Je bent zo'n type dus :quote:Op maandag 2 april 2012 19:23 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Gadverdamme vieze deuken bij der schouderbladen en dan die rimpels van die blonde in der nek!
![]()
![]()
Hahahahahahahahquote:
Had het toevallig vorige week over over hem hier in het topic. Heb echt regelmatig hardop zitten lachenquote:Op maandag 2 april 2012 22:33 schreef Nebo het volgende:
Ik vind hem tof! Ik kan de hele shows aanraden, heerlijke droogkloot die gast
Hell yeah! Game of Thrones al gezien en as we speak bezig met het tweede deel van The Killingquote:Op maandag 2 april 2012 23:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Had het toevallig vorige week over over hem hier in het topic. Heb echt regelmatig hardop zitten lachen
Oeh, en Game of Thrones
The Killing
Beide weer series waar ik welke week op ga zitten wachtenquote:Op maandag 2 april 2012 23:38 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hell yeah! Game of Thrones al gezien en as we speak bezig met het tweede deel van The Killing
Joffrey die weer een bitchslap krijgt
GOT was weer EPICquote:Op maandag 2 april 2012 23:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Had het toevallig vorige week over over hem hier in het topic. Heb echt regelmatig hardop zitten lachen
Oeh, en Game of Thrones
The Killing
Dat onderste plaatjequote:Op maandag 2 april 2012 20:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je bent zo'n type dus :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER: :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op maandag 2 april 2012 23:42 schreef Poit het volgende:
Enige met GoT was dat ik niet onder de indruk was van 'onze Carice'Ik vind haar sowieso _totaal_ niet passen in die serie. Maar ik vind Carice ook een doos.SPOILER: :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet wachten met GoT kijken, nog twee weken, fuuuu!!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 06:59 schreef wc-eend het volgende:
Mogguh
Ik ga vanavond GoT kijken, en het einde van Pirates of the Caribbean 2, was in slaap gevallen
Waarom dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik moet wachten met GoT kijken, nog twee weken, fuuuu!!!
Ik ga ze samen met een vriend kijken, en die komt niet as dinsdag maar de dinsdag ernaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |