Te kleinquote:
Nee, Ademloos en ik heb gelogen ook niet. Maar goed, ik moest een TT verzinnen en het merendeel zijn chicklitsquote:Op zondag 1 april 2012 20:44 schreef Duvel het volgende:
"De schaduw van de wind" is toch geen chicklit?
Leuk voor als het interweb faalt, of het pleepapier op isquote:
Of kijk de film.quote:Op zondag 1 april 2012 21:16 schreef Anne het volgende:
Hitchhikers guide to the galaxy wil ik ook nog wel eens lezen.
90 mm diameter en 50 cm tdcquote:Op zondag 1 april 2012 20:03 schreef Barcaconia het volgende:
Mooi spul! Daar kun je heel veel plezier van hebben.
Hoeveel tussen de centers en hoeveel diameter kun je inspannen?
Ik hoop wat asjes te kunnen draaien voor het een en ander, lager bussen uitdraaien en dergelijkequote:Op zondag 1 april 2012 20:05 schreef Sounddragon het volgende:
Leuk speelgoed, wat ga je ermee fabrieken?
een tv sokkel zou kunnen 9 cm doorsnede en 50 cm hoogquote:
400 euro en gewoon in Eersel via marktplaatsquote:Op zondag 1 april 2012 20:30 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ben ook jaloers. Ernstig jaloers zelfs. Mag ik vragen wat je er voor betaald hebt en waar je hem gekocht hebt ?
Ik kwam toevallig eind vorig jaar voor 10 euro een setje tegen op bol.comquote:Op zondag 1 april 2012 21:16 schreef Anne het volgende:
Hitchhikers guide to the galaxy wil ik ook nog wel eens lezen.
Beter de miniseriequote:
ook goedemorgenquote:
Bedankt voor tip, en goedemorgen!quote:Op maandag 2 april 2012 00:23 schreef Dingest het volgende:
Beter de miniserieFilm is best aardig maar voor een heel breed publiek, Adams' humor komt al veel beter naar voren in de miniserie. Boeken zijn gewoon het beste, zo ingewikkeld zijn ze ook niet. Alleen een beetje absurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |