Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Heb er 6 op het moment, elke cent zit erin.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik heb sommige ook hoger denk ik hoor. Ik heb meer dan 40 Taiwo's, ik ga niet voor elke op dat lijstje kijken. Duurdere formaties iets duurder etc... En ik heb nog geen enkele Taiwo verkochtHoeveel heb jij er nu in totaal gekocht?
Zozo, 6quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb er 6 op het moment, elke cent zit erin.
Heb er eentje verkocht
Sarcasme?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:13 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zozo, 6![]()
Maar gaan we moeten gewoon of iets zakken in prijs of meer gaan opkopen. Maar sinds er allerlei 'small fish'' mee doen zie ik de kans op dat laatste niet zo hoog zijn.
Geeft verders niet als het eenmalig gebeurt, maar als ik allerlei lage prijzen zie trek ik sommige mensen wel in twijfel snap je?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:15 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb een stuk of 50 Taiwo's voor de goede prijzen over de twee accounts verspreidt en eentje staat er te goedkoop op ja, ik snap het niet.
Maar ik heb hem nu zelf weg getradeofferd.
Het is ingestort toen ik naar huis ging gisteren, tot 17h waren de prijzen gewoon echt gestegen tot bijna 20k. Ik dekte alles wat goedkoper als 15k de deur uit ging af om de gemiddeldes stabiel te houden, uur later kwam ik thuis en de markt was ingestort. Het was toen nog te redden door alles wat te goedkoop was op te kopen, maar dat wilden of konden we niet meer doen. Einde oefening.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:15 schreef Fuszy het volgende:
Als ik de coins had dan had ik het gedaan, maar ik denk dat jullie het onderschat hebben. In deze markt moeten er miljoenen geinvesteerd worden en jullie zitten bij elkaar net aan een miljoen? Het is dagen opkopen, want veel mensen bekijken de ultimatedb prijs.
H2Hquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iemand een potje H2H op de PS3 misschien?
Niemand reageert in het algemene topic
We hebben meer dan 2 miljoen geinvesteerd bij elkaar, en tja, het effect is dat de prijzen kortstondig gestegen zijn maar nu weer op het oude niveau. Als we weer 2 miljoen investeren zal dus op korte termijn waarschijnlijk het zelfde gebeuren.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:15 schreef Fuszy het volgende:
Als ik de coins had dan had ik het gedaan, maar ik denk dat jullie het onderschat hebben. In deze markt moeten er miljoenen geinvesteerd worden en jullie zitten bij elkaar net aan een miljoen? Het is dagen opkopen, want veel mensen bekijken de ultimatedb prijs.
Kennelijk kun je alleen IF's goed prijsfixen, daar zijn er doorgaans veel minder van in roulatie.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We hebben meer dan 2 miljoen geinvesteerd bij elkaar, en tja, het effect is dat de prijzen kortstondig gestegen zijn maar nu weer op het oude niveau. Als we weer 2 miljoen investeren zal dus op korte termijn waarschijnlijk het zelfde gebeuren.
Die hebben dan ook maar een week in packs gezeten. Taiwo een halfjaar.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kennelijk kun je alleen IF's goed prijsfixen, daar zijn er doorgaans veel minder van in roulatie.
tot januari toch? Eind september kwam fifa pas uit. maand of 3, 4 dus.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die hebben dan ook maar een week in packs gezeten. Taiwo een halfjaar.
Ook goed.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
tot januari toch? Eind september kwam fifa pas uit. maand of 3, 4 dus.
Maar wel super veel kaartjes. In het ergste geval verlies ik er 30K op ofzo, Ben ik nog meer kwijt aan taxes als ik Ronaldo verkoop.quote:
Het verlies zal gelukkig niet enorm zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar wel super veel kaartjes. In het ergste geval verlies ik er 30K op ofzo, Ben ik nog meer kwijt aan taxes als ik Ronaldo verkoop.
Klopt, kijk kan nu 30K verliezen, als het had gelukt had ik er 350 gewonnen. Het was (is) het risico zeker waard.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het verlies zal gelukkig niet enorm zijn.Maar er zijn wel veel meer kaartjes in omloop dan ik had verwacht.
ga gewoon FUT spelen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iemand een potje H2H op de PS3 misschien?
Niemand reageert in het algemene topic
Je bent gewoon slecht.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:43 schreef Rijst het volgende:
Geintje man. Was geen handicap. Ik speel gewoon slecht.
er staat nog niks nu in ieder geval.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:44 schreef diedjuh het volgende:
Komt er vandaag een nieuw toernooi? Kan ff niet kijken.
Oh, jammer.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
er staat nog niks nu in ieder geval.
Je moet gewoon af en toe even wat anders spelen, dat houd je scherp.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:45 schreef Rijst het volgende:
I have the right to remain silent. Anything I say can and will be used against me.
Het laatste is niet geheel onrealistischquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Beter komt er snel een Nigerianen of Serie A toernooi
Zou wel heel goed uitkomenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het laatste is niet geheel onrealistisch
Dus de les die er geleerd is, alleen IF's pricefixen...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die hebben dan ook maar een week in packs gezeten. Taiwo een halfjaar.
Ik denk dat ik me sowieso een tijd afzijdig hou met pricefixes hierquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:01 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dus de les die er geleerd is, alleen IF's pricefixen...
Nu te laat, ik ga zo koken.quote:
Doe ik ook altijd in FUTquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:06 schreef poker4lifee het volgende:
weer zo'n homo die 90e minuut 1-1 maakt en dan end as draw drukt
wat een paupersquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:06 schreef DutchSL het volgende:
Man City wilt 80 miljoen bieden op Ronaldo.
Te weinig
quote:
Koken is zo mainstream, ik ga gewoon uit etenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:05 schreef Reemi het volgende:
Dat kaartje wordt dus serieus oranje.
[..]
Nu te laat, ik ga zo koken.
Daarom heb ik ook 120 drawsquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:06 schreef poker4lifee het volgende:
weer zo'n homo die 90e minuut 1-1 maakt en dan end as draw drukt
Ja, een gelijkspel is een hele gewone uitslag in het voetbal, de verlening etc is voor toernooien.quote:
ik vind winnen een stuk leuker, heb ik die paar coins die ik dan niet verdien er wel voor over.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, een gelijkspel is een hele gewone uitslag in het voetbal, de verlening etc is voor toernooien.
Plus dat het voor de coins niet zo gek veel uitmaakt of je gelijkspeelt, wint of verliest. Je bent alleen een stuk langer bezig. Tijd = coins.
Ik laat ook mensen voor mij kokenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Koken is zo mainstream, ik ga gewoon uit eten
Zo doen we datquote:
14 jaar en ben nu al een baas..quote:
Wow, interesting. Tell us more!!!quote:
Ook lekker natuurlijk, eet smakelijk alvast.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Koken is zo mainstream, ik ga gewoon uit eten
Jo! Invite mij zo dan als potje af is.quote:
Jij ook mengquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ook lekker natuurlijk, eet smakelijk alvast.
The fuck.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:26 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
We kunnen nog meer speciale kleurtjes verwachten dus..
natuurlijk..anders had ik geen moeite gedaan voor 9 chemquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:15 schreef vandermar het volgende:
Is het echt zo dat een speler met 9 chem beter speelt? Ik heb echt het gevoel dat Gerrard en Ozil stroperig spelen met maar 7 chem.
Hij zal dan een half miljoen pond per week gaan verdienen. Alsof dat nog uitmaakt...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:06 schreef DutchSL het volgende:
Man City wilt 80 miljoen bieden op Ronaldo.
Te weinig
edit. pond zelfs, 96 miljoen euro, doe er dan maar 4 bij![]()
limo = limonade in jouw geval neem ik aan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Bentley helemaal vol met geld![]()
Limo Bentley
Ligt er natuurlijk wel aan of het briefjes van 5 euro zijn of van 500 euro. Als het een gevulde Bentley is met briefjes van 5 euro zou ik het ook niet doen. Tssss.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Bentley helemaal vol met geld![]()
Limo Bentley
De wereld is echt verrot.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij zal dan een half miljoen pond per week gaan verdienen. Alsof dat nog uitmaakt...
"Ronaldo himself later claimed that he could have doubled his money by moving to the Etihad . There were also rumours City tried to tempt the player by sending him a picture of a Bentley filled with cash."
Hoe triest![]()
Was het UP Neuer?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:50 schreef Toefjes het volgende:
Mijn fifa-dag is weer goed. Brons MLS tegen een Spaans bronzen team. Eerste minuut brengt hij gelijk Nilmar, Kaka en Neymar er in. Ik had alleen Neuer en Cissé op de bank, dus vooruit, ik die maar er in. 10-0 gewonnen![]()
In de rust stuurde ik: "Nice subs"
Hij: Normaly I win <5-0
Ik na afloop: This match was just a waste of Neuers contract. In fact, I didn't need a goalie at all
Hij: Yea, I played shit that game.
Heerlijk, iemand vernederen die het verdient
Uiteraard. Eigenlijk gebruik ik die helemaal niet meer, omdat Buffon noodzakelijk is voor de chemistry in het gouden team. Maar had net zo goed Pablo Piatti op goal kunnen zetten, had niks uitgemaakt, hij kwam juist nog goed weg met 10-0quote:
Krul is een baas. Soms wel van die rare acties maar meestal een held met zieke saves.. moet altijd wel lachen om zijn uitstraling: mager lichaam, zijn lok en het shirt in de broek.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:56 schreef Fuszy het volgende:
Net met mijn silver dutchies tegen een serie A silver
Best lastige wedstrijd, maar uiteindelijk met 5-2 gewonnen.
Krul kreeg een 10
Dan zou jij dat echt wel doen, weet jij hoeveel er in zo een auto past?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk wel aan of het briefjes van 5 euro zijn of van 500 euro. Als het een gevulde Bentley is met briefjes van 5 euro zou ik het ook niet doen. Tssss.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:59 schreef Toefjes het volgende:
Misschien een ideetje om straks en masse voor een uurtje of 2 alle kaarten van de Taiwo markt af te halen, en kijken wat er dan met de prijs gebeurt? Misschien dat als het aantal kaarten meer dan halveert, het wel een impact op de prijs heeft.
ja hopelijk zorgt dat er dan voor dat mensen denken dat ze er meer voor kunnen gaan vragen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:59 schreef Toefjes het volgende:
Misschien een ideetje om straks en masse voor een uurtje of 2 alle kaarten van de Taiwo markt af te halen, en kijken wat er dan met de prijs gebeurt? Misschien dat als het aantal kaarten meer dan halveert, het wel een impact op de prijs heeft.
En als die te veel vragen, kunnen wij misschien gaan undercutten..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja hopelijk zorgt dat er dan voor dat mensen denken dat ze er meer voor kunnen gaan vragen.
maar aan de andere kant met onze huidige prijzen hadden ze dat ook al kunnen bedenken..en dat doen ze niet
Het is het proberen waard, verkopen doen we anders toch nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja hopelijk zorgt dat er dan voor dat mensen denken dat ze er meer voor kunnen gaan vragen.
maar aan de andere kant met onze huidige prijzen hadden ze dat ook al kunnen bedenken..en dat doen ze niet
ja iddquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het is het proberen waard, verkopen doen we anders toch niet
Goed gespeeld, binnenkort even potje wanneer ik niet moe ben van fitness in de armenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:06 schreef Thorb het volgende:
http://www.easports.com/media/play/video/118228965
Goaltje tegen VandermarHoogtepuntje naast een omhaal tegen de lat
Dus tot maandag "pauze" en maandag alles er weer opknallen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:09 schreef DutchSL het volgende:
Er staan meer dan twee pagina's aan Taiwo's met hoge BIN (al dan niet van ons) die er nog lang op staan. Misschien afspreken dat we het maandag doen ? En dus ook niemand tot die tijd ze er voor drie dagen opzetten..
Twaalf pagina's aan Taiwo's van meer dan 22k BIN trouwens en maar vier van minder dan 22k BIN.
TAIWO????quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:31 schreef BlaBla87 het volgende:
Whut snelste sale ooit ik zet m aan kijk ff op mn watchlist... weer op mijn tradepile en verkocht
Gold contract voor 200c of 250c?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:31 schreef BlaBla87 het volgende:
Whut snelste sale ooit ik zet m aan kijk ff op mn watchlist... weer op mijn tradepile en verkocht
Inderdaad, zo nog ff wat olie op het vuur gooien over die pricefix en dan zitten we zo over de 500.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo komen we wel op de 400 topics vandaag
Ik begin alvast.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Inderdaad, zo nog ff wat olie op het vuur gooien over die pricefix en dan zitten we zo over de 500.
Goedkoopste is nu 45k. Vanavond sla ik toe wanneer ik hem zie in 35k in goede formatiequote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:35 schreef Coenehv het volgende:
Bijna meer IF Huntelaar dan NIF Huntelaar :p
Wie anders dan jij is dé man voor dit soort dingetjes!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:37 schreef vandermar het volgende:
Ik
[..]
Ik begin alvast.
Prachtig dat de pricefix faalt. Bah, pricefixers!
Ik had niet genoeg coins.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:38 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
[..]
Hoe wist je dat?:o Was jij die gek die m kocht?
Ajax is een hele leuke ploeg, en speelt heel leuk voetbal. Leuke supporters ookquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:37 schreef vandermar het volgende:
Ik
[..]
Ik begin alvast.
Prachtig dat de pricefix faalt. Bah, pricefixers!
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ajax is een hele leuke ploeg, en speelt heel leuk voetbal. Leuke supporters ook
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:39 schreef BlaBla87 het volgende:
Had dat gezegd dan had ik hem voor je achtergehouden voor 250c
42k.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Goedkoopste is nu 45k. Vanavond sla ik toe wanneer ik hem zie in 35k in goede formatie
De verkoopprijs was toch vastgesteld op 24k?quote:
Dank jequote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ajax is een hele leuke ploeg, en speelt heel leuk voetbal. Leuke supporters ook
Doe IF Donk en IF Fer dan als CBquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:49 schreef pascal08 het volgende:
Best een leuk team zo:
http://futhead.com/12/squad/313341
Alleen die verdediging![]()
Geen Donkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:49 schreef pascal08 het volgende:
Best een leuk team zo:
http://futhead.com/12/squad/313341
Alleen die verdediging![]()
Dan heb je geen contract verlorenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Uiteraard. Eigenlijk gebruik ik die helemaal niet meer, omdat Buffon noodzakelijk is voor de chemistry in het gouden team. Maar had net zo goed Pablo Piatti op goal kunnen zetten, had niks uitgemaakt, hij kwam juist nog goed weg met 10-0
Boyata als CB of IF Vermaelen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:51 schreef poker4lifee het volgende:
http://futhead.com/12/squad/313190
hoe krijg ik dit goed? Voorhoede+Vertonghen moet sowieso blijven.
Trage cbs sowieso geen optie.
Martens kan als cm maarja liefst wat beters verzinnen.
Vertonghen sowieso blijven ^quote:
Hij wil Martens niet, dan krijgt vertongen sowieso nooit 9 chemquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Vertonghen sowieso blijven ^
hater
Kan jij 'm zo maken dat iig Robben, Persie, Sneijder, Donk en Heitinga erin zitten. En dan De Jong, Bommel of IF Fer als blok op het middenveld, CDM dus.quote:
Tshimanga LB, Ofoe LCMquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:51 schreef poker4lifee het volgende:
k thx, hoopte dat er nog andere opties waren maar op deze manier dan vast aan Martens dus.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij wil Martens niet, dan krijgt vertongen sowieso nooit 9 chem
Vertonghen is echt één van de betere verdedigers waar ik mee heb gespeeld en dat is niet omdat ik voor Ajax ben.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:51 schreef poker4lifee het volgende:
haha baas, thx.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vertonghen is echt één van de betere verdedigers waar ik mee heb gespeeld en dat is niet omdat ik voor Ajax ben.
quote:
Klose xDquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]![]()
Nog best een aardig team. Podolski mag er ook wel in, die is van origine ook een Pool, een Zuid-Pool wel te verstaan.
Geen KJHquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:01 schreef vandermar het volgende:
Pascal
http://www.futhead.com/12/squad/313479
Kaas jan hommo! boven RvP verkiezen in Fifa en irlquote:
Ik dacht dat het een 1 april grap was...Dat ze zondag geintroduceerd zouden worden. Blauwe kaartjes en paarse kaartjes zijn zo niet geilquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:08 schreef Tobi-wan het volgende:
MotM kaartjes... EA heeft weer een nieuwe manier gevonden om meer geld binnen te harken.
wat gaat dat kostenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:09 schreef StijnDa het volgende:
Bundesliga 4-2-3-1 met
--------------- SIF Podolski
TIF Kagawa - SIF Muller - Robben
---Schweinsteiger - Gustavo
verdediging
Best leuk lijk me
Hoeveel kost die japquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
exclusief verdediging zo'n 550/600k ofzo.
Ooooh ik dacht 400 ofzoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:12 schreef Fuszy het volgende:
ultimatedb zegt 160k, maar hij zal nog wel dalen.
Gek, ik heb niet coins genoeg. Iets met Taiwo'squote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:14 schreef Fuszy het volgende:
Iemand zin om een biddingwar te doen op een 4-1-2-1-2 SIF Falcao
staat nu op 20k en nog 11 minuten te gaan
Have fun!
Vind Muller op CAM bagger. Daar moet ik echt pacehoeren, en hij oogt trager dan 87 pacequote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
TIF Kagawa moet je op CF zetten en Muller op CAM
Muller heeft wat meer power, Kagawa wat meer lenigheid om zo maar te zeggen, dus daarom dacht ik Muller centraal. Moet ook Robben genoeg dubbele links geven voor 7 chem.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
TIF Kagawa moet je op CF zetten en Muller op CAM
Muller heeft ook een best schot in huis, gaat bijna door het net heenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Muller heeft wat meer power, Kagawa wat meer lenigheid om zo maar te zeggen, dus daarom dacht ik Muller centraal. Moet ook Robben genoeg dubbele links geven voor 7 chem.
Ik zit er eigenlijk wel een beetje mee dat Gerrard is gehalveerd de afgelopen week... Dat komt zeker niet meer goed?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Muller heeft ook een best schot in huis, gaat bijna door het net heen
Waarom is hij gehalveerd dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zit er eigenlijk wel een beetje mee dat Gerrard is gehalveerd de afgelopen week... Dat komt zeker niet meer goed?
Nobody knows... Hij begon opeens te droppen, en het hield niet meer op. Geen nieuwe IF ofzo, heel raar.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom is hij gehalveerd dan?
haha, door 2en gehakt. Op de ps3 ook gigantisch gedaald zie ik. Had m toen voor 119 gekocht en 130 verkocht ofzo. Nu doet ie nog maar 80K ofzo. Toch de TOTY crash? Of angst voor de crash?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom is hij gehalveerd dan?
Nee want het is alleen Gerrard.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, door 2en gehakt. Op de ps3 ook gigantisch gedaald zie ik. Had m toen voor 119 gekocht en 130 verkocht ofzo. Nu doet ie nog maar 80K ofzo. Toch de TOTY crash? Of angst voor de crash?
Inderdaad. Hoorde hier wel iemand heel happy dat hij een Gerrard in een pakje had. Misschien hebben ze er meer uitgegeven om meer spelers met hem te kunnen laten spelen? Iets anders kan ik me niet bedenken. Of een stel forumleden hebben alle gerrards ingeslagen om hem te pricefixen, en nu gooien ze m allemaal op de marktquote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoorde hier wel iemand heel happy dat hij een Gerrard in een pakje had. Misschien hebben ze er meer uitgegeven om meer spelers met hem te kunnen laten spelen? Iets anders kan ik me niet bedenken. Of een stel forumleden hebben alle gerrards ingeslagen om hem te pricefixen, en nu gooien ze m allemaal op de markt
Haha ik was degene die 'm uit een pakket kreeg:)quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoorde hier wel iemand heel happy dat hij een Gerrard in een pakje had. Misschien hebben ze er meer uitgegeven om meer spelers met hem te kunnen laten spelen? Iets anders kan ik me niet bedenken. Of een stel forumleden hebben alle gerrards ingeslagen om hem te pricefixen, en nu gooien ze m allemaal op de markt
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:30 schreef detennismaster het volgende:
Werkt dat wisselen zonder contractverlies ook voor transferspelers die geen UP hebben gekregen? Dus bijvoorbeeld QPR Taiwo.
Jazeker.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:30 schreef detennismaster het volgende:
Werkt dat wisselen zonder contractverlies ook voor transferspelers die geen UP hebben gekregen? Dus bijvoorbeeld QPR Taiwo.
Geen Sneijder.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:01 schreef vandermar het volgende:
Pascal
http://www.futhead.com/12/squad/313479
Wtf, die is in heel korte tijd enorm gedaald zeg.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, door 2en gehakt. Op de ps3 ook gigantisch gedaald zie ik. Had m toen voor 119 gekocht en 130 verkocht ofzo. Nu doet ie nog maar 80K ofzo. Toch de TOTY crash? Of angst voor de crash?
Aha! Daar komt de aap uit de mouw!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wtf, die is in heel korte tijd enorm gedaald zeg.Hij gaat open bid niet eens weg voor 70k.
Ik meen laatst ook iets gelezen te hebben dat hij de laatste weken veel meer in packs komt, door een fout van EA na het uitgeven van zijn speciale IF.
Die is pauper in fifa. Wijnaldum is zeker niet slechter en tevens moet IF Fer 7 chem krijgen of wil je met Wisgerhof spelenquote:
Gezien kwaliteit + zeldzaamheid tegen de miljoen aan denk ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:51 schreef Barendrecht0180 het volgende:
Hoe duur schatten jullie trouwens in dat die Oranje Kaka gaat worden? Over 9 minuten Happy Hour trouwens!
Ja, vind het ook niet echt een goed team zo. Ik ga geen 140k betalen voor IF Fer om hem vervolgens met 7 chem te laten spelen.quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:52 schreef forzafct het volgende:
Ik heb even jullie hulp nodig..
Nu heb ik op het middenveld allemaal kleine mannetjes die niet erg sterk/snel zijn.
Tegen de paceteams moet ik het daarom ook meestal afleggen.
Heeft iemand van jullie een idee wat ik kan veranderen?
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#j2OCat1Sbdd0b
Oja ik heb ongeveer 200.000 coints
Zet je er de gewone neer, is iets trager maar verdedigend hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, vind het ook niet echt een goed team zo. Ik ga geen 140k betalen voor IF Fer om hem vervolgens met 7 chem te laten spelen.
Gustavo zet je er in ipv Sneijder.quote:
Sneijder is echt wel goed, zeker voor die 30k dat ie kost. Beest afstand schot, kleine draaien, uitstekende pass. Je moet 'm alleen niet op CDM zetten, alhoewel ie bij mij wel goed was in balletjes afpakken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die is pauper in fifa. Wijnaldum is zeker niet slechter en tevens moet IF Fer 7 chem krijgen of wil je met Wisgerhof spelen
Schweinsteiger wegdoen en een keeper die 9 chem krijgt op doel zetten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:52 schreef forzafct het volgende:
Nu heb ik op het middenveld allemaal kleine mannetjes die niet erg sterk/snel zijn.
Ik zou de trainer ontslaan. Verder prima elftalletje toch? Misschien Neuer met 6 chem een zwakkere schakelquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:52 schreef forzafct het volgende:
Ik vond SNeijder echt pauper, kut schot, binnen een straal van 5 meter moet niemand staan omdat hij omver geblazen wordt en met skills ook smerig pauper.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sneijder is echt wel goed, zeker voor die 30k dat ie kost. Beest afstand schot, kleine draaien, uitstekende pass. Je moet 'm alleen niet op CDM zetten, alhoewel ie bij mij wel goed was in balletjes afpakken.
Omdat je Feyenoorder bent zeker?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond SNeijder echt pauper, kut schot, binnen een straal van 5 meter moet niemand staan omdat hij omver geblazen wordt en met skills ook smerig pauper.
Nee, ik heb veel met Sneijder gespeeld en ik vond hem vreselijk slecht. Van der Vaart vond ik dan wel erg goed.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:55 schreef Barendrecht0180 het volgende:
[..]
Omdat je Feyenoorder bent zeker?
"Je bent gewoon slecht" - Rijstquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik heb veel met Sneijder gespeeld en ik vond hem vreselijk slecht. Van der Vaart vond ik dan wel erg goed.
Als ik niet mijn A-game draai dan wel ja, gelukkig is dat alsnog boven gemiddeldquote:
Mij niet gezien, EA maakt al genoeg winstquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:01 schreef Barendrecht0180 het volgende:
Wie gaat er een gok wagen op die Kaka?
Hoe zit dat nou, is hij echt oranje of is het gewoon een raar plaatje?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:01 schreef Barendrecht0180 het volgende:
Niemand hier.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:01 schreef Barendrecht0180 het volgende:
Hij is oranje.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:02 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou, is hij echt oranje of is het gewoon een raar plaatje?
Je middenveld is compleet uit balans. Zet daar de jong neer of een van bommel, maar geen sneijder.quote:
Att Workrate Highquote:
Koop dan 5k of 7,5k packs en niet die 25k packs. Die zijn echt pure ripoffquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:09 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik doe het wel ff...
Net ff 50 euro erop geknald
Omdat hij MoTM is krijgt hij een oranje kaartquote:
Is hij dan nu SIF of wat is met deze?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Omdat hij MoTM is krijgt hij een oranje kaart
Match? Month? Millennium?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Omdat hij MoTM is krijgt hij een oranje kaart
Man of The Matchquote:
Ik wilde net vragen...welke moet ik hebben?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Koop dan 5k of 7,5k packs en niet die 25k packs. Die zijn echt pure ripoff
Die van 15k wel, met 7 rares.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:12 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen...welke moet ik hebben?
Dus ook niet die van 15k?
Die heb ik meestal namelijk
Wat een lelijke kaartquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:11 schreef Fuszy het volgende:
http://gyazo.com/aade25e51c74f3332b480c724464cc1b
xbox
Geen idee, volgens mij iets met APOEL ofzoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja maar er worden honderden matches per week gespeeld. Waarom hij?
Later vanavond misschien ff.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nog PS3'erts die zin in clubs hebben?
Ik, maar ik ga 'm niet verkopen. Die 6-7k zal me een worst wezen. Ik heb liever dat die man weer gezond wordt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:13 schreef el-blanchito het volgende:
Hebben er trouwens nog mensen een Petrov van Aston Villa in hun club zitten? Die is aardig wat waard op het moment.
Hij wordt heus niet gezonder door het feit dat ene Pascal08 hem in z'n club houdt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik, maar ik ga 'm niet verkopen. Die 6-7k zal me een worst wezen. Ik heb liever dat die man weer gezond wordt.
Ach, anders maak ik het weer aan andere dingen opquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:14 schreef Toefjes het volgende:
haha wtf jood, 50 euri? Lol, dat is mijn budget voor een avondje stappen
is ie ziek dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik, maar ik ga 'm niet verkopen. Die 6-7k zal me een worst wezen. Ik heb liever dat die man weer gezond wordt.
Oh, dat dacht ik. Nee, 't gaat mij gewoon om het feit dat sommige mensen het gezegde: "de ene z'n dood is de ander z'n brood" nogal serieus nemen. De wereld is gewoon te verrot, zoals Apekoek al zei vanmiddag.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:15 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hij wordt heus niet gezonder door het feit dat ene Pascal08 hem in z'n club houdt.
hier het zelfde, goud is kut. Brons heers ik. En ook zilvers gingen altijd lekker.. Goud blijft gewoon aanmodderen. al heb ik TOTY Messi, TOTY Ronaldo etc etc lopen, ik bak er niet veel van. Tegenstanders zullen wel beter zijn denk ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:15 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben er over aan het nadenken om mijn team met ibra te verkopen. Ik kan er niet heel lekker mee spelen. (met het hele team dan)
Het kan natuurlijk ook aan mijn speelstijl liggen.
Nu heb ik een paar potjes gespeeld met mijn dutch silvers 4-3-3 en dat gaat veel beter.
Nee, ik bedoel dat we ze niet allemaal van de markt kunnen halen nu omdat er een paar Taiwo's hebben die voor meer dan 2 dagen doorlopen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus tot maandag "pauze" en maandag alles er weer opknallen?
strak plan!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat we ze niet allemaal van de markt kunnen halen nu omdat er een paar Taiwo's hebben die voor meer dan 2 dagen doorlopen.
Dus nu gewoon alles per uur of zes uur whatever erop zetten, maar niet voor drie dagen, dan kunnen we het maandag als die anderen zijn afgelopen met zijn allen tegelijk doen.
Als jullie nog een paar parkeerplaatsen verkopen aan de gemeente kunnen jullie dat ook......quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:20 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)n-Perzische-Golf.htm
Ziek.
Naar wie verwijs je met jullie?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als jullie nog een paar parkeerplaatsen verkopen aan de gemeente kunnen jullie dat ook......
H2H zometeen?quote:
Weer zo'n project dat gedoemd is te mislukken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:20 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)n-Perzische-Golf.htm
Ziek.
Wel zin, maar ben vooral aan het boenen/poetsen en opruimen. Morgen open huizen dag, en als het niet blinkt wordt mn ex woedendquote:
Je hebt gelijk, ik bedoel psv. Als het slecht gaat heeft toch niemand affiniteit met zequote:
Geen FUT Team inderdaad, ik speel altijd met Chelseaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen FUT team?
H2H is goed.. hoeveel sterren team?
Ik heb altijd gelijk, daarnaast moet je echt normaal gaan doenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik bedoel psv. Als het slecht gaat heeft toch niemand affiniteit met ze
Ik met Milan, maar heb het al een tijd niet meer gedaan en Taiwo die ik altijd centraal zette naast Silva is nu weg daar.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen FUT Team inderdaad, ik speel altijd met Chelsea
Kon het niet latenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb altijd gelijk, daarnaast moet je echt normaal gaan doen
Ik kan nu wel, heb H2H iemand laten ragequitten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik met Milan, maar heb het al een tijd niet meer gedaan en Taiwo die ik altijd centraal zette naast Silva is nu weg daar.
Doe ik wel Bayern.
Jij hebt zeker nooit aandelen Ajax gekocht?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:25 schreef Joodnl het volgende:
Tot nu toe RUK...na 12 euro geopend te hebben!
Vertel, wat heb je tot nu toequote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:25 schreef Joodnl het volgende:
Tot nu toe RUK...na 12 euro geopend te hebben!
Niks... bagger..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vertel, wat heb je tot nu toe
Livestream?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:31 schreef Joodnl het volgende:
Montillo was in dit pakje het hoogtst..
We gaan er weer 1 openen...en even kijken...tromgeroffel!!!!
JIJ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:32 schreef Fuszy het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MOTM KAKA!
met TOTY had ik ook 20 euro er op gegooid. Ik voelde me zo genaaid achteraf.. Je kan beter de eerste 2 weken 50 euro er op gooien, dan zijn de spelers nog het meeste waard. Zie die 22K die Lindgren voor Luiz had betaald.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:33 schreef Joodnl het volgende:
Collins (75) is hoogste wat er nu in zat pffff
Als je de 3999999999e bent die dit hilarische grapje maakt:quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:32 schreef Fuszy het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MOTM KAKA!
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je de 3999999999e bent die dit hilarische grapje maakt:
Anders: congrats
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.........................quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
ik had Joodnl moeten quoten
ik kan zelf niet eens een pakje betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |