SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft ook niet met mij in discussie te gaan, niemand verplicht jequote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als jij dat wilt geloven, moet je dat vooral doen. Is wel handig, hoef je niet vaak met jou in discussie te gaan
Ja iddquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:45 schreef Pixell het volgende:
Nick is meer van de smilies als het gaat om discussies
voornamelijk deze:
[ afbeelding ]
Dat is fijn voor jequote:
Nick doe geen moeite, je weet toch hoe het gaat.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heeft het nut om tegen jou in te gaan dan..
[..]
Gelukkig ben jij wel van de betere argumenten
Niet hopen...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nick doe geen moeite, je weet toch hoe het gaat.
Sporadisch.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:09 schreef maniack28 het volgende:
Ik denk erover hem aan te schaffen voor xbox, wordt er nog veel gespeeld?
hoe moeten wij dat weten we spelen alleen BF3quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:09 schreef maniack28 het volgende:
Ik zou voor geen van beide gaanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
Haywire(Gina Carano) of The Darkest Hour?
Door ons niet, maar hij staat nog op de 4e plek van meest gespeelde xbox spellen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:09 schreef maniack28 het volgende:
Veel cheaters?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Door ons niet, maar hij staat nog op de 4e plek van meest gespeelde xbox spellen.
Spreek voor je zelf.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Door ons niet, maar hij staat nog op de 4e plek van meest gespeelde xbox spellen.
fixedquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar als je een gelukkig leven Wil raad ik je aan MW2 nooit te kopen wat een bagger was dat
Kom gamen dan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik mis het man, MW2. Beste game ooit.
kampjoekelquote:
Looooool, vraag Stef en Pierre wat voor potje dat was. Rape 101.quote:
Haywire want Channing Tatumquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
Haywire(Gina Carano) of The Darkest Hour?
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
MW2 SC op weg naar de meet met PierreTT achter het stuur
Briljantquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
MW2 SC op weg naar de meet met PierreTT achter het stuur
Is waar,was zeker geen gecamp! Extreem slechte tegenstanders en een topverbindingquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Looooool, vraag Stef en Pierre wat voor potje dat was. Rape 101.
Nee, het moet wel een kelder op wielen zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |