ook hier komt er water vanaf. Alleen kan je deze op de afvoer van de wasmachine koppelen. Of het bakje elke keer legenquote:Op zondag 1 april 2012 12:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, ik had altijd afvoerdrogers, omdat ze cheapass, easy to fix en snel zijn. ik had gewoon een doorvoer naar buiten in de schuur, dus waarom niet. tevens gebruikte ik alleen de droger in de wintermaanden; in de zomer hing de was gewoon buiten. Nu kan dat voorlopig even niet, en dus leek het ons verstandiger om er eentje te nemen die geen afvoer nodig heeft, en ook nog een beetje normaal met energie om gaat.
Ze zijn vanmiddag dus geweestquote:Op zondag 1 april 2012 10:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn ouders wilden langskomen, zodra we een beetje klaar zijn, ik zei: "Nou, doe maar over 2 weken"![]()
.
Hebben ze een beetje meegeholpen met opruimen?quote:
Haha, nee joh! Mijn vader zit sowieso in het gips. Ze zijn alleen even koffie komen drinken.quote:Op zondag 1 april 2012 17:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hebben ze een beetje meegeholpen met opruimen?
quote:Op zondag 1 april 2012 18:02 schreef Paladijn het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of mag je daar geen grapjes over maken
Zie die fotograaf in het midden eens moeilijk kijken...
Moest je zeker nog zelf zetten ook?quote:Op zondag 1 april 2012 17:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Haha, nee joh! Mijn vader zit sowieso in het gips. Ze zijn alleen even koffie komen drinken.
Is dat een houtdraaibank of voor metaal? Indien metaal ben ik jaloers.quote:Op zondag 1 april 2012 19:53 schreef densmee het volgende:
Draaibankje gekocht een Myford ML 7, loepzuiver draaien
metaal, hout heb ik een paar jaar geleden al opgeruimd.quote:Op zondag 1 april 2012 19:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is dat een houtdraaibank of voor metaal? Indien metaal ben ik jaloers.
is de puinhoop nu twee keer zo groot, of is ie nu gehalveerd?quote:
Ik ben ook jaloers. Ernstig jaloers zelfs. Mag ik vragen wat je er voor betaald hebt en waar je hem gekocht hebt ?quote:Op zondag 1 april 2012 20:01 schreef densmee het volgende:
[..]
metaal, hout heb ik een paar jaar geleden al opgeruimd.
[ afbeelding ]
Bankje is een jaar of 50 oud denk ik, maar hij werkt perfect
morgen even een paar beitels halen en dan maar eens testen met een verse beitel![]()
met automagische voeding voor draadsnijden en dergelijke
leuk speelgoed.quote:Op zondag 1 april 2012 20:01 schreef densmee het volgende:
[..]
metaal, hout heb ik een paar jaar geleden al opgeruimd.
[ afbeelding ]
Bankje is een jaar of 50 oud denk ik, maar hij werkt perfect
morgen even een paar beitels halen en dan maar eens testen met een verse beitel![]()
met automagische voeding voor draadsnijden en dergelijke
Om eerlijk te zijn heb ik alles op de slaapkamer gepleurd.quote:Op zondag 1 april 2012 20:22 schreef lipje het volgende:
[..]
is de puinhoop nu twee keer zo groot, of is ie nu gehalveerd?
ik heb nog een billy op zolder liggenquote:Op zondag 1 april 2012 20:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik alles op de slaapkamer gepleurd.
Ik heb wel zojuist een aantal boeken verkocht. Scheelt weer een klein beetje ruimte.
[TK] Chicklits (shopaholic, etc)
Maar we moeten echt naarstig op zoek gaan naar een kast.
We hebben gewoon totaal geen opbergruimte (muv de keuken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |