t hier idd ook gelezenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik wist dat niet eens! Van softijs, bedoel ik. Maar die McFlurries zullen toch wel vaak genoeg verkocht worden, inderdaad
McFlurry M&Mquote:
Hier dit jaar alweer 7 jaar getrouwdquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
McFlurry M&M
Gerberaatje: jaaa, was ook een hele vrolijke dagAlweer 2,5 jaar geleden, de tijd vliegt
you're welcomequote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Flugel, bedankt voor het toevoegen trouwens
Oh, ik ga juist NIET naar de Macquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:02 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ik ook vanmiddaglekker
Bij de Mac durf ik t idd ook wel aan.
Eneen Martijn-gangbang? Haha
Veel plezier dame(s)!
De Mac is een Amerikaans concept... als ze zich ergens aan dat soort regels houden...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, ik ga juist NIET naar de MacBen bang dat ze zich daar juist totaal niet aan de hygienemaatregelen houden..
Mijn vent heet ook M artinen dit jaar zijn we 10 jaar samen
Waarvan 4 getrouwd... gaat té bizar snel!
Ik denk dat ze daar idd streng zijn en overal lijsten voor bijhouden wat betreft hygiëne.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:19 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
De Mac is een Amerikaans concept... als ze zich ergens aan dat soort regels houden...(uitzonderingen daargelaten.. maar wat ik zei: de doorloopsnelheid is zo hoog dat ik het daardoor wel aandurf.. wat anders dan een snackbar op de hoek die een paar softijsjes per dag verkoopt
)
Dan nog heb je hier met Nederlandse wetgeving te maken, en ik geloof dat gewoon niet zo. De FDA is wel streng ja, maar lijkt me sterk dat ze elke Mac in de wereld kunnen (en/of willen) controleren. En hangt er vanaf waar en hoe laat je er bent of de doorloopsnelheid hoog is denk ik, en dan nog, hoe vaak wordt zo'n ding nou echt goed schoongemaakt? Nouja. Anyhoo. Als jij het wil moet je het lekker doen, ik doe het zelf allen nietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:19 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
De Mac is een Amerikaans concept... als ze zich ergens aan dat soort regels houden...(uitzonderingen daargelaten.. maar wat ik zei: de doorloopsnelheid is zo hoog dat ik het daardoor wel aandurf.. wat anders dan een snackbar op de hoek die een paar softijsjes per dag verkoopt
)
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:08 schreef Asyniur het volgende:
Mijn man heet niet Martijn
Fluugs, hier ook niks gaande hoor. Mijn kind luistert nu al niet naar me.
Ik ga eens kijken of ik een springtouw kan vinden en of ik mijn man zover krijg voor een potje seks. ALtijd lekker als de vlos dan komt toucheren![]()
Yup, 18 september 2009quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:19 schreef Twinkle20 het volgende:
mijn vent heet trouwens geen martijn, tijn of iets wat daarop lijkt en nee ladies.. ik leen hem echt niet uit haha. Alweer bijna vijf jaar samen waarvan 2,5 jaar getrouwd
coco jij oook ergens begin september 2009 dan? Wat grappig.
Ik zag een foto van jouw mannetje, wauw, wat een knap ventje zeg!!!quote:Op zondag 1 april 2012 08:20 schreef Kyara het volgende:
Son, ik gebruik ook mijn meisjesnaam nog. Ben wel getrouwd en heb mijn man's achternaam aangenomen. Ik gebruik hem alleen niet. Midas heeft dus wel zijn achternaam (viel ook niets meer te kiezen).
Precies dat ervaar ik nu ook vaak. Met de moeder van Anouk ........ Moet ik er altijd bij zeggen. Overigens is het wel weer leuk om te zeggen moeder van!quote:Op zondag 1 april 2012 09:27 schreef Labelloo het volgende:
Balen Kwisted! Maar er komt vast weer iets nieuws op z'n pad!
Hier heeft Isa, en straks ook de baby, de achternaam van mijn vriend. Ik vind het wel een beetje raar dat ik dan niet dezelfde achternaam heb eigenlijk. Vooral als je belt met de huisarts of instanties waarbij je eerst je eigen naam zegt. Dat zou voor mij toch wel een reden zijn om ooit te trouwen (ook al is het op maandagochtend).
Balen dat het nog niets in gang heeft gezet Asy, maar het kan natuurlijk nog!
Heb hier overheen gelezen maar zo is het hier dus ookquote:Op zondag 1 april 2012 08:20 schreef Kyara het volgende:
Son, ik gebruik ook mijn meisjesnaam nog. Ben wel getrouwd en heb mijn man's achternaam aangenomen. Ik gebruik hem alleen niet. Midas heeft dus wel zijn achternaam (viel ook niets meer te kiezen).
Ja ook hier geboorte datum (dan begin ik altijd met die van mij oopsquote:Op zondag 1 april 2012 09:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh heb ik geen last van tot nu toe. Bij de ha vragen ze altijd de geboorte datum en dan is t: Floris?
quote:Op zondag 1 april 2012 09:51 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ja ook hier geboorte datum (dan begin ik altijd met die van mij oops) en dan zegt de ha: R, K?
En dat is ook de reden dat wij niet getrouwd zijn, besteed dat geld liever aan andere dingen. Tuurlijk kan je op maandagmorgen even langs het gemeentehuis, maar ik zou dan evengoed nog een groot feest willen geven en dat heb ik er net niet voor over.quote:Op zondag 1 april 2012 09:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
![]()
Mja daarom snap k de meerwaarde van trouwen dus niet![]()
Kost alleen maar een hoop geld (want áls ik trouw doe ik t goed)
Plus dat je alles wel direct goed geregeld hebt als je getrouwd bent. Wij zouden eigenlijk een testament op moeten laten maken (nog niet gedaan..) en dit moet ook steeds gewijzigd worden bij een nieuwe geboorte volgens mij. Dat zijn dure geintjes bij een notaris!quote:Op zondag 1 april 2012 09:43 schreef Susie het volgende:
[..]
Precies dat ervaar ik nu ook vaak. Met de moeder van Anouk ........ Moet ik er altijd bij zeggen. Overigens is het wel weer leuk om te zeggen moeder van!
quote:Op zondag 1 april 2012 09:54 schreef bitterend het volgende:
We zijn getrouwd omdat we samen wilde zijn en ik had geen verblijfsvergunning toen 12 jaar geledenimportbride enzo weetjewel
En goed dat je dit zegt, want we moeten idd nog iets regelen. Wij hebben wel een samenlevingscontract, maar met Anouk erbij is het weer anders natuurlijk!quote:Op zondag 1 april 2012 09:55 schreef Labelloo het volgende:
[..]
Plus dat je alles wel direct goed geregeld hebt als je getrouwd bent. Wij zouden eigenlijk een testament op moeten laten maken (nog niet gedaan..) en dit moet ook steeds gewijzigd worden bij een nieuwe geboorte volgens mij. Dat zijn dure geintjes bij een notaris!
Ja dat dusquote:Op zondag 1 april 2012 09:55 schreef Susie het volgende:
[..]
En dat is ook de reden dat wij niet getrouwd zijn, besteed dat geld liever aan andere dingen. Tuurlijk kan je op maandagmorgen even langs het gemeentehuis, maar ik zou dan evengoed nog een groot feest willen geven en dat heb ik er net niet voor over.
ooh ik bedoelde ook niet dat je geen testament nodig hebt. Dat hebben wij nu ook.quote:Op zondag 1 april 2012 10:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik geloof ook niet meer in een spontane start hoor Marrije... Ik meld mezelf bij deze dan ook weer met Pietje gewoon nog in m'n buik....
Asy, testament is ook als je getrouwd bent een aanrader hoor. Zaken als vruchtgebruik enzo zul je toch moeten regelen. Eigenlijk ben je met een samenlevingscontract en testament hetzelfde af als een huwelijk op huwelijkse voorwaarden en dan nog een stuk goedkoper ook
Dat heb ik dus ook, alles staat hier dan wel klaar, (controlfreak) maar het gevoel van 'nog even hebben' overheerst eigenlijk nog wel. En dat dan nog bij 40 +1quote:Op zondag 1 april 2012 10:20 schreef Marrije het volgende:
Gek is dat he Fluug, ik bedacht me gisteren ook dat ik helemaal niet heb gedacht aan een zeiltje / matje op mn bed. Vliezen breken gaat gewoon niet gebeuren. En voel ik wat krampen, heb ik ook niet zoiets van oh zou het, dan denk ik, ah net als bij de 3e wat gerommel. Maar toen ik gisteren nog wat laatste dingen had gekocht bedacht ik me wel dat het allemaal nog in mn zkh tas moet. En ook meer kleertjes, aangezien we een paar dagen blijven. Maar ik blijf maar denken 'ah ik heb nog wel even'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind t zo irritant dat ik t stressgevoel niet kwijt raakheb ik echt nog nooit last van gehad, pas sinds ik zwanger ben.
Probeer al minder beschikbaar te zijn maar das lastig als je altijd thuis bent en mensen weten dat..
Okquote:Op zondag 1 april 2012 12:16 schreef Zoë23 het volgende:
Enfermera,
Kan dingen altijd wel goed naast me neerleggen (moet ook wel met m'n werk) maar dit is familie en vind ik t ook wel weer moeilijk, vooral omdat ik nergens heen kan, kan niet ff in m'n 1tje sporten, wandelen, ff winkelen, ff de deur uit om t kwijt te raken.
Maar idd een goede tip
Baal er zo van dat t me nu niet lukten ik me nu al 3dgn gestressed voel. Dacht dat t wel over zou gaan maar t gaat niet weg.
Lekker rustig aanhoofdpijn enz is niks aan.
Lief van je mannetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 april 2012 12:26 schreef Kyara het volgende:
haaai.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snap ikquote:Op zondag 1 april 2012 12:30 schreef Marrije het volgende:
Enfermera, voor mij is het aannemen van mn mans achternaam geen keuze op basis van traditie hoor. Ik vind het een erg mooie achternaam, dus die heb ik er graag bij. Ik hen nu gewoon 2 achternamen in gebruik, eerst die van mn man en die van mij erachter. Ik heb dus ook mn achternaam niet ingeleverd.
Sterkte met je hoofdpijn.
Zoe, ook al ben je altijd thuis, dat betekent niet dat je altijd beschikbaar bent he. Jij hebt zo ook je dutjes en klusjes, kortom een dagindeling. Kan prima dat daar een week geen bezoek in past met een hoop nasleep voor jou.
ah op die manier, grappig wel, ik voel dat niet als ongelijkheid en als die er al is dan in mijn voordeelquote:Op zondag 1 april 2012 12:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Snap ikMij gaat het meer om de ongelijkheid ervan, jij neemt wel zijn naam aan en hij niet jouw naam. Ik snap dat anderen dit wellicht niet zo zien, maar zo voelt het voor mij.
Iedereen moet doen waar ie zich goed bij voelt!
Dankje
Uhm, dat zei ik al hierboven jaquote:Op zondag 1 april 2012 12:54 schreef Kyara het volgende:
Je man kan ook jouw naam aannemen he. volgens mij moet een man dan wel een hele lelijke achternaam hebben wil hij dat overwegen maar dat terzijde
oh sorry, zo ver niet terug gelezen.quote:Op zondag 1 april 2012 13:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Uhm, dat zei ik al hierboven jaEn dat wilde hij niet, dus ja, dan ik ook niet zijn naam he.
Ik heb me er niet in verdiept, maar volgens mij mag je alles kiezen ja. Dus wij zouden ons kind ook gewoon allebei onze achternamen mogen geven.quote:Op zondag 1 april 2012 13:58 schreef Fieder het volgende:
Mag je bij je kind opnieuw kiezen wat je doet met de achternaam?
Ik ben getrouwd en heb gekozen voor zijn naam-mijn naam op papier, dagelijks leven zijn naam.
Maar zijn voor het kind alle opties weer open; zijn/ mijn of zijn-mijn of mijn-zijn?
Nee, dan heb,je.geloof ik de keuze die je toen gemaakt heb.quote:Op zondag 1 april 2012 13:58 schreef Fieder het volgende:
Mag je bij je kind opnieuw kiezen wat je doet met de achternaam?
Ik ben getrouwd en heb gekozen voor zijn naam-mijn naam op papier, dagelijks leven zijn naam.
Maar zijn voor het kind alle opties weer open; zijn/ mijn of zijn-mijn of mijn-zijn?
En dan moet ik nu op zoek naar een kikker daarbinnen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |