Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Beter hadden ze de UP spelers een andere kleur gegeven..en SIF enzo ook..dan heeft het tenminste nut.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:37 schreef detennismaster het volgende:
Die oranje kaart ziet er echt niet uit!
SIF witte achtergrond met zwarte letters .quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beter hadden ze de UP spelers een andere kleur gegeven..en SIF enzo ook..dan heeft het tenminste nut.
Ja en dan wel een mooie kleur, want van die oranje Kaka krijgt niemand een harde plasser denk ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beter hadden ze de UP spelers een andere kleur gegeven..en SIF enzo ook..dan heeft het tenminste nut.
Probeer 1 keer die van 25k.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:41 schreef Joodnl het volgende:
Ben op de helft... Nog 23 euro over... En bagger gehad
Dat is geldverspillingquote:
Jawel..ik ga het redden...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat red je niet in dit tempo. Die zijn over een kwartiertje weg he
Speler of manager?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:44 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Jawel..ik ga het redden...
Nu een 4-1-2-1-2 kaart erin...
Als ik die Youtube filmpjes kijk die hier wel eens voorbij komen, dan trekken ze meestal wel 1 of 2 IF's uit de duurste pakjes. Moet je er wel minstens 10 kopen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is geldverspillingKijk gewoon hoeveel zeldzame kaarten je er uit haalt en wat je betaalt.
Snel je geld weg man, zondequote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:41 schreef Joodnl het volgende:
Ben op de helft... Nog 23 euro over... En bagger gehad
Maar dan nog.. 50 euro, is echt een hoop geldquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als ik die Youtube filmpjes kijk die hier wel eens voorbij komen, dan trekken ze meestal wel 1 of 2 IF's uit de duurste pakjes. Moet je er wel minstens 10 kopen.
Als er niks in je pakje zit ga je het natuurlijk minder snel op Youtube zetten!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als ik die Youtube filmpjes kijk die hier wel eens voorbij komen, dan trekken ze meestal wel 1 of 2 IF's uit de duurste pakjes. Moet je er wel minstens 10 kopen.
Dan zit je goedquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:46 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Speler...
En nu als hoogste een silver
El Shaarawy
Zeg niet 433..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik had er net 1 voor 38k en gelijk verkocht voor 45k.
Ey, dat is een goed pakje! Had ik ook een keer, Danilinho als hoogste uit een goud pakjequote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:46 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Speler...
En nu als hoogste een silver
El Shaarawy
Motm Kakaquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar dan nog.. 50 euro, is echt een hoop geld
Allebei 100% waar. Daarom verspil ik m'n geld er ook niet meer aan. Maar als je dan toch besluit het te doen lijken mij die duurste pakjes het meest bang for buck als je er meerdere koopt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als er niks in je pakje zit ga je het natuurlijk minder snel op Youtube zetten!
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:47 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Owwwww. Fuck...had ik niet eens door... wilde bijna discarten
[..]
Danilinho???quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ey, dat is een goed pakje! Had ik ook een keer, Danilinho als hoogste uit een goud pakje
Ja, ik telde hem al.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Leuke pot Dutch
Zonde van mijn mooie lat-schot
[..]
Jij bent echt gek man, je spendeert 50 euro aan een spel terwijl je niet eens weet wie je moet houden en wie nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:48 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Danilinho???
Is dat Leanardo???
Die had ik ook net
Hahaha!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij bent echt gek man, je spendeert 50 euro aan een spel terwijl je niet eens weet wie je moet houden en wie niet
Niet toevallig De Gea hè?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:50 schreef Joodnl het volgende:
in 25K..
Samuel (Inter)
een keeper van Man U (ken hem niet)
Ze Roberto
Ik hou soms dingen die glimmen...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij bent echt gek man, je spendeert 50 euro aan een spel terwijl je niet eens weet wie je moet houden en wie niet
Lindegaard misschien anders.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:50 schreef Joodnl het volgende:
in 25K..
Samuel (Inter)
een keeper van Man U (ken hem niet)
Ze Roberto
Jij was toch vader van 4?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:50 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik hou soms dingen die glimmen...
Je moet me eens zijn kopen als ik waus ben, hahaha![]()
![]()
![]()
Ah zo, ik dacht alquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:52 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ja... maar dat betekent niet dat ik niet kan leven als de kids uit logeren zijn
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:41 schreef poker4lifee het volgende:
als ik niet al die negertjes in mn TP had had ik nu een hoop verneukt aan pakjes.
toch nog ergens goed voor die man
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:51 schreef DutchSL het volgende:
Dit hele Taiwo gedoe weerhoudt me er in elk geval wel van om geld weg te gooien voor pakjes, kan de kaarten toch niet kwijt op de trade pile
ja, maar dat vind ik saai!!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ook wel 2-4k waard![]()
je had van 50 euro ook gewoon 500k kunnen overkopen van iemand hè
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben echt nieuwsgierig hoeveel geld jij al hebt uitgegeven aan pakjes.
Van die 500k kan je dan ook best veel packs kopen als je wil, maar ook 100k houden, dan heb je in ieder geval ietsquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:53 schreef Joodnl het volgende:
[..]
ja, maar dat vind ik saai!!!!
2e 25K pak geopend..
Eagles
Khedira
Ciani
Niet altijd, je kan ook nét die mazzel hebben hèquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Van die 500k kan je dan ook best veel packs kopen als je wil, maar ook 100k houden, dan heb je in ieder geval ietsDat is voordeliger dan direct packs kopen met geld
Ik bedoel, je kan beter 500k kopen en van die 500k packs kopen, dan heb je gewoon meer packsquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet altijd, je kan ook nét die mazzel hebben hè
Het is letterlijk gokken
Meer packs wel, maar ik denk toch dat je betere spelers uit betaalde pakjes haalt dan uit pakjes die je voor coins kooptquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik bedoel, je kan beter 500k kopen en van die 500k packs kopen, dan heb je gewoon meer packs
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meer packs wel, maar ik denk toch dat je betere spelers uit betaalde pakjes haalt dan uit pakjes die je voor coins koopt
onzin. Kijk wat jood nu krijgt dan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meer packs wel, maar ik denk toch dat je betere spelers uit betaalde pakjes haalt dan uit pakjes die je voor coins koopt
EA wilt geld.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]Zijn exact dezelfde pakjes, je selecteert alleen een andere betaalwijze.
Gegevens uitwisselen, namen adressen, bankrekeningen, eventueel Paypal.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
PS3quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gegevens uitwisselen, namen adressen, bankrekeningen, eventueel Paypal.
Maar misschien wil hier iemand wel. Welke console?
Je kan ook 50 euro betalen voor 500k en niks krijgen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Van die 500k kan je dan ook best veel packs kopen als je wil, maar ook 100k houden, dan heb je in ieder geval ietsDat is voordeliger dan direct packs kopen met geld
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je kan ook 50 euro betalen voor 500k en niks krijgen.
Bij Paypal kan je terugvorderen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gegevens uitwisselen, namen adressen, bankrekeningen, eventueel Paypal.
Moet je Toefjes even lief aankijken, volgens mij overwoog die laatst om wat coins te verkopen.quote:
Ik heb 2 x 20 gedaan. En troep + Danilinho. Welke een andere is trouwens dan Leonardoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
EA wilt geld.
Ik blijf erbij dat je betere spelers trekt uit een betaald pakje
Kan 16K verkopen. De rest zit in Taiwo'squote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je Toefjes even lief aankijken, volgens mij overwoog die laatst om wat coins te verkopen.
Weet het niet zeker though
Hmmm.... hehehe..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb 2 x 20 gedaan. En troep + Danilinho. Welke een andere is trouwens dan Leonardo
watchoutbadass.jpgquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:00 schreef Rijst het volgende:
KLAASJAN VOOR 40K GEKOCHT IN GOEDE FORMATIE I DONT CARE
Heb jij daar ervaring mee dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Bij Paypal kan je terugvorderen.
Ik heb ervaring met PayPal en terugvorderen, slechte ervaring.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb jij daar ervaring mee dan?
PayPal is niet verzekerd geen transacties, ze kunnen enkel de rekening van de 'oplichter' bevriezen en je daarvan terugbetalen. Als het geld er al af is kan je fluiten naar je geld.
Niets, hij snapt niet dat je een spelletje beiden voor je plezier speeltquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:00 schreef poker4lifee het volgende:
zegt:
vaag
ik heb me er nog nooit aan geirriteerd
ik vind het logisch
als iemand anders er beter voor staat geef je hem af, zo simpel is het
ik speel om te winnen
en maakt me geen ruk uit hoe die erin gaat
en of mensen het irritant vinden
Hele discussie met iemand die gewoon elke sweaty kans ook met beide handen aangrijpt.. wat kan ik nog zeggen?
Had je iets terecht terug gevorderd of niet?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met PayPal en terugvorderen, slechte ervaring.
Heb 400 euro boete op kunnen hoesten
400 euro boete waarvoor?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met PayPal en terugvorderen, slechte ervaring.
Heb 400 euro boete op kunnen hoesten
Je kunt ook 500k kopen en daarvan 40 Taiwo's opkopen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je kan ook 50 euro betalen voor 500k en niks krijgen.
Werd iets tegen mij teruggevorderdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Had je iets terecht terug gevorderd of niet?
Ga ik verder niet over praten in de details via het internetquote:
Bij 'sweaty' zit het verschil m in de intentie van de speler imo. Heeft hij een team wat gebouwd is om zulke kansen te krijgen en is dat het enige wat hij probeert: Sweaty. Speelt hij gewoon normaal, met een normaal team en krijgt ie een keer de kans om breed te leggen: No problemo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:00 schreef poker4lifee het volgende:
zegt:
vaag
ik heb me er nog nooit aan geirriteerd
ik vind het logisch
als iemand anders er beter voor staat geef je hem af, zo simpel is het
ik speel om te winnen
en maakt me geen ruk uit hoe die erin gaat
en of mensen het irritant vinden
Hele discussie met iemand die gewoon elke sweaty kans ook met beide handen aangrijpt.. wat kan ik nog zeggen?
Hij zegt dat hij plezier heeft als hij wintquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niets, hij snapt niet dat je een spelletje beiden voor je plezier speelt
Was dat terecht? Als je namelijk een bewijs van verzending hebt, sta je als verkoper altijd in je recht.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Werd iets tegen mij teruggevorderd
Is alweer 2 jaartjes terugquote:
Nope, toch kon het..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Had je je rekening gekoppeld aan je PayPal,anders kan je volgens mij niet rood staan.
als je dingen verkoopt moet je zorgen dat ze send as gift doen, dan kunnen ze niet zomaar terugvorderen, alleen als het met creditcard is en ze doen daarna aangifte van een gestolen creditcard kan het.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nope, toch kon het..
Ik raad je aan om andere betaalmiddelen te gebruiken als het tussen personen is.
Met bedrijven kan het wel enzo, je kan zelfs via PayPal gratis pizza's bestellen
Ik ken ondertussen alle trucjes van PayPal wel, die send as gift ookquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
als je dingen verkoopt moet je zorgen dat ze send as gift doen, dan kunnen ze niet zomaar terugvorderen, alleen als het met creditcard is en ze doen daarna aangifte van een gestolen creditcard kan het.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:26 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me echt zo'n vet team![]()
Wel balen dat er geen fatsoenlijke RM/RW's zijn in Spanje.
Ik ga hem proberen te bouwen, qua coins wordt het een beetje krap met die nieuwe Kaka erbij mja, dan maar een beetje doorsparen.
hij heeft dit seizoen z'n debuut pas gemaaktquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Tello in een brons pakje. Die kerel is gewoon maar 63![]()
Wel 3-4k waard, dat dan weer wel.
Bazenteam. Laat je Buffon staan, nee toch?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:26 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga hem proberen te bouwen, qua coins wordt het een beetje krap met die nieuwe Kaka erbij mja, dan maar een beetje doorsparen.
Moet wel in verband met chemistry. Tenzij ik nog een geniale ingeving krijg om Ramos naar het centrum te verplaatsenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bazenteam. Laat je Buffon staan, nee toch?
Hij speelt in UT nog bij Barca B terwijl hij al lang een transfer naar Barca moest krijgen + een UP.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Tello in een brons pakje. Die kerel is gewoon maar 63![]()
Wel 3-4k waard, dat dan weer wel.
Reyes..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:26 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Buffonquote:
Haha, nee joh, was een grapquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Waz nou met die gekke gekleurde plaatjes, Kaka is serieus oranje?
Het kan wel, maar dan moet je Pepe in je verdediging willen...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:32 schreef Confetti het volgende:
[..]
Moet wel in verband met chemistry. Tenzij ik nog een geniale ingeving krijg om Ramos naar het centrum te verplaatsen
Hoeveel heb je er al verkocht?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:47 schreef Toefjes het volgende:
Nou, nog 31 stuks te gaan, dan ben ik door al m'n Taiwo's heen
Nog steeds ongeveer 1quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er al verkocht?1?
Ja!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Waz nou met die gekke gekleurde plaatjes, Kaka is serieus oranje?
vidic te traagquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:55 schreef pascal08 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/314903
Deze lijkt me ook wel leuk voor een keertje.![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, Alonso ook. Je wordt omver gelopen met zo'n elftal.
Ik had een UNAM kit voor 1000 coins en 2x Celtic kits, 1 voor 500 en 1000 coins. Ik heb het grootste gedeelte van happy hour gemist en ik heb ook geen packs geopend.quote:
Wat is dat toch met mensen die 70 pace te traag vinden? Als je tegenstander 90+ pace spelers heeft word je er toch wel uitgepaced of je nou 70 of 80 pace hebt.quote:
Was ook maar een grapje volgens mij.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mensen die 70 pace te traag vinden? Als je tegenstander 90+ pace spelers heeft word je er toch wel uitgepaced of je nou 70 of 80 pace hebt.
was maar een grapje, heb zelf ook een 70 pace cbquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mensen die 70 pace te traag vinden? Als je tegenstander 90+ pace spelers heeft word je er toch wel uitgepaced of je nou 70 of 80 pace hebt.
Ik vind 70 pace nog net kunnen, daaronder wordt het lastig. Dat is ook de reden dat ik mijn Liga BBVA silver team heb omgebouwd tot een hybrid met 2 snellere CBs.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nu ik het nog een keer lees, zie ik de grap ineens.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
W
[..]
Was ook maar een grapje volgens mij.
Ik vind Pique met 66 pace anders echt een muur.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind 70 pace nog net kunnen, daaronder wordt het lastig. Dat is ook de reden dat ik mijn Liga BBVA silver team heb omgebouwd tot een hybrid met 2 snellere CBs.
Conclussiequote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:06 schreef poker4lifee het volgende:
deze paint heeft die vriend van me net gemaakt die dus het sweaty afleggen gewoon logisch vindt en de schuld legt bij mensen die dan maar beter moeten verdedigen/snellere verdedigers hebben:
[ afbeelding ]
Conclusie met dubbel S, dus mijn conclusie is dat hij er niets van snapt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:06 schreef poker4lifee het volgende:
deze paint heeft die vriend van me net gemaakt die dus het sweaty afleggen gewoon logisch vindt en de schuld legt bij mensen die dan maar beter moeten verdedigen/snellere verdedigers hebben:
[ afbeelding ]
dat snelle verdedigers hebben en gaten dichtlopen heel erg helptquote:
Maar Pique heeft veel betere stats en hij is gold. Ik had 2 silver CBs, 1 met 66 pace en 1 met 68 pace en ze werden er te makkelijk uitgelopen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind Pique met 66 pace anders echt een muur.
Soms kun je er niks aan doen omdat je verdedigers ineens naar voren stappen. Ik vind het gewoon lame, er is geen skill voor nodig om zo te scoren.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:06 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |