lol @ die gamequote:Op maandag 2 april 2012 15:05 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik zie Fipotje nog in m'n huiskamer staanElke game was "mèh", behalve Onichambara Bikini Zombie Slayers Dinges
quote:Op maandag 2 april 2012 15:05 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik zie Fipotje nog in m'n huiskamer staanElke game was "mèh", behalve Onichambara Bikini Zombie Slayers Dinges
Die wilde ik je cadeau doen als je vertrok bij FOK!games, maar je gaat maar nietquote:Op maandag 2 april 2012 15:29 schreef Fipotje het volgende:
SO true! Want ik kwam er achter dat er ook een film van is!
http://www.imdb.com/title/tt1740685/
Helaas heb ik die wel halverwege afgezet want dat was me een kut film
Haha goed he! ben helemaal alleen over geloof nuquote:Op maandag 2 april 2012 15:39 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die wilde ik je cadeau doen als je vertrok bij FOK!games, maar je gaat maar niet
Gast, je bent niet alleen, je bent sinas,.quote:Op maandag 2 april 2012 15:46 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Haha goed he! ben helemaal alleen over geloof nu
Oquote:Op maandag 2 april 2012 15:47 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Gast, je bent niet alleen, je bent sinas,.
quote:Op maandag 2 april 2012 15:39 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die wilde ik je cadeau doen als je vertrok bij FOK!games, maar je gaat maar niet
Scrubs?! Onechanbara moet je kijkensuper film!quote:Op maandag 2 april 2012 16:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bohh, geen motiviatie hier...
Dan maar Scrubs kijken
SCRUBSquote:Op maandag 2 april 2012 16:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bohh, geen motiviatie hier...
Dan maar Scrubs kijken
quote:Op maandag 2 april 2012 16:21 schreef Kn0x het volgende:
[..]
SCRUBS
Enige serie/film die ik op IMDB een 10 heb gegeven. Meesterlijke serie (op het neppe laatste seizoen na).
Heeloowwww Summer!quote:Op maandag 2 april 2012 16:19 schreef SummerBreeze het volgende:
FIPO!!!![]()
En nu weer aan de schoonmaak. Mijn handen zijn al helemaal uitgedroogd en mijn nagels afgerafeld. Maarja, eerst soppen en oude verfresten verwijderen en dan kan ik pas de muur opnieuw in de latex zetten
Ditquote:Op maandag 2 april 2012 16:21 schreef Kn0x het volgende:
[..]
SCRUBS
Enige serie/film die ik op IMDB een 10 heb gegeven. Meesterlijke serie (op het neppe laatste seizoen na).
Deze is ook leukquote:
Je mag ze hebben van mij, gadverredamme zeg...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Die is lekkah lekkahquote:Op maandag 2 april 2012 19:26 schreef Sharana_LV het volgende:
lasagne
edit: home made shar lasagne zelfs! beetje jammer dat t zo lang duurt dus dat ik nu pas eindelijk kan eten, maar nooom
GIEF!quote:Op maandag 2 april 2012 19:26 schreef Sharana_LV het volgende:
lasagne
edit: home made shar lasagne zelfs! beetje jammer dat t zo lang duurt dus dat ik nu pas eindelijk kan eten, maar nooom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |