Heb de eerste 2 delen niet gespeeld, dus ik denk dat je er dan ook (qua verhaal?) niet echt meer in komt..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:30 schreef Kutstudent het volgende:
BDH, Mass effect 3 al gespeeld trouwens? Echt een van de beste spellen van de afgelopen 10 jaar. Het heeft serieus heel de franchise omhoog getild naar de 2e plek wat mij betreft tussen Assassin's Creed en Gears in, terwijl het eerst op nummer 6 van series ofzo stond voor mij.
Niet luisteren naar hem.quote:
Omdat jij dus altijd kut kan doen en dan zegt van 'je geeft me toch wel een knuffel', 'je verlaat me toch niet' en zo...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo is dat?
[..]
Ik heb deel 1 en deel 2 ook niet gespeeld! Ik game de laatste tijd heel weinig en dan heb ik liever een spel als Just Cause 2
Qua verhaal.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Heb de eerste 2 delen niet gespeeld, dus ik denk dat je er dan ook (qua verhaal?) niet echt meer in komt..
Maar een van de beste spellen van de afgelopen 10 jaar, dat is nogal iets..
Ik weet al wat er met shepard gebeurt aan het einde dankzij de comments op youtubequote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niet luisteren naar hem.Ten eerste ligt het aan je speelstijl wie er dood gaat en ten tweede ligt het aan je speelstijl in deel 1 en 2 wie er in 3 uberhaupt nog in leven is.
Lolwhut?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:40 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik weet al wat er met shepard gebeurt aan het einde dankzij de comments op youtube
Iedereen in mijn ME2 save leeft nog, ik ben alleen vreemd gegaan, waar ik een beetje spijt van heb
Dat is chill, dan kom je dus op random plaatsen en missies af en toe een van je oude squadmembers tegen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:40 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik weet al wat er met shepard gebeurt aan het einde dankzij de comments op youtube
Iedereen in mijn ME2 save leeft nog, ik ben alleen vreemd gegaan, waar ik een beetje spijt van heb
Maar dat doe ik uit liefdequote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Omdat jij dus altijd kut kan doen en dan zegt van 'je geeft me toch wel een knuffel', 'je verlaat me toch niet' en zo...
Je kunt relaties aangaan in dat spelquote:
En irlquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je kunt relaties aangaan in dat spel
Daar krijg je zelfs achievements voor.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
Je kunt relaties aangaan in dat spel
Ik heb dat laatst gehad met de solo van hotel california. Toen ik daarna over straat liep voelde ik me echt een geweldige heldquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Omdat jij dus altijd kut kan doen en dan zegt van 'je geeft me toch wel een knuffel', 'je verlaat me toch niet' en zo...
Oh en voor de muzikanten onder ons: kennen jullie dat gevoel als het een tijdje slecht gaat, je een episch stuk/lied van een hele tijd geleden erbij pakt en die opeens speelt als een baas? Beste. gevoel. ooit.
Maar niet met een blauwe alienquote:
DJ ook? En lol @ achievements.quote:
Haha.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb dat laatst gehad met de solo van hotel california. Toen ik daarna over straat liep voelde ik me echt een geweldige held
Nee dat is waarquote:
SPOILER: niet kijken als je nog moet spelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:11 schreef shifto het volgende:
Moggol
Was gezellig in Terminus gisteren!Ofnie MohMi!
![]()
Niet gedaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:14 schreef shifto het volgende:
Ja ik moest alleen van MohMi vechten met zon nerd
quote:
Zeker! Nieuwe vriendjes gemaakt, altijd gezellig!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:11 schreef shifto het volgende:
Moggol
Was gezellig in Terminus gisteren!Ofnie MohMi!
![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zeker! Nieuwe vriendjes gemaakt, altijd gezellig!![]()
Lolque? Maar wtf hoezo vechten?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:18 schreef shifto het volgende:
[..]Het is maar 1x eerder zo spannend geweest in de Terminus
en dat was toen zon kerel gedumpt werd ofzo en een stoel door de vooruit gooide
Beloofd wat voor vanavondquote:
quote:
Waarom denk je dat ik zo reageerde?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:20 schreef shifto het volgende:
Omg BDH, die Ruben op Facebook!Ik zie jou die foto commenten... Dude hun zijn echt een plaatje
Jullie hebben dus serieus de halve Terminus verbouwd?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Beloofd wat voor vanavondEn dan heb je nog een partner in crime ook xD
Betwijfel sowieso of we binnenkomen
Nee joh, een kwart maar xDquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jullie hebben dus serieus de halve Terminus verbouwd?
Bwhahahaha ja hij is er wel elk weekend (fotos op facebook) en heeft nooit kaartjesquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Beloofd wat voor vanavondEn dan heb je nog een partner in crime ook xD
Betwijfel sowieso of we binnenkomen
Nee alleen een teringlijer!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jullie hebben dus serieus de halve Terminus verbouwd?
Jij ging weg!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee joh, een kwart maar xD
ik ben te netjes voor dat soort tuig actiesIk stond nietsvermoedend buiten peuk te roken met collega's
Je kunt hem ook geen vijf minuten alleen laten, hé
Maar Shifto dus wel?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
ik ben te netjes voor dat soort tuig actiesIk stond nietsvermoedend buiten peuk te roken met collega's
Nerds moet je inderdaad buiten het bereik van kleine kinderen bewaren.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hij is echt geweldigquote:
Okquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Die achternaam_______________
Daar pest ik 'm altijd mee.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:29 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Die achternaam_______________
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |