quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Milo is mij aan het stalken alsof hij een undercover agent isNet in de badkamer was hij onder een handdoek gekropen net alsof ik hem niet zag, draai ik mij net om in de huiskamer zie ik dit:
Metal Gear KittySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(c) SD
quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:30 schreef Sharana_LV het volgende:
Milo is mij aan het stalken alsof hij een undercover agent isNet in de badkamer was hij onder een handdoek gekropen net alsof ik hem niet zag, draai ik mij net om in de huiskamer zie ik dit:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SBquote:Op dinsdag 3 april 2012 07:32 schreef SummerBreeze het volgende:
Hello, Goodmorning, how are you?!
How is the weather today?
Môgge allemaal! Lekker geslapen?
Hier vanmorgen flink geschrokken. SC-tje slaapt altijd op haar buik, maar toen ik vanmorgen haar kamer binnenliep keek ze me recht in mijn gezicht. Ze was vannacht op haar rug gedraaidVan de week al van haar rug nar haar zij gedraaid. Kortom, binnenkort is het gedaan met het zomaar ergens neerleggen van die kleine, Dan gaat ze aan de rol.
![]()
Hier alles best, klaarwakker zelfs
Weer is bewolkt
Heerlijk geslapen
Gaat snel met de kleine
[ Bericht 43% gewijzigd door Solique op 03-04-2012 08:09:05 ]| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Je kan er weer even tegen aanquote:
800quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb even geinformeerd maar die sportschool is 800 euro per jaar![]()
![]()
Ja joh das een halve chanel tasquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:26 schreef Solique het volgende:
[..]
800
Gisteren fysio gehad, gelukkig wat behandelingen in het pakket.
Maar alvast gaan informeren bij sportscholen in het dorp.
Jij kan ook een hele betalenquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja joh das een halve chanel tas
Nee maar ik vind het wel wat veel, ik ben best bereid wat te betalen maar dit slaat echt helemaal nergens op
voor dat geld verwacht ik dat er iemand in mijn plaats uit z'n naad gaat zwetenquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
ja dit dusquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
voor dat geld verwacht ik dat er iemand in mijn plaats uit z'n naad gaat zweten
Ik verwacht een sauna, turks bad, gratis massage, alles.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
Welke sportschool is dat?quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
Nou dat is dus ook zo irritant, ik wil dus ook naar de sauna, maar ze hebben alleen een infrarood cabine en dat maakt lichaam wel lekker warm, maar het enige wat mij enigszins aan het zweten krijgt is een echte sauna, en ondanks niet kunnen zweten wel handig is is het wel goed om af en toe te doen ... maar voor dat geld geen echte sauna hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik verwacht een sauna, turks bad, gratis massage, alles.
Life & kicking hier op IJburg, dat is nog geen 5 min lopen van mijn woning afquote:
Dat zou briljant wezen, en dan wel dat je er zelf profijt van hebt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
voor dat geld verwacht ik dat er iemand in mijn plaats uit z'n naad gaat zweten
Voor dat geld zou dat minimaal een echte sauna mogen wezen inderdaad.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou dat is dus ook zo irritant, ik wil dus ook naar de sauna, maar ze hebben alleen een infrarood cabine en dat maakt lichaam wel lekker warm, maar het enige wat mij enigszins aan het zweten krijgt is een echte sauna, en ondanks niet kunnen zweten wel handig is is het wel goed om af en toe te doen ... maar voor dat geld geen echte sauna hebben![]()
Euh ja sorry schat ik wil je niet beledigen maar wil je asjeblieft geen bootcamps gaan doen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Life & kicking hier op IJburg, dat is nog geen 5 min lopen van mijn woning af
Wat wel fijn is dat ze ook bootcamps hier in het park en op het strand doenMaar ik denk dat die sowieso al te zwaar voor mij zullen zijn
hmm...personal trainers.....quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Voor die 800 euro kun je beter met een personal trainer trainen. die precies weet wat je wel en niet kan doen. En trainingen op je lijf kan aanpassen.
En zorgt voor leuke en uitdagende oefeningen die bij je figuur passen!
mehquote:
Viel tegenquote:
Sja , hier betaal ik 700~ euro per jaar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
Fixed for accuracyquote:
Het schijnt nog wel mee te vallen, dat ze het aanpassen op wat je kunt. Mijn buuf is zwanger en die doet zelfs nog mee, maar ik wil eerst gewoon normaal gaan fitnessen en wat groepslessenquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Euh ja sorry schat ik wil je niet beledigen maar wil je asjeblieft geen bootcamps gaan doen.
Dat is denk ik echt vragen om problemen...
als t een lekkere vent isquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hmm...personal trainers.....
homerdrool
Dan zou je zelf personal trainer moeten worden en dan in de spiegel kijkenquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als t een lekkere vent is
of gewoon een chick met geweldig lichaam, dat geeft wat motivatie om door te gaan
Alsof je voor je lichaam motivatie nodig hebt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als t een lekkere vent is
of gewoon een chick met geweldig lichaam, dat geeft wat motivatie om door te gaan
quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan zou je zelf personal trainer moeten worden en dan in de spiegel kijken
Gasten serieus, het slijm staat bijna totaan shar der knieënquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Alsof je voor je lichaam motivatie nodig hebt.
Wat best fijn is voor iemand die geen kwijl heeft.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
Gasten serieus, het slijm staat bijna totaan shar der knieën
Nee juist niet, daarom vind ik het ook echt niet waard! Als ik dus daar nog naar de sauna kon, en ik moet van het ziekenhuis ook zwemmen eigenlijk, en weet ik wat allemaal, dan had ik er nog wel over na gedacht, maar dit is toch echt teveelquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
Gasten serieus, het slijm staat bijna totaan shar der knieën
800 euro is echt belachelijk trouwens... is dat soms zo'n sportschool met sauna, zwembad, golfbaan etc?
ik heb toch kwijl in een tubequote:Op dinsdag 3 april 2012 09:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat best fijn is voor iemand die geen kwijl heeft.
Iemand moet die vullenquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik hou het maar zo dat de apotheek het vult denk ik
Handleiding van een broodrooster?quote:
JAAAAAAAA YAYquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Shat we kunnen wel een keertje samen naar de sportschool gaan, leer ik je wat goede oefeningen aan.
Ben ik voor 1 dag je personal trainer.
Oh en als bootcamp idd wel meevalt moet het wel kunnen. Maar ik ben bootcamp gewend waarbij je 3 keer sterft voordat de les voorbij is
Vond het altijd zoo relaxt om helemaal stuk te gaan. Maar bij de sportschool waar ik nu sport hebben ze alleen van die laffe bootcamps, dat ik de bootcamp nog een uur op de loopband moet staan om mezelf af te mattenquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JAAAAAAAA YAY
En die bootcamps hebben ze idd ook, maar er zijn verschillende groepen
Dan kun je hier de bootcamp doenquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Vond het altijd zoo relaxt om helemaal stuk te gaan. Maar bij de sportschool waar ik nu sport hebben ze alleen van die laffe bootcamps, dat ik de bootcamp nog een uur op de loopband moet staan om mezelf af te matten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |