Dat heet baggerenquote:
Waar zit jouw bumper?quote:Op maandag 2 april 2012 16:58 schreef Paladijn het volgende:
mya, als je opzij kijkt en er rijdt een roestig golfje met een sjaak achter het stuur tot iets van 10cm van je bumper terwijl je langzaam vooruit rolt toeter je wel even
Oh, en vanmorgen had ik een busje achter me te duwen op een verder lege 80km weg, na een kort tikje op mijn rempedaal kon ie opeens wel afstand houdenHaal dan in als je zoveel haast hebt.
Normaliter heb ik alleen last van zoveel idioten bij lange ritten...
En nee Anne, 15 mei... ik heb dinsdag t/m vrijdag vrij genomen
Wil je dan graag dat dat ze je de zorg volledig ontnemen?quote:Op maandag 2 april 2012 20:04 schreef 2cv het volgende:
Die idioten in Den Haag overwegen o.a. de eigen bijdrage in de zorg te verhogen. Als dat door gaat mag er wat mij betreft wel en bom op Den Haag. Je wordt godverdomme gestraft omdat je (chronisch) ziek bent
Dat hebben de verzekeraars ook bedacht met de tandartskosten. Moet je ineens 25% zelf betalenquote:Op maandag 2 april 2012 20:04 schreef 2cv het volgende:
Die idioten in Den Haag overwegen o.a. de eigen bijdrage in de zorg te verhogen. Als dat door gaat mag er wat mij betreft wel en bom op Den Haag. Je wordt godverdomme gestraft omdat je (chronisch) ziek bent
Daarom heb ik geen tandartsverzekering.quote:Op maandag 2 april 2012 20:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat hebben de verzekeraars ook bedacht met de tandartskosten. Moet je ineens 25% zelf betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |