Spot ik daar ook Rossdale achter pierre dan?!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
MW2 SC op weg naar de meet met PierreTT achter het stuur
Jazeker!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:00 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Spot ik daar ook Rossdale achter pierre dan?!
kk, maar welke FPS voor op de console moet ik dan aanschaffen (waar nog een beetje competitief gegamed wordt).quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar als je een gelukkig leven Wil raad ik je aan MW2 nooit te kopen wat een bagger is dat
Homefrontquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
kk, maar welke FPS voor op de console moet ik dan aanschaffen (waar nog een beetje competitief gegamed wordt).
En kom niet aan met PC dit en dat.. ik heb zeker 10 jaar lang op het hoogste niveau meegegamed maar ik ben zo klaar met achter mijn pc zitten in een hoekje van de kamer... TV is veel relaxter en dan kan mijn vriendin ook nog eens meegenieten
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:41 schreef Pixell het volgende:
[..]
Maar idd, Homefront wordt heel veel gespeeld en ook nog wel competitief
Haal gewoon MW2, beter dan Black ops en MW3.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
kk, maar welke FPS voor op de console moet ik dan aanschaffen (waar nog een beetje competitief gegamed wordt).
En kom niet aan met PC dit en dat.. ik heb zeker 10 jaar lang op het hoogste niveau meegegamed maar ik ben zo klaar met achter mijn pc zitten in een hoekje van de kamer... TV is veel relaxter en dan kan mijn vriendin ook nog eens meegenieten
Ik zou inderdaad gewoon Homefront halen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad gewoon Homefront halen.
Die laatste speelt mijn vriendin natuurlijk alquote:
Saluut!quote:
COD2 was dan ook gewoon baas. En daar was de MP nog normaalquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Die laatste speelt mijn vriendin natuurlijk al
Ik ga even kijken naar Homefront. Heb toevallig vandaag de trial van COD2 geprobeerd op de xbox en dat speelt verrekte lekker weg! Ik heb alleen maar games als Bioshock, Alan Wake en Left4dead gespeeld.. het betere spraywerk zeg maar. Maar met een Garand lekker knallen gaat me vrij goed af
Rossdale is veel te rijk om zelf te rijden. Die laat zich altijd rijden. Door een chauffeur of 3 vrouwen met een hoop dure champagne, dat maakt hem niet uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:00 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Spot ik daar ook Rossdale achter pierre dan?!
PiereTT zat achter het stuur hèquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Rossdale is veel te rijk om zelf te rijden. Die laat zich altijd rijden. Door een chauffeur of 3 vrouwen met een hoop dure champagne, dat maakt hem niet uit.
Voordat die dickheads je erin laten trappen en je 40 E voor een paupergame betaald, haal geen homefront.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Die laatste speelt mijn vriendin natuurlijk al
Ik ga even kijken naar Homefront. Heb toevallig vandaag de trial van COD2 geprobeerd op de xbox en dat speelt verrekte lekker weg! Ik heb alleen maar games als Bioshock, Alan Wake en Left4dead gespeeld.. het betere spraywerk zeg maar. Maar met een Garand lekker knallen gaat me vrij goed af
Dan maar Halo dusquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Voordat die dickheads je erin laten trappen en je 40 E voor een paupergame betaald, haal geen homefront.
Die ban heeft je geen goed gedaan hèquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Voordat die dickheads je erin laten trappen en je 40 E voor een paupergame betaald, haal geen homefront.
Oh jawel hoor, maar een `geintje` is niet iemand 40 E door z´n neus boren.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die ban heeft je geen goed gedaan hè
Kan je inderdaad beter een neuspiercing van nemen!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar een `geintje` is niet iemand 40 E door z´n neus boren.
Ik weet nog een leuk geintje met muntjesquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar een `geintje` is niet iemand 40 E door z´n neus boren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |