SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9pYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
En anders telefoon of ipad, maar dan kijk ik minder regelmatig hier eerlijk gezegdquote:
Done deal. Ik heb overigens liever dat je het naar Tilburgnudist86@hopjesvlaweb.nl stuurt, dat is wat anoniemer, snap jequote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Done deal. Ik heb overigens liever dat je het naar Tilburgnudist86@hopjesvlaweb.nl stuurt, dat is wat anoniemer, snap je
Enge stalker die je er bent.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:33 schreef Bozz187 het volgende:
Ross wat een luie flikker ben je trouwens, op fb kan je gewoon z'n mail vinden
Shut up, ben al een uur voor Pieter bezigquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:33 schreef Bozz187 het volgende:
Ross wat een luie flikker ben je trouwens, op fb kan je gewoon z'n mail vinden
Liefde, warmte en gelukquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Shut up, ben al een uur voor Pieter bezig
Jij WAS toch meer van het marokaan etenquote:
En nu ik jou toch spreek, hoezo wil jij nooit MW3 met mij doen?quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:38 schreef badboynova het volgende:
[..]
Jij WAS toch meer van het marokaan eten![]()
(just a joke, no hard feelings)
Omdat ik je niet wil kwetsen als ik je inmaakquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En nu ik jou toch spreek, hoezo wil jij nooit MW3 met mij doen?
You've got mailquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En nu ik jou toch spreek, hoezo wil jij nooit MW3 met mij doen?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat ik je niet wil kwetsen als ik je inmaak
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat ik je niet wil kwetsen als ik je inmaak
Thnx man, kan ik ze eindelijk eens goed gaan trollen daar in Petten!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
You've got mail
Kutgmail trouwens, wilde geen exe files versturen dus moest hem renamen.
stuxnet.exe
Gek he XD .exe versturen is ook wel vragen om problemen...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
You've got mail
Kutgmail trouwens, wilde geen exe files versturen dus moest hem renamen.
stuxnet.exe
Ik heb geen idee, dat heb ik nog nooit geprobeerd... en uiteraard had ik Windows 7 gewoon op mijn dataschijf staan, maar ik was vergeten er een cd van te maken voordat mijn pc naar de vaantjes gingquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Gek he XD .exe versturen is ook wel vragen om problemen...
Maar kan je pc niet gewoon via netwerk booten?
Of een ubuntu schijf altijd in je kast bewaren..
Rundvlees? Kalfsvlees? Sate? Groenten? Goulash? Aardappel? Garnalen? Wat voor kroketjes? Oven of frituur?quote:
Rus op SBS6?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:09 schreef SoldMayor het volgende:
Jonguh die rus op sbs6 bakt kroketjes niet ik jonguh.
Hollands got talent? Daar was een Rus die kroketten bakte?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ohnee wacht RTL4 is dat tegenwoordig.
Bij hollands got talent, maar nu weer genoeg gezien
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hollands got talent? Daar was een Rus die kroketten bakte?
jammer zou wel baas zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]![]()
Nee doet die boy als zijn werk, bij Hollands got talent deed tie zingen.
Shit, had dat dan meteen gezegd, ik vond het al vreemdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]![]()
Nee doet die boy als zijn werk, bij Hollands got talent deed tie zingen.
Zo'n grote frituurpan jonge.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Shit, had dat dan meteen gezegd, ik vind het al vreemd
"Hoi Pjotr, wat ga jij vandaag voor ons doen?"
"Mijn talent is kroketten bakken, 47 tegelijk!"
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jammer zou wel baas zijn
"Uh ja... Mij..mijn talent is kroketten bakken, vooral rundvleeskrokketen, maar ook lamskroket en halal doe ik ook"
ja maar why the fuck kan ik geen klok kijken sta hier een half uur te vroeg in de stadquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:24 schreef Michhas het volgende:
Gezelligheid in deze slowchatje vandaag.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:31 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar why the fuck kan ik geen klok kijken sta hier een half uur te vroeg in de stad
i feel your pain.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
Watchmen; vage film. Nooit kunnen afkijken.
Dat komt omdat...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:24 schreef Michhas het volgende:
Gezelligheid in deze slowchatje vandaag.
nee eerste weekend volledig in zomertijd!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:47 schreef KoningStoma het volgende:
Overduidelijk omdat het vandaag de Vijfde Vrijdag van de Maand is!11
sinds ze "i suck you dry" mail die hij heeft gestuurdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij weer unbanned trouwens?
Nee, ik zit op mijn werk! Morgen heb ik dankzij Niels weer een werkende pcquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Komt omdat jij weer een pc hebt en terug bent.![]()
Ik zeg ook niet dat je pc werkt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, ik zit op mijn werk! Morgen heb ik dankzij Niels weer een werkende pc
Why the fuck kijk je dat dan ook.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:52 schreef SoldMayor het volgende:
Mensen die clown zijn bij hollands got talent.![]()
Sowieso clowns.![]()
Clowns
Na 3 woorden moest ik al aan Aartje denkenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:52 schreef SoldMayor het volgende:
Mensen die clown zijn bij hollands got talent.![]()
Sowieso clowns.![]()
Clowns
Ja nou ja, het gaat om het idee, toch? Ze zijn hier op mijn werk trouwens een compleet modeltreinding aan het bouwen. Apart slag volk is dat, met die treinen als hobbyquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je pc werkt.
Omdat er niemand online is.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Why the fuck kijk je dat dan ook.
Wie zegt dat ik het kijk? Zapte gewoon.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:00 schreef badboynova het volgende:
Pringels kijkt naar een film met blote blauwe mannen, ooh damm me too
Blauwe blote mannen was toch iets te heftig voor je ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het kijk? Zapte gewoon.
Hebbenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:11 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zoek op kroketten frituur en krijg het betere bitterbal werk.
[ afbeelding ]
Gisteravond.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Volgende keer zeker
Maar sinds wanneer ben je nou unbanned?
Big fat gypsy weddingquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die zigeuners op RTL4.______________!!!
Daar krijg je toch echt een -kill it with fire- gedachte van.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Big fat gypsy weddingBriljant programma
Zeker, maar je moet er ook om lachen en het niet serieus nemen. Als je gaat bedenken dat er mensen echt zo leven, dat zorgt wel voor depressies jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Daar krijg je toch echt een -kill it with fire- gedachte van.
Die turk van die friettent bood me laatst een baan aan kerelquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:09 schreef PierreTT het volgende:
Ik zoek op kroketten frituur en krijg dit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:27 schreef Kutstudent het volgende:
Misantropen.realistisch en kritisch in het leven staan.
Held, gewoon weer Spice Girls doen, gegarandeerde hitquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die turk van die friettent bood me laatst een baan aan kerel.
Is weer karaoke btw dus een top avond in wording
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:27 schreef Kutstudent het volgende:
Misantropen.Cynisch en negatief in het leven staan.
Het probleem is dus dat ze echt zo levenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zeker, maar je moet er ook om lachen en het niet serieus nemen. Als je gaat bedenken dat er mensen echt zo leven, dat zorgt wel voor depressies ja
Het probleem is dat ze leven.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het probleem is dus dat ze echt zo leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo lig in bed weer een te begaaide avond zonder 5 liter joekels.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Held, gewoon weer Spice Girls doen, gegarandeerde hitblijf alleen van die 5-liter joekels weg man
En trouwens, ga werken daar! Burgers flippen
Freestylers +1quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:18 schreef Kutstudent het volgende:
Push up, and shake it, baby shake that ass
I love it when you feel like gettin nasty
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Vanavond voetbal ga je ook kijken?
gr gr Thea, en de kids.
Nee we gaan Brutus begraven hij heeft vandaag een spuitje gehad. de kinderen zijn er kapot vanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Vanavond voetbal ga je ook kijken?
gr gr Thea, en de kids.
veel sterkte dr meequote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee we gaan Brutus begraven hij heeft vandaag een spuitje gehad. de kinderen zijn er kapot van
gr gr Mien, Henk, de kids en Pluto
ohja geniet er maar van hier in nederland is het regen en nog meer regenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
veel sterkte dr mee
hier is het prahctig en lekker zonnig
warme groet Joop, Frits en een poot van Bobby
Onderweg dushi !quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:17 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb nog alcohol in me bloed, dus ik denk ik zet ff de xbox aan dan heeft Nicklas ook weer kans met FIFA.. is die er niet.
quote:
Dudequote:
Jij mag nog niet eens mijn schoenen likken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Dude. Jij mag nog niet eens mijn veters strikken
Busted.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah Kaulo is een Nederlands woord?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oooooh daarom is het een raar woord, nu snap ik het.
De volgende keer dat iemand een woord gebruikt dat niet Nederlands is zal ik hem hieraan herinneren, dank voor je uitleg
quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik praat niet de hele dag door in een andere taal? Nogal logisch dat het een raar woord is, maar schijnbaar gebruik jij het wel?
Jij zou dat echt niet trekken en zelfmoord plegen. Aangezien er bij jou zelfs bij BF3 van alles fout gaat.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:24 schreef KoningStoma het volgende:
Wees maar blij dat ik geen Fifa speel.
Daar ben ik ook blij om, voor jou.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:24 schreef KoningStoma het volgende:
Wees maar blij dat ik geen Fifa speel.
Logisch, nogal smerigquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij mag nog niet eens mijn schoenen likken.
Kneusquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Busted.
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je moet eens proberen om een heel potje in een jet te zitten. Die shit werkt niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij zou dat echt niet trekken en zelfmoord plegen. Aangezien er bij jou zelfs bij BF3 van alles fout gaat.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar ben ik ook blij om, voor jou.
Ik ben ook blij dat ikzelf geen Fifa speel.
Nick is altijd al de man van de betere argumenten geweest.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Snoeiharde argumenten van deze pientere knaap.
Heeft het nut om tegen jou in te gaan danquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Snoeiharde argumenten van deze pientere knaap.
Gelukkig ben jij wel van de betere argumentenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nick is altijd al de man van de betere argumenten geweest.
Dat blijkt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nick is altijd al de man van de betere argumenten geweest.
Nee, deze strijd is al gestreden. Goed dat je dat zelf in zietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heeft het nut om tegen jou in te gaan dan..
Als jij dat wilt geloven, moet je dat vooral doen. Is wel handig, hoef je niet vaak met jou in discussie te gaanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat blijkt.
[..]
Nee, deze strijd is al gestreden. Goed dat je dat zelf in ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft ook niet met mij in discussie te gaan, niemand verplicht jequote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als jij dat wilt geloven, moet je dat vooral doen. Is wel handig, hoef je niet vaak met jou in discussie te gaan
Ja iddquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:45 schreef Pixell het volgende:
Nick is meer van de smilies als het gaat om discussies
voornamelijk deze:
[ afbeelding ]
Dat is fijn voor jequote:
Nick doe geen moeite, je weet toch hoe het gaat.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heeft het nut om tegen jou in te gaan dan..
[..]
Gelukkig ben jij wel van de betere argumenten
Niet hopen...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nick doe geen moeite, je weet toch hoe het gaat.
Sporadisch.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:09 schreef maniack28 het volgende:
Ik denk erover hem aan te schaffen voor xbox, wordt er nog veel gespeeld?
hoe moeten wij dat weten we spelen alleen BF3quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:09 schreef maniack28 het volgende:
Ik zou voor geen van beide gaanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
Haywire(Gina Carano) of The Darkest Hour?
Door ons niet, maar hij staat nog op de 4e plek van meest gespeelde xbox spellen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:09 schreef maniack28 het volgende:
Veel cheaters?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Door ons niet, maar hij staat nog op de 4e plek van meest gespeelde xbox spellen.
Spreek voor je zelf.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Door ons niet, maar hij staat nog op de 4e plek van meest gespeelde xbox spellen.
fixedquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar als je een gelukkig leven Wil raad ik je aan MW2 nooit te kopen wat een bagger was dat
Kom gamen dan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik mis het man, MW2. Beste game ooit.
kampjoekelquote:
Looooool, vraag Stef en Pierre wat voor potje dat was. Rape 101.quote:
Haywire want Channing Tatumquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
Haywire(Gina Carano) of The Darkest Hour?
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
MW2 SC op weg naar de meet met PierreTT achter het stuur
Briljantquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Is waar,was zeker geen gecamp! Extreem slechte tegenstanders en een topverbindingquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Looooool, vraag Stef en Pierre wat voor potje dat was. Rape 101.
Nee, het moet wel een kelder op wielen zijn.quote:
Spot ik daar ook Rossdale achter pierre dan?!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Jazeker!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:00 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Spot ik daar ook Rossdale achter pierre dan?!
kk, maar welke FPS voor op de console moet ik dan aanschaffen (waar nog een beetje competitief gegamed wordt).quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar als je een gelukkig leven Wil raad ik je aan MW2 nooit te kopen wat een bagger is dat
Homefrontquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
kk, maar welke FPS voor op de console moet ik dan aanschaffen (waar nog een beetje competitief gegamed wordt).
En kom niet aan met PC dit en dat.. ik heb zeker 10 jaar lang op het hoogste niveau meegegamed maar ik ben zo klaar met achter mijn pc zitten in een hoekje van de kamer... TV is veel relaxter en dan kan mijn vriendin ook nog eens meegenieten
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:41 schreef Pixell het volgende:
[..]
Maar idd, Homefront wordt heel veel gespeeld en ook nog wel competitief
Haal gewoon MW2, beter dan Black ops en MW3.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
kk, maar welke FPS voor op de console moet ik dan aanschaffen (waar nog een beetje competitief gegamed wordt).
En kom niet aan met PC dit en dat.. ik heb zeker 10 jaar lang op het hoogste niveau meegegamed maar ik ben zo klaar met achter mijn pc zitten in een hoekje van de kamer... TV is veel relaxter en dan kan mijn vriendin ook nog eens meegenieten
Ik zou inderdaad gewoon Homefront halen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad gewoon Homefront halen.
Die laatste speelt mijn vriendin natuurlijk alquote:
Saluut!quote:
COD2 was dan ook gewoon baas. En daar was de MP nog normaalquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Die laatste speelt mijn vriendin natuurlijk al
Ik ga even kijken naar Homefront. Heb toevallig vandaag de trial van COD2 geprobeerd op de xbox en dat speelt verrekte lekker weg! Ik heb alleen maar games als Bioshock, Alan Wake en Left4dead gespeeld.. het betere spraywerk zeg maar. Maar met een Garand lekker knallen gaat me vrij goed af
Rossdale is veel te rijk om zelf te rijden. Die laat zich altijd rijden. Door een chauffeur of 3 vrouwen met een hoop dure champagne, dat maakt hem niet uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:00 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Spot ik daar ook Rossdale achter pierre dan?!
PiereTT zat achter het stuur hèquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Rossdale is veel te rijk om zelf te rijden. Die laat zich altijd rijden. Door een chauffeur of 3 vrouwen met een hoop dure champagne, dat maakt hem niet uit.
Voordat die dickheads je erin laten trappen en je 40 E voor een paupergame betaald, haal geen homefront.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Die laatste speelt mijn vriendin natuurlijk al
Ik ga even kijken naar Homefront. Heb toevallig vandaag de trial van COD2 geprobeerd op de xbox en dat speelt verrekte lekker weg! Ik heb alleen maar games als Bioshock, Alan Wake en Left4dead gespeeld.. het betere spraywerk zeg maar. Maar met een Garand lekker knallen gaat me vrij goed af
Dan maar Halo dusquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Voordat die dickheads je erin laten trappen en je 40 E voor een paupergame betaald, haal geen homefront.
Die ban heeft je geen goed gedaan hèquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Voordat die dickheads je erin laten trappen en je 40 E voor een paupergame betaald, haal geen homefront.
Oh jawel hoor, maar een `geintje` is niet iemand 40 E door z´n neus boren.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die ban heeft je geen goed gedaan hè
Kan je inderdaad beter een neuspiercing van nemen!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar een `geintje` is niet iemand 40 E door z´n neus boren.
Ik weet nog een leuk geintje met muntjesquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gamebattles is denk ik een van de meestgebruikte sites daarvoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kan je inderdaad beter een neuspiercing van nemen!
Maar hey, is er ergens een site met ladders enzo van FPS? Voor de PC had je altijd clanbase, maar ik heb geen idee wat er voor de xbox zoal is.
Ik ben geen arts, maar ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stellen dat je inderdaad een lintworm en voetschimmel hebt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:30 schreef tliciouz het volgende:
Jeez even zonder gein ik weet dat ik een kluns ben maar ik stoot net uit haast om de trein te halen mijn teen tegen de bank. Er lijkt nu een botje uit te steken, kan ook een zwelling zijn maar het is hard dus lijkt me sterk. Het doet echt goed zeer, toch niet gebroken? Toch?
Lekker positief altijd hé Stoma, dank je.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:32 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb trouwens een keer mijn kleine teen gebroken. Die stond ook helemaal scheef toen. Dat was 3 weekjes mank lopen.
Ja dit heb ik vaker gezien, je hebt waarschijnlijk last van voorhoofdholteontsteking en een ketamineverslaving.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:35 schreef tliciouz het volgende:
Er is niet veel te zien, je ziet gewoon iets uit mijn teen steken op een plek waar het niet hoort niet door het vel gelukkig, heb er maar zo'n icepack opgedaan daar gaat mijn avond uit
Mwa ik denk dat ie zelf niet zo dom isquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
40 euro aan muntjes, pffff dat gaat pijn doenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:22 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuk geintje met muntjes
Jij bent en blijft een kleuter, geef dan gewoon geen antwoord.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja dit heb ik vaker gezien, je hebt waarschijnlijk last van voorhoofdholteontsteking en een ketamineverslaving.
Als ik jou was zou ik ff een ambulance bellen, klinkt redelijk ernstig als er botten uit je lichaam steken enzoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:35 schreef tliciouz het volgende:
Er is niet veel te zien, je ziet gewoon iets uit mijn teen steken op een plek waar het niet hoort niet door het vel gelukkig, heb er maar zo'n icepack opgedaan daar gaat mijn avond uit
Een klein kind in het lichaam van een Griekse Godquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij bent en blijft een kleuter, geef dan gewoon geen antwoord.
Dat idee had ik vanmiddag ookquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij bent en blijft een kleuter, geef dan gewoon geen antwoord.
So much drama in the LBCquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat idee had ik vanmiddag ookmaar goed dan krijg je nog meer drama
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:42 schreef Pixell het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik ff een ambulance bellen, klinkt redelijk ernstig als er botten uit je lichaam steken enzo
Goed advies én advies van kleuters worden hier schaamteloos in de wind geslagen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:47 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een goedbedoeld advies geven
Dat was toch een grapje?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:47 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een goedbedoeld advies geven
Oh het was een grapje, haha!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat was toch een grapje?Het is mijn teen maar, kijk het wel even aan.
Iets om trots op te zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Deze jongen is een Michhas in wording
Die is wel even rechtgetrokkenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij leeft ook nog dus dat kan vast geen kwaad.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaquote:Op zondag 1 april 2012 01:07 schreef KoningStoma het volgende:
HE JONGENS, JULLIE VETERS ZITTEN LOS HAHAHAHAHAHHA
Nog wakker moet ik bekennen. Half 9 begint het sjoeltoernooi natuurlijkquote:Op zondag 1 april 2012 07:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Werken, zondags om half 8Ben jij nog wakker of al wakker?
Nee, laatste tijd is het rustig qua sjoelen. Er staat wel een immense modelspoorbaan voor mijn neus. Inclusief irritante mensen die dat als hobby hebben.quote:Op zondag 1 april 2012 07:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nog wakker moet ik bekennen. Half 9 begint het sjoeltoernooi natuurlijk
Man man kunnen die oude lui nooit uitslapen ofzo? Ik rol net de kroeg uit en zit met wat vrienden te afterpartyen like a sirquote:Op zondag 1 april 2012 07:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, laatste tijd is het rustig qua sjoelen. Er staat wel een immense modelspoorbaan voor mijn neus. Inclusief irritante mensen die dat als hobby hebben.
Zoals het hoort. Maar jij wordt ook ooit oudquote:Op zondag 1 april 2012 08:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Man man kunnen die oude lui nooit uitslapen ofzo? Ik rol net de kroeg uit en zit met wat vrienden te afterpartyen like a sir
Ik ben net als een jonge hinde op de savannequote:Op zondag 1 april 2012 08:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Maar jij wordt ook ooit oud
quote:Op zondag 1 april 2012 08:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben net als een jonge hinde op de savanne
Opzich wel, totdat mijn huisgenoot binnen kwam baggeren om 5 uurquote:
Was je in ieder geval wel op tijd voor werkquote:Op zondag 1 april 2012 08:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Opzich wel, totdat mijn huisgenoot binnen kwam baggeren om 5 uurMaar ja, weinig aan te doen
Et toi?
Ja las hetquote:Op zondag 1 april 2012 08:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Was je in ieder geval wel op tijd voor werk
Ja gaat wel, erg last van mijn teen. Als je even naar boven scrollt zie je waarom
Hehe, tenen staan toch al schots en scheef dus achquote:Op zondag 1 april 2012 08:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja las hetJe muteert, vergroeiingen overal
Zal wel meevallen weer. Alhoewel je teen breken best nasty is, want je hebt het niet echt door, tenzij ie echt compleet krom staat.
Gooi eens een pic online van je kleine teen!quote:Op zondag 1 april 2012 08:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe, tenen staan toch al schots en scheef dus ach
Si! No problemos, zelfs zonder messen in de rug ontsnaptquote:Op zondag 1 april 2012 10:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]![]()
Overleefd gister? Zowel de buurt als de trip met de auto?
Waarquote:Op zondag 1 april 2012 10:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kom, laten we vanmiddag bier gaan drinken
Ja, werkte perfect man, hij staat mooi te snorren nu op mijn kamerquote:Op zondag 1 april 2012 10:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Si! No problemos, zelfs zonder messen in de rug ontsnapt
PC al werkende gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |