Nokia 3310quote:Op maandag 2 april 2012 09:30 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil een nieuwe telefooohhhooooon, maar ik weet niet welke
#winningquote:
Zou ik toch eerder voor de Dutchtone Sagem gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
ja, komt door die Quad Core processor, lijpequote:Op maandag 2 april 2012 09:44 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind de nieuwe One X wel erg sexy. Maar ook duur
Zie review van tweakers. Matig ding. En dan nog vijf sterren geven omdat tegra, fapfap.quote:Op maandag 2 april 2012 09:44 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind de nieuwe One X wel erg sexy. Maar ook duur
Hrmz, gaar. De specs waren wel top iig. Zal nog eens verder zoeken.quote:Op maandag 2 april 2012 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zie review van tweakers. Matig ding. En dan nog vijf sterren geven omdat tegra, fapfap.
Dat is wel zo, maargoed één van de argumenten is dat de meeste programma's nog helemaal niet geoptimaliseerd zijn voor quad-core. No shit, er zijn er nog bijna geenquote:Op maandag 2 april 2012 10:06 schreef Pheno het volgende:
Specs waren wel top ja, maar als je besturingsysteem er geen gebruik van maakt... Ruimte voor verbetering iig.
Waarom twee jaar wachten danquote:
Ik bedoelde meer dat ik niet elk jaar 500 euro wil neerleggen voor een telefoonquote:
Dit viel mij ook al op...quote:Op maandag 2 april 2012 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zie review van tweakers. Matig ding. En dan nog vijf sterren geven omdat tegra, fapfap.
Sja... moet ik hem nemen of neem ik een andere telefoon.. argghhh.quote:het fraaie design en het schitterende scherm is de One X, ondanks de kritiekpuntjes, de beste en meest vooruitstrevende Android-telefoon van dit moment. Wat ons betreft is het toestel dan ook de maximale score van vijf sterren waard, al is dat meer vanwege het scherm, de features en het design dan door de prestaties van de Tegra 3.
reken er maar op dat die Quad-Core over 2 jaar niet meer mee kan. Als je naar de roadmap van Nvidia kijkt, dan zie je dat snelheden over steeds kortere tijd verdubbelen.quote:Op maandag 2 april 2012 10:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maargoed één van de argumenten is dat de meeste programma's nog helemaal niet geoptimaliseerd zijn voor quad-core. No shit, er zijn er nog bijna geen
Maargoed dat komt vanzelf en ik heb graag een gsm die over 2 jaar nog steeds goed meekan.
De wildfire (jaja ik weet het) die ik nu heb kon vorig jaar nog net mee, maar kan nu 50% van de apps al niet meer fatsoenlijk draaien... dat wil ik niet nog een keer meemaken.
Inderdaad.quote:Op maandag 2 april 2012 10:32 schreef Rossdale het volgende:
Daar zit ik dus ook meeIk hoop dat er snel info van de Galaxy S III, dan kan ik een beslissing gaan maken
Terecht.quote:Op maandag 2 april 2012 10:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik niet elk jaar 500 euro wil neerleggen voor een telefoon
Dat is wel een mooie grapquote:Op zondag 1 april 2012 23:15 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Morgen dus
Fijn dat het zo goed gaat en dat het goed voelt. Ik vind het wel een goed teken als je het idee aankan om met iemand samen te wonen! Ik woon officieel al een halfjaar samen maar heb er nog weinig van gemerktMaar ja ik ben ook helemaal van vraag me maar, ik zeg wel
Echt grappig, vanmorgen zat zijn vader hem via facebook te vertellen dat zijn zusje ging trouwen (1 april
) en hij was echt helemaal geirriteerd dat zij eerder was dat wij, grappig
Die was twee maanden geleden ook al stuk...quote:Op maandag 2 april 2012 10:26 schreef Pheno het volgende:
Ik ga straks Vodafone maar eens bellen. De pagina van ze is stuk. Een 'persoonlijke' aanbieding doen als je verlengt, maar ik zie alleen abo's en meuk die ik ook als niet klant kan nemen op 'mijn' aanbiedingsite
Wazigheid
Jij had eerst de Samsung Jet toch? De eerste generatie aan touchscreen-phones van samsung, met die widgets. Ik had er ook zo één, de Pixon. Toen ging het ineens wel heel hard en veranderde Samsung ineens van koers. Je kan nu redelijk veilig een Galaxy halen zonder over een half jaar verouderd te zijnquote:Op maandag 2 april 2012 11:12 schreef koei het volgende:
[..]
Die was twee maanden geleden ook al stuk...
Ik ben erg blij met m'n iPhone! Is wat duurder, maar kan zonder problemen nog minimaal 1,5 jaar mee zonder verouderd te zijn, tenminste wel als de support voor de iPhone 3 daarvoor maatgevend is. Een Samsung zal ik daarom niet meer halen, ik had de nieuwste maar die werd gewoon amper ondersteund door Samsung zelf. Dan veroudert je apparaat veel sneller. Maar een galaxy s 2 is ook wel een mooie telefoon en wel goedkoper...
quote:Op maandag 2 april 2012 10:32 schreef Rossdale het volgende:
Daar zit ik dus ook meeIk hoop dat er snel info van de Galaxy S III, dan kan ik een beslissing gaan maken
Ik ga het straks horen. het liefst wil ik wel bij Vodafone blijven, want buitenlandblox.quote:Op maandag 2 april 2012 11:12 schreef koei het volgende:
[..]
Die was twee maanden geleden ook al stuk...
Ik ben erg blij met m'n iPhone! Is wat duurder, maar kan zonder problemen nog minimaal 1,5 jaar mee zonder verouderd te zijn, tenminste wel als de support voor de iPhone 3 daarvoor maatgevend is. Een Samsung zal ik daarom niet meer halen, ik had de nieuwste maar die werd gewoon amper ondersteund door Samsung zelf. Dan veroudert je apparaat veel sneller. Maar een galaxy s 2 is ook wel een mooie telefoon en wel goedkoper...
Zaterdag nog even mee kunnen spelen, maar ondanks dat het heerlijk werkt ben ik eigenlijk toch wel fan van androidquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 12:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zaterdag nog even mee kunnen spelen, maar ondanks dat het heerlijk werkt ben ik eigenlijk toch wel fan van android
ROFFA!quote:
Goed man! Hoe is het met jou? Ik zie je helaas nooit meerquote:
Jaa gaat lekker hoor. We gaan wel een keer een terrasje pakken in Breda ofzo als het weer lekker weer isquote:Op maandag 2 april 2012 13:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Goed man! Hoe is het met jou? Ik zie je helaas nooit meer
Reus!quote:
Hoe ist nou, pikkebaas?quote:Op maandag 2 april 2012 13:44 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Jaa gaat lekker hoor. We gaan wel een keer een terrasje pakken in Breda ofzo als het weer lekker weer is
[..]
Reus!voor jou!
Jaa lekker! Loop alleen al 10 weken met een brace; klein pols blessure maar gaat steeds beter nu.quote:
Gaat prima in huize SD, sinds november een stukkie drukker gewordenquote:Op maandag 2 april 2012 13:49 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Jaa lekker! Loop alleen al 10 weken met een brace; klein pols blessure maar gaat steeds beter nu.
Hoe is het in huize SD?
Yes, ik zag hetquote:Op maandag 2 april 2012 13:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gaat prima in huize SD, sinds november een stukkie drukker geworden
We moeten d'r soms 's morgens wakker makenquote:Op maandag 2 april 2012 13:56 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Yes, ik zag hetLeuk man! Slaapt het een beetje door in de nachten of moet je er om het uur uit ?
Hou ik je aanquote:Op maandag 2 april 2012 13:44 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Jaa gaat lekker hoor. We gaan wel een keer een terrasje pakken in Breda ofzo als het weer lekker weer is
The King of the fap is terug.quote:Op maandag 2 april 2012 13:49 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Jaa lekker! Loop alleen al 10 weken met een brace; klein pols blessure maar gaat steeds beter nu.
Hoe is het in huize SD?
Netjes Lotquote:Op maandag 2 april 2012 14:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo vanmorgen na college meteen uurtje naar de sportschool geweest om aansluitend 8,5 km te fietsen naar een pas geopende sportzaak voor nieuwe sportkleren. Genoeg bewogen voor vandaag!
Maar wel hele goedkope nieuwe sportkleren kunnen scoren
Hij heeft het er nog steeds over.quote:Op maandag 2 april 2012 15:05 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik zie Fipotje nog in m'n huiskamer staanElke game was "mèh", behalve Onichambara Bikini Zombie Slayers Dinges
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |